Oké prima, we worden het niet eens. Ik vond de opmerking dat hij bij (lange) na niet goed genoeg is echt heel erg meevallen en vrij respectvol. Jij niet. Dat mag.Ykhim wrote: ↑24 Jul 2024, 21:28Geleuter. Je doet alsof we hier op hoog niveau wedstrijden aan het afleggen zijn en je bent een KIND (!!!!!) aan het affakkelen op basis van deze zinloze oefenpot. Dat mannetje zit net op de middelbare school en jij vindt vandaag reden genoeg om hem af te rekenen. Dan wordt het echt eens tijd om in de spiegel te kijken en jezelf af te vragen waar je mee bezig bent.
En het ergste aan dat hele idee is nog dat hij eigenlijk behoorlijk veel dingen goed doet, of in elk geval veel meer dan je redelijkerwijs van een 15-jarig talent mag verwachten.
Voorbereiding seizoen 24/25
-
- Legende
-
- Nationale topspeler
Vind ik ook, vooral de tweede helft gewoon prima. Beetje bleu af en toe maar dat is niet meer dan logisch. Tactisch echt al een slimme speler voor zijn leeftijd en heeft van die handige uitschuifpootjes die er net lekker tussen zitten. Echt een interessant talent.
- Ardbeg
- Mister PSV
Ocherm toch. Ik speel wel mee. Doe maar een keer wat aan de sfeervervuiling van de standaard stormwolken ook die als een kleinzerig wijf om een oefenpotje met jeugdverdediging lopen te janken dan. Niks met oneens te maken. De vorm. Dat is hem. Weet je ook wel. Je wil zogenaamd onderbouwde reacties. Prima. Van beide kanten vragen.Maikel wrote: ↑24 Jul 2024, 21:28Ik vind dat je 'je kans' grijpt om mensen waarmee je het stelselmatig oneens bent de maat te nemen.
Er was bijvoorbeeld niks mis met de post van TomPSV waarin hij zegt dat een jeugdspeler bij lange na nog niet goed genoeg is.
Jouw reactie waarin je hem een mafkees noemt is echt te onzinnig voor woorden en puur en enkel bedoelt om te escaleren. Daar ga je mee stoppen.
Reageer dan inhoudelijk met fatsoenlijke argumenten. Maar enkel iemand een mafkees noemen is topicvervuiling.
Last edited by Ardbeg on 24 Jul 2024, 21:33, edited 1 time in total.
- DC_PSV
- Vedette
-
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
- Maikel
- Site Admin
Het was geen opening voor een discussie, maar een waarschuwing.Ardbeg wrote: ↑24 Jul 2024, 21:31Ocherm toch. Ik speel wel mee. Doe maar een keer wat aan de sfeervervuiling van de standaard stormwolken ook die als een kleinzerig wijf om een oefenpotje met jeugdverdediging lopen te janken dan. Niks met oneens te maken. De vorm. Dat is hem. Weet je ook wel. Je wil zogenaamd onderbouwde reacties. Prima. Van beide kanten vragen.Maikel wrote: ↑24 Jul 2024, 21:28
Ik vind dat je 'je kans' grijpt om mensen waarmee je het stelselmatig oneens bent de maat te nemen.
Er was bijvoorbeeld niks mis met de post van TomPSV waarin hij zegt dat een jeugdspeler bij lange na nog niet goed genoeg is.
Jouw reactie waarin je hem een mafkees noemt is echt te onzinnig voor woorden en puur en enkel bedoelt om te escaleren. Daar ga je mee stoppen.
Reageer dan inhoudelijk met fatsoenlijke argumenten. Maar enkel iemand een mafkees noemen is topicvervuiling.
- Ardbeg
- Mister PSV
Pure angstMaikel wrote: ↑24 Jul 2024, 21:33Het was geen opening voor een discussie, maar een waarschuwing.Ardbeg wrote: ↑24 Jul 2024, 21:31
Ocherm toch. Ik speel wel mee. Doe maar een keer wat aan de sfeervervuiling van de standaard stormwolken ook die als een kleinzerig wijf om een oefenpotje met jeugdverdediging lopen te janken dan. Niks met oneens te maken. De vorm. Dat is hem. Weet je ook wel. Je wil zogenaamd onderbouwde reacties. Prima. Van beide kanten vragen.
Last edited by Ardbeg on 24 Jul 2024, 21:36, edited 2 times in total.
- These users thanked the author Ardbeg for the post (total 2):
- Nikvannistelrooij • JogaBonito
-
- Lid scoutingsteam
-
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
Jij zit toch in t stadion? Zie je überhaupt iets van de wedstrijd?
Zo druk met reageren
- These users thanked the author D.Millpants for the post:
- Rikkert1234
-
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
- Internationale topspeler
Dat backje is wel een bijzondere speler. Liet soms echt zien talent te hebben en is fysiek best aardig. Soms ook nog even te snel voor hem, maar is niet gek. Benieuwd hoe die jongen over een jaar of twee is. Land vind ik echt een rasvoetballer en Pepi toch wel pure luxe hoor. Luuk weet dat hij weer een topjaar moet hebben. FC Eindhoven vond ik overigens ook heel aardig, goeie trainer die Verberne.
- These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post:
- NotoriousBIG046
- Ardbeg
- Mister PSV
100% eensEindhovenvoetbal wrote: ↑24 Jul 2024, 21:55 Dat backje is wel een bijzondere speler. Liet soms echt zien talent te hebben en is fysiek best aardig. Soms ook nog even te snel voor hem, maar is niet gek. Benieuwd hoe die jongen over een jaar of twee is. Land vind ik echt een rasvoetballer en Pepi toch wel pure luxe hoor. Luuk weet dat hij weer een topjaar moet hebben. FC Eindhoven vond ik overigens ook heel aardig, goeie trainer die Verberne.
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Je zag vandaag wel dat Van Duiven behoorlijk wat handelingssnelheid tekort komt. Gaat hem niet worden verwacht ik.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout