Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Lente
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV

M.Delgado wrote: 27 Jul 2024, 22:33
Lente wrote: 27 Jul 2024, 21:18

Je weet dat beide recent een nieuwe aanbieding op zak hebben? Als het aan PSV ligt wordt er hier niet op doorgeselecteerd.

(Niet dat ik het er perse mee eens ben hoor).
Dat is ook precies wat ik aangeef en bedoel met doorselecteren, ik weet dat ze aanbiedingen hebben gekregen.
Ah okay sorry, dan heb ik je verkeerd begrepen.
  • These users thanked the author Lente for the post:
    M.Delgado
    Oh PSV wat je met me doet…
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Søren wrote: 27 Jul 2024, 22:33
    O Goleiro Grande wrote: 27 Jul 2024, 21:57Die gedachte volg ik wel. Aan de andere kant hebben we vorig jaar natuurlijk ook scherp aan de wind gezeild met de verdediging door de contractsituatie van een aantal spelers niet voortijdig aandacht te geven. Na een succesvol seizoen krab je je toch achter de oren dat de voltallige verdediging als huurling terugkeert naar zijn club, uit zijn contract loopt of nog maar slechts een jaar lang vast ligt
    Dus hij had Boscagli moeten verlengen, die net terug kwam van een blessure?
    Of Teze, wat allesbehalve een uitblinker of zekerheid was aan het begin vh seizoen?
    Earnie heeft vorig jaar duidelijk aangegeven dat hij meerdere Windows nodig had om te “renoveren”.
    Teze en Boscagli waren twijfelgevallen, gaan we daar mee door, of gaan we daar doorselecteren.
    Earnie heeft daar wat mij betreft, en zeker achteraf, de juiste keuze gemaakt door het nog een jaar aan te kijken.
    Dat zijn zeker gerechtvaardigde overwegingen, ik bedoel het ook niet als verwijt, maar Sam Lammers kreeg eerder ook zwaargeblesseerd een nieuwe contract aanbieding en kort na zijn laatste blessure heeft Obispo ook gewoon een contractverlenging aangeboden gekregen. Nota bene Dest hebben we met een zware blessure lang vastgelegd. Dus in dat licht is die voorzichtigheid met Teze en Boscagli best vreemd, zeker omdat laatstgenoemde vlak voor zijn blessure een topseizoen had.

Bovendien, als de twijfel over die jongens zo groot is, kun je beter sterke verdedigers op andere posities in die linie aantrekken dan er huurlingen als PVA of ABK omheen zetten. Had daar dan geïnvesteerd in eigendom van kwaliteit achterin.
    29.04.2007
    Nationale topspeler

Hoe lang zou een gemiddelde transfer ongeveer duren?
    Twee weken geleden hadden we gewoon nog Teze, Obispo, Boscagli, Mauro, Oppegard, Flamingo en was het al duidelijk dat PSV bezig is met vd Berg.
    En nu lijkt het alsof sommige supporters teleurgesteld zijn dat Stewart niet al 3 nieuwe verdedigers heeft gepresenteerd vanavond.
  • These users thanked the author 29.04.2007 for the post (total 2):
    ComeOnPSVStandbeeld
    Doperwt11
    Regelmatige invaller

Oppegard wegdoen en een basis lb halen. Dan kan Mauro back up voor links en rechts tot Dest terug is.
    Centraal alleen vd Berg erbij.
    We moeten niet gaan overdrijven maar dit is wel het minimale wat nodig is.
  • These users thanked the author Doperwt11 for the post (total 6):
    PersepolisVoijkeSKERLADC_PSVTeletubbyJoenepsv
    Tovast
    Nationale topspeler

Sepp, basis linksback en een groot talent voor jong op rechtsback zou mijn ideaalplaatje zijn. Het jonge talent zou volgend jaar dan een serieuze optie moeten zijn ter vervanging van Jordan.

