Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Persepolis
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Denk dat het verstandiger is om een volwaardige linksback over te nemen dan halve oplossingen zoals een huurspeler of PvA/Mwene-achtige transfers. Voor zover dat financieel mogelijk is uiteraard. Enorm grote kans dat Teze volgend seizoen vertrekt, als je al een linksback hebt kan Dest op zijn vertrouwde rechtsback positie als zijn vervanger.
Juancho
Mister PSV

DeBruyne wrote: 28 Jul 2024, 11:04
LaFoquita wrote: 28 Jul 2024, 10:57 Ideale back om te huren in mijn ogen is Tom Rothe. Kans is alleen klein als Dortmund geen andere linksback meer haalt.
En hoe zie je dat dan voor je, met of zonder ootie tot koop. Stel je huurt hem een seizoen, daarna heeft hij nog een contract voor 1 jaar. Dus dat zou een mogelijkheid kunnen zijn dan
Dit zijn wel de opties die super interessant zijn. Huren maar tegelijkertijd ook investeren in de toekomst ondanks dat Dest er richting einde seizoen hopelijk nog bij komt.

Leuke vondst!
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Standbeeld
Mister PSV

psvgouda wrote: 28 Jul 2024, 11:25 Als we dan toch aan out of the box name dropping doen... Joshua Brenet. Transfervrij, goed seizoen gedraaid, kent de club als z'n broekzak, kan op beide back posities; heeft iets heel doms gedaan, ja, dat wel. Of moet ik nu mijn mond spoelen? :mrgreen:
Wat mij betreft is zijn tijd nu wel geweest.
Revolinho
Internationale topspeler

De gehele linkerverdediging is een issue momenteel. Achter Boscagli heb je niemand, of Dams moet voor Bosz het alternatief zijn. Vond het wel opmerkelijk dat hij inviel en niet Obispo. Gastje lijkt ook een mini kloon van Boscagli. En de back, tja… Oppegard is leuk voor de mindere potjes, maar niet als basis. Tot aan Dest heb je iemand nodig en dat is mits Dest er meteen staat, wat ik niet aanneem. Dus eigenlijk iemand huren voor heel het seizoen.
DonyellMalen
Legende

Revolinho wrote: 28 Jul 2024, 12:03Vond het wel opmerkelijk dat hij inviel en niet Obispo.
Obispo is dan ook geblesseerd.
29.04.2007
Nationale topspeler

Juancho wrote: 28 Jul 2024, 10:36 Tussen paniekmodus en een linie zorgwekkend bezet vinden zit gelukkig nogal een wereld van verschil.

Vorige zomer, uurtje voor sluiten markt en nog een geen CV en dan last minut aankomen met een huurspeler...Dan mag je paniekerig zijn. Maar dat je je zorgen maakt over de sowieso matig bezette achterhoede (zowel kwaliteit, als aantallen als jong PSV) dat valt prima uit te leggen.

Maar goed, elk jaar dit zelfde riedeltje van beide kanten. Dus tja.
"De sowieso matig bezette achterhoede" waarmee we vorig jaar een bijzonder laag aantal tegendoelpunten mee hadden, we doorgingen naar de CL en zelfs de groepsfase overleefden. Waarbij die 'paniek huurspeler' van het laatste uur zelfs amper een rol heeft gespeeld afgelopen seizoen.

Wat is er mis met gewoon even afwachten hoe het loopt? Vorig seizoen moest je meerdere malen afgeven op de komst van Dest, was het opstellen van Schouten tegen Vitesse uit als centrale verdediger een absolute noodoplossing die echt niet vaker mocht gaan gebeuren, enz.
Nu alweer die 'zorgen', wacht het gewoon even rustig af. Nog geen 24 uur geleden zijn Boscagli en Mauro pas geblesseerd geraakt he.

Wat mij betreft is het zo;
- Prima dat spelers als Ramalho, Sambo, ABK, van Aanholt geen verlenging hebben gekregen
- Flamingo prima aankoop ter vervanging van Ramalho, tot nu toe positief verrast
- Goed om te horen dat ze bezig zijn om centraal achterin een absolute versterking te halen. Fijn als dat snel kan, zo niet, dan maar wat later.
- Balen van de vele blessures achterin momenteel
- Ik ga er vanuit dat Stewart/Bosz dit ook bespreken en daarop zullen bekijken wat nodig is voor dit elftal.
- Nog drie nieuwe verdedigers verwacht ik niet en is denk ik ook niet wenselijk qua 'stapelen'/selectiegrootte. Twee nieuwe spelers? Graag.
AddoCultheld
Internationale topspeler

Mooi dat het nu gebeurt, hier kon je op wachten. Vooral met Mauro. Nu heb je iig kans om door te pakken en meteen ook te upgraden.
  • These users thanked the author AddoCultheld for the post (total 2):
    O Goleiro GrandeBatigol
    Jwoeloe
    Moderator

Het lastige is dat je als club nu ook geen directe oplossing kan halen voor de korte termijn. Spelers moeten nog ritme opdoen, opgetraind worden. Dus zelfs als je nu een speler haalt, dan zal dat in veel gevallen voor de komende weken nog te vroeg zijn om ze in te voegen.

