Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Madueke
Legende

Zagré incoming :L
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Ik zou echt niet bezuinigen op de LB positie. In het slechtste geval hebben we in februari een luxe probleem. Who cares? Liever een luxe probleem dan Oppegard in de CL. En als je het zo stelt dan ben ik 101% overtuigd dat Earnie het met me eens is.

Enige andere optie die ik nog zie is Flamingo linksback hoewel dat redelijk out of the box is en er een nieuwe CV nodig is.
Joenepsv
Legende

Er komt ongetwijfeld nog een back bij. Earnie is niet gek.
  • These users thanked the author Joenepsv for the post:
    Ardbeg
    CZ_Code
    Nationale topspeler
    Clubvoorkeur: PSV

Huur maar ergens een toptalent die nog moet banken bij een topclub of een speler tussen de 25 en 30 die al een mooi aantal wedstrijden heeft in de CL
    StratumZuid
    Vedette

RR
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    Juancho
    Mister PSV

Zelfs een LB alleen is wat mij betreft niet genoeg. Maar daar maar een LB, RCV en multifunctionele back van. Dus ja, 3 nieuwe verdedigers. Lijkt veel, is het niet als je ziet wat we kwijt geraakt zijn en wat we nog over hebben.

Daar mag een flinke hap van het budget heen gaan.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Lente
    Meervoudig international

Misschien toch een bod op Hato doen, die is ook linksback tegenwoordig 😆
    Oh PSV wat je met me doet…
    Danny03
    Geselecteerd voor Oranje

Oppegaard komt gewoon te kort zie je al gelijk
    Joenepsv
    Legende

Juancho wrote: 27 Jul 2024, 18:19 Zelfs een LB alleen is wat mij betreft niet genoeg. Maar daar maar een LB, RCV en multifunctionele back van. Dus ja, 3 nieuwe verdedigers. Lijkt veel, is het niet als je ziet wat we kwijt geraakt zijn en wat we nog over hebben.

Je kan ook een linker verdediger halen die zowel LB als LCV kan spelen. Twee vliegen in één klap. Obispo kan er namelijk ook niks van.
    11 Tinus
    Legende

Joenepsv wrote: 27 Jul 2024, 18:21
    Juancho wrote: 27 Jul 2024, 18:19 Zelfs een LB alleen is wat mij betreft niet genoeg. Maar daar maar een LB, RCV en multifunctionele back van. Dus ja, 3 nieuwe verdedigers. Lijkt veel, is het niet als je ziet wat we kwijt geraakt zijn en wat we nog over hebben.

Je kan ook een linker verdediger halen die zowel LB als LCV kan spelen. Twee vliegen in één klap. Obispo kan er namelijk ook niks van.
    Dit is idd de veilige optie. Als je de goede haalt heb je 2 vliegen in één klap.
    Juancho
    Mister PSV

Oneens. Want dan kom je alsnog te kort. Obispo ligt er ook lange tijd uit en op hem kan je net als Mauro niet bouwen.

Als er iets met Boscagli gebeurt of hij staat fysiek in het rood heb je een mega probleem.

3 nieuwe verdedigers heb je gewoon keihard nodig. En 2 daarvan moeten gewoon basis waardig zijn. Die 3de kan bijv een heel groot talent zijn.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Joenepsv
    Legende

Saibari is geweldig. Dat wordt een sensatie komend seizoen.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Joenepsv wrote: 27 Jul 2024, 18:27 Saibari is geweldig. Dat wordt een sensatie komend seizoen.
    Dan hoop ik maar dat je het in het verkeerde topic plaatst.
    11 Tinus
    Legende

Juancho wrote: 27 Jul 2024, 18:23

Oneens. Want dan kom je alsnog te kort. Obispo ligt er ook lange tijd uit en op hem kan je net als Mauro niet bouwen.

Als er iets met Boscagli gebeurt of hij staat fysiek in het rood heb je een mega probleem.

3 nieuwe verdedigers heb je gewoon keihard nodig. En 2 daarvan moeten gewoon basis waardig zijn. Die 3de kan bijv een heel groot talent zijn.
    Je hebt een kans dat je 3 nieuwe verdedigers nodig hebt maar de kans dat je met 2 voldoende hebt is minstens zo groot. Dan heb ik liever 2 goede dan 3 halve.

