Transferwindow 2024/25
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik zou echt niet bezuinigen op de LB positie. In het slechtste geval hebben we in februari een luxe probleem. Who cares? Liever een luxe probleem dan Oppegard in de CL. En als je het zo stelt dan ben ik 101% overtuigd dat Earnie het met me eens is.
Enige andere optie die ik nog zie is Flamingo linksback hoewel dat redelijk out of the box is en er een nieuwe CV nodig is.
Enige andere optie die ik nog zie is Flamingo linksback hoewel dat redelijk out of the box is en er een nieuwe CV nodig is.
- StratumZuid
- Vedette
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Zelfs een LB alleen is wat mij betreft niet genoeg. Maar daar maar een LB, RCV en multifunctionele back van. Dus ja, 3 nieuwe verdedigers. Lijkt veel, is het niet als je ziet wat we kwijt geraakt zijn en wat we nog over hebben.
Daar mag een flinke hap van het budget heen gaan.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Joenepsv
- Legende
Je kan ook een linker verdediger halen die zowel LB als LCV kan spelen. Twee vliegen in één klap. Obispo kan er namelijk ook niks van.Juancho wrote: ↑27 Jul 2024, 18:19 Zelfs een LB alleen is wat mij betreft niet genoeg. Maar daar maar een LB, RCV en multifunctionele back van. Dus ja, 3 nieuwe verdedigers. Lijkt veel, is het niet als je ziet wat we kwijt geraakt zijn en wat we nog over hebben.
- 11 Tinus
- Legende
Dit is idd de veilige optie. Als je de goede haalt heb je 2 vliegen in één klap.Joenepsv wrote: ↑27 Jul 2024, 18:21Je kan ook een linker verdediger halen die zowel LB als LCV kan spelen. Twee vliegen in één klap. Obispo kan er namelijk ook niks van.Juancho wrote: ↑27 Jul 2024, 18:19 Zelfs een LB alleen is wat mij betreft niet genoeg. Maar daar maar een LB, RCV en multifunctionele back van. Dus ja, 3 nieuwe verdedigers. Lijkt veel, is het niet als je ziet wat we kwijt geraakt zijn en wat we nog over hebben.
- Juancho
- Mister PSV
Oneens. Want dan kom je alsnog te kort. Obispo ligt er ook lange tijd uit en op hem kan je net als Mauro niet bouwen.Joenepsv wrote: ↑27 Jul 2024, 18:21Je kan ook een linker verdediger halen die zowel LB als LCV kan spelen. Twee vliegen in één klap. Obispo kan er namelijk ook niks van.Juancho wrote: ↑27 Jul 2024, 18:19 Zelfs een LB alleen is wat mij betreft niet genoeg. Maar daar maar een LB, RCV en multifunctionele back van. Dus ja, 3 nieuwe verdedigers. Lijkt veel, is het niet als je ziet wat we kwijt geraakt zijn en wat we nog over hebben.
Als er iets met Boscagli gebeurt of hij staat fysiek in het rood heb je een mega probleem.
3 nieuwe verdedigers heb je gewoon keihard nodig. En 2 daarvan moeten gewoon basis waardig zijn. Die 3de kan bijv een heel groot talent zijn.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Joenepsv
- Legende
- 11 Tinus
- Legende
Je hebt een kans dat je 3 nieuwe verdedigers nodig hebt maar de kans dat je met 2 voldoende hebt is minstens zo groot. Dan heb ik liever 2 goede dan 3 halve.Juancho wrote: ↑27 Jul 2024, 18:23Oneens. Want dan kom je alsnog te kort. Obispo ligt er ook lange tijd uit en op hem kan je net als Mauro niet bouwen.
Als er iets met Boscagli gebeurt of hij staat fysiek in het rood heb je een mega probleem.
3 nieuwe verdedigers heb je gewoon keihard nodig. En 2 daarvan moeten gewoon basis waardig zijn. Die 3de kan bijv een heel groot talent zijn.
Als het aan jou ligt halen we nog 8 klasbakken maar de realiteit is dat als we 1 extra LCV/LB halen we echt al heel blij mogen zijn.
-
- Jeugdspeler
Dat Oppegard tekort komt is duidelijk maar onze kleine grote vriend Mauro komt ook zoveel tekort. Met Mauro kan je ook niet de CL in. Elke rechter aanvaller met een beetje kwaliteit speelt Mauro echt helemaal zoek. Mauro is blessuregevoelig , fysiek komt hij tekort , staat zovaak verkeerd en is alles behalve snel. In 80 procent van de wedstrijden in de ED kom je ermee weg maar in de topwedstrijden en CL heb je een enorm probleem.
- Ardbeg
- Mister PSV
Buiten de blessuregevoeligheid heb je naar mijn mening flink ongelijk.Zaka-PSV wrote: ↑27 Jul 2024, 18:29 Dat Oppegard tekort komt is duidelijk maar onze kleine grote vriend Mauro komt ook zoveel tekort. Met Mauro kan je ook niet de CL in. Elke rechter aanvaller met een beetje kwaliteit speelt Mauro echt helemaal zoek. Mauro is blessuregevoelig , fysiek komt hij tekort , staat zovaak verkeerd en is alles behalve snel. In 80 procent van de wedstrijden in de ED kom je ermee weg maar in de topwedstrijden en CL heb je een enorm probleem.
-
- Legende
Mauro is voor mij de ideale bankzitter, misschien wel de eerste die je daar intekent, omdat hij op meerdere posities ingebracht kan worden. Idd qua blessureleed helaas niet betrouwbaar genoeg om als basisspeler te zien
- These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
- Rikkert1234
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Vedette
Hoewel hij het te gechargeerd zegt zit er wel een kern van waarheid in. Het niveau wat Mauro aantikte onder Schmidt als back heeft hij al een tijdje niet meer laten zien.
- Ardbeg
- Mister PSV
Ook niet heel gek na 3950239582 dagen blessureleed. Fit is het gewoon basismateriaal. Geen Dest maar gewoon prima Daar ligt echter het issue. Die fitheid.Rikkert1234 wrote: ↑27 Jul 2024, 18:37 Hoewel hij het te gechargeerd zegt zit er wel een kern van waarheid in. Het niveau wat Mauro aantikte onder Schmidt als back heeft hij al een tijdje niet meer laten zien.
- These users thanked the author Ardbeg for the post:
- Eindhovenvoetbal
-
- Internationale topspeler
Eens. Mauro was toen onze beste man. Fit zou hij echt heel belangrijk kunnen zijn. Maar fysiek nauwelijks geschikt helaas, hij valt echt van blessure in blessure. Zo zonde.Ardbeg wrote: ↑27 Jul 2024, 18:38Ook niet heel gek na 3950239582 dagen blessureleed. Fit is het gewoon basismateriaal. Geen Dest maar gewoon prima Daar ligt echter het issue. Die fitheid.Rikkert1234 wrote: ↑27 Jul 2024, 18:37 Hoewel hij het te gechargeerd zegt zit er wel een kern van waarheid in. Het niveau wat Mauro aantikte onder Schmidt als back heeft hij al een tijdje niet meer laten zien.
- 11 Tinus
- Legende