Voorlopig Schouten maar naast Flamingo met Joey op 6. En dan hopen dat ze komende week beide fit genoeg zijn om 90 minuten te kunnen maken. En in de tussentijd wel echt doorpakken, zeker als blijkt dat Boscagli er langdurig uitlicht. Dams en Vd Blaak speelden gisteren weliswaar degelijk, maar je moet er niet aan denken dat je een valse seizoensstart maakt vanwege de kwaliteit achterin. Dan loop je net als Feyenoord afgelopen jaar achter de feiten aan vanaf speelronde 1.
  • These users thanked the author Jwoeloe for the post:
    DE MADERA 76
    DonyellMalen
    Legende

Jwoeloe wrote: 28 Jul 2024, 12:46Voorlopig Schouten maar naast Flamingo met Joey op 6.
    Je hebt nu geen keuze. Het zal in ieder geval tegen die kakkies zo moeten. Schouten gaat dat alleen echt niet leuk vinden, die wilde eigenlijk niet meer op CB spelen. Geen handige move om hem te overtuigen te blijven.
    Jwoeloe
    Moderator

DonyellMalen wrote: 28 Jul 2024, 13:07
    Jwoeloe wrote: 28 Jul 2024, 12:46Voorlopig Schouten maar naast Flamingo met Joey op 6.
    Je hebt nu geen keuze. Het zal in ieder geval tegen die kakkies zo moeten. Schouten gaat dat alleen echt niet leuk vinden, die wilde eigenlijk niet meer op CB spelen. Geen handige move om hem te overtuigen te blijven.
    Daar geloof ik eerlijk gezegd niet in. Schouten is reëel genoeg om te weten dat PSV echt wel bezig is met de juiste bezetting achterin en dat je met Boscagli, Obispo, Flamingo en een aankoop voldoende opties hebt voor die positie, maar dat we daar nu nog pech mee hebben met alle blessures. Die weet echt wel dat het nu een noodverband is en dat hij daar niet het hele seizoen komt te spelen. Zou raar zijn om een transfer dan daar vanaf te laten hangen.
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

DonyellMalen wrote: 28 Jul 2024, 13:07
    Schouten is professioneel en slim genoeg om dit op de juiste manier in te schatten, lijkt mij. Denk niet dat dat van zwaarwegende invloed zal zijn op een besluit om al dan niet te blijven (krijg zelf overigens de indruk dat hij dat besluit al lang heeft genomen, maar wie weet zit ik fout). Stiekem ben ik wel benieuwd hoe een tandem Schouten-Flamingo het volgende week zou doen: toch een serieuze tegenstander in zelfde stadium van optrainen/ontwikkeling in seizoen, maar dit terzijde. Laten we vooral hopen dat het een keer niet al te zeer tegen zit met de blessures, want het is wel een bietje uit de bocht aan het gieren
    TommyD085
    Jeugdspeler

Image

Dit is wat mij betreft een perfecte optie.
    AddoCultheld
    Internationale topspeler

Ik zie ze nog wel.doorschakelen naar die linksback van Excelsior. Dat zou toch wel treurig zijn. Vooral in het kader van " we willen binnen 1.5 transferperiode alles op orde hebben" . Onze verdediging is in zowel kwantiteit als kwaliteit op dit moment minder dan vorig jaar.
    Madueke
    Legende

Hermoso wil 8+ miljoen aan salaris verdienen als we de (Turkse) geruchten moeten geloven. Komt nog tekengeld bij voor hem en z'n zaakwaarnemer(s) en dat maakt hem compleet onhaalbaar.
    Smeets14
    Nationale topspeler

AddoCultheld wrote: 28 Jul 2024, 13:32 Ik zie ze nog wel.doorschakelen naar die linksback van Excelsior. Dat zou toch wel treurig zijn. Vooral in het kader van " we willen binnen 1.5 transferperiode alles op orde hebben" . Onze verdediging is in zowel kwantiteit als kwaliteit op dit moment minder dan vorig jaar.
    Gelukkig is de transferperiode ook al voorbij en is PSV totaal niet bezig met de verdediging. Oh nee wacht…
  • These users thanked the author Smeets14 for the post (total 2):
    ShovingNE2SKERLA
    DonyellMalen
    Legende

TommyD085 wrote: 28 Jul 2024, 13:21 Image

En dan ook nog Mats Hummels? Geld groeit op onze rug.
    Jwoeloe
    Moderator

DonyellMalen wrote: 28 Jul 2024, 13:38
    TommyD085 wrote: 28 Jul 2024, 13:21 Image