Als het aan jou ligt halen we nog 8 klasbakken maar de realiteit is dat als we 1 extra LCV/LB halen we echt al heel blij mogen zijn.
    Zaka-PSV
    Jeugdspeler

Dat Oppegard tekort komt is duidelijk maar onze kleine grote vriend Mauro komt ook zoveel tekort. Met Mauro kan je ook niet de CL in. Elke rechter aanvaller met een beetje kwaliteit speelt Mauro echt helemaal zoek. Mauro is blessuregevoelig , fysiek komt hij tekort , staat zovaak verkeerd en is alles behalve snel. In 80 procent van de wedstrijden in de ED kom je ermee weg maar in de topwedstrijden en CL heb je een enorm probleem.
  • These users thanked the author Zaka-PSV for the post:
    BoerNr6
    11 Tinus
    Legende

Een fitte Mauro zou voor mij voldoende zijn. Maar itt bv Teze is Mauro totaal niet betrouwbaar.
    Ardbeg
    Mister PSV

Zaka-PSV wrote: 27 Jul 2024, 18:29 Dat Oppegard tekort komt is duidelijk maar onze kleine grote vriend Mauro komt ook zoveel tekort. Met Mauro kan je ook niet de CL in. Elke rechter aanvaller met een beetje kwaliteit speelt Mauro echt helemaal zoek. Mauro is blessuregevoelig , fysiek komt hij tekort , staat zovaak verkeerd en is alles behalve snel. In 80 procent van de wedstrijden in de ED kom je ermee weg maar in de topwedstrijden en CL heb je een enorm probleem.
    Buiten de blessuregevoeligheid heb je naar mijn mening flink ongelijk.
    Josef Dettelbacher
    Legende

11 Tinus wrote: 27 Jul 2024, 18:31 Een fitte Mauro zou voor mij voldoende zijn. Maar itt bv Teze is Mauro totaal niet betrouwbaar.
    Mauro is voor mij de ideale bankzitter, misschien wel de eerste die je daar intekent, omdat hij op meerdere posities ingebracht kan worden. Idd qua blessureleed helaas niet betrouwbaar genoeg om als basisspeler te zien
  • These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
    Rikkert1234
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Rikkert1234
    Vedette

Hoewel hij het te gechargeerd zegt zit er wel een kern van waarheid in. Het niveau wat Mauro aantikte onder Schmidt als back heeft hij al een tijdje niet meer laten zien.
    Ardbeg
    Mister PSV

Rikkert1234 wrote: 27 Jul 2024, 18:37 Hoewel hij het te gechargeerd zegt zit er wel een kern van waarheid in. Het niveau wat Mauro aantikte onder Schmidt als back heeft hij al een tijdje niet meer laten zien.
    Ook niet heel gek na 3950239582 dagen blessureleed. Fit is het gewoon basismateriaal. Geen Dest maar gewoon prima Daar ligt echter het issue. Die fitheid.
  • These users thanked the author Ardbeg for the post:
    Eindhovenvoetbal
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

Ardbeg wrote: 27 Jul 2024, 18:38
    Rikkert1234 wrote: 27 Jul 2024, 18:37 Hoewel hij het te gechargeerd zegt zit er wel een kern van waarheid in. Het niveau wat Mauro aantikte onder Schmidt als back heeft hij al een tijdje niet meer laten zien.
    Ook niet heel gek na 3950239582 dagen blessureleed. Fit is het gewoon basismateriaal. Geen Dest maar gewoon prima Daar ligt echter het issue. Die fitheid.
    Eens. Mauro was toen onze beste man. Fit zou hij echt heel belangrijk kunnen zijn. Maar fysiek nauwelijks geschikt helaas, hij valt echt van blessure in blessure. Zo zonde.
    M.Delgado
    Vaste waarde in elftal

Zonder een fitte en echte passende linksback is het echt vragen om problemen. Dit is het zoveelste signaal dat er geïnvesteerd moet worden.
    11 Tinus
    Legende

Ik heb in maart m'n sleutelbeen gebroken en je voelt het meteen. Dus dat is 4 weken eruit.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

11 Tinus wrote: 27 Jul 2024, 18:42 Ik heb in maart m'n sleutelbeen gebroken en je voelt het meteen. Dus dat is 4 weken eruit.
    Direct contract verlengen.
    11 Tinus
    Legende

SKERLA wrote: 27 Jul 2024, 18:43
    11 Tinus wrote: 27 Jul 2024, 18:42 Ik heb in maart m'n sleutelbeen gebroken en je voelt het meteen. Dus dat is 4 weken eruit.
    Direct contract verlengen.
    Ok waar kan ik tekenen?
    Post Reply