Tomm wrote: ↑25 Jul 2024, 21:07
Lijkt me overigens sterk dat ze dit tweeluik niet winnen. Spelen ze de volgende ronde wel tegen een profclub of dan weer tegen jongens die overdag op kantoor of in de bouw werken?
Panathinaikos staat voor rust wél al met 2-0 voor, dus dat wordt de next stop voor de wonderboys.
Tomm wrote: ↑25 Jul 2024, 21:07
Lijkt me overigens sterk dat ze dit tweeluik niet winnen. Spelen ze de volgende ronde wel tegen een profclub of dan weer tegen jongens die overdag op kantoor of in de bouw werken?
Panathinaikos staat voor rust wél al met 2-0 voor, dus dat wordt de next stop voor de wonderboys.
Ah de griekse grootmacht met Tonny Vilhena en good old heerenveen legend Djuricic. Dat wordt een lastig verhaal afgaande op deze eerste helft
Mr. Spock wrote: ↑25 Jul 2024, 20:48
Vraag: ik heb KPN. Wedstrijd is alleen bij de betaalde Ziggo te zien?
Nee ook gratis, moet je alleen wel een account bij ziggo aanmaken en kan enkel online
20 minuten later, registratie, password reset, QR scans en weetikwat later kan ik kijken..... wordt nog leuk als mn bejaarde ouders (die geen ZIggo hebben) voetbal willen kijken
Nee ook gratis, moet je alleen wel een account bij ziggo aanmaken en kan enkel online
20 minuten later, registratie, password reset, QR scans en weetikwat later kan ik kijken..... wordt nog leuk als mn bejaarde ouders (die geen ZIggo hebben) voetbal willen kijken
Ja slaat nergens op dat ze het nergens op tv aanbieden (voor niet ziggo klanten), zelfs ESPN heeft voortaan een open kanaal
Tijn wrote: ↑25 Jul 2024, 21:17
Om dit nou voetbal te noemen. Het lijkt echt helemaal nergens op.
Mwoa, je overdrijft. Zoals al eerder gezegd is het een pak beter dan vorig seizoen. Akkoord, dat is niet zo moeilijk. Maar ze laten af en toe echt goede aanvallen zien
Ik denk dat de Grieken wellicht een maat te groot zijn maar dit team gaat echt wel weer punten pakken tegen de kleine Clubjes uit de eredivisie .