Sepp van den Berg
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Hoffenheim lijkt me geen concurrentie. Stuttgart daarentegen wel.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Cambo
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
-
- Moderator
-
- Nationale topspeler
Ja maar vervolgens aangegeven heel graag naar PSV te willen.Vanthaman18 wrote: ↑24 Jul 2024, 21:22 Heeft toch niet lang geleden geroepen de Bundesliga boven Nederland te verkiezen? Spannend dit.
-
- Regelmatige invaller
Niet perse voordelig voor PSV aangezien dit de kans vergroot dat ze dan op SVDB inzettenYPLee wrote: ↑24 Jul 2024, 20:26Huijsen gaat waarschijnlijk naar Bournemouth.Eindhovenvoetbal wrote: ↑24 Jul 2024, 10:12 Stuttgart lijkt in te zetten op Huijsen in plaats van Van den Berg. Ik zie dit wel rondkomen voor PSV. Maar ook Huijsen is een interessante. Daar werden eerst bedragen van 30 a 40 miljoen opgeplakt, nu meer richting de 20.
- Juancho
- Mister PSV
Van die clubs moet PSV het toch gewoon winnen? Financieel, sportieve plaatje. Ja de Bundesliga is beter dan de ED, maar bij PSV speel je om prijzen en CL en weet je dat je met een goed seizoen rap in beeld komt bij Oranje.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Meervoudig international
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Je zag overigens vandaag prima waarom PSV Sepp zo graag wilt hebben. 1 op 1 op het veld hoog drukzetten waarbij ene CV met regelmaat doorstapt op de 10. Daardoor sta je achterin 1 op 1 in grote ruimtes. Tegenstanders kunnen dat exploiteren met lange bal (vorig jaar Feyenoord met diepte achter laatste linie en Sparta met targetman Lauritsen). Sepp lost eigenlijk beide problemen op.
Gozer. Onder welke steen leef jij
- These users thanked the author Heruone for the post (total 3):
- Razzaa • Robson de Souza • Ardbeg
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Juancho
- Mister PSV
Duurste aankoop van Stuttgart was 20 miljoen als ik het goed lees. Is dat zo'n mega verschil met PSV vind je? PSV gaat nu ook die kant op. De 2de duurste transfer is 11 miljoen voor Stuttgart.
Duurste aankoop Hoffenheim 14 miljoen volgens Transfermarkt. En daarna 11/12 miljoen.
Duurste aankoop Hoffenheim 14 miljoen volgens Transfermarkt. En daarna 11/12 miljoen.
- De Realist
Dat Stuttgart CL speelt is een incident. Schitterende regio en veel geld daar, maar op geen enkele wijze een van de grote jongens in de Bundesliga. Die kunnen komend seizoen doodleuk 13e worden en niemand die verbaasd is. Ik denk dat je vooral die kaart moet spelen maar dat zal onze chef-kok ongetwijfeld al lang en veel mooier verwoord gedaan hebben.
Zelfde geldt voor Hoffenheim trouwens.
Zelfde geldt voor Hoffenheim trouwens.
- These users thanked the author De Realist for the post (total 2):
- Juancho • zuidtribune
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Sepp heeft zelf gezegd dat hij liever in een grotere (BL) competitie speelt dan in Nederland pakweg 2 a 3 maanden geleden. Het is meer dan Stuttgart zelf, die idd óók op het hoogste niveau spelen en in een betere competitie. Als daar vergelijkbare salarissen tegenover staan zie ik dat wel echt als een concurrent mbt Sepp.
In mijn ogen is Sepp voor PSV echt een unieke match maar andersom is PSV voor Sepp óók een hele goede match. Het zou bijna zonde zijn als dit niet door zou gaan voor beide partijen. Maar Stuttgart lijkt me zeker wel een alternatief voor die jongen. Hoffenheim natuurlijk niet.
In mijn ogen is Sepp voor PSV echt een unieke match maar andersom is PSV voor Sepp óók een hele goede match. Het zou bijna zonde zijn als dit niet door zou gaan voor beide partijen. Maar Stuttgart lijkt me zeker wel een alternatief voor die jongen. Hoffenheim natuurlijk niet.
