Voorbereiding seizoen 24/25
- Koenjo
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
Ik heb de discussie niet gevolgd maar iemand bannen die hier zoveel post vind ik toch wel sund, had dit niet af kunnen worden gedaan met een waarschuwing?
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Je snapt dat een gele kaart geen ban is? Dus je hoeft je geen zorgen te maken over de mentale gesteldheid, maar lief dat je je zo bekommert om hem!Bubba Gump wrote: ↑25 Jul 2024, 07:42Anderen de maat nemen, en zelf continu met nietszeggende oneliners komen. Vind het heerlijk rustig hier.
Vrees alleen wel voor de mentale gesteldheid van de beste man, want hij bivakkeerde echt 24/7 op dit forum. Dat zal wel een behoorlijk zwart gat worden voor hem.
-
Dat snap ik, ik ging af op het eerste bericht over die ban.Sensation wrote: ↑25 Jul 2024, 08:36Je snapt dat een gele kaart geen ban is? Dus je hoeft je geen zorgen te maken over de mentale gesteldheid, maar lief dat je je zo bekommert om hem!Bubba Gump wrote: ↑25 Jul 2024, 07:42
Anderen de maat nemen, en zelf continu met nietszeggende oneliners komen. Vind het heerlijk rustig hier.
Vrees alleen wel voor de mentale gesteldheid van de beste man, want hij bivakkeerde echt 24/7 op dit forum. Dat zal wel een behoorlijk zwart gat worden voor hem.
Maar dank voor de opheldering en de complimenten, ik kan weer vooruit vandaag
- Maikel
- Site Admin
Ardbeg heeft geen ban, maar een laatste waarschuwing. Wanneer hij dit weer doet volgt er wel een tijdelijke ban.
Mede door zijn reactie op aangesproken worden heeft hij deze kaart mogen ontvangen.
Geel is geen rood.
Mensen die hem nu bewust gaan zoeken ondergaan hetzelfde lot overigens.
Mede door zijn reactie op aangesproken worden heeft hij deze kaart mogen ontvangen.
Geel is geen rood.
Mensen die hem nu bewust gaan zoeken ondergaan hetzelfde lot overigens.
- These users thanked the author Maikel for the post:
- ShovingNE2
- Ardbeg
- Mister PSV
Geen zorgen, het gaat hartstikke goed met mij Ik was gisteren even ouderwets aan het schoffelen. Was niet nodig, deed ik wel.
- These users thanked the author Ardbeg for the post (total 7):
- ShovingNE2 • Analist • psvgouda • D.Millpants • NotoriousBIG046 • De Realist • beast66
- Analist
- Veelbelovend talent
De kern van je punt was wel terecht.
Laten we aub blijven beseffen dat jeugspelers in de voorbereiding kansen krijgen om te ruiken aan een hoger niveau en daarbij fouten moeten mogen maken.
Achter een speler zit ook een mens, en in het geval van jeugdspelers soms zelfs een kind. Gun die mensen hun fouten om van te leren en gooi geen teksten online zoals “Pietje kan er geen kut van” of “zit ver van het niveau”. Dat kan best wel wat met ze doen, zeker in het geval van kinderen. We kunnen zoiets toch allemaal wel wat respectvoller verwoorden of benaderen?
Wees blij dat we een club hebben waar jonge talentvolle spelers kansen krijgen op in de voorbereiding. Vervolgens kunnen ze in de O19 of Jong weer verder toewerken naar wat wél het gewenste niveau is. Maar heb respect voor het opleiden en dat dat soms gepaard gaat met fouten.
Laten we aub blijven beseffen dat jeugspelers in de voorbereiding kansen krijgen om te ruiken aan een hoger niveau en daarbij fouten moeten mogen maken.
Achter een speler zit ook een mens, en in het geval van jeugdspelers soms zelfs een kind. Gun die mensen hun fouten om van te leren en gooi geen teksten online zoals “Pietje kan er geen kut van” of “zit ver van het niveau”. Dat kan best wel wat met ze doen, zeker in het geval van kinderen. We kunnen zoiets toch allemaal wel wat respectvoller verwoorden of benaderen?
Wees blij dat we een club hebben waar jonge talentvolle spelers kansen krijgen op in de voorbereiding. Vervolgens kunnen ze in de O19 of Jong weer verder toewerken naar wat wél het gewenste niveau is. Maar heb respect voor het opleiden en dat dat soms gepaard gaat met fouten.
- These users thanked the author Analist for the post (total 9):
- Lente • Chucky • Ardbeg • DeEintovenaar • Jeronimo • Kritischepsver • Bram • psvgouda • Franciscus
Hard work beats talent if talent doesn't work hard
-
- Vedette
Ik verschil erg vaak van mening met Ardbeg, maar vond gisteren zowaar dat hij gelijk had. Even los van de manier waarop
Hoe hier over jeugdspelers - die voor het eerst in een meer dan halfvol stadion spelen - werd gepraat gisteren vind ik echt ongelofelijk. Roepen dat die en hij er geen kut van kunnen wordt getolereerd (en ik word daar zelfs nog persoonlijk mee gezocht als provocatie, maar enfin), maar enkel het (weliswaar ongenuanceerde) tegengeluid wordt aangepakt.