En dan ook nog Mats Hummels? Geld groeit op onze rug.
    Ramos is ook nog transfervrij. :mrgreen:
    Jeronimo
    Vaste waarde in elftal

AddoCultheld wrote: 28 Jul 2024, 13:32 Ik zie ze nog wel.doorschakelen naar die linksback van Excelsior. Dat zou toch wel treurig zijn. Vooral in het kader van " we willen binnen 1.5 transferperiode alles op orde hebben" . Onze verdediging is in zowel kwantiteit als kwaliteit op dit moment minder dan vorig jaar.
    Als ik jou berichten allemaal zo lees heb jij niet echt heel veel vertrouwen in de staf van PSV he?
    Medisch en technisch.
  • These users thanked the author Jeronimo for the post (total 2):
    Smeets14Robson de Souza
    Robson de Souza
    Vedette

Jeronimo wrote: 28 Jul 2024, 13:39
    Als ik jou berichten allemaal zo lees heb jij niet echt heel veel vertrouwen in de staf van PSV he?
    Medisch en technisch.
    Het was ook maar een matig seizoen afgelopen jaar toch?
    AddoCultheld
    Internationale topspeler

Medisch en technisch.
    Medische staf inderdaad zeer matig. Sowieso moet PSV eens afstappen van TopSupport. Die staat in de wereld van fysiotherapie etc niet als hoogste aangeschreven.

Technisch zeker veel vetrouwen, maar het blijft voor PSV lastig om echt de verdediging op het niveau van ons middenveld en aanval te krijgen. Dat is wel de stap die we moeten maken willen we Europees verder komen.
    AddoCultheld
    Internationale topspeler

Robson de Souza wrote: 28 Jul 2024, 13:47

Medisch en technisch.
    Het was ook maar een matig seizoen afgelopen jaar toch?
    Je moet de lat juist hoger leggen na zo'n seizoen. Je middenveld en aanval is top. Je verdediging is Europees gezien gewoon niet goed genoeg. Dus dan is het toch niet erg om door te selecteren. Dat ze dan door willen met Obispo, dat is toch treurig, er zijn zat voetballer die beter zijn dan hem. Juist zulke spelers moeten nu ingeruild worden door spelers met een nog hoger niveau ( zijn blessuregevoeligheid zelfs nog buiten beschouwing gelaten).
    AddoCultheld
    Internationale topspeler

Smeets14 wrote: 28 Jul 2024, 13:36
    Gelukkig is de transferperiode ook al voorbij en is PSV totaal niet bezig met de verdediging. Oh nee wacht…
    Behalve alleen naar te roepen, is het ook eens goed om eens berichten te lezen. Bijvoorbeeld uit het nieuwsbericht van Elfrink vandaag. Daar blijkt toch uit dat ze dus met Mauro als basisback wilden gaan beginnen en alleen nog een rcv toegevoegd moest worden. Je wil toch juist nu een hoger niveau gaan nastreven? Mauro is een prima backup voor zowel lb als rb, maar moet in dit PSV geen basismateriaal meer mogen zijn.
    Jur1913
    Internationale topspeler

AddoCultheld wrote: 28 Jul 2024, 13:56
    Smeets14 wrote: 28 Jul 2024, 13:36

Behalve alleen naar te roepen, is het ook eens goed om eens berichten te lezen. Bijvoorbeeld uit het nieuwsbericht van Elfrink vandaag. Daar blijkt toch uit dat ze dus met Mauro als basisback wilden gaan beginnen en alleen nog een rcv toegevoegd moest worden. Je wil toch juist nu een hoger niveau gaan nastreven? Mauro is een prima backup voor zowel lb als rb, maar moet in dit PSV geen basismateriaal meer mogen zijn.
    Dest is de basis back. Mauro backup en Oppegard de backup van de backup

En wanneer daar iemand van uitvalt verandert er op de payroll niet gek veel
    Teletubby
    Nationale topspeler

Jur1913 wrote: 28 Jul 2024, 13:58

Dest kan je onmogelijk als basis back zien dit seizoen. Die ligt er minimaal tot januari uit en zal dan rustig moeten opbouwen. Zou mij niks verbazen als hij ergens in maart/april pas voor het eerst weer 90 minuten zou kunnen maken. Dan zijn de prijzen al zo goed als verdeeld.
  • These users thanked the author Teletubby for the post:
    AddoCultheld
    AddoCultheld
    Internationale topspeler

Jur1913 wrote: 28 Jul 2024, 13:58

De basis back die pas in februari topfit is? En dat moeten we nog maar zien hoe en wanneer die terugkomt. Dan speel je dus 6 a 7 maanden met Mauro als nr1, dar is 3/4 seizoen, bouwen op iemand die al vaak blessuregevoelig is gebleken.

Met beetje pech nu ook begin je dus de komende wedstrijden:

Oppergard- Flamingo- vd Blaak?- Teze.
    Last edited by AddoCultheld on 28 Jul 2024, 14:05, edited 1 time in total.
    Post Reply