Noni en Palmer samen gaan lekker, die vinden elkaar wel.
Een fitte Noni is een powerhouse die altijd dreiging heeft...zijn mentaliteit mag nog wat professioneler, maar hij is goed bezig.
Noni Madueke
- Ren Höek
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
- These users thanked the author Ren Höek for the post:
- Standbeeld
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
- Vedette
https://www.footballinsider247.com/excl ... ms-agreed/
https://www.teamtalk.com/news/newcastle ... ce-almiron
Noni lijkt onderweg naar Newcastle United. Benieuwd voor welke prijs en of er nog een mooie doorverkoop aan zit.
Sowieso wordt het al een leuke opleidingsvergoeding.
https://www.teamtalk.com/news/newcastle ... ce-almiron
Noni lijkt onderweg naar Newcastle United. Benieuwd voor welke prijs en of er nog een mooie doorverkoop aan zit.
Sowieso wordt het al een leuke opleidingsvergoeding.
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
Heeft hier slechts 5x de 90 minuten vol gemaakt. Vergelijk dat eens met Bakayoko die hier een jaar lang (noodgedwongen) elke wedstrijd 90 minuten moest vlammen volgens de wetten van Boszball. Hopelijk kan Baka komende seizoen wat vaker rust krijgen, dat zal zijn prestaties alleen maar ten goede komen.
Noni naar Newcastle? Prima stap voor hem. Hopelijk blijft ie fit en vangen wij er nog een mooie cent voor.
Noni naar Newcastle? Prima stap voor hem. Hopelijk blijft ie fit en vangen wij er nog een mooie cent voor.
-
Ik denk niet dat er een percentage op zit. Marcel en Earnie hebben laten weten dat het bod op Noni destijds goed uitkwam. Ik denk dat we het vrij snel geaccepteerd hebben en dat er weinig extra's aan vast zitten. Natuurlijk wel de vaste opleidings vergoeding.
-
- Legende
Doorverkooppercentage zou mooi zijn. Sowieso kunnen die opleidingsvergoedingen lucratief zijn als Nederlandse club waarmee je als PSV zijnde jaarlijks een paar miljoen mee kunt ophalen omdat deze bij elke transfer van toepassing is in plaats van 1x per speler.
- DonyellMalen
- Legende
Toch altijd een zwak voor hem. Hoe dodelijk hij in de één-tegen-één was vond ik bizar. Passeert zo makkelijk. Goede stap voor hem, weg uit die slangenkuil dat elk talent wil halen die net 16x een bal kan hooghouden.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 2):
- Standbeeld • Jeronimo
- Standbeeld
- Mister PSV
In potentie echt een topspeler. Dodelijk in de actie inderdaad. Zou echt zonde zijn als de carrière van zo'n groot talent niet tot bloei zou komen.DonyellMalen wrote: ↑26 Jul 2024, 11:23 Toch altijd een zwak voor hem. Hoe dodelijk hij in de één-tegen-één was vond ik bizar. Passeert zo makkelijk. Goede stap voor hem, weg uit die slangenkuil dat elk talent wil halen die net 16x een bal kan hooghouden.
-
- Vaste waarde in elftal
Ik heb ook zeker een zwak voor hem, het gekke is dat hij juist de laatste weken echt prima speelde bij Chelsea (en de resultaten werden ook beter), des te vreemder dat ze hem dan nu wel kwijt willen.DonyellMalen wrote: ↑26 Jul 2024, 11:23 Toch altijd een zwak voor hem. Hoe dodelijk hij in de één-tegen-één was vond ik bizar. Passeert zo makkelijk. Goede stap voor hem, weg uit die slangenkuil dat elk talent wil halen die net 16x een bal kan hooghouden.