Hoe hier over jeugdspelers - die voor het eerst in een meer dan halfvol stadion spelen - werd gepraat gisteren vind ik echt ongelofelijk. Roepen dat die en hij er geen kut van kunnen wordt getolereerd (en ik word daar zelfs nog persoonlijk mee gezocht als provocatie, maar enfin), maar enkel het (weliswaar ongenuanceerde) tegengeluid wordt aangepakt.
- These users thanked the author Chucky for the post (total 9):
- Sensation • psvgouda • Ardbeg • Bossche bol • DeEintovenaar • Jeronimo • danko-lazovic • De Realist • Franciscus
- Ardbeg
- Mister PSV
-
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
We zijn ook wel een beetje verwend geraakt na vorig jaar...Realiteit is dan soms wat verder te zoeken bij sommigen.
- StratumZuid
- Vedette
Begeef me nu op glad ijs want Til is pas 26, maar vond het wel schrikbarend slecht nu hij vaker aan de bal kwam
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
- Garnaal
- Basisspeler
Nog even volhouden dames & heren. Vanavond mogen die natte hufters uit Amsterdam weer aan de bak. Dan zien we weer wat écht slecht is. Bij ons heeft de jeugd de toekomst. In Amsterdam lopen er alleen maar oudjes op de toekomst. Ze leven in het verleden, denken aan glorie in de toekomst maar beseffen zich niet dat je vandaag iets moet laten zien om weer omhoog te kunnen kijken. Ik kijk met afgunst naar de mensen die geleerd hebben voor amsterdammoloog. Wat zullen die plezier hebben in hun Job!
- Lente
Aan de wedstrijd van gisteren moet je sowieso niet teveel conclusies verbinden. Het grootte doel was om iedereen 90 minuten te laten spelen en daarnaast vrij te blijven van blessures. Dat is goed gelukt dus prima zo. Aan de wedstrijd van zaterdag kunnen iets meer conclusies verbonden worden omdat dat de laatste oefenwedstrijd is, al is dat nog steeds een wedstrijd in de voorbereiding en is ook hier het adagium fit worden en blessurevrij blijven.
- These users thanked the author Lente for the post:
- Dutch Cowboy
Oh PSV wat je met me doet…
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Sangare
Daar ben ik het mee eens. Gezien het feit dat Van De Blaak het hele vorige seizoen als RB heeft gespeeld, vereist de overstap naar een CV een heel andere skillset.
Voor Dams zijn er geen excuses, hij was verschrikkelijk.
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey Veerman
Wanneer jeugdspelers fouten maken moet je dit toch ook gewoon kunnen zeggen? Het is niet zo dat deze jeugdspelers dezelfde verantwoording moeten dragen als de basis of het zelfde verwachtingspatroon. Maar je kunt toch wel zien/stellen dat het niet overloopt van talent met name bij de verdedigende jeugdspelers. Dat er een 15/16 jarige meedoet heeft meer te maken met het gebrek aan niveau bij de lichtingen erboven.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik heb niet de hele wedstrijd gezien. Maar of de jeugdspelers nu dramatisch waren of niet, of iets er tussenin: het is een bijzonder wijze les. Veroorzaken van een pingel, de druk van het thuispubliek.
Mochten spelers denken dat ze kansen verdienen, dan weten ze nu nog beter wat er gevraagd wordt en hoe hoog de druk is. En dan is het nog maar een oefenduel in de voorbereiding. De transitiecoach gaat dit echt wel gebruiken zodra hij is aangesteld. Hoe slecht het wellicht ook was: een enorme stap in hun (mentale) ontwikkeling.
En ik heb het vermoeden dat de duels zoals tegen Paderborn, Eindhoven en ook tegen Valencia voor Bosz, Brands en Stewart belangrijke graadmeters zijn wat ze nog willen doen op de transfermarkt achterin.
Mochten spelers denken dat ze kansen verdienen, dan weten ze nu nog beter wat er gevraagd wordt en hoe hoog de druk is. En dan is het nog maar een oefenduel in de voorbereiding. De transitiecoach gaat dit echt wel gebruiken zodra hij is aangesteld. Hoe slecht het wellicht ook was: een enorme stap in hun (mentale) ontwikkeling.
En ik heb het vermoeden dat de duels zoals tegen Paderborn, Eindhoven en ook tegen Valencia voor Bosz, Brands en Stewart belangrijke graadmeters zijn wat ze nog willen doen op de transfermarkt achterin.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- De Realist
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
De transitiecoach is al aangesteld:ShovingNE2 wrote: ↑25 Jul 2024, 11:08De transitiecoach gaat dit echt wel gebruiken zodra hij is aangesteld.