Noubi van Standard of gewoon Rav, zou helemaal leuk zijn.
    ShovingNE2
    Site Admin

29.04.2007 wrote: 27 Jul 2024, 23:33 Hoe lang zou een gemiddelde transfer ongeveer duren?
    Twee weken geleden hadden we gewoon nog Teze, Obispo, Boscagli, Mauro, Oppegard, Flamingo en was het al duidelijk dat PSV bezig is met vd Berg.
    En nu lijkt het alsof sommige supporters teleurgesteld zijn dat Stewart niet al 3 nieuwe verdedigers heeft gepresenteerd vanavond.
    Gemiddeld? Als je target nog andere opties heeft om naar te verkassen? Een maand. Wil de speler graag en kom je er over transfersom wel uit, week of twee. Staat de druk op de ketel van alle kanten (speler, kopende club en verkopende club), paar uur. Maar dat is nog lang niet het geval.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    29.04.2007
    Nationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 28 Jul 2024, 09:10
    29.04.2007 wrote: 27 Jul 2024, 23:33 Hoe lang zou een gemiddelde transfer ongeveer duren?
    Gemiddeld? Als je target nog andere opties heeft om naar te verkassen? Een maand. Wil de speler graag en kom je er over transfersom wel uit, week of twee. Staat de druk op de ketel van alle kanten (speler, kopende club en verkopende club), paar uur. Maar dat is nog lang niet het geval.
    Thanks voor de info, al was het niet eens per se als letterlijke vraag bedoeld ;). Het was meer dat sommige supporters gisterenavond meteen weer in de paniekmodus schieten en doen of PSV geen aandacht besteedt aan de verdediging nu er ineens weer een aantal blessuregevallen zijn.
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

O Goleiro Grande wrote: 27 Jul 2024, 23:10
    Søren wrote: 27 Jul 2024, 22:33

Dus hij had Boscagli moeten verlengen, die net terug kwam van een blessure?
    Of Teze, wat allesbehalve een uitblinker of zekerheid was aan het begin vh seizoen?
    Earnie heeft vorig jaar duidelijk aangegeven dat hij meerdere Windows nodig had om te “renoveren”.
    Teze en Boscagli waren twijfelgevallen, gaan we daar mee door, of gaan we daar doorselecteren.
    Earnie heeft daar wat mij betreft, en zeker achteraf, de juiste keuze gemaakt door het nog een jaar aan te kijken.
    Dat zijn zeker gerechtvaardigde overwegingen, ik bedoel het ook niet als verwijt, maar Sam Lammers kreeg eerder ook zwaargeblesseerd een nieuwe contract aanbieding en kort na zijn laatste blessure heeft Obispo ook gewoon een contractverlenging aangeboden gekregen. Nota bene Dest hebben we met een zware blessure lang vastgelegd. Dus in dat licht is die voorzichtigheid met Teze en Boscagli best vreemd, zeker omdat laatstgenoemde vlak voor zijn blessure een topseizoen had.

Bovendien, als de twijfel over die jongens zo groot is, kun je beter sterke verdedigers op andere posities in die linie aantrekken dan er huurlingen als PVA of ABK omheen zetten. Had daar dan geïnvesteerd in eigendom van kwaliteit achterin.
    Of beiden heren kregen wel een verlenging en hebben deze toentertijd niet geaccepteerd onder die voorwaarden.
    ShovingNE2
    Site Admin

29.04.2007 wrote: 28 Jul 2024, 09:15Thanks voor de info, al was het niet eens per se als letterlijke vraag bedoeld ;). Het was meer dat sommige supporters gisterenavond meteen weer in de paniekmodus schieten en doen of PSV geen aandacht besteedt aan de verdediging nu er ineens weer een aantal blessuregevallen zijn.
    Vooral dat irritante dat volgende week de Fruitschaal is en dan moet je selectie er staan. Echt door gasten die PSV al jaren en jaren volgen. En dan nog er weinig van snappen hoe transferwindows voor clubs als PSV lopen (gezien de positie in de voetbalketen).