- Juancho
- Mister PSV
Zou Sepp niet gewoon bedoelen dat hij in de Bundesliga, want idd grotere competitie, een stap hoger zou willen? Een Leverkussen/Dortmund etc. Maar als die clubs niet komen, dat PSV dan voor de kortere termijn (pak 2 jaar) de betere optie is met strijden om de titel, CL voetbal, Oranje en daarna die stap te maken?
- De Realist
Waarom is dat zo natuurlijk vwb Hoffenheim? Presteren over het algemeen beter dan Stuttgart met uitzondering van afgelopen seizoen.11 Tinus wrote: ↑25 Jul 2024, 12:02 Sepp heeft zelf gezegd dat hij liever in een grotere (BL) competitie speelt dan in Nederland pakweg 2 a 3 maanden geleden. Het is meer dan Stuttgart zelf, die idd óók op het hoogste niveau spelen en in een betere competitie. Als daar vergelijkbare salarissen tegenover staan zie ik dat wel echt als een concurrent mbt Sepp.
Ik denk inderdaad dat het eerder gaat over BVB, Leipzig, Leverkusen, evt Frankfurt oid.
- These users thanked the author De Realist for the post:
- Juancho
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- 11 Tinus
- Legende
Ja omdat het nu niet om de vorige 10 jaar gaat maar om het kopende jaar (of wellicht 2) afhankelijk van zijn ambities. En Hoffenheim speelt geen CL en Stuttgart wel. Scheelde vorig jaar 27 punten.De Realist wrote: ↑25 Jul 2024, 12:17Waarom is dat zo natuurlijk vwb Hoffenheim? Presteren over het algemeen beter dan Stuttgart met uitzondering van afgelopen seizoen.11 Tinus wrote: ↑25 Jul 2024, 12:02 Sepp heeft zelf gezegd dat hij liever in een grotere (BL) competitie speelt dan in Nederland pakweg 2 a 3 maanden geleden. Het is meer dan Stuttgart zelf, die idd óók op het hoogste niveau spelen en in een betere competitie. Als daar vergelijkbare salarissen tegenover staan zie ik dat wel echt als een concurrent mbt Sepp.
Ik denk inderdaad dat het eerder gaat over BVB, Leipzig, Leverkusen, evt Frankfurt oid.
VI:
“In Duitsland geniet ik van Dortmund-uit met 70.000 man, Bayern München-uit tegen Harry Kane, Stuttgart, Leipzig, Leverkusen, tegen dat soort clubs word ik elke week uitgedaagd.”
Hier noemt hij Stuttgart nog in hetzelfde rijtje als Leipzig/Leverkusen.
- Hatseflats
- Vedette
- 11 Tinus
- Legende
Geen woord van gelogen. En als hij bij PSV speelt kan hij óók tegen Bayern, of Leverkusen, of Dortmund, of Leipzig en/of Stuttgart spelen. In de CL.Hatseflats wrote: ↑25 Jul 2024, 13:08Maar als je bij één van die clubs speelt, dan wordt je al 2 wedstrijden minder uitgedaagd
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey Veerman
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik denk dat PSV ook vooral inzet op het verhaal van Jerdy. Dus dat we bewijs hebben dat je jezelf via PSV sneller in de kijker speelt van Ronald Koeman/Oranje. Ergens wel triest dat het daadwerkelijk zo is, maar voor ons zeer prettig.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- danko-lazovic
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Bondscoach die een Eredivisiescout is. Dan ben je als bondscoach eigenlijk al ongeschikt, zeker aangezien er maar een relatief beperkt aantal Nederlandse spelers structureel minuten maakt in het buitenlandStandbeeld wrote: ↑25 Jul 2024, 13:29 Ik denk dat PSV ook vooral inzet op het verhaal van Jerdy. Dus dat we bewijs hebben dat je jezelf via PSV sneller in de kijker speelt van Ronald Koeman/Oranje. Ergens wel triest dat het daadwerkelijk zo is, maar voor ons zeer prettig.