Ajax - deel III

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Post Reply
Jeronimo
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: PSV

Dr. Gonzo wrote: 26 Jul 2024, 10:25
Jur1913 wrote: 26 Jul 2024, 10:23 Lijkt me ook geen juiste speler wanneer je 20 miljoen moet snijden in je salarislasten
Ze moeten 35% bezuinigen op salarissen, ik weet niet hoeveel dat is voor Ajax, maar het is in elk geval een stuk meer dan 20mln
30 - 35 miljoen!
ShovingNE2
Site Admin

Dr. Gonzo wrote: 26 Jul 2024, 10:25
Jur1913 wrote: 26 Jul 2024, 10:23 Lijkt me ook geen juiste speler wanneer je 20 miljoen moet snijden in je salarislasten
Ze moeten 35% bezuinigen op salarissen, ik weet niet hoeveel dat is voor Ajax, maar het is in elk geval een stuk meer dan 20mln
Ze zaten op 99 miljoen volgens het jaar verslag. Dus tegen de 35 miljoen. Ik denk dat het ondanks vertrekkers met forse salarissen vorig jaar niet minder is geworden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gestelnaar
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

DonyellMalen wrote: 26 Jul 2024, 10:26
TomPSV wrote: 26 Jul 2024, 10:17 Ze gaan op de oude tour. Wel een prima speler.
Meer geblesseerd dan fit. Grote naam, maar dit kan eigenlijk alleen maar tegenvallen.
Perfect toch
Doperwt11
Regelmatige invaller

deninho32 wrote: 26 Jul 2024, 09:30
milansandro wrote: 26 Jul 2024, 09:11Lijkt wel een klein kind dat voor het eerst naar een pretpark gaat..
Qua lengte klopt dat wel.
Mag hij dan wel overal in?
Jeronimo
Vaste waarde in elftal

En buiten dat ik alle namen die ik lees middelmaat vind komt er geen een van deze voor minder dan 2 - 2,5 miljoen naar Ajax schat ik in.
Dus de bezuiniging gaat ook niet echt hard dan.
  • These users thanked the author Jeronimo for the post:
    Prof_napo
    koetje
    Legende

Een paar jaar geleden wilden clubs snel toeslaan, want grote naam dat Ajax met talentvolle spelers en meerdere kapers op de kust.

Nu weet iedereen dat Ajax hard geld nodig heeft. Helemaal nadat Kroes concrete getallen ging noemen om de verwachtingen van de fans te temperen. Nu wacht iedereen tot het einde van de window zodat de prijs gaat zakken. Clubs staan ook niet in de rij de middelmaat op te halen en door alle toernooien dit zomer komt de window ook nog eens heel laat op gang.
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Doperwt11 wrote: 26 Jul 2024, 10:35

Als hij met zijn voeten op de bal staat wel.
  • These users thanked the author Grasmat for the post:
    Balinho
    deninho32
    Site Admin
    Favoriete speler: Vinnie Jones
    Doperwt11 wrote: 26 Jul 2024, 10:35

Niet in de Python.
    Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
    Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
    Massimo
    Legende

koetje wrote: 26 Jul 2024, 10:39 Een paar jaar geleden wilden clubs snel toeslaan, want grote naam dat Ajax met talentvolle spelers en meerdere kapers op de kust.

Nu weet iedereen dat Ajax hard geld nodig heeft. Helemaal nadat Kroes concrete getallen ging noemen om de verwachtingen van de fans te temperen. Nu wacht iedereen tot het einde van de window zodat de prijs gaat zakken. Clubs staan ook niet in de rij de middelmaat op te halen en door alle toernooien dit zomer komt de window ook nog eens heel laat op gang.
    Het is een spiraal naar boven of naar beneden. Het was naar boven en nu naar beneden. Matige spelers -> slechte resultaten - > Ajax heeft geld nodig -> minder clubs hebben concrete interesse in de minder spelers die geen CL hebben gespeeld -> clubs lopen tegen de prijs/kwaliteitsverhouding aan ook met het salaris erbij -> clubs wachten langer d.m.v. meerdere redenen waardoor de transfermarkt als geheel later op gang komt.
    Hatseflats
    Vedette

Een sportief plan schetsen voor een 32 jarige speler :lol: Hou op zeg. Die gast heeft zijn doelen allang bereikt. Nu kan hij afbouwen en nog een bult geld binnenharken in de zandbak/mls ofzo. Dan ga je toch never nooit naar Ajax voor het 'sportieve plan'?