Zelfs voorronde CL spelen versnelt het niet. Qua urgentie wel, maar that's it. Het gaat niet sneller of zo. Hele volksstammen hadden schijnbaar liever gezien dat we Schouten hadden laten lopen en een direct beschikbaar target eind juli hadden gehaald. Schouten kwam 15 augustus pas. En ja: soms lukt het wel. Maar nooit allemaal.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    29.04.2007
    Teletubby
    Nationale topspeler

Doperwt11 wrote: 27 Jul 2024, 23:57 Oppegard wegdoen en een basis lb halen. Dan kan Mauro back up voor links en rechts tot Dest terug is.
    Centraal alleen vd Berg erbij.
    We moeten niet gaan overdrijven maar dit is wel het minimale wat nodig is.
    Precies. Ik zou gaan voor een groot talent die bij een grote competitie net buiten de boot valt en speelminuten nodig heeft (a la bella kotchap maar dan minder geblesseerd), je kan zo een talent minimaal een half jaar speelminuten beloven totdat Dest helemaal terug is en zelfs dan zal Dest niet vanaf januari alles kunnen spelen. Er werd de laatste tijd een knakker van Brighton volgens mij al geopperd hier, zoiets lijkt mij prima. Sepp als aankoop en dan een goede LB huren.

Probleem is echter wel dat dit soort linksbacks later in de markt pas verhuurd gaan worden. Eerst kijken of ze kunnen aanhaken in de voorbereiding en anders verhuren. Zal dus een versterking worden van de laatste week gok ik.
    Joenepsv
    Legende

Alsnog proberen om Van Aanholt vast te leggen lijkt me ook een prima oplossing. Goede back die de speelstijl en groep al kent.
    Robson de Souza
    Vedette

Hoe is het eigenlijk met Björn Meijer? Is die goed genoeg voor de CL en haalbaar?
    Kingfisher
    Meervoudig international
    Clubvoorkeur: PSV, Manchester United

Robson de Souza wrote: 28 Jul 2024, 09:51 Hoe is het eigenlijk met Björn Meijer? Is die goed genoeg voor de CL en haalbaar?
    Is ook zwaar geblesseerd aan de knie volgens mij. Was wel een goede optie geweest.
    Garnaal
    Basisspeler

Wat een geinige toevoeging dat je nu op 't forum na elke paar berichten levensgrote wallpapers ziet! Ik heb nu een vette wallpaper van een doos beef jerky. Volgende week die van de vloerisolatie maar is proberen. Gaaf!
    Juancho
    Mister PSV

Tussen paniekmodus en een linie zorgwekkend bezet vinden zit gelukkig nogal een wereld van verschil.

Vorige zomer, uurtje voor sluiten markt en nog een geen CV en dan last minut aankomen met een huurspeler...Dan mag je paniekerig zijn. Maar dat je je zorgen maakt over de sowieso matig bezette achterhoede (zowel kwaliteit, als aantallen als jong PSV) dat valt prima uit te leggen.

Maar goed, elk jaar dit zelfde riedeltje van beide kanten. Dus tja.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    ShovingNE2
    Site Admin

Best raar dat mensen nog steeds niet snappen hoe het werkt voor een club als PSV inderdaad.

Sterker nog: Stewart had dit meerdere malen voorspeld: laatste twee weken van augustus gaat het pas loskomen.

Maar ja: wat weet hij er nou van.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 4):
    YkhimFritskePhilipsSmeets1429.04.2007
    Maikel
    Site Admin

ShovingNE2 wrote: 28 Jul 2024, 10:51 Best raar dat mensen nog steeds niet snappen hoe het werkt voor een club als PSV inderdaad.

Sterker nog: Stewart had dit meerdere malen voorspeld: laatste twee weken van augustus gaat het pas loskomen.

Maar ja: wat weet hij er nou van.
    Minder dan de experts hier
  • These users thanked the author Maikel for the post (total 2):
    FritskePhilipsHeissenberrug
    Analist
    Veelbelovend talent

Als Flamingo zo'n goede indruk blijft maken als hij tot nu toe doet, heb ik misschien wel liever een dure linksback (10 miljoen) en een back-up voor RCV voor een paar miljoen (Mbuyamba van Volendam?) in plaats van Sepp van den Berg. Zeker gezien de huidige ontwikkelingen aan de linkerkant.

