Jordan Teze
-
- Bankzitter
Hebben jullie dat PSV is my life filmpje tegen Boscagli gezien? Nooit dat hij transfervrij vertrekt.
- These users thanked the author rjg1992 for the post:
- De Realist
- Lente
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
Het optimisme van Stewart onlangs stemde mij al hoopvol (en stelde enigszins gerust). Die sprak niet voor niet de verwachting uit dat het merendeel ‘gewoon’ haar contract zou verlengen. Van dat vijftal zijn alleen Benitez en Obispo de twijfelaars verwacht ik. De rest wil nog een jaar knallen met Peet. Maar dat interview met Earnest was al een warmmakertje. Het mediateam kan aan de slag
Oh PSV wat je met me doet…
-
- Vedette
- These users thanked the author Robson de Souza for the post (total 5):
- SKERLA • Standbeeld • Chucky • Mithras • SomaQan
- Standbeeld
- Mister PSV
Wij weten verder niet welke afspraken zijn management maakt met PSV. Ook als Teze transfervrij vertrekt blijft het voor mij een echte PSV'er. Ik ben ontzettend blij dat hij nog een seizoen blijft. Belangrijke schakel in het team.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 3):
- DeBruyne • Mithras • SomaQan
-
- Lid scoutingsteam
- DonyellMalen
- Legende
-
- Internationale topspeler
Poh, wat baal ik hier enorm van zeg. Jongen van de club, naar een ongelofelijke schijt club met een chronisch leeg stadion. Geld zal er super zijn. Maar Teze is zo belangrijk voor het spel en de groep. En een basisspeler kwijtraken voor zo'n schijtfooi. Waardeloos.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik zou hem ook liever behouden want het bedrag wat we ervoor terug krijgen is niets vergeleken de waarde die hij voor ons heeft op dit moment. Maarja als hij aan geeft dat hij open staat voor Monaco en Monaco wil betalen dan is hij gewoon weg. Had je hem een jaar langer onder contract gehad dan had je het in ieder geval nog flink kunnen rekken maar die macht heb je nu eigenlijk ook niet echt.
Functioneel super belangrijk, topfit, goede leeftijd, ervaring en fijne gast. Heel erg zonde maar het moment moest een keer komen.
Functioneel super belangrijk, topfit, goede leeftijd, ervaring en fijne gast. Heel erg zonde maar het moment moest een keer komen.
-
- Vedette
- ComeOnPSV
- Vedette
Denk dat je dit wat overschat. Teze staat voor bijna 0 op de balans. Grote winst dus op hem en dat kan je heel goed herinvesteren.
- Juancho
- Mister PSV
Vreselijke klote timing ook. Einde voorbereiding, seizoen staat op punt van beginnen en je moet een hele stabiele en betrouwbare back laten gaan terwijl de achterhoede al zo matig bezet is.
Wordt tijd dat Earnie de pannen en potten eens gaat pakken en gaat koken als een malle. Want de verhoudingen liggen nu, helaas wederom, erg krom.
Geweldig middenveld en aanval maar die defensie...
Wordt tijd dat Earnie de pannen en potten eens gaat pakken en gaat koken als een malle. Want de verhoudingen liggen nu, helaas wederom, erg krom.
Geweldig middenveld en aanval maar die defensie...
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ja maar wat koop je met pakweg 10 miljoen? Teze is een kant en klare speler, een bouwsteen, en een Flamingo is al 9 miljoen wat ergens een gokje is die nog veel stappen moet maken.
- These users thanked the author 11 Tinus for the post:
- Eindhovenvoetbal
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ik snap alleen niet waarom je dan naar Monaco zou gaan. Ze betalen misschien iets beter en het weer is fijner, maar dat weegt toch niet op tegen een mooie club in een topcompetitie (die ook knaken hebben)? Die Kongolo is daar ook compleet in een zwart gat verdwenen en heeft nooit iemand meer iets van gehoord. De farmers league, meh.
-
- Vaste waarde in elftal
3 miljoen netto tov 1.5 miljoen bruto is wel een groot verschilGrasmat wrote: ↑04 Aug 2024, 10:53 Ik snap alleen niet waarom je dan naar Monaco zou gaan. Ze betalen misschien iets beter en het weer is fijner, maar dat weegt toch niet op tegen een mooie club in een topcompetitie (die ook knaken hebben)? Die Kongolo is daar ook compleet in een zwart gat verdwenen en heeft nooit iemand meer iets van gehoord. De farmers league, meh.
- ComeOnPSV
- Vedette
Een speler die je haalt wordt afgeschreven. Dus PSV zal vooral naar de post afschrijvingen kijken.
Zelf vind ik het prima als hij vertrekt. Verkopen op het hoogtepunt. Speelt onder Bosz heel sterk, maar heeft genoeg twijfelseizoenen gehad.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Bij contractverlenging zou hij ongetwijfeld omhoog gaan in salaris en anders betalen subtoppers in de grote 5 competities die drie miljoen ook wel.PSVTOPOss wrote: ↑04 Aug 2024, 10:543 miljoen netto tov 1.5 miljoen bruto is wel een groot verschilGrasmat wrote: ↑04 Aug 2024, 10:53 Ik snap alleen niet waarom je dan naar Monaco zou gaan. Ze betalen misschien iets beter en het weer is fijner, maar dat weegt toch niet op tegen een mooie club in een topcompetitie (die ook knaken hebben)? Die Kongolo is daar ook compleet in een zwart gat verdwenen en heeft nooit iemand meer iets van gehoord. De farmers league, meh.
- Tyyne
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Couhaib Driouech
Zowel qua speler als qua persoon een topper. 10 miljoen+ op een contract van nog maar 1 jaar is geen hele slechte deal maar lijkt me wel erg risicovol wanneer straks 3 van de 4 basisspelers in de verdediging (ervan uitgaande dat Boscagli snel terug is en Dest amper in actie zal komen) weg zijn. Mocht Sepp binnenkort komen heb je gelukkig Flamingo die daar kan spelen, en het is ook Dest zijn favoriete positie. Maar lijkt me geen ideale situatie. Teze is een grote lul energie speler.
- DonyellMalen
- Legende
Dit moet PSV en Teze zelf totaal niet willen. Geweldige speler die het best nog een jaar bij ons kan blijven. Monaco is geen stap omhoog en Teze zelf verdient beter dan dat.
Daarnaast hebben we helemaal niemand achter de hand. Zowel als back-up op rechtsback als op RCB niet. Lekker blijven, Jordan.
Daarnaast hebben we helemaal niemand achter de hand. Zowel als back-up op rechtsback als op RCB niet. Lekker blijven, Jordan.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Eindhovenvoetbal
- DonyellMalen
- Legende
Ik zie dit echt anders. Kind van de club, ondertussen een van de ervaren jongens, ligt goed in de groep en een echte PSV’er. Zijn vroege voorzetten zijn echt een wapen, dat moet je niet onderschatten. Nog een jaar blijven, laat agent Noa Lang het werk maar doen bij zijn maatje.
Het kaliber clubs als Monaco komen volgend seizoen ook wel voor hem, als het niet hoger is. Monaco is echt geen stap omhoog. Leuk en mooi wonen daar, maar verder een club van niets natuurlijk. Moet je niet willen.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 2):
- Eindhovenvoetbal • NotoriousBIG046