Merién had geen 360 graden moeten draaien, dan had ie dat tikje van Dams goed kunnen verwerken. Geeft niks, alleen maar prachtige ervaring voor hem dit. Komend jaar knallen in de o19.
TomPSV wrote: ↑24 Jul 2024, 20:37
Ik vind het heel leuk hoor voor die Merien, maar dit kan toch echt niet? Zal best een talent zijn maar dit is veel en veel te vroeg..
Ene Lamine Yamal maakte zijn debuut op zijn 15e. Misschien ken je hem wel, speelde laatste blijkbaar leuk op een of ander toernooitje in Spanje.
Goed genoeg, is goed genoeg. Laat hem maar alvast ruiken aan PSV 1
Ik vind het heel leuk hoor voor die Merien, maar dit kan toch echt niet? Zal best een talent zijn maar dit is veel en veel te vroeg..
Ene Lamine Yamal maakte zijn debuut op zijn 15e. Misschien ken je hem wel, speelde laatste blijkbaar leuk op een of ander toernooitje in Spanje.
Kijk je wel? Is lange na (nog) niet goed genoeg. Laat steeds allerlei spelers uit z’n rug verrekken.
Op basis van deze 45 minuten is het zeker niet goed genoeg, de vergelijking met Yamal gaat daarmee dan ook bijzonder mank
Kijk je wel? Is lange na (nog) niet goed genoeg. Laat steeds allerlei spelers uit z’n rug verrekken.
Ik kijk nu niet nee, maar ik hoor juist veel positieve signalen over hem in voorbereiding. Dat hij nu dan een keer zijn mannetje niet staat, is prima. Daar zijn deze oefenduels voor.
Als we ieder talent dat zijn basisdebuut maakt in het Philips Stadion gaan veroordelen op wat ze fout doen, dan kunnen we net zo goed de hele opleiding opdoeken. Weinig spelers die dan meteen een top wedstrijd op de mat leggen. Die voorbereiding is bedoelt om spelers met het meeste talent te laten ruiken aan PSV 1 en te bekijken in hoeverre ze meekunnen. Laat ze lekker fouten maken, leren ze van.
Last edited by RPSV94 on 24 Jul 2024, 20:50, edited 1 time in total.