Jullie gaan me uitlachen misschien, maar zou Owen Wijndal niet heel goed in ons systeem passen?
    Hard work beats talent if talent doesn't work hard
    LaFoquita
    Geselecteerd voor Oranje

Ideale back om te huren in mijn ogen is Tom Rothe. Kans is alleen klein als Dortmund geen andere linksback meer haalt.
    DonyellMalen
    Legende

Analist wrote: 28 Jul 2024, 10:54 Als Flamingo zo'n goede indruk blijft maken als hij tot nu toe doet, heb ik misschien wel liever een dure linksback (10 miljoen) en een back-up voor RCV voor een paar miljoen (Mbuyamba van Volendam?) in plaats van Sepp van den Berg. Zeker gezien de huidige ontwikkelingen aan de linkerkant.

Jullie gaan me uitlachen misschien, maar zou Owen Wijndal niet heel goed in ons systeem passen?
    Clowndal is geen optie.

Maar verder zal Earnie keuzes moeten maken, we hebben met Dest al een dure linksback gehaald, maar vanwege zijn blessure en verder gebrek aan kwaliteit en fitheid is die positie nog steeds niet goed bezet nu. Een kanon voor één jaar huren waar Dest het straks weer van kan overnemen lijkt mij het meest logisch. Op die manier houd je nog geld op zak om andere posities te versterken. Maar eerst een back. Ik zou daar de prioriteit aan geven op dit moment. Ja, nog meer dan een CB gezien de prestaties van Flamingo.
    DeBruyne
    Meervoudig international

LaFoquita wrote: 28 Jul 2024, 10:57 Ideale back om te huren in mijn ogen is Tom Rothe. Kans is alleen klein als Dortmund geen andere linksback meer haalt.
    En hoe zie je dat dan voor je, met of zonder ootie tot koop. Stel je huurt hem een seizoen, daarna heeft hij nog een contract voor 1 jaar. Dus dat zou een mogelijkheid kunnen zijn dan
    LaFoquita
    Geselecteerd voor Oranje

DeBruyne wrote: 28 Jul 2024, 11:04
    LaFoquita wrote: 28 Jul 2024, 10:57 Ideale back om te huren in mijn ogen is Tom Rothe. Kans is alleen klein als Dortmund geen andere linksback meer haalt.
    En hoe zie je dat dan voor je, met of zonder ootie tot koop. Stel je huurt hem een seizoen, daarna heeft hij nog een contract voor 1 jaar. Dus dat zou een mogelijkheid kunnen zijn dan
    Zonder optie waarschijnlijk. Met optie zal je al snel tegen de 15 miljoen/20 miljoen zitten. Ik verwacht dat Dortmund zijn contract met 5 jaar gaat verlengen binnenkort. Talent uit de eigen jeugd die het vorig jaar tijdens zijn verhuurperiode goed heeft gedaan.
    LaFoquita
    Geselecteerd voor Oranje

DeBruyne wrote: 28 Jul 2024, 11:04
    Lees zojuist dat Union hem als vervanger van Gosens wil halen. Dit geeft dus daadwerkelijk een kans dat hij ook definitief weg zou kunnen. Dan zou ik proberen te huren met koopoptie.
    Chucky
    Vedette

Analist wrote: 28 Jul 2024, 10:54 Jullie gaan me uitlachen misschien, maar zou Owen Wijndal niet heel goed in ons systeem passen?
    Jij bent af. Dat arrogante ventje blijft maar lekker de bank warm houden in Amsterdam.
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Als we dan toch aan out of the box name dropping doen... Joshua Brenet. Transfervrij, goed seizoen gedraaid, kent de club als z'n broekzak, kan op beide back posities; heeft iets heel doms gedaan, ja, dat wel. Of moet ik nu mijn mond spoelen? :mrgreen:
    Post Reply