Olivier Boscagli

Spelers A-selectie.
Post Reply
CZ_Code
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Vincent Vega wrote: 27 Jul 2024, 19:03
Grasmat wrote: 27 Jul 2024, 18:57 Het irritante is dat het echt een compleet onnodige frusti-overtreding was van die mafkees.
Opgeleid bij Getafe, verklaart het eea.

Positieve hieraan is dat kans kleiner wordt dat Ollie vertrekt deze window.
Ja geweldig, dan blijft die, mist die wedstrijden en haat die volgend jaar voor 0,0 euro de deur uit.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Ardbeg wrote: 27 Jul 2024, 19:05
11 Tinus wrote: 27 Jul 2024, 18:55 Minimaal 4 a 5 weken eruit.
Waar lees je dit?
Als het een sleutelbeen blessure is. Wellicht 6 weken.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    Mneertjepsv
    DC_PSV
    Vedette

Is vast uit voorzorg.
    #simplythebest
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Voorzorg bij een spierblessure ja. Dit voel je echt a la minute. Ik denk dat het een sleutelbeenbreuk is.
    mr.top
    Internationale topspeler

CZ_Code wrote: 27 Jul 2024, 19:07
    Vincent Vega wrote: 27 Jul 2024, 19:03

Opgeleid bij Getafe, verklaart het eea.

Positieve hieraan is dat kans kleiner wordt dat Ollie vertrekt deze window.
    Ja geweldig, dan blijft die, mist die wedstrijden en haat die volgend jaar voor 0,0 euro de deur uit.
    Het zij zo. Daar kun je ook op andere manieren op anticiperen.
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

Ik vrees dat we hem pas in september weer op het veld zien. Hoop wel dat PSV hem echt een dikke aanbieding gedaan heeft voor vier of vijf jaar. Was weergaloos goed tot de blessure, ook vandaag weer.
    StratumZuid
    Vedette

11 Tinus wrote: 27 Jul 2024, 19:13 Voorzorg bij een spierblessure ja. Dit voel je echt a la minute. Ik denk dat het een sleutelbeenbreuk is.
    Zn schouder hing ook meteen raar
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    Remontada
    Veelbelovend talent

Die stand van zijn schouder en de bril van Peet beloven niet veel goeds
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Remontada wrote: 27 Jul 2024, 19:15 Die stand van zijn schouder en de bril van Peet beloven niet veel goeds
    Allebei scheef?
    Balinho
    Internationale topspeler

SKERLA wrote: 27 Jul 2024, 19:16
    Remontada wrote: 27 Jul 2024, 19:15 Die stand van zijn schouder en de bril van Peet beloven niet veel goeds
    Allebei schreef?
    D'r overheen zelfs.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Balinho wrote: 27 Jul 2024, 19:18
    SKERLA wrote: 27 Jul 2024, 19:16

Allebei schreef?
    D'r overheen zelfs.
    Hoe bedoel je, er staat toch gewoon scheef? :mrgreen:
    Balinho
    Internationale topspeler

SKERLA wrote: 27 Jul 2024, 19:19
    Balinho wrote: 27 Jul 2024, 19:18

D'r overheen zelfs.
    Hoe bedoel je, er staat toch gewoon scheef? :mrgreen:
    :mrgreen:

Dat schreef je aanvankelijk niet ontzettende (Jan) rekel!
    Zuc0
    Nationale topspeler

Klote.
    Jwoeloe
    Moderator

11 Tinus wrote: 27 Jul 2024, 19:13 Voorzorg bij een spierblessure ja. Dit voel je echt a la minute. Ik denk dat het een sleutelbeenbreuk is.
    Was op de tribune niet super goed zichtbaar, maar dacht wel te zien dat hij naar zijn sleutelbeen greep. Ik verwacht ook dat dat het is.
    Ivicii
    Bankzitter

Misschien was het wishfull thinking, maar het leek erop alsof hij bij het van het veld lopen nog met z’n armen zwaaide / wapperde/ los schudde

Dat is echt niet te doen met een sleutelbeenbreuk
    Wilysimba
    Lid van verdienste

Ik zat er recht tegenover. Boscagli gaf aan dat er iets met sleutelbeen was. Dokters gingen voelen. Eerste dokter twijfelde en vroeg andere dokter om ook te voelen. Daarna gaf dokter signaal af dat er gewisseld moest worden.
    CZ_Code
    Nationale topspeler