Maar goed, je zou ook eens meerdere jaren aan een team werken he, dat hij er maar 3 mag inschieten tegen Chelsea straks
-
Brands heeft verteld dat ze een paar keer het bod van Chelsea geweigerd hebben, omdat ze niet meer per sé hoefden te verkopen, totdat Chelsea met zo'n hoog bod kwam, waarvan ze vonden dat ze dat niet meer konden weigeren. Dus ze hebben het zeker niet snel geaccepteerd, maar een doorverkooppercentage vind ik ook niet waarschijnlijk.
-
- Meervoudig international
Een doorverkoop is ook niet zo relevant, want dat is in de regel over de winst die er beperkt lijkt te zijn. De opleidings jaren á 2-2,5% van de totale transfersom is natuurlijk wel mooi meegenomen. Kan zomaar een miljoen zijn.
-
- Bankzitter
Veel betere keuze dan Chelsea. Almiron gaat richting de uitgang en die Murphy kan er niet heel veel van. Als die fit blijft kan die zo maar eens een van de smaakmakers van dit Newcastle worden.
Overigens, had eigenlijk gedacht Newcastle bij Baka zou uitkomen, ondanks Baka's recente uitspraken over de CL winnen etc.
Overigens, had eigenlijk gedacht Newcastle bij Baka zou uitkomen, ondanks Baka's recente uitspraken over de CL winnen etc.
-
Kan toch nog wat extra geld opleveren.
- These users thanked the author danko-lazovic for the post:
- Hammer
-
- Legende
Wie weet. Meestal is doorverkoop % over de winst en weet niet of Newcastle over de 38 miljoen gaat, ook al is het een homegrown speler. Wel paar % opleiding vergoeding natuurlijk. 3% of zo? Toch weer een paar ton er bij.
Maar bovenal zonde voor die jongen. dat Chelsea heeft echt een selectie van 60-70 man of zo. Ik had stiekem nog gehoopt dat hij wellicht Baka kon vervangen, desnoods als huurling. Financieel niet interessant, maar wel kwa kwaliteit.
Maar bovenal zonde voor die jongen. dat Chelsea heeft echt een selectie van 60-70 man of zo. Ik had stiekem nog gehoopt dat hij wellicht Baka kon vervangen, desnoods als huurling. Financieel niet interessant, maar wel kwa kwaliteit.
- Lente
Zijn qua fitheid wel echt tegenpolen van elkaar. Daar waar Baka iedere minuut speelt heeft Madueke hier nooit een wedstrijd vol kunnen maken. Sowieso veel in de lappenmand gezeten bij ons en als hij fit was, was dat niet genoeg voor 90 minuten. Geen flauw idee hoe dat bij Chelsea was / is, maar het lijkt me niet dat hij daar volop in het ritme van 3 wedstrijden in de week mee draaide.
Oh PSV wat je met me doet…
-
- Legende
Dat was inderdaad een groot issue, en daarom kon iedereen wel leven met die 38 miljoen. Als hij fit was gebleven, dan had deze jongen de potentie om 50-60 miljoen op te leveren, maar dan was Baka niet zo snel doorgebroken. Elk nadeel heb zijn voordeel, zou Adria van Kraaij hebben gezegd (of was dat iemand anders?)Lente wrote: ↑12 Aug 2024, 14:29Zijn qua fitheid wel echt tegenpolen van elkaar. Daar waar Baka iedere minuut speelt heeft Madueke hier nooit een wedstrijd vol kunnen maken. Sowieso veel in de lappenmand gezeten bij ons en als hij fit was, was dat niet genoeg voor 90 minuten. Geen flauw idee hoe dat bij Chelsea was / is, maar het lijkt me niet dat hij daar volop in het ritme van 3 wedstrijden in de week mee draaide.
- Lente
Vraag onze Dest maar eens. De oefenwedstrijd tegen AC Milan. Dest wist niet waar hij het zoeken moest, bizar wat Madueke toen klaar speelde (al was het maar een oefenwedstrijd).
- These users thanked the author Lente for the post:
- Standbeeld
Oh PSV wat je met me doet…