Vraag me sterk af of dat salarisverhaal wel klopt. Maar negen van de selectiespelers die meer dan een miljoen verdienen? Overigens wel een paar achterlijke bedragen, als het echt klopt, met Branco voorop.
Als ik naar ons kijk dan kom je toch al gauw op:
Baka
Veerman
Schouten
Dest
Tillman
Lang
Lozano
Saibari (nog z'n laatste verlenging, toch?)
Benitez
Til
Pepi
Luuk
Jongens als Teze en Ollie zullen daar wel net onder zitten.
Ajax - deel III
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Die laatste twee hopelijk niet lang. Heeft Veerman sinds zijn komst al een keer verlengd (en verbeterd)?JasperPSV wrote: ↑26 Jul 2024, 19:19 Vraag me sterk af of dat salarisverhaal wel klopt. Maar negen van de selectiespelers die meer dan een miljoen verdienen? Overigens wel een paar achterlijke bedragen, als het echt klopt, met Branco voorop.
Baka
Veerman
Schouten
Dest
Tillman
Lang
Lozano
Benitez
Til
Pepi
Luuk
-
- Legende
Volgens mij speelt met Branco ook nog mee dat PSV lange tijd geïnteresseerd leek, en Ajax de slag wilde winnen.JasperPSV wrote: ↑26 Jul 2024, 19:19 Vraag me sterk af of dat salarisverhaal wel klopt. Maar negen van de selectiespelers die meer dan een miljoen verdienen? Overigens wel een paar achterlijke bedragen, als het echt klopt, met Branco voorop.
Baka
Veerman
Schouten
Dest
Tillman
Lang
Lozano
Benitez
Til
Pepi
Luuk
Little did they know..
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Internationale topspeler
Ach die Ajax podcasts zijn gewoon op de Ajax fans gericht en als ze zeggen dat het allemaal kut is dan kijkt er ook niemand
- VeresRivne
- Vedette
Gezien de omstandigheden was ik eigenlijk best wel tevreden over die pot.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
-
- Nationale topspeler
Meen je dit? Heb ik naar een andere wedstrijd gekeken?VeresRivne wrote: ↑26 Jul 2024, 21:00Gezien de omstandigheden was ik eigenlijk best wel tevreden over die pot.
- These users thanked the author Bram for the post:
- 29.04.2007
- Skuddem
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Gezien welke omstandigheden?VeresRivne wrote: ↑26 Jul 2024, 21:00Gezien de omstandigheden was ik eigenlijk best wel tevreden over die pot.
► Show Spoiler
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Wij ook!VeresRivne wrote: ↑26 Jul 2024, 21:00Gezien de omstandigheden was ik eigenlijk best wel tevreden over die pot.
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Was ze er weer?VeresRivne wrote: ↑26 Jul 2024, 21:00Gezien de omstandigheden was ik eigenlijk best wel tevreden over die pot.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Je moest ook heel goed kijken, het is maar een klein handje natuurlijk.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
- VeresRivne
- Vedette
Het is allemaal niet zo moeilijk, Ajax had als team amper zo samengespeeld in de voorbereiding en er misten wat spelers, dan weet je dat het een kutpot wordt. Maar ik heb de spelers directer zien spelen, in beweging zien gaan en snel doorspelen. Tactisch was dat niet hoogstaand maar dat kon je ook niet verwachten. Bosz begon ooit met enorme kutpartijen tegen Rostov, Slot zakte door het ijs tegen Drita. Zelfs Ten Hag had een tijd nodig de spelersgroep naar zijn hand te zetten.
PSV schotelde de afgelopen 15 jaar ook regelmatig dat soort potten voor tegen de Rieds, Bnei Yehuda's en Sjakotor Soligorsken van deze wereld.