Als ik je zo lees Wily, was dus niks aan de hand en de 2e dokter nam het heft in eigen handen en brak zijn sleutelbeen ter plekke…. sjonge jonge die medische staf ook altijd. OUT!
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Wilysimba wrote: 27 Jul 2024, 22:22 Ik zat er recht tegenover. Boscagli gaf aan dat er iets met sleutelbeen was. Dokters gingen voelen. Eerste dokter twijfelde en vroeg andere dokter om ook te voelen. Daarna gaf dokter signaal af dat er gewisseld moest worden.
    Dit klinkt alsof ie gewisseld moest worden. Maar dan speculeer ik minimaal.
    Kritischepsver
    Regelmatige invaller
    Old name: kritischepsver

Was onwijs goed wederom. Veel aanwijzingen aan het geven aan de rest en voetballend zeer sterk. Echt een belangrijke speler inmiddels.
  • These users thanked the author Kritischepsver for the post:
    SomaQan
    ShovingNE2
    Site Admin

Helemaal aan het einde van dit gifje zie je Boscagli een beweging met zijn arm maken, die je echt nooit maakt als je sleutelbeen gebroken is. Geen idee wat hij wel heeft en of het ernstig is, maar lijkt meer iets van de bandjes rond de schouder wat opgerekt?

Image
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    DeEintovenaar
    Nationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 28 Jul 2024, 09:56 Helemaal aan het einde van dit gifje zie je Boscagli een beweging met zijn arm maken, die je echt nooit maakt als je sleutelbeen gebroken is. Geen idee wat hij wel heeft en of het ernstig is, maar lijkt meer iets van de bandjes rond de schouder wat opgerekt?

Image
    Je ziet eigenlijk net niet lang genoeg welke beweging hij maakt. Het zou natuurlijk door adrenaline kunnen komen dat hij die beweging wel maakt en dan gelijk voelt dat het niet goed zit. Hopelijk valt het mee maar ben er toch wel bang voor.
    ShovingNE2
    Site Admin

op dat moment wordt ook de camera geswitcht, meer is er niet te zien. Maar volgens mij is het ook vol adrenaline godsonmogelijk om die beweging te maken als het gebroken is. De arm hangt direct slap en moet ondersteund worden. Maar goed: het kan maar zo zijn dat er in mij geen dokter schuil gaat en ik het helemaal verkeerd heb. Maar ik kreeg een beetje hoop bij het zien van de beelden.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    DeEintovenaar
    Nationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 28 Jul 2024, 10:15 op dat moment wordt ook de camera geswitcht, meer is er niet te zien. Maar volgens mij is het ook vol adrenaline godsonmogelijk om die beweging te maken als het gebroken is. De arm hangt direct slap en moet ondersteund worden. Maar goed: het kan maar zo zijn dat er in mij geen dokter schuil gaat en ik het helemaal verkeerd heb. Maar ik kreeg een beetje hoop bij het zien van de beelden.
    Dan hoop ik met je mee 😉
    Balisrond
    Ballenjongen

Ik ben fysiotherapeut en geen dokter, maar ik denk dat het gewricht tussen sleutelbeen en schouder het probleem is. Daar zitten veel gewrichtsbanden en die kunnen scheuren. Toen de dokters aan zijn schouder voelde leek het ook of ze daar aan voelde. Als er schade is aan die banden dan staat je sleutelbeen omhoog. Je hebt verschillende gradaties van schade. Bij de ergste gradaties volgt operatie en is ie er zeker ruim een maand uit. Bij een lagere gradatie kan het meevallen met de hersteltijd. Maar wat Sensation al aangeeft, bij een breuk wil je je arm niet meer bewegen.
  • These users thanked the author Balisrond for the post (total 9):
    mr.topdanko-lazovicBubba GumpFranciscusSKERLAAlex Rodrigo Dias da CostaFritskePhilipsShovingNE2Bram
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Toch een beetje hoop op Boscagli volgende week, volgens ons Rik:
    Komende week probeert hij weer te trainen op geleide van de pijn. Houdt die aan, dan moet hij het rustig aan blijven doen en is meedoen in de strijd om de Johan Cruijff Schaal helemaal niet vanzelfsprekend. Kan hij gewoon pijnvrij trainen, dan lijkt de PSV-kampioen van vorig jaar beschikbaar om met PSV te proberen om voor de vierde keer op rij de Johan Cruijff Schaal te pakken.
    https://www.ed.nl/PSV/mauro-voorlopig-e ... haring_web
  • These users thanked the author Grasmat for the post:
    Eindhovenvoetbal
    Post Reply