Sepp van den Berg

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
TomV23
Bankzitter
Clubvoorkeur: PSV

psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Benieuwd of zij wel die 20 gaan aftikken, anders lijkt mij de keuze toch duidelijk? (A)
DonyellMalen
Legende

Hoffenheim lijkt me geen concurrentie. Stuttgart daarentegen wel.
These users thanked the author DonyellMalen for the post:
Cambo
Madueke
Legende

Allemaal clubs die van Sepp hun recordaankoop gaan maken, mits hij voor één van deze kiest.
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Heeft toch niet lang geleden geroepen de Bundesliga boven Nederland te verkiezen? Spannend dit.
Jwoeloe
Moderator

We gaan het wel zien. Als hij inderdaad, zoals Schouten vorig jaar, per se naar PSV wilt, dan mag Hoffenheim betalen wat het wilt. Dan zal Liverpool er toch met ons uit moeten komen, al zou er iemand zijn die lachend die 20M betaalt alsof het niets is. De vraag is alleen: hoe graag wilt Sepp?
Smeets14
Nationale topspeler

Vanthaman18 wrote: 24 Jul 2024, 21:22 Heeft toch niet lang geleden geroepen de Bundesliga boven Nederland te verkiezen? Spannend dit.
Ja maar vervolgens aangegeven heel graag naar PSV te willen.
Balinho
Internationale topspeler

Stuttgart mag John vd Heuvel hebben. De grotere vis komt naar Eindhoven.
These users thanked the author Balinho for the post:
Quinn98
DE MADERA 76
Regelmatige invaller

YPLee wrote: 24 Jul 2024, 20:26
Eindhovenvoetbal wrote: 24 Jul 2024, 10:12 Stuttgart lijkt in te zetten op Huijsen in plaats van Van den Berg. Ik zie dit wel rondkomen voor PSV. Maar ook Huijsen is een interessante. Daar werden eerst bedragen van 30 a 40 miljoen opgeplakt, nu meer richting de 20.
Huijsen gaat waarschijnlijk naar Bournemouth.
Niet perse voordelig voor PSV aangezien dit de kans vergroot dat ze dan op SVDB inzetten
Juancho
Mister PSV

Van die clubs moet PSV het toch gewoon winnen? Financieel, sportieve plaatje. Ja de Bundesliga is beter dan de ED, maar bij PSV speel je om prijzen en CL en weet je dat je met een goed seizoen rap in beeld komt bij Oranje.
These users thanked the author Juancho for the post:
Loeka77
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
DonyellMalen
Legende

danko-lazovic
Meervoudig international

Ben benieuwd. Kan natuurlijk ook dat Liverpool wil dat het bericht van de interesse van Hoffenheim naar buiten komt om een beetje druk achter PSV te zetten.
Heruone
Lid scoutingsteam

Je zag overigens vandaag prima waarom PSV Sepp zo graag wilt hebben. 1 op 1 op het veld hoog drukzetten waarbij ene CV met regelmaat doorstapt op de 10. Daardoor sta je achterin 1 op 1 in grote ruimtes. Tegenstanders kunnen dat exploiteren met lange bal (vorig jaar Feyenoord met diepte achter laatste linie en Sparta met targetman Lauritsen). Sepp lost eigenlijk beide problemen op.
Juancho wrote: 24 Jul 2024, 22:57Van die clubs moet PSV het toch gewoon winnen? Financieel
Gozer. Onder welke steen leef jij :mrgreen:
These users thanked the author Heruone for the post (total 3):
RazzaaRobson de SouzaArdbeg
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Juancho
Mister PSV

Duurste aankoop van Stuttgart was 20 miljoen als ik het goed lees. Is dat zo'n mega verschil met PSV vind je? PSV gaat nu ook die kant op. De 2de duurste transfer is 11 miljoen voor Stuttgart.

Duurste aankoop Hoffenheim 14 miljoen volgens Transfermarkt. En daarna 11/12 miljoen.
De Realist
Internationale topspeler

Dat Stuttgart CL speelt is een incident. Schitterende regio en veel geld daar, maar op geen enkele wijze een van de grote jongens in de Bundesliga. Die kunnen komend seizoen doodleuk 13e worden en niemand die verbaasd is. Ik denk dat je vooral die kaart moet spelen maar dat zal onze chef-kok ongetwijfeld al lang en veel mooier verwoord gedaan hebben.
Zelfde geldt voor Hoffenheim trouwens.
These users thanked the author De Realist for the post (total 2):
Juanchozuidtribune
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Sepp heeft zelf gezegd dat hij liever in een grotere (BL) competitie speelt dan in Nederland pakweg 2 a 3 maanden geleden. Het is meer dan Stuttgart zelf, die idd óók op het hoogste niveau spelen en in een betere competitie. Als daar vergelijkbare salarissen tegenover staan zie ik dat wel echt als een concurrent mbt Sepp.

