Prima, betaal je niet. Volstrekt legitiem.
Maar het ED betaalt best knaken aan PSV voor deze beelden, dus ook legitiem om het niet zo maar online te gooien.
Voorbereiding seizoen 24/25
- ShovingNE2
- Site Admin
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Ardbeg
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ik heb ED premium en zou het kunnen kijken, maar ik ga het niet doen.
Daar, zo kan het dus ook.
Daar, zo kan het dus ook.
- Juancho
- Mister PSV
Ik heb juist het sport mannetje van de Stentor gesommeerd rap naar Eindhoven te gaan en daar een live stream te fixen. Ik betaal daar nonderju toch ook gewoon voor he!!!
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ja ik ga zaterdag mezelf gewoon live van dichtbij bekijken. Veel beter.
- Trixm
- Vedette
Ja maar ik had het wel over die 2 euro?Ykhim wrote: ↑24 Jul 2024, 15:43Het gaat mij ook helemaal niet om die 2 euro, maar om het principe dat we alle betalingen en prijsstijgingen maar te accepteren hebben. Mijn portemonnee kan het wel hebben, maar er zitten hier ook lezers tussen die al die abonnementen niet kunnen veroorloven. Het gaat dan niet meer om die 2 euro van vandaag, maar om de tientallen euro's die je kwijt bent om aan de meest basale entertainment te kunnen komen.
- These users thanked the author Trixm for the post:
- 29.04.2007
Saibari is underrated.
- Tomm
- Vedette
Snap best dat als het ED die rechten moet kopen dat ze manieren zoeken om er wat kleingeld van te maken maar dan heb ik liever gewoon pay-per-view i.p.v. dat je een abonnement moet afsluiten. Dat kon vorig jaar wel nog toch? 2 wedstrijden voor 5euro waarvan de eerste nauwelijks te volgen was wegens zeer slechte verbinding.
- These users thanked the author Tomm for the post (total 2):
- DeEintovenaar • Rudie-10
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Tedere Spaanse voetjes Pas op Luuk, als ie weer eens kapt en draait!
-
- Lid scoutingsteam
Ja, en dat is een waardeloos argument als reactie op Juancho, die vervolgens ook niet meer het recht zou hebben om erover te klagen als hij het niet betaalt. Je snapt zelf ook wel dat zo'n redenatie totaal onzinnig is. Alsof een mening alleen voorbehouden is aan zij die betalen.
- Tjompie
- Internationale topspeler
Nogmaals, zo goed als alle artikelen verschijnen direct op AD.nl, dus met het goedkoopste AD abonnement kun je ook alle nieuwsberichten van andere kranten op de site van het AD zien. Zo zie ik daar soms nog wel eens artikelen over PSV voordat Rik ze getweet heeft.
En zo kun je ook de oefenwedstrijden bekijken
-
Je zal daar vast wel de Rik artikelen hebben (landelijk interessant), maar niet de lokale Eindhoven (ED) en Zwolle (Stentor) artikelen.Tjompie wrote: ↑24 Jul 2024, 17:17 Nogmaals, zo goed als alle artikelen verschijnen direct op AD.nl, dus met het goedkoopste AD abonnement kun je ook alle nieuwsberichten van andere kranten op de site van het AD zien. Zo zie ik daar soms nog wel eens artikelen over PSV voordat Rik ze getweet heeft.
-
- Vedette
Dat het ED geld vraagt hiervoor vind ik niet gek. Gekker vind ik vooral dat PSV dit niet gewoon zelf uitzendt via Youtube. Of had desnoods de rechten voor een leuk prijsje verkocht aan ESPN, waardoor de ‘normale’ kijkers het ook hadden kunnen zien. Om nu een abbo af te moeten sluiten voor een potje tegen Eindhoven vind ik vrij ridicuul, of het nou 2 euro of 10 euro is…
- ShovingNE2
- Site Admin
Zullen we de media discussie voortzetten in het ED topic? Iedereen zijn zegje hier gedaan. Lekker door over de voorbereiding.
-
- Legende
Is die discussie nou nog steeds gaande? Jeetje. Die 2 euro voor alle artikelen van Rik is het meer dan waard. Overigens zijn kanalen als ESPN of Ziggo ook niet gratis, dus dat is een raar argument als je zegt dat het daarop uitgezonden dient te worden.
- DonyellMalen
- Legende
Dat zal 'm worden ja, kan bijna niet anders. Eventueel Baka en/of Tillman op de bank, maar dat is het dan wel. Vooral mooi voor Merien, sta je op je 15e in het Philips Stadion te ballen.
-
- Vedette
Alle wedstrijden van PSV (behalve Europees) zijn altijd al te zien op ESPN, vandaar dat ik ESPN noemde. Nu is het opeens via een andere betaalde dienst. Alsof je nog even HBO Max moet afsluiten terwijl je al Netflix en Videoland hebt
- Garnaal
- Basisspeler
Ik dacht vorig jaar in deze periode, laat ik ook maar een abbotje nemen op het ED om de oefenpotjes te zien. Kosten: €4,25 per maand. Ik dacht, dikke prima. Bleek achteraf €4,25 per week te zijn waardoor ik nu al een jaar zo'n €16 per maand betaal. Gelijk opgezegd maar dat mocht dus pas na een jaar. Toch bijna €200 betaald afgelopen jaar voor de 5 premium artikelen die ik lees
- ShovingNE2
- Site Admin
voorbereiding nu. Media discussies in het betreffende topic. Niet huilen als posts verdwijnen zonder uitleg.
-
- Basisspeler
Verdediging wel heel jong maar benieuwd of ze zich staande houden in het Philips Stadion. middenveld en aanval prima om een leuke wedstrijd te laten zien.
- R.Manco
- Regelmatige invaller
- Struviet
- Meervoudig international
ja, inderdaad. Laat ook zien dat we achterin toch echt wel wat missen.Schnitzel2023 wrote: ↑24 Jul 2024, 18:58 Verdediging wel heel jong maar benieuwd of ze zich staande houden in het Philips Stadion. middenveld en aanval prima om een leuke wedstrijd te laten zien.
-
Nog wel een verwante vraag en wellicht (waarschijnlijk) een domme. Maar als digibeet vroeg ik me af of het mogelijk is om de wedstrijd via een app op tv te zien. Ik heb een ED abbo.
Ik krijg de ed app niet gevonden op mijn smart tv
Ik krijg de ed app niet gevonden op mijn smart tv
-
- Lid scoutingsteam