PSV schotelde de afgelopen 15 jaar ook regelmatig dat soort potten voor tegen de Rieds, Bnei Yehuda's en Sjakotor Soligorsken van deze wereld.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- VeresRivne
- Vedette
deninho32 wrote: ↑26 Jul 2024, 21:05Was ze er weer?VeresRivne wrote: ↑26 Jul 2024, 21:00
Gezien de omstandigheden was ik eigenlijk best wel tevreden over die pot.
- These users thanked the author VeresRivne for the post (total 4):
- deninho32 • xiento • TylerDurdn • Mosquito
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
-
- Legende
Dusdanig goed dat ze de 60 punten wel aan gaan aantikken?VeresRivne wrote: ↑26 Jul 2024, 21:24 Het is allemaal niet zo moeilijk, Ajax had als team amper zo samengespeeld in de voorbereiding en er misten wat spelers, dan weet je dat het een kutpot wordt. Maar ik heb de spelers directer zien spelen, in beweging zien gaan en snel doorspelen. Tactisch was dat niet hoogstaand maar dat kon je ook niet verwachten. Bosz begon ooit met enorme kutpartijen tegen Rostov, Slot zakte door het ijs tegen Drita. Zelfs Ten Hag had een tijd nodig de spelersgroep naar zijn hand te zetten.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Maar dat wil toch niet zeggen dat iedereen daar dan ook tevreden over was?VeresRivne wrote: ↑26 Jul 2024, 21:24
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik de eerste helft gisteren niet heb gezien en als ik de commentator moet geloven was dat een geweldige eerste helft, want dat heeft hij in de tweede helft minimaal 8x benoemd. Maar wat ik in de tweede helft zag, was echt nauwelijks beter dan een gemiddelde wedstrijd van vorig seizoen.
- Ardbeg
- Mister PSV
Ach ga weg. Met de uitgave van Ajax is het ronduit schandalig Vooral na die arrogante attitude.VeresRivne wrote: ↑26 Jul 2024, 21:24 Het is allemaal niet zo moeilijk, Ajax had als team amper zo samengespeeld in de voorbereiding en er misten wat spelers, dan weet je dat het een kutpot wordt. Maar ik heb de spelers directer zien spelen, in beweging zien gaan en snel doorspelen. Tactisch was dat niet hoogstaand maar dat kon je ook niet verwachten. Bosz begon ooit met enorme kutpartijen tegen Rostov, Slot zakte door het ijs tegen Drita. Zelfs Ten Hag had een tijd nodig de spelersgroep naar zijn hand te zetten.
-
- Lid scoutingsteam
Eigenlijk is er met Berghuis nog maar een speler die donderdag daadwerkelijk een kwaliteitsimpuls gaf.
Dit is en blijft een matig elftal. Knap hoe hun supporters alweer op een roze wolk kunnen zitten.
Dit is en blijft een matig elftal. Knap hoe hun supporters alweer op een roze wolk kunnen zitten.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ajax is geen voetbalclub zoals Vitesse. Ajax is kut.Heissenberrug wrote: ↑26 Jul 2024, 19:14 @ShovingNE2 puur hypothetisch hè; stel dat ajax in dezelfde situatie komt als Vitesse, ga je dan ook geld doneren?
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Bram
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Berghuis kwaliteitsimpuls. In het Land der Blinden is Eenoog koning. Die gaat is toch al wel op retour imo.Voormalig KG wrote: ↑26 Jul 2024, 22:22 Eigenlijk is er met Berghuis nog maar een speler die donderdag daadwerkelijk een kwaliteitsimpuls gaf.
