Ja geweldig, dan blijft die, mist die wedstrijden en haat die volgend jaar voor 0,0 euro de deur uit.Vincent Vega wrote: ↑27 Jul 2024, 19:03Opgeleid bij Getafe, verklaart het eea.
Positieve hieraan is dat kans kleiner wordt dat Ollie vertrekt deze window.
Olivier Boscagli
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
- mr.top
- Internationale topspeler
Het zij zo. Daar kun je ook op andere manieren op anticiperen.CZ_Code wrote: ↑27 Jul 2024, 19:07Ja geweldig, dan blijft die, mist die wedstrijden en haat die volgend jaar voor 0,0 euro de deur uit.Vincent Vega wrote: ↑27 Jul 2024, 19:03
Opgeleid bij Getafe, verklaart het eea.
Positieve hieraan is dat kans kleiner wordt dat Ollie vertrekt deze window.
-
- Internationale topspeler
Ik vrees dat we hem pas in september weer op het veld zien. Hoop wel dat PSV hem echt een dikke aanbieding gedaan heeft voor vier of vijf jaar. Was weergaloos goed tot de blessure, ook vandaag weer.
- StratumZuid
- Vedette
-
- Moderator
-
- Lid van verdienste
Ik zat er recht tegenover. Boscagli gaf aan dat er iets met sleutelbeen was. Dokters gingen voelen. Eerste dokter twijfelde en vroeg andere dokter om ook te voelen. Daarna gaf dokter signaal af dat er gewisseld moest worden.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Dit klinkt alsof ie gewisseld moest worden. Maar dan speculeer ik minimaal.
-
- Regelmatige invaller
- Old name: kritischepsver
Was onwijs goed wederom. Veel aanwijzingen aan het geven aan de rest en voetballend zeer sterk. Echt een belangrijke speler inmiddels.
- These users thanked the author Kritischepsver for the post:
- SomaQan
- ShovingNE2
- Site Admin
Helemaal aan het einde van dit gifje zie je Boscagli een beweging met zijn arm maken, die je echt nooit maakt als je sleutelbeen gebroken is. Geen idee wat hij wel heeft en of het ernstig is, maar lijkt meer iets van de bandjes rond de schouder wat opgerekt?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Nationale topspeler
Je ziet eigenlijk net niet lang genoeg welke beweging hij maakt. Het zou natuurlijk door adrenaline kunnen komen dat hij die beweging wel maakt en dan gelijk voelt dat het niet goed zit. Hopelijk valt het mee maar ben er toch wel bang voor.ShovingNE2 wrote: ↑28 Jul 2024, 09:56 Helemaal aan het einde van dit gifje zie je Boscagli een beweging met zijn arm maken, die je echt nooit maakt als je sleutelbeen gebroken is. Geen idee wat hij wel heeft en of het ernstig is, maar lijkt meer iets van de bandjes rond de schouder wat opgerekt?
- ShovingNE2
- Site Admin
op dat moment wordt ook de camera geswitcht, meer is er niet te zien. Maar volgens mij is het ook vol adrenaline godsonmogelijk om die beweging te maken als het gebroken is. De arm hangt direct slap en moet ondersteund worden. Maar goed: het kan maar zo zijn dat er in mij geen dokter schuil gaat en ik het helemaal verkeerd heb. Maar ik kreeg een beetje hoop bij het zien van de beelden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Nationale topspeler
Dan hoop ik met je meeShovingNE2 wrote: ↑28 Jul 2024, 10:15 op dat moment wordt ook de camera geswitcht, meer is er niet te zien. Maar volgens mij is het ook vol adrenaline godsonmogelijk om die beweging te maken als het gebroken is. De arm hangt direct slap en moet ondersteund worden. Maar goed: het kan maar zo zijn dat er in mij geen dokter schuil gaat en ik het helemaal verkeerd heb. Maar ik kreeg een beetje hoop bij het zien van de beelden.
-
- Ballenjongen
Ik ben fysiotherapeut en geen dokter, maar ik denk dat het gewricht tussen sleutelbeen en schouder het probleem is. Daar zitten veel gewrichtsbanden en die kunnen scheuren. Toen de dokters aan zijn schouder voelde leek het ook of ze daar aan voelde. Als er schade is aan die banden dan staat je sleutelbeen omhoog. Je hebt verschillende gradaties van schade. Bij de ergste gradaties volgt operatie en is ie er zeker ruim een maand uit. Bij een lagere gradatie kan het meevallen met de hersteltijd. Maar wat Sensation al aangeeft, bij een breuk wil je je arm niet meer bewegen.
- These users thanked the author Balisrond for the post (total 9):
- mr.top • danko-lazovic • Bubba Gump • Franciscus • SKERLA • Alex Rodrigo Dias da Costa • FritskePhilips • ShovingNE2 • Bram
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Toch een beetje hoop op Boscagli volgende week, volgens ons Rik:
https://www.ed.nl/PSV/mauro-voorlopig-e ... haring_webKomende week probeert hij weer te trainen op geleide van de pijn. Houdt die aan, dan moet hij het rustig aan blijven doen en is meedoen in de strijd om de Johan Cruijff Schaal helemaal niet vanzelfsprekend. Kan hij gewoon pijnvrij trainen, dan lijkt de PSV-kampioen van vorig jaar beschikbaar om met PSV te proberen om voor de vierde keer op rij de Johan Cruijff Schaal te pakken.
- These users thanked the author Grasmat for the post:
- Eindhovenvoetbal