Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
ShovingNE2
Site Admin

Vanaf vandaag gaat het Flightradar topic los. Dat kan niet anders. Die linksback die komt deze week.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    FieseFriedrich
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    DoubleUCoolman
    Talent
    Clubvoorkeur: PSV
    Favoriete speler: Pepi

Hint van Noa dat Mitchel Bakker komt?
    Image
  • These users thanked the author DoubleUCoolman for the post:
    Ardbeg
    ShovingNE2
    Site Admin

Als ik zo Transfermarkt bekijk is het niet echt een linkerverdediger toch? En aan de prijs met een contract voor nog 3 jaar. Kan mij niet voorstellen.

https://www.transfermarkt.nl/mitchel-ba ... ler/361065
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    CZ_Code
    Nationale topspeler

Als die wat verder naar voren speelt normaal gesproken is dat toch juist perfect om Dest te vervangen? Kijken of huur kan maar vast niet.
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Heissenberrug wrote: 28 Jul 2024, 21:18 Maar een (tijdelijke) vervanger van Dest vinden die hetzelfde kan brengen is wellicht ook onrealistisch. We moeten gewoon een periode overbruggen zonder dat we daar al te veel geld aan verspillen.
    Als je van elke back die je vanaf nu haalt hetzelfde niveau verwacht als Dest, maak je het jezelf inderdaad wel moeilijk. Maar het is best denkbaar om een jonge speler te huren (al dan niet met koopoptie) of te kopen die nu al een hoop kan brengen op die plek en naar Dests niveau toe kan groeien. Met Angeliño is ons dat in retrospectief ook gelukt, terwijl Willems vanuit onze jeugd werd doorgezet. Wanneer wij Valentin Barco of Tom Rothe huren verwacht ik eenzelfde succes op de linkerflank. En geld verspillen? Zitten we zo krap bij kas dan?
  • These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
    M.Delgado
    Het Kanon
    Internationale topspeler

Heissenberrug wrote: 28 Jul 2024, 21:18 Maar een (tijdelijke) vervanger van Dest vinden die hetzelfde kan brengen is wellicht ook onrealistisch. We moeten gewoon een periode overbruggen zonder dat we daar al te veel geld aan verspillen.
    Nee, we hebben een uitstekend elftal dat ook in de CL voor de dag kan komen. Dan ga je dat niet verneuken door de linksback plaats open te laten, terwijl je ruim de tijd hebt om nog spijkers met koppen te slaan.
  • These users thanked the author Het Kanon for the post (total 5):
    ShovingNE2DonyellMalenO Goleiro GrandeDE MADERA 76Balinho
    loginnaam
    Internationale topspeler

O Goleiro Grande wrote: 29 Jul 2024, 07:40Willems vanuit onze jeugd werd doorgezet.
    Willems kwam van Sparta en had daar zijn debuut in het eerste al gemaakt en zestien wedstrijden gespeeld. Hij heeft net een paar wedstrijdjes bij Jong PSV gespeeld toen hij al nodig was in het eerste, dat noem ik niet helemaal "vanuit onze jeugd doorgezet". Laten ze dat soort bewoordingen maar in Amsterdam gebruiken.
  • These users thanked the author loginnaam for the post (total 2):
    O Goleiro GrandeArdbeg
    DoubleUCoolman
    Talent
    Favoriete speler: Pepi

CZ_Code wrote: 29 Jul 2024, 07:34 Als die wat verder naar voren speelt normaal gesproken is dat toch juist perfect om Dest te vervangen? Kijken of huur kan maar vast niet.
    Dat dus. Aanvallende linker vleugelverdediger, NL jeugd international met internationale ervaring. Fysiek sterk. Past perfect in Bosz profiel om te huren.
    DonyellMalen
    Legende

Paulus1913
    Regelmatige invaller

Komend weeken JC schaal, week erop start eredivisie.
    Maak eigenlijk me nergens zorgen om, deze directie weet wel van wanten. Komen straks gewoon paar toppers bij, ik vermoed ook echt een knaller van een aanvaller die Lozano dan in de winter moet doen vergeten.
    Robson de Souza
    Vedette

Ik denk dat PSV al voornemens was om een linksback te halen maar dat het even wilde wachten omdat:
    1. Mauro nog bij moet tekenen.
    2. Oppegard nog weg moet, en minder waard wordt als hij optie 3 is.
    Nu komt het door Mauro's blessure gewoon in stroomversnelling.
    Tyyne
    Vaste waarde in elftal
    Favoriete speler: Couhaib Driouech

Bakkertje huren met optie tot koop. Mocht Teze na het seizoen vetrekken (en Bakker heeft het goed gedaan) kun je hem houden voor op links en Dest op rechts zetten 😎😎(alleen misschien te aanvallend allebei).

