Niet goeienacht?
Feyenoord
- Armada
- Internationale topspeler
Feyenoord.
Rijmt op moord.
De kern van deze club ligt in misdaad,
Daarom kijkt iedereen zo kwaad
Cocaïne en DJ Panic,
Geven de havenmensen een kick
Arne is weg,
Dat is pech
Opgevolgd door een Deen,
Die is niet genoeg gemeen
Voor het agressieve legioen,
Wordt PSV weer kampioen.
Dankjewel.
Rijmt op moord.
De kern van deze club ligt in misdaad,
Daarom kijkt iedereen zo kwaad
Cocaïne en DJ Panic,
Geven de havenmensen een kick
Arne is weg,
Dat is pech
Opgevolgd door een Deen,
Die is niet genoeg gemeen
Voor het agressieve legioen,
Wordt PSV weer kampioen.
Dankjewel.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Haha juich maar niet te vroeg. Vorig jaar moesten wij het doen met 4 huurlingen. Dat dat aantal nu 0 is wil nog niet zeggen dat dat op 2 september ook zo is.
-
- Meervoudig international
Lopen er daar echt een paar bij die niet tot 10 kunnen tellen
https://www.rijnmond.nl/nieuws/1867438/ ... harde-kern
-
- Legende
4 huurlingen waarvan de 2 die basis stonden inmiddels zijn vastgelegd. En ik heb niks tegen huren hoor, alleen huren zonder koopoptie is een bepaald niveau dat PSV hopelijk inmiddels voorbij is.O Goleiro Grande wrote: ↑26 Jul 2024, 19:17Haha juich maar niet te vroeg. Vorig jaar moesten wij het doen met 4 huurlingen. Dat dat aantal nu 0 is wil nog niet zeggen dat dat op 2 september ook zo is.
Vanuit Rotterdam horen we altijd de jaloerse reacties op PSV dat ze spelers als Lang, Schouten en hopelijk ook van de Berg kunnen betalen, dat is iets wat hun ook willen en inmiddels ook zouden moeten kunnen. Alleen dat lukt ze dus niet.
- Standbeeld
- Mister PSV
Dat je het bedenkt is al ziek, maar dat je het vervolgens ook nog helemaal uit gaat voeren is zieker dan ziek.danko-lazovic wrote: ↑26 Jul 2024, 19:23 Lopen er daar echt een paar bij die niet tot 10 kunnen tellen
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
- koetje • René1978
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Dan is de laatste reactie van Misha van der Waard wel buitengewoon sterk: 'Je bent misbruikt door je maten boven je. Ik vraag geen schadevergoeding, al heb ik een symbolisch lidmaatschap van de Roze Kameraden overwogen. Ook al was het ziekelijk wat je hebt gedaan, ik zie je nog steeds als mede-Feyenoordsupporter.' Weet niet of ik dat zou kunnen opbrengen: voetbal is prima, belangrijk, maar staat nooit en te nimmer' boven alles'. Het blijkt maar weer dat daar rare snuiters rondlopen: heel lief speelgoed gooien in een actie voor jonge kankerpatientjes, maar niet veel later 'gewoon' weer met die ziekte schelden, hoeveel verstand is er dan verdwenen? Als het er al was...Standbeeld wrote: ↑26 Jul 2024, 19:45Dat je het bedenkt is al ziek, maar dat je het vervolgens ook nog helemaal uit gaat voeren is zieker dan ziek.danko-lazovic wrote: ↑26 Jul 2024, 19:23 Lopen er daar echt een paar bij die niet tot 10 kunnen tellen
- These users thanked the author psvgouda for the post (total 4):
- Standbeeld • DE MADERA 76 • Fanatic-U-s • Ren Höek
-
- Legende
Als je gaat optellen misschien wel ja, maar de 14/15 miljoen voor één speler durven of kunnen ze (nog) niet. Ze hebben met Ueda weer een stap willen zetten, maar dat pakt vooralsnog hopeloos uit. Misschien dat ze daarom nog wat voorzichtig blijven.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Ow dat laatste merk ik dan niet zo op en ik moet zeggen dat me dat ook niet per se voldoening geeft. Zeker omdat zoals je zegt wijzelf tot twee jaar geleden ook regelmatig uit nood moesten huren om de kwaliteit op peil te houden. Bovendien huurde Feyenoord vorig jaar alleen Lingr en Minteh en was laatstgenoemde de enige zonder koopoptie. Dat laat wel een ontwikkeling zien in onafhankelijkheid. Dat Feyenoord nog niet op het niveau zit dat ze voor €9m+ spelers kunnen halen kan voor sommigen reden zijn tot jaloezie, maar hun transferbeleid, investering in jonge spelers en de CL-inkomsten gaat ze binnen twee seizoenen wel die kant op brengen denk ik.Madueke wrote: ↑26 Jul 2024, 19:304 huurlingen waarvan de 2 die basis stonden inmiddels zijn vastgelegd. En ik heb niks tegen huren hoor, alleen huren zonder koopoptie is een bepaald niveau dat PSV hopelijk inmiddels voorbij is.O Goleiro Grande wrote: ↑26 Jul 2024, 19:17
Haha juich maar niet te vroeg. Vorig jaar moesten wij het doen met 4 huurlingen. Dat dat aantal nu 0 is wil nog niet zeggen dat dat op 2 september ook zo is.
Vanuit Rotterdam horen we altijd de jaloerse reacties op PSV dat ze spelers als Lang, Schouten en hopelijk ook van de Berg kunnen betalen, dat is iets wat hun ook willen en inmiddels ook zouden moeten kunnen. Alleen dat lukt ze dus niet.
-
- Vogelund
- Vaste waarde in elftal
- Old name: Vogelund
Zo zie je maar hoe dat soort deals ontstaan. Wiefertje naar Brighton. En dan ligt er ineens een mogelijkheid om zo’n speler te huren. Allemaal een kwestie van netwerken en elkaar wat gunnen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Heeft momenteel denk ik meer met de afschrijvingen te maken die vrij fors zijn bij Feyenoord. Ze zullen eerst (flink) ruimte moeten creëren om grote aankopen te kunnen doen. Huren is een alternatief.
- Smell Rock
- Verbannen
Een kale hoer ook nie
Full speed or nothing
-
Jij hebt ze liever harig? Landingsbaantje. Ook niks mis mee joh.
- These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post:
- Smell Rock
- fritske
- Bankzitter
Daarvoor moet je servicekosten bovenop je hoer aftikkenEindhovenvoetbal wrote: ↑26 Jul 2024, 23:33Jij hebt ze liever harig? Landingsbaantje. Ook niks mis mee joh.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik verwacht ook dat Hancko zal vertrekken, evenals Gimenez. Beiden zullen de post afschrijvingen verminderen. Voor Gimenez hebben ze Carranza al gehaald en voor Hancko is het even afwachten. Het verbaast mij niet dat ze Geertruida zouden willen verlengen.
-
- Nationale topspeler
- Standbeeld
- Mister PSV