- These users thanked the author SKERLA for the post:
- ShovingNE2
-
- Nationale topspeler
Natuurlijk mogen fouten benoemd worden, maar de jeugdspelers die gisteren speelden werden beoordeeld alsof ze dragende spelers van 1 moeten zijn. Dat is wel weer het andere uiterste.BarryBanaan wrote: ↑25 Jul 2024, 10:28 Wanneer jeugdspelers fouten maken moet je dit toch ook gewoon kunnen zeggen? Het is niet zo dat deze jeugdspelers dezelfde verantwoording moeten dragen als de basis of het zelfde verwachtingspatroon. Maar je kunt toch wel zien/stellen dat het niet overloopt van talent met name bij de verdedigende jeugdspelers. Dat er een 15/16 jarige meedoet heeft meer te maken met het gebrek aan niveau bij de lichtingen erboven.
- These users thanked the author DeEintovenaar for the post (total 3):
- ShovingNE2 • Jeronimo • psvgouda
-
- Lid 2e elftal
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Monamay is ook gehaald voor die linie in jong PSVBarryBanaan wrote: ↑24 Jul 2024, 22:05 Het blijft wel problematisch hoe we schijnbaar absoluut geen fatsoenlijke verdedigers kunnen opleiden. Hoe heeft zo'n vd blaak uberhaupt een talentenstatus gekregen? Die rechtsback heeft nog wel potentie met zijn 16 jaar, maar oppegard en de die dams waren ook dramatisch. Zijn er nog mensen die twijfelen dat er in die linie niet 1 maar minimaal 3 jongens erbij moeten.
- Trixm
- Vedette
Valt ook wat voor te zeggen dat de TS nu jongens als DAms voor de leeuwen gooit, die ook het niveau van jong PSV niet zullen ontstijgen. Daar mag wel eens kritisch naar gekeken worden. Al die ambities t.a.v. het jong elftal, maar ze beginnen altijd pas rond oktober met 14 man, waarvan er 8 het niveau hebben.
Saibari is underrated.
- Juancho
- Mister PSV
Waarom speelde hij gister eigenlijk niet? Hij zou toch van hoger niveau moeten zijn dan de verdedigers die er nu stonden. Nog niet fit of speelgerechtigd?Boszball1913 wrote: ↑25 Jul 2024, 11:47Monamay is ook gehaald voor die linie in jong PSVBarryBanaan wrote: ↑24 Jul 2024, 22:05 Het blijft wel problematisch hoe we schijnbaar absoluut geen fatsoenlijke verdedigers kunnen opleiden. Hoe heeft zo'n vd blaak uberhaupt een talentenstatus gekregen? Die rechtsback heeft nog wel potentie met zijn 16 jaar, maar oppegard en de die dams waren ook dramatisch. Zijn er nog mensen die twijfelen dat er in die linie niet 1 maar minimaal 3 jongens erbij moeten.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Bankzitter
Het is voor Dams, Merien (in mindere mate)van de Blaak, Babadi, Land en van Duiven een graadmeter. Hoever zitten zij van PSV 1 niveau af.
Dams is duidelijk, niet goed genoeg voor PSV. Is ook al 20 jaar en heeft bij Jong PSV laten zien niet goed te zijn.
Merien is een groot talent, o19 en wellicht Jong PSV afwisselend.
Van de Blaak moet een jaar centraal achterin spelen bij Jong en kijken of hij dat beter invult dan RB.
Babadi blijft een beetje hangen, zoals ik hem zie spelen in de voorbereiding. Is duidelijk de minste van het vijftal op 8 en 10 met Veerman, Saibari, Til en Tillman.
Land gaat zich ontwikkelen met meer speeltijd en training bij PSV1, gaat echte kansen krijgen.
Van Duiven wil geen buitenspeler zijn hoorde ik Rik gister zeggen, dan gaat hij de boot missen. Hij is denk ik de 4e in de pikorde in de spits.
Dams is duidelijk, niet goed genoeg voor PSV. Is ook al 20 jaar en heeft bij Jong PSV laten zien niet goed te zijn.
Merien is een groot talent, o19 en wellicht Jong PSV afwisselend.
Van de Blaak moet een jaar centraal achterin spelen bij Jong en kijken of hij dat beter invult dan RB.
Babadi blijft een beetje hangen, zoals ik hem zie spelen in de voorbereiding. Is duidelijk de minste van het vijftal op 8 en 10 met Veerman, Saibari, Til en Tillman.
Land gaat zich ontwikkelen met meer speeltijd en training bij PSV1, gaat echte kansen krijgen.
Van Duiven wil geen buitenspeler zijn hoorde ik Rik gister zeggen, dan gaat hij de boot missen. Hij is denk ik de 4e in de pikorde in de spits.
- DonyellMalen
- Legende