Standbeeld
    Mister PSV

DonyellMalen wrote: 29 Jul 2024, 08:36
    Ik verwacht door meerdere factoren dat PSV Van Aanholt niet nog eens zal benaderen. Te duur, verloor zijn basisplaats, niet betrouwbaar genoeg, gedrag soms twijfelachtig. Gaf in het veld wel gas, dat wel. Maar dat kunnen andere goedkopere en meer betrouwbare spelers ook.
    DonyellMalen
    Legende

Yep. Plus Van Aanholt wilde zelf vertrekken omdat hij elders meer wil spelen.
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

ShovingNE2 wrote: 29 Jul 2024, 07:33 Als ik zo Transfermarkt bekijk is het niet echt een linkerverdediger toch? En aan de prijs met een contract voor nog 3 jaar. Kan mij niet voorstellen.

https://www.transfermarkt.nl/mitchel-ba ... ler/361065
    Bij Atalanta en Leverkusen spelen ze met wingbacks die de hele flank bestrijken en een drie mans verdediging. In dat opzicht past hij wel in het gat dat Dest achterliet na zijn blessure.

Hij is vorig seizoen voor 9,5 miljoen gekocht.
    Daar heeft hij Ruggeri niet uit de basis kunnen spelen, uitstekende speler overigens uit de jeugd van Atalanta.

Hij zal dus verre van goedkoop zijn, ook bij een huursom.aangezien hij de eerste back-up is achter Ruggeri en ze een groot bedrag hebben geïnvesteerd.
    FieseFriedrich
    Basisspeler
    Favoriete speler: Joey

Ik stelde een paar weken terug Bakker al eens voor als optie in het "interessante spelers" topic. Toen waren de reacties meer negatief dan positief.

Ik begrijp liever niet, maar om de mogelijkheden te verbreden zou er ook kunnen worden gekeken naar een rechtsbenige back (/rechtsback) t.b.v. de linksbackpositie? Dest is ook rechts en dat gaat ook niet onverdienstelijk. Op die manier zijn er wel meer opties op de markt daar ik denk dat linksbenige backs wat schaarser zijn.
    Massimo
    Legende

Ik heb hem de laatste jaren te weinig zien spelen, dus weet niet hoe hij zich ontwikkeld heeft en of hij de juiste mentaliteit heeft. Neemt niet weg dat ik toch wel een linksback wil die tussen het niveau Mauro en Dest zit. Als het alleen huur is, vind ik het ook prima want dit seizoen is op dit vlak wat apart nu Dest er een groot deel van het seizoen uitligt, maar je hem wel hebt weten te contracteren en mits fit een onbetwiste basisspeler is. Als Bakker op dat niveau zit en qua mentaliteit ook goed is, dan is hij wat mij betreft meer dan welkom.
    Madueke
    Legende

Bij Mitchel Bakker blijft toch vooral hangen dat hij na zijn vertrek bij Jong Ajax ineens samen op het veld stond met Mbappe en Neymar. Vervolgens wel naar Leverkusen en nu Atalanta, dus een prutser is niet.

Vorig seizoen 36 competitiewedstrijden, daar stond hij 3x basis, mocht hij 11x invallen en zat hij 22x de hele wedstrijd op de bank. Onhaalbaar lijkt hij me dus niet.
    vak kk 1988
    Bankzitter

ik denk juist dat bakker in het plaatje past wat PSV zoekt.

kan op meerdere positief. linksback, links centraal, linkshalf,
    is Nederlands meerdere jeugd teams door lopen. en pas 24 jaar
    heeft bij leverkusse met bosz gewerkt dus ken zijn manier van voetballen en trainen.
    DonyellMalen
    Legende

Ken Bakker vooral van die mini docuserie over Jong Oranje van een aantal jaar geleden. Lachen gozer, maar niet al te snugger, zo was destijds mijn indruk. Lag wel altijd goed in de groep. Kan zijn kwaliteiten niet goed inschatten. Hij heeft in ieder geval een connectie met Lang, wat an sich al een pluspunt is. Toch de jongens die het moeten gaan doen vanaf de linkerkant.

Lijkt me overigens niet dat Atalanta hem van de hand gaat doen. Die club heeft het de laatste periode goed voor elkaar en zie ik zelfs als een dark horse voor de Scudetto.

Wel funny dat er puur door een foto op een feestje met Noa deze speculaties komen. :mrgreen:
    Juancho
    Mister PSV

Ken die hele Bakker niet, maar als hij daar 2de keuze is kan ik me voorstellen dat hij wel een jaartje op huurbasis naar PSV wil. Wellicht ook met Oranje en het WK in het achterhoofd. Een jaar basis bij PSV kan veel doen voor je carrière en wellicht ziet Atalanta het wel zitten omdat hij zich zo kan door ontwikkelen en volgend seizoen beter terugkeert daar. Geen idee, verder, maar als die jongen perse naar PSV wil, mede omdat hij Bosz al kent, wie weet wat er mogelijk is.

Profiel/type spel lijkt wel prima te passen op de plek van Dest.
  • These users thanked the author Juancho for the post:
    Trixm
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    ruuddevil
    Legende

Aldus besloten. Bakker wordt de nieuwe linksback.
    DonyellMalen
    Legende

Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Bakker? :tear:

Dan kunnen we net zo goed gewoon Oppegard houden en wachten op Dest.
    Ardbeg
    Mister PSV

Grasmat wrote: 29 Jul 2024, 11:04 Bakker? :tear:

Dan kunnen we net zo goed gewoon Oppegard houden en wachten op Dest.
    Je meent toch niet echt dat hij en Bakker van hetzelfde niveau zijn?
  • These users thanked the author Ardbeg for the post:
    Bram
    Post Reply