Het woord transfervrij hoor ik zeker, wie komt er?!DonyellMalen wrote: ↑25 Jul 2024, 20:30Hoor het nét niet goed, maar waar het Joey het met Noa over? ‘Transfer deze zomer’ ‘Ja, hij was transfervrij’, zoiets?
Joey Veerman
- Hatseflats
- Vedette
- SomaQan
- Nationale topspeler
Ik denk dat zij het over Memphis hebben. Enige speler bij Oranje die transfervrij is.DonyellMalen wrote: ↑25 Jul 2024, 20:30Hoor het nét niet goed, maar waar het Joey het met Noa over? ‘Transfer deze zomer’ ‘Ja, hij was transfervrij’, zoiets?
Noa is goed met hem en Veerman zegt denk ik hier die gaat een transfer maken deze zomer. Waarop Noa zegt ja, hij is transfervrij.
-
- Nationale topspeler
-
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey Veerman
Recht vanuit de strandtent beetje balletjes strooien. glasbak. Hopelijk blijft die hier, maar wil zelf graag een stap maken denk ik.
Last edited by BarryBanaan on 27 Jul 2024, 20:06, edited 2 times in total.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
BarryBanaan wrote: ↑27 Jul 2024, 20:03 Recht vanuit de strandtent beetje balletjes strooien. glasbak. Hopelijk blijft die hier, maar wil zelf graag een stap maken denk ik.
- These users thanked the author SKERLA for the post:
- NotoriousBIG046
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey Veerman
-
- Nationale topspeler
-
- Meervoudig international
- Standbeeld
- Mister PSV
Zo te horen wat aanbiedingen gekregen die niet top zijn. Zowel voor Joey als voor PSV niet. Als er een topclub of goede subtopclub komt dan is hij weg.
-
- Internationale topspeler
Haha ja dit is vrij duidelijk toch?
Hij wil heel graag de stap maken. Dat is prima natuurlijk, hopelijk komt er een goede club met het juiste bedrag. Zo niet zal hij gewoon weer een top seizoen spelen. Beide is prima wat mij betreft.
Speelde trouwens echt heel goed. Zeker een Baka heeft wel erg veel aan een speler zoals Veerman die ook echt kan openen. Schouten, Saibari, Til en Tillman hebben allemaal die specifieke kwaliteit niet echt.
Hij wil heel graag de stap maken. Dat is prima natuurlijk, hopelijk komt er een goede club met het juiste bedrag. Zo niet zal hij gewoon weer een top seizoen spelen. Beide is prima wat mij betreft.
Speelde trouwens echt heel goed. Zeker een Baka heeft wel erg veel aan een speler zoals Veerman die ook echt kan openen. Schouten, Saibari, Til en Tillman hebben allemaal die specifieke kwaliteit niet echt.
- These users thanked the author Ittot for the post:
- Heissenberrug
-
- Meervoudig international
Ja dit zag eruit als iemand die op de juiste club zit te wachten/hopen, en dan vertrekt.
Zou echt kut zijn, maar vanuit hem wel te begrijpen.
-
- Moderator
Ook niks mis mee om zoiets uit te spreken. Dit geldt natuurlijk voor iedereen. Als de juiste trein voorbij komt, dan pak je die. Vond hem vandaag echt uitstekend spelen. Niet alleen de manier waarop hij simpel onder de druk uitspeelde, maar ook zijn creativiteit met de ballen achter de linies.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Lid 2e elftal
Joey is ook gewoon wat eerlijker/meer uitgesproken dan de meeste spelers. Volgens mij spreekt hij al lang uit dat hij na afgelopen seizoen graag een volgende stap wil maken. Voor zijn type spel moet het ook wel echt een stap omhoog zijn (lees aanvallende ploeg in een grotere competitie). Een club uit de middenmoot heeft voor niemand zin.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Bij Volendam en Heerenveen ging het toch ook prima? Veerman is een uitstekende aankoop voor een counterploeg ook wel, dus ik volg je redenering niet echt.PCMVB wrote: ↑28 Jul 2024, 08:38 Joey is ook gewoon wat eerlijker/meer uitgesproken dan de meeste spelers. Volgens mij spreekt hij al lang uit dat hij na afgelopen seizoen graag een volgende stap wil maken. Voor zijn type spel moet het ook wel echt een stap omhoog zijn (lees aanvallende ploeg in een grotere competitie). Een club uit de middenmoot heeft voor niemand zin.
-
- Vedette
Ja sommige doen net alsof dit uit de lucht komt vallen maar hij heeft dit vorig jaar richting het einde ook meermaals aangegeven. Wat ook niet gek is want hij is ook al 25 jaar en voetbalt nu al 2,5 jaar bij PSV.PCMVB wrote: ↑28 Jul 2024, 08:38 Joey is ook gewoon wat eerlijker/meer uitgesproken dan de meeste spelers. Volgens mij spreekt hij al lang uit dat hij na afgelopen seizoen graag een volgende stap wil maken. Voor zijn type spel moet het ook wel echt een stap omhoog zijn (lees aanvallende ploeg in een grotere competitie). Een club uit de middenmoot heeft voor niemand zin.
- DonyellMalen
- Legende