- VeresRivne
- Vedette
Je kunt er grappen over maken, maar we moeten eerst maar eens kijken met welke selectie Farioli het straks moet doen, mijn stelling is geweest dat Ajax wegens bezuinigingen heel erg op de jeugd zal moeten gaan inzetten en Farioli qua individuele kwaliteit straks wel eens een veel mindere selectie kan hebben dan wat zijn voorgangers hadden.Massimo wrote: ↑26 Jul 2024, 21:32Dusdanig goed dat ze de 60 punten wel aan gaan aantikken?VeresRivne wrote: ↑26 Jul 2024, 21:24 Het is allemaal niet zo moeilijk, Ajax had als team amper zo samengespeeld in de voorbereiding en er misten wat spelers, dan weet je dat het een kutpot wordt. Maar ik heb de spelers directer zien spelen, in beweging zien gaan en snel doorspelen. Tactisch was dat niet hoogstaand maar dat kon je ook niet verwachten. Bosz begon ooit met enorme kutpartijen tegen Rostov, Slot zakte door het ijs tegen Drita. Zelfs Ten Hag had een tijd nodig de spelersgroep naar zijn hand te zetten.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- VeresRivne
- Vedette
Ik hoorde standaard na dat soort potten, voetbal is niet belangrijk resultaat telt.29.04.2007 wrote: ↑26 Jul 2024, 21:42Maar dat wil toch niet zeggen dat iedereen daar dan ook tevreden over was?VeresRivne wrote: ↑26 Jul 2024, 21:24
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik de eerste helft gisteren niet heb gezien en als ik de commentator moet geloven was dat een geweldige eerste helft, want dat heeft hij in de tweede helft minimaal 8x benoemd. Maar wat ik in de tweede helft zag, was echt nauwelijks beter dan een gemiddelde wedstrijd van vorig seizoen.
Wie een ingespeeld Ajax verwacht na zo'n gebrek aan automatismen van vorig jaar, de afwezigen en de kwalitatieve problemen in de selectie verwacht iets wat helemaal niet kan. Dingen hebben daarin tijd nodig. Het enige wat je wel al op korte termijn kunt afdwingen is werkethiek en voor het team strijden, daarin was Ajax eindelijk niet meer zo lethargisch als voorgaande jaren en daarin ben ik wel blij dat Farioli dat erin brengt. Je kunt slecht zijn en je over de kling laten jagen en je kunt slecht zijn maar d.m.v. die basis ten minste je niet compleet weg laten spelen.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
Wij komen hier niet voor nuance he
- These users thanked the author Heissenberrug for the post (total 2):
- Standbeeld • Paulus22
- ShovingNE2
- Site Admin
Zou het de meisjes uit Diemen en haar supporters al een beetje dun door de broek lopen? Brobbel en Bergwijn moeten natuurlijk nog spelen, maar zijn nog lang niet fit dan. Of is iedereen onder de Don Fabiola ineens een trainingsbeest geworden?
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... ecano.html
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... ecano.html
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Rickskeg
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Vaste waarde in elftal
Misschien wel 65!Massimo wrote: ↑26 Jul 2024, 21:32Dusdanig goed dat ze de 60 punten wel aan gaan aantikken?VeresRivne wrote: ↑26 Jul 2024, 21:24 Het is allemaal niet zo moeilijk, Ajax had als team amper zo samengespeeld in de voorbereiding en er misten wat spelers, dan weet je dat het een kutpot wordt. Maar ik heb de spelers directer zien spelen, in beweging zien gaan en snel doorspelen. Tactisch was dat niet hoogstaand maar dat kon je ook niet verwachten. Bosz begon ooit met enorme kutpartijen tegen Rostov, Slot zakte door het ijs tegen Drita. Zelfs Ten Hag had een tijd nodig de spelersgroep naar zijn hand te zetten.
-
- Lid scoutingsteam
Lijkt wel een beetje op Feyenoord voordat Slot kwam, alleen nog meer minder. De salarissen bekend zijn gemaakt daarbij pakkend dan is dit een self fulfilling profecy met hun megalomane kijk op de voetbalwereld.O Goleiro Grande wrote: ↑26 Jul 2024, 23:58Berghuis kwaliteitsimpuls. In het Land der Blinden is Eenoog koning. Die gaat is toch al wel op retour imo.Voormalig KG wrote: ↑26 Jul 2024, 22:22 Eigenlijk is er met Berghuis nog maar een speler die donderdag daadwerkelijk een kwaliteitsimpuls gaf.