In mijn ogen is Sepp voor PSV echt een unieke match maar andersom is PSV voor Sepp óók een hele goede match. Het zou bijna zonde zijn als dit niet door zou gaan voor beide partijen. Maar Stuttgart lijkt me zeker wel een alternatief voor die jongen. Hoffenheim natuurlijk niet.
Juancho
Mister PSV

Zou Sepp niet gewoon bedoelen dat hij in de Bundesliga, want idd grotere competitie, een stap hoger zou willen? Een Leverkussen/Dortmund etc. Maar als die clubs niet komen, dat PSV dan voor de kortere termijn (pak 2 jaar) de betere optie is met strijden om de titel, CL voetbal, Oranje en daarna die stap te maken?
De Realist
Internationale topspeler

11 Tinus wrote: 25 Jul 2024, 12:02 Sepp heeft zelf gezegd dat hij liever in een grotere (BL) competitie speelt dan in Nederland pakweg 2 a 3 maanden geleden. Het is meer dan Stuttgart zelf, die idd óók op het hoogste niveau spelen en in een betere competitie. Als daar vergelijkbare salarissen tegenover staan zie ik dat wel echt als een concurrent mbt Sepp.

In mijn ogen is Sepp voor PSV echt een unieke match maar andersom is PSV voor Sepp óók een hele goede match. Het zou bijna zonde zijn als dit niet door zou gaan voor beide partijen. Maar Stuttgart lijkt me zeker wel een alternatief voor die jongen. Hoffenheim natuurlijk niet.
Waarom is dat zo natuurlijk vwb Hoffenheim? Presteren over het algemeen beter dan Stuttgart met uitzondering van afgelopen seizoen.

Ik denk inderdaad dat het eerder gaat over BVB, Leipzig, Leverkusen, evt Frankfurt oid.
These users thanked the author De Realist for the post:
Juancho
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
11 Tinus
Legende

De Realist wrote: 25 Jul 2024, 12:17
11 Tinus wrote: 25 Jul 2024, 12:02 Sepp heeft zelf gezegd dat hij liever in een grotere (BL) competitie speelt dan in Nederland pakweg 2 a 3 maanden geleden. Het is meer dan Stuttgart zelf, die idd óók op het hoogste niveau spelen en in een betere competitie. Als daar vergelijkbare salarissen tegenover staan zie ik dat wel echt als een concurrent mbt Sepp.

Waarom is dat zo natuurlijk vwb Hoffenheim? Presteren over het algemeen beter dan Stuttgart met uitzondering van afgelopen seizoen.

Ik denk inderdaad dat het eerder gaat over BVB, Leipzig, Leverkusen, evt Frankfurt oid.
Ja omdat het nu niet om de vorige 10 jaar gaat maar om het kopende jaar (of wellicht 2) afhankelijk van zijn ambities. En Hoffenheim speelt geen CL en Stuttgart wel. Scheelde vorig jaar 27 punten.

VI:
“In Duitsland geniet ik van Dortmund-uit met 70.000 man, Bayern München-uit tegen Harry Kane, Stuttgart, Leipzig, Leverkusen, tegen dat soort clubs word ik elke week uitgedaagd.”

Hier noemt hij Stuttgart nog in hetzelfde rijtje als Leipzig/Leverkusen.
Hatseflats
Vedette

11 Tinus wrote: 25 Jul 2024, 13:06Hier noemt hij Stuttgart nog in hetzelfde rijtje als Leipzig/Leverkusen.
Maar als je bij één van die clubs speelt, dan wordt je al 2 wedstrijden minder uitgedaagd ;)

:fish:
11 Tinus
Legende

Hatseflats wrote: 25 Jul 2024, 13:08
11 Tinus wrote: 25 Jul 2024, 13:06Hier noemt hij Stuttgart nog in hetzelfde rijtje als Leipzig/Leverkusen.
Maar als je bij één van die clubs speelt, dan wordt je al 2 wedstrijden minder uitgedaagd ;)

:fish:
Geen woord van gelogen. En als hij bij PSV speelt kan hij óók tegen Bayern, of Leverkusen, of Dortmund, of Leipzig en/of Stuttgart spelen. In de CL.
BarryBanaan
Basisspeler
Favoriete speler: Joey Veerman

Wat een droom As kunnen we bouwen met vd Berg, Boscagli, Schouten Veerman, Tillman en Luuk. Make it happen Earnie
Standbeeld
Mister PSV

Ik denk dat PSV ook vooral inzet op het verhaal van Jerdy. Dus dat we bewijs hebben dat je jezelf via PSV sneller in de kijker speelt van Ronald Koeman/Oranje. Ergens wel triest dat het daadwerkelijk zo is, maar voor ons zeer prettig.
These users thanked the author Standbeeld for the post:
danko-lazovic
Hatseflats
Vedette

Prof_napo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: v.v. UNA

Standbeeld wrote: 25 Jul 2024, 13:29 Ik denk dat PSV ook vooral inzet op het verhaal van Jerdy. Dus dat we bewijs hebben dat je jezelf via PSV sneller in de kijker speelt van Ronald Koeman/Oranje. Ergens wel triest dat het daadwerkelijk zo is, maar voor ons zeer prettig.
Bondscoach die een Eredivisiescout is. Dan ben je als bondscoach eigenlijk al ongeschikt, zeker aangezien er maar een relatief beperkt aantal Nederlandse spelers structureel minuten maakt in het buitenland
Locked