Transferwindow 2024/25
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
Maar een (tijdelijke) vervanger van Dest vinden die hetzelfde kan brengen is wellicht ook onrealistisch. We moeten gewoon een periode overbruggen zonder dat we daar al te veel geld aan verspillen.
- These users thanked the author Heissenberrug for the post:
- Gerbenvdheijden
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Je wil een zo'n sterk mogelijk PSV. Boscagli op zn beste plek, Schouten op zn beste plek. Aan Earnie om de problemen achterin op te lossen.
Dat kan met huur, met talent, met verzin het. Niet elke transfer hoeft gelijk 10+ miljoen te kosten.
Dat kan met huur, met talent, met verzin het. Niet elke transfer hoeft gelijk 10+ miljoen te kosten.
Last edited by Juancho on 28 Jul 2024, 21:34, edited 2 times in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik verwacht dat PSV een speler gaat huren.Heissenberrug wrote: ↑28 Jul 2024, 21:18 Maar een (tijdelijke) vervanger van Dest vinden die hetzelfde kan brengen is wellicht ook onrealistisch. We moeten gewoon een periode overbruggen zonder dat we daar al te veel geld aan verspillen.
-
- Vedette
Met koopoptie hoop ik dan!Standbeeld wrote: ↑28 Jul 2024, 21:26Ik verwacht dat PSV een speler gaat huren.Heissenberrug wrote: ↑28 Jul 2024, 21:18 Maar een (tijdelijke) vervanger van Dest vinden die hetzelfde kan brengen is wellicht ook onrealistisch. We moeten gewoon een periode overbruggen zonder dat we daar al te veel geld aan verspillen.
- These users thanked the author Robson de Souza for the post:
- DeBruyne
-
- Bankzitter
-
- Vedette
Speelde vandaag puike wedstrijd in voorbereiding van Brighton. Estupinan is daar ook (nog een tijdje) geblesseerd dus hij mag daar ook absoluut niet weg.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik ook. Het hangt er ook een beetje vanaf wat het plan van PSV is met Oppegard. Als ze hem willen verkopen dan ontstaat er wel ruimte voor een nieuwe LB op koop. Blijft Oppegard en Dest is na de winter weer fit, dan zou een huur+optie meer geschikt zijn.
-
- Lid 2e elftal
Ja 100%, de nieuwe linksback kan daar ook na dit jaar blijven staan en dan kan Dest volgend jaar naar rechtsback als Teze vertrekt.
- These users thanked the author PCMVB for the post:
- Persepolis
- DonyellMalen
- Legende
Daar hebben we ‘m weer; de rooie boot!
Zonder dollen, lijkt mij een meer dan prima optie. Door de blessure van Mauro heb je nu als PSV zijnde ook veel meer te bieden: hele grote kans op een basisplaats.
-
- Regelmatige invaller
Ailon doet zich al jaren voor als insider, toch? Nu definitief een streep door?
- These users thanked the author FTS for the post:
- Captain(C)
-
- Regelmatige invaller
Barco is toch gewoon volledig onhaalbaar voor ons?
Ziet er naar uit dat hij gewoon basis linksback is bij Brighton aankomend seizoen. Daarbij staat hij inmiddels ook al op de corners bij ons.
Enige manier wanneer die haalbaar is, is wanneer die in de eerste pl wedstrijden echt faliekant de boot in gaat. Maar dat zal pas echt laatste dagen van de window worden, daarvoor is Barco onhaalbaar.
Ziet er naar uit dat hij gewoon basis linksback is bij Brighton aankomend seizoen. Daarbij staat hij inmiddels ook al op de corners bij ons.
Enige manier wanneer die haalbaar is, is wanneer die in de eerste pl wedstrijden echt faliekant de boot in gaat. Maar dat zal pas echt laatste dagen van de window worden, daarvoor is Barco onhaalbaar.
-
- Nationale topspeler
Het transfertopic van dit jaar is tot nu heel erg teleurstellend. Constant dezelfde discussies en nul geruchten.
- These users thanked the author Bram for the post (total 2):
- Ontbijtkoek • NotoriousBIG046
-
- Nationale topspeler
Hij is nu alleen basisspeler omdat ze Estupiñan nog missen. Die is normaliter gewoon onbetwist basisspeler. Dus als die terug is gaat Barco gewoon weer naar het bankje.Handball wrote: ↑28 Jul 2024, 22:35 Barco is toch gewoon volledig onhaalbaar voor ons?
- Hatseflats
- Vedette
Ik zal wel met een nieuwe naam komen! Hij is zelfs transfervrij en een linksback die ook als linker cv kan spelen. Ricardo Rodriguez! Thank me later.
- These users thanked the author Hatseflats for the post:
- Bram
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
Ik zag Stewart en Brands laatst in een restaurant in Eindhoven en hun tafelgenoot was een man die Engels sprak met een Spaans accent. Hij leek mij een spelersmakelaar oid. Het leek erop dat ze een speler bespraken. Ik ving zo nu en dan de naam Luan op. Dat zou deze speler kunnen zijn?
- These users thanked the author Lorenzo von Matterhorn for the post (total 2):
- Heissenberrug • Bram
- Ailon
- Vedette
Paranoia is blijkbaar jouw voornaamste karaktertrek.ShovingNE2 wrote: ↑28 Jul 2024, 20:30 Hoi @Ailon
Ik hoor dat je een twitteraccount hebt. Hier al menigmaal als totale onzin aangeduid.
Get a life pik. Zoek hulp. Je bent vast een aardige gozert. Vat een pint.
Ik heb geen account op Twitter/X. Nooit gehad.
Dat is een of andere minkukel die of mijn naam misbruikt of een lafbek die stompzinnige verdachtmakingen uit die jij als goedgelovige maar meteen voor waar aanneemt.
Blijkbaar heb ik in het verre verleden nogal op jouw gevoelige teentjes getrapt, Rikkie.
En dan meteen mij uitsluiten om PB reacties aan mij gericht nog te kunnen lezen......
Waar ben je bang voor, mijn beste pik?
PS
Ik heb overigens geen enkele intentie om op dit forum terug te keren.
Last edited by Ailon on 28 Jul 2024, 23:32, edited 1 time in total.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
- Ailon
- Vedette
Dat weet hij niet. Puur paranoia want ik heb nooit een twitteraccount gehad.Standbeeld wrote: ↑28 Jul 2024, 20:54 SKERLA weet direct over wie het gaat. @ShovingNE2 hoe weet je zo zeker dat Ailon achter dat account zit?
Wordt wel een beetje onsmakelijk op deze manier.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
-
- Regelmatige invaller
-
- Nationale topspeler
Die is toevallig in Nederland. Speelde gisteren tegen AZ.
-
- Bankzitter
Inderdaad ik dacht dit precies het zelfde.
Zou een optie kunnen zijn. linker vleugel plus kan links centraal en heeft een half jaar met bosz gewerkt bij. Leverkusse
-
- Lid scoutingsteam
Als je vandaag ziet hoe hard Hancko in de achterdeur werd genomen door Prestianni, dan ga je je toch wensen dat die jongen alsnog naar PSV komt. Onze Slowaakse vriend zal nog wel regelmatig schreeuwend wakker worden vannacht.
- These users thanked the author Ykhim for the post (total 3):
- Menno1 • FritskePhilips • Bram
-
- Legende
Poste het net in het Feyenoord topic. Goede speler hoor.