Ajax gonna be Ajax. :brain:
    Juancho
    Mister PSV

Nou zie ik wel iets van potentie in Ramaj zoals ik eerder zei, maar ik moet wel lachen om dit stukje van Ronald de Boer:
    Ik denk dat Pasveer voorlopig wel blijft staan. Ramaj zit denk ik met heel veel frustratie op de tribune. Hij zal denken: ‘Waar ben ik in beland? Iedereen was lovend, ik zat dicht tegen het Duitse elftal aan, en nu zit ik op de bank, achter een veertigjarige man.’ Ik begrijp de frustratie”, aldus De Boer bij Ziggo Sport.
    Dit is toch gewoon zijn idiote hersenspinsel en niet dat hij serieus in beeld was?
  • These users thanked the author Juancho for the post:
    Tijn
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Hatseflats
    Vedette

Juancho wrote: 26 Jul 2024, 11:01 Nou zie ik wel iets van potentie in Ramaj zoals ik eerder zei, maar ik moet wel lachen om dit stukje van Ronald de Boer:
    Ik denk dat Pasveer voorlopig wel blijft staan. Ramaj zit denk ik met heel veel frustratie op de tribune. Hij zal denken: ‘Waar ben ik in beland? Iedereen was lovend, ik zat dicht tegen het Duitse elftal aan, en nu zit ik op de bank, achter een veertigjarige man.’ Ik begrijp de frustratie”, aldus De Boer bij Ziggo Sport.
    Dit is toch gewoon zijn idiote hersenspinsel en niet dat hij serieus in beeld was?
    20 miljoen is ie waard :lol:
    VTheMan
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Bakayoko

Juancho wrote: 26 Jul 2024, 11:01 Nou zie ik wel iets van potentie in Ramaj zoals ik eerder zei, maar ik moet wel lachen om dit stukje van Ronald de Boer:
    Hij zat ook op de tribune bij het EK( Als supporter dan ) dus hij was er wel dichtbij.
    Robson de Souza
    Vedette

Denk dat Ronald De Boer zelf een wedstrijd van Duitsland op het EK heeft bekeken en toevallig drie rijen van de dug-out af zat.
    Lente
    Meervoudig international

Nee joh, die had twee wedstrijden Bundesliga op zn naam staan voordat hij naar Ajax kwam.
    Oh PSV wat je met me doet…
    Madueke
    Legende

Ja, Ramaj zit heel dicht tegen de Mannschaft aan dat hij inmiddels schijnt te overwegen om voor Kosovo uit te komen.

Ronald de Boer past goed bij Ziggo. We hebben veel gelachen/geërgerd over CL avondjes met Humberto Tan, Theo Janssen en Wesley Sneijder, maar die gaan we straks gewoon missen hoor.
  • These users thanked the author Madueke for the post:
    mateja
    StratumZuid
    Vedette

In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    Jeronimo
    Vaste waarde in elftal

Die mensen gun je toch allemaal het beste?
    ShovingNE2
    Site Admin

Die gast van Powned heeft ook al wat pilsjes op.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Haha die guy met dat witte shirt die semi agressief komt doen dat hij hem voor lul zet.
    Ex unitate vires
    Bram
    Nationale topspeler

Die Amsterdammers leren t ook nooit he. Sergi Roberto. Die vraagt zo een paar miljoen salaris, ook al is het in de vorm van een “prestatiecontract”. Die kerel gaat natuurlijk nooit voor een habbekrats komen. Henderson was ook al zo’n geniale aankoop. De supporters vergeten wel heel makkelijk dat de directie die Henderson heeft gehaald er gewoon nog zit.
    Prof_napo
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

Jeronimo wrote: 26 Jul 2024, 10:35 En buiten dat ik alle namen die ik lees middelmaat vind komt er geen een van deze voor minder dan 2 - 2,5 miljoen naar Ajax schat ik in.
    Dus de bezuiniging gaat ook niet echt hard dan.
    De combinatie is inderdaad frappant, de oudere spelers die af willen bouwen gaan dat toch niet doen bij een Ajax in verval met relatief weinig salaris? Zie casus Henderson, geld is het smeermiddel want veel meer blijft er niet over.
    De Realist
    Internationale topspeler

StratumZuid wrote: 26 Jul 2024, 11:15
    Die jongens op twee minuten hebben ook de verkeerde trein gepakt hoor ik.
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    milansandro
    Legende

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... erdam.html
    Geen wonder dat sommigen liever gewoon blijven..
    Van Axel Dongen, een talentje, verdient 840.000 per jaar! :alien:
    Activism is a way for useless people to feel important
    — Thomas Sowell
    Massimo
    Legende

Dure oudere spelers met nauwelijks sportieve meerwaarde. I like.
    Post Reply