Precies. Sowieso zullen ze Sangaré ook echt niet van elke linksbuiten dit telkens uitleggen. Er zijn belangrijkere dingen en ze zullen hem bijpraten als het een probleem is. Maakt trouwens ook verder weinig uit natuurlijk, want het is vooral belangrijk dat Boscagli en Sangaré daarin afstemming met elkaar hebben. Robben ging ook ooit wel eens over rechts, dus het kan altijd.ShovingNE2 wrote: ↑24 Nov 2020, 21:45Mag je normaliter wel verwachten, maar kwam pas op zaterdag terug van de interland... waar ligt dan de nadruk op: de linksbenigheid van een buitenspeler?
Olivier Boscagli
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Tja, dat ene moment deed hij goed, maar how dramatisch was de communicatie in die situatie? Dat kan toch niet wat daar gebeurde? Verder Boscagli ook niet geweldig. Hij is vooral onvoorspelbaar, wat goed is als het kansloos lijkt, maar verder níet heel handig. Is een beetje onze David Luiz.
-
- Vedette
Speelde wederom heel goed. Veel lef en wint bijna alle duels. Wat een verschil met vorig seizoen.
- Ren Höek
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Hij moet oppassen met instappen, evenals Teze, aangezien ze op die momenten erg kwetsbaar zijn.
Maar qua duelkracht heeft hij een metamorfose ondergaan, mooi om te zien.
Maar qua duelkracht heeft hij een metamorfose ondergaan, mooi om te zien.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Sicke stats, zowel passes to final third (78), progressive passes (63) en total passes (322) scoort-ie het beste... Bizarre stats!
Ex unitate vires
-
- Legende
Ik vind hem voldoende voor PSV, maar voor een volgende stap zal het niveau op die positie omhoog moeten. Neemt niet weg dat ik wel vind dat hij grote stappen heeft gemaakt. Vorig seizoen vond ik het een parodie op een voetballer en had niet gedacht dat hij nu terecht in de basis zou staan. Naast het instappen blijft zijn gebrek aan snelheid wel een probleem. Neemt niet weg dat ik zijn positionering juist weer zeer zeer goed vind en daar op het huidige niveau veel mee kan compenseren.
-
- Nationale topspeler
Marco Timmer noemde hem MotM en daar valt best iets voor te zeggen. Was aan de bal weer erg goed, had een cruciale ingreep waarbij hij de 1-3 voorkwam en die kopbal diep in de tweede helft was machtig: hij leek ineens drie meter.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik vond die ingreep bij die uitbraak 1 tegen 4 wel echt een fout van de aanvaller en minder het goed verdedigen van Boscagli maar hij stond wel in de weg en stak zijn been omhoog.
Met de bal aan de voet is het heerlijk rustig en volledig in controle en dat zijn we niet echt gewend de afgelopen jaren. Ik ben heel blij dat hij er nu op die manier staat en ben wel benieuwd of de scouting dit zo goed gezien heeft of dat het een gokje was die goed uit is gepakt.
Het is niet negatief bedoeld, maar ik vind wel dat hij heel veel risico in zijn spel stopt. Zowel met als zonder bal en net als Mvogo gaat dat vaak goed en levert het iets op maar het is wachten tot het ons ook iets kost. Zolang balans positief is vind ik het een uitstekende laatste man.
-
- Vedette
Volgens mij is het zo dat als je een speler haalt en hij functioneert, dat de scouting het goed heeft gezien. Als een speler niet functioneert dan heeft de scouting het niet goed gezien. Een gokje wordt echt niet gemaakt, bij PSV gaan ze geen gokjes van 2 miljoen doen.11 Sir Tinus wrote: ↑27 Nov 2020, 13:14 ben wel benieuwd of de scouting dit zo goed gezien heeft of dat het een gokje was die goed uit is gepakt.
- Maikel
- Site Admin
Haha, wanneer een speler flopt is het een blunder van de scouting en wordt er geroepen om het hoofd van De Jong. Maar wanneer een speler een koopje is en presteert dan wordt er afgevraagd of het een gokje is geweest.
Hou op hoor. Het negatieve gevoel richting PSV gaat wel heel ver de laatste tijd. Snap echt niet waarom.
Hou op hoor. Het negatieve gevoel richting PSV gaat wel heel ver de laatste tijd. Snap echt niet waarom.
- GillesdelaCroquette
Hoe oud is ie nu? 21? 22? Daar zit nog zoveel groeipotentie in.Massimo wrote: ↑27 Nov 2020, 10:31 Ik vind hem voldoende voor PSV, maar voor een volgende stap zal het niveau op die positie omhoog moeten. Neemt niet weg dat ik wel vind dat hij grote stappen heeft gemaakt. Vorig seizoen vond ik het een parodie op een voetballer en had niet gedacht dat hij nu terecht in de basis zou staan. Naast het instappen blijft zijn gebrek aan snelheid wel een probleem. Neemt niet weg dat ik zijn positionering juist weer zeer zeer goed vind en daar op het huidige niveau veel mee kan compenseren.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
- Maikel
- Site Admin
Sinds een week 23GillesdelaCroquette wrote: ↑27 Nov 2020, 13:22 Hoe oud is ie nu? 21? 22? Daar zit nog zoveel groeipotentie in
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Je kunt ook overdrijven hoor.Maikel_91 wrote: ↑27 Nov 2020, 13:20 Haha, wanneer een speler flopt is het een blunder van de scouting en wordt er geroepen om het hoofd van De Jong. Maar wanneer een speler een koopje is en presteert dan wordt er afgevraagd of het een gokje is geweest.
Een trainer vraagt soms om een extra aanvaller of een extra verdediger. Die moet dan vaak nog multifunctioneel zijn ook omdat ze hem dan kunnen laten back-uppen op verschillende posities. Zo'n speler wil je over het algemeen niet kopen voor 10+ miljoen maar het liefst huren/kopen met lage transfersom.
Vorig jaar heeft van Bommel Boscagli 1x centraal opgesteld en de rest als linksback. Nu blijkt hij dus een cv te zijn, en presteert hij beter dan iedereen hier had verwacht. Mijn vraag is dus niet zozeer of het een toevalstreffer is ja of nee maar of hij gehaald is als multifunctionele verdediger voor erbij of zagen ze in hem iemand die Viergever uit de basis zou spelen.
Ik vind daar werkelijk niets negatiefs aan.
- ComeOnPSV
- Vedette
Schmidt heel tevreden over Bosca!
Hij heeft tactisch een toplevel.
Boscagli zou eventueel ook linksback of als 6 kunnen spelen, maar Schmidt gebruikt hem als cv omdat hij vertrouwen moest krijgen na zijn moeilijke start vorig seizoen.
Hij heeft tactisch een toplevel.
Boscagli zou eventueel ook linksback of als 6 kunnen spelen, maar Schmidt gebruikt hem als cv omdat hij vertrouwen moest krijgen na zijn moeilijke start vorig seizoen.
- Lorenzo von Matterhorn