PSV - Feyenoord I Johan Cruijff Schaal (04/08/2024)
- Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
-
- Geselecteerd voor Oranje
Misschien kan PSV een korte IQ test rondsturen naar alle mensen met een kaartje. Ben je er zo achterFanatic-U-s wrote: ↑26 Jul 2024, 09:46 Met waarschijnlijk ook wel behoorlijk wat Feyenoorders op de thuistribune?
- These users thanked the author RPSV94 for the post (total 3):
- Timheu97 • mateja • Boszball1913
-
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
Yup, gisteren kwamen er ineens op ere zuid nog een tiental kaarten vrij. Nog snel 2 op de kop kunnen tikken...was er anders niet bij geweest. Wel vrij prijzig voor deze wedstrijd vond ik.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Vind t (bijv. in verhouding tot de CL) relatief wel meevallen en ik ben bèst kritisch op de prijzen... € 40,- voor mijn eigen plaats, is nog te doen. (Hopelijk lezen ze hier niet mee... ). Maar mooi dat het (zogoed als) uitverkocht is, hopelijk niet teveel kakkies in de directe omgeving...D.Millpants wrote: ↑26 Jul 2024, 09:49Yup, gisteren kwamen er ineens op ere zuid nog een tiental kaarten vrij. Nog snel 2 op de kop kunnen tikken...was er anders niet bij geweest. Wel vrij prijzig voor deze wedstrijd vond ik.
- DonyellMalen
- Legende
Denk dat dat wel meevalt.Fanatic-U-s wrote: ↑26 Jul 2024, 09:46 Met waarschijnlijk ook wel behoorlijk wat Feyenoorders op de thuistribune?
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- SWillykuiltje
-
- Nationale topspeler
In verhouding met de CL en zelfs met de competitie valt t mee idd. Maar goed...gelukkig kunnen we t betalen en hebben we niets te klagen. Anders zou je t wel laten natuurlijk.psvgouda wrote: ↑26 Jul 2024, 09:57Vind t (bijv. in verhouding tot de CL) relatief wel meevallen en ik ben bèst kritisch op de prijzen... € 40,- voor mijn eigen plaats, is nog te doen. (Hopelijk lezen ze hier niet mee... ). Maar mooi dat het (zogoed als) uitverkocht is, hopelijk niet teveel kakkies in de directe omgeving...D.Millpants wrote: ↑26 Jul 2024, 09:49
Yup, gisteren kwamen er ineens op ere zuid nog een tiental kaarten vrij. Nog snel 2 op de kop kunnen tikken...was er anders niet bij geweest. Wel vrij prijzig voor deze wedstrijd vond ik.
- DonyellMalen
- Legende
Voor mijn beurt gesproken, dus voor de geïnteresseerden: zijn nu ineens nog wat tickets te koop.
-
- Vedette
Dat zijn dus al een paar Feyenoorders die geen IQ-test durven te maken.DonyellMalen wrote: ↑26 Jul 2024, 11:41Voor mijn beurt gesproken, dus voor de geïnteresseerden: zijn nu ineens nog wat tickets te koop.
- Balinho
Op Ere Zuid zeg je? Dat het dan (relatief) wat hoog uitvalt is niet zo verwonderlijk.D.Millpants wrote: ↑26 Jul 2024, 09:49Yup, gisteren kwamen er ineens op ere zuid nog een tiental kaarten vrij. Nog snel 2 op de kop kunnen tikken...was er anders niet bij geweest. Wel vrij prijzig voor deze wedstrijd vond ik.
Lekker vertrouwd pitchlevel West weer hier.
- These users thanked the author Balinho for the post:
- D.Millpants
-
- Nationale topspeler
Ja normaal probeer ik op C, maar dat was allemaal bezet.Balinho wrote: ↑26 Jul 2024, 15:11Op Ere Zuid zeg je? Dat het dan (relatief) wat hoog uitvalt is niet zo verwonderlijk.D.Millpants wrote: ↑26 Jul 2024, 09:49
Lekker vertrouwd pitchlevel West weer hier.
-
- Meervoudig international
-
- International
- Favoriete speler: 12e man
- StratumZuid
- Vedette
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Zonder Timber, Stengs en Hancko (indien de transfer naar Spanje komende week al wordt afgerond ) is het wel een ietsiepietsie minder. Zelfs met onze gemankeerde verdediging van gisteren moet een overwinning niet al te lastig zijn. Met zo'n surplus aan kwaliteit op het middenveld en in de aanval...
-
- Legende
Ik zie deze wedstrijd eigenlijk een beetje als afsluiter van de voorbereiding. Het is een serieuze wedstrijd, maar alles moet nog wel een beetje op zijn plek gaan vallen en sommige spelers zijn er nog niet zo lang. Wat mij betreft begint het pas echt als de competitie begint.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Zonde man. We hebben deze 3x op rij gewonnen, we spelen tegen een concurrent, we spelen in eigen stadion en we kunnen hem voor de 4e keer op rij winnen. Waarom zou dit niet gewoon de eerste prijs van het seizoen zijn ipv de afsluiter van de voorbereiding?Massimo wrote: ↑28 Jul 2024, 18:41 Ik zie deze wedstrijd eigenlijk een beetje als afsluiter van de voorbereiding. Het is een serieuze wedstrijd, maar alles moet nog wel een beetje op zijn plek gaan vallen en sommige spelers zijn er nog niet zo lang. Wat mij betreft begint het pas echt als de competitie begint.
In de voorbereiding maakt het geen zak uit of je wint of niet, de voorbereiding is erop ingericht dat spelers nu 90 min kunnen spelen, de voorbereiding is om toe te werken naar de eerste wedstrijden waar de prijzen worden verdiend.
Dit is geen veredeld oefenpotje. We spelen geen vCL, we spelen thuis, we zijn hongerig... we gaan deze pakken verdorie en dan geven we een lange neus naar alle mensen die het een troostprijs vinden. Dan hebben we straks 2 a 3 bekers, 4 JCS schalen en 2 titels in 4 jaar tijd. The joke is on them.
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Het is voor mij wat dat betreft geen hoofdprijs maar toch wel één van de makkelijkste prijzen die je als team kan pakken en dus zou je er als team volledig voor moeten gaan. Niets fijners dan een seizoen starten tegen een directe concurent, direct een prijs hebben, en een goede start kunnen geven aan een nieuw seizoen.11 Tinus wrote: ↑28 Jul 2024, 19:21 Dit is geen veredeld oefenpotje. We spelen geen vCL, we spelen thuis, we zijn hongerig... we gaan deze pakken verdorie en dan geven we een lange neus naar alle mensen die het een troostprijs vinden. Dan hebben we straks 2 a 3 bekers, 4 JCS schalen en 2 titels in 4 jaar tijd. The joke is on them.
Blijft toch wel iets Nederlands, waar de supercup maar ook de Beker als minderwaardige prijzen gezien worden terwijl beide toch wel hun charme hebben.
- Juancho
- Mister PSV
Geen hoofdprijs, wel 1 van de 3 prijzen in Nederland. En daarmee is het ook gelijk geen oefenwedstrijd wat mij betreft. Als ik de spelers zo hoor zien ze het ook echt als een van de prijzen.
Het gaat weer beginnen!
Het gaat weer beginnen!
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Vedette
Doelstelling voor PSV moet áltijd zijn om de nationale treble te winnen wat mij betreft. Niks oefenpotje dus. Gewoon gas erop en die havenslaven met een pak slaag terug naar Rotterdam sturen.
- These users thanked the author Chucky for the post (total 3):
- Juancho • DonyellMalen • NotoriousBIG046