Heb em ook hiervoor gehaald, denk kan ik daarna tijdens transferperiode nog wat stukkies van onze Rik lezen en zeg ik hem daarna op. Wel leuk oefenpotje
Voorbereiding seizoen 24/25
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Ik kijk dus zelf niet maar dat deze b keuze qua achterhoede heel matig is of er gewoon nog niet klaar voor is kon iedereen wel raden. Mooie wake up call voor Stewart als hij die al nodig heeft.
Want los van Sepp mogen er eigenlijk nog echt wel 2 hele goede verdedigers bij. Of dat nu huur of koop is.
Want los van Sepp mogen er eigenlijk nog echt wel 2 hele goede verdedigers bij. Of dat nu huur of koop is.
Last edited by Juancho on 24 Jul 2024, 21:16, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Legende
Ardbeg stop eens met al die emoticons en ga iemand anders lastigvallen
- These users thanked the author TomPSV for the post (total 6):
- milansandro • Pijltje • Fonzerilli • BarryBanaan • FieseFriedrich • FritskePhilips
-
- Internationale topspeler
-
- Moderator
Los van dit PSV, knap wat Verberne er al weer vrij snel in heeft gekregen bij Eindhoven. MVV heeft zo'n man toch veel te makkelijk weggedaan?
- These users thanked the author nilssonH for the post (total 2):
- Vanthaman18 • Breur
-
- Vaste waarde in elftal
Wel duidelijk dat alle verdedigers het op dit moment in hun prille carrières hard te halen hebben bij Jong PSV en dus zeker nog niet geschikt zijn voor enige rol bij PSV 1.
Op Oppegard na dan, die is gewoon ongeschikt voor het niveau van PSV
Op Oppegard na dan, die is gewoon ongeschikt voor het niveau van PSV
-
- Vedette
Earnie zadelt ons voorlopig op met een incomplete verdediging en de aanwezige internethelden hier weten niet hoe snel ze de jeugdspelers af moeten fakkelen. Applaus voor jezelf!
- Ardbeg
- Mister PSV
Applaus voor de ongebalanceerde jankzakken die op en irrelevant oefenpotje al de schijt in de string hebben. Wat een ongelooflijk stel mietige en bipolaire jankzakken is't standaard groepje weer. Méér dan een maand tot de transfermarket eindigt. Je speelt met de verdediging van de jeugd. Wie staan er vooraan te janken. De standaard. Bravo jongens
Zoals we hier zeggen: Stel wijven. Niks internetheld. Zeg ik je ook zó in't echt.
Last edited by Ardbeg on 24 Jul 2024, 21:24, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Ardbeg for the post (total 2):
- Vanthaman18 • Boszball1913
-
- Bankzitter
Ik vind vooral jou vrij dramatisch en bipolair doen.Ardbeg wrote: ↑24 Jul 2024, 21:21Applaus voor de ongebalanceerde jankzakken die op en irrelevant oefenpotje al de schijt in de string hebben. Wat een ongelooflijk stel mietige en bipolaire jankzakken is't standaard groepje weer. Méér dan een maand tot de transfermarket eindigt. Je speelt met de verdediging van de jeugd. Wie staan er vooraan te janken. De standaard. Bravo jongens
Zoals we hier zeggen: Stel wijven. Niks internetheld. Zeg ik je ook zó in't echt.
- These users thanked the author Pijltje for the post (total 4):
- Fonzerilli • BarryBanaan • 0946351 • FritskePhilips
- Ardbeg
- Mister PSV
BoehoePijltje wrote: ↑24 Jul 2024, 21:25Ik vind vooral jou vrij dramatisch en bipolair doen.Ardbeg wrote: ↑24 Jul 2024, 21:21
Applaus voor de ongebalanceerde jankzakken die op en irrelevant oefenpotje al de schijt in de string hebben. Wat een ongelooflijk stel mietige en bipolaire jankzakken is't standaard groepje weer. Méér dan een maand tot de transfermarket eindigt. Je speelt met de verdediging van de jeugd. Wie staan er vooraan te janken. De standaard. Bravo jongens
- DonyellMalen
- Legende
-
- Lid scoutingsteam
Geleuter. Je doet alsof we hier op hoog niveau wedstrijden aan het afleggen zijn en je bent een KIND (!!!!!) aan het affakkelen op basis van deze zinloze oefenpot. Dat mannetje zit net op de middelbare school en jij vindt vandaag reden genoeg om hem af te rekenen. Dan wordt het echt eens tijd om in de spiegel te kijken en jezelf af te vragen waar je mee bezig bent.
En het ergste aan dat hele idee is nog dat hij eigenlijk behoorlijk veel dingen goed doet, of in elk geval veel meer dan je redelijkerwijs van een 15-jarig talent mag verwachten.
- These users thanked the author Ykhim for the post (total 5):
- DonyellMalen • Il Youri • StratumZuid • Boszball1913 • Ren Höek
- Maikel
- Site Admin
Ik vind dat je 'je kans' grijpt om mensen waarmee je het stelselmatig oneens bent de maat te nemen.
Er was bijvoorbeeld niks mis met de post van TomPSV waarin hij zegt dat een jeugdspeler bij lange na nog niet goed genoeg is.
Jouw reactie waarin je hem een mafkees noemt is echt te onzinnig voor woorden en puur en enkel bedoelt om te escaleren. Daar ga je mee stoppen.
Reageer dan inhoudelijk met fatsoenlijke argumenten. Maar enkel iemand een mafkees noemen is topicvervuiling.
- These users thanked the author Maikel for the post (total 12):
- Danny03 • Pijltje • TomPSV • Søren • Fonzerilli • 0946351 • FieseFriedrich • Thijs • FritskePhilips • TomPSV023 • G.M. • Jordi
-
- Nationale topspeler