Sepp van den Berg
-
- Moderator
- Clubvoorkeur: PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Vedette
Dit is gewoon een spel hoor. Liverpool hoeft hem nu nog niet te laten gaan. Sterker, die willen hem nu niet laten gaan.
Pas als iedereen daar terug is zal dat gaan gebeuren.
Bij Schouten werd op 7 augustus nog een bod afgewezen, toen leek de transfer ook ver weg.
Enkele dagen later was het rond. Als PSV niet het gevoel heeft dat dit gaat lukken dan zouden ze niet blijven pushen.
Pas als iedereen daar terug is zal dat gaan gebeuren.
Bij Schouten werd op 7 augustus nog een bod afgewezen, toen leek de transfer ook ver weg.
Enkele dagen later was het rond. Als PSV niet het gevoel heeft dat dit gaat lukken dan zouden ze niet blijven pushen.
- Juancho
- Mister PSV
Of Slot wil hem er heel graag bijhouden en voor Liverpool wordt het zo dat Sepp alleen voor minimaal 20 miljoen mag vertrekken. Ze hebben geen enkele reden lijkt me om de prijs met een miljoen of 5 te laten zakken als de trainer hem heel graag wil behouden. Denk eerder dat PSV wat zal moeten bewegen, misschien met aanvullende clausules etc.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- ruuddevil
- Legende
Ik vind 20 mln echt te veel voor Van den Berg. Niet omdat ik hem niet goed genoeg vind, maar vanwege het risico. Hij draaide een goed seizoen in Duitsland, maar dat deed Baumgartl ook. Voor 20 mln verwacht ik iets meer proof points dat dit de juiste man is. Dan zou ik hem liever een jaar huren met optie tot koop voor die 20 mln.
-
- Legende
-
- Meervoudig international
PSV gaat toch geen 5 miljoen per jaar afschrijven op een speler die nog alles te bewijzen heeft? Is dan in de boekhouding direct de allerduurste speler, kan me het niet echt voorstellen. Ben wel benieuwd of ze in de komende tijd nog een extra CB halen of alleen inzetten op Van den Berg. Met name op de CB positie heeft PSV ons de afgelopen jaren gefopt.
- DonyellMalen
- Legende
Eens. PSV moet ook helemaal geen 20 miljoen willen betalen. 15 vind ik echt de max. En als aankopen überhaupt 10 miljoen of meer zijn moeten het regelrechte kanonnen zijn zoals Lang en Schouten dat zijn.ruuddevil wrote: ↑29 Jul 2024, 09:12 Ik vind 20 mln echt te veel voor Van den Berg. Niet omdat ik hem niet goed genoeg vind, maar vanwege het risico. Hij draaide een goed seizoen in Duitsland, maar dat deed Baumgartl ook. Voor 20 mln verwacht ik iets meer proof points dat dit de juiste man is. Dan zou ik hem liever een jaar huren met optie tot koop voor die 20 mln.
-
- Bankzitter
laten we eerlijk zijn. ik denk dat de helft die hier op het form zit schouten niet eens kende of heeft zien spelen.DonyellMalen wrote: ↑29 Jul 2024, 09:52Eens. PSV moet ook helemaal geen 20 miljoen willen betalen. 15 vind ik echt de max. En als aankopen überhaupt 10 miljoen of meer zijn moeten het regelrechte kanonnen zijn zoals Lang en Schouten dat zijn.ruuddevil wrote: ↑29 Jul 2024, 09:12 Ik vind 20 mln echt te veel voor Van den Berg. Niet omdat ik hem niet goed genoeg vind, maar vanwege het risico. Hij draaide een goed seizoen in Duitsland, maar dat deed Baumgartl ook. Voor 20 mln verwacht ik iets meer proof points dat dit de juiste man is. Dan zou ik hem liever een jaar huren met optie tot koop voor die 20 mln.
- Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Schouten is een voltreffer. Niet alle aankopen zullen dat zijn. Dus het risico is gewoon flink als je 20 miljoen neer legt.vak kk 1988 wrote: ↑29 Jul 2024, 09:59laten we eerlijk zijn. ik denk dat de helft die hier op het form zit schouten niet eens kende of heeft zien spelen.DonyellMalen wrote: ↑29 Jul 2024, 09:52
Eens. PSV moet ook helemaal geen 20 miljoen willen betalen. 15 vind ik echt de max. En als aankopen überhaupt 10 miljoen of meer zijn moeten het regelrechte kanonnen zijn zoals Lang en Schouten dat zijn.
Ik vind zelf een miljoen of 15 ook echt de max. Anders ga je begrotingsgewijs Ajax-risico's lopen en daar wil ik nog even van wegblijven.
Ex unitate vires
- Ardbeg
- Mister PSV
Jawel hoor.vak kk 1988 wrote: ↑29 Jul 2024, 09:59 laten we eerlijk zijn. ik denk dat de helft die hier op het form zit schouten niet eens kende of heeft zien spelen.
Last edited by Ardbeg on 29 Jul 2024, 11:07, edited 1 time in total.
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Onze Ardbeg heeft een poll onder de algehele 1913.nl popluatie gedaan?Ardbeg wrote: ↑29 Jul 2024, 10:50Jawel hoor.vak kk 1988 wrote: ↑29 Jul 2024, 09:59 laten we eerlijk zijn. ik denk dat de helft die hier op het form zit schouten niet eens kende of heeft zien spelen.
- These users thanked the author Prof_napo for the post (total 4):
- Ricopsv • Franciscus • loginnaam • Leon77M
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- Standbeeld
- Mister PSV
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Dit is een voetbalforum, natuurlijk kenden de meeste van hier Schouten wel.vak kk 1988 wrote: ↑29 Jul 2024, 09:59laten we eerlijk zijn. ik denk dat de helft die hier op het form zit schouten niet eens kende of heeft zien spelen.DonyellMalen wrote: ↑29 Jul 2024, 09:52
Eens. PSV moet ook helemaal geen 20 miljoen willen betalen. 15 vind ik echt de max. En als aankopen überhaupt 10 miljoen of meer zijn moeten het regelrechte kanonnen zijn zoals Lang en Schouten dat zijn.
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
- Ardbeg
-
In theorie kan je uitspraak kloppen al acht ik die kans klein. Dan zou vrijwel geen enkel lid meer dan één reactie hebben mogen plaatsen en zouden ze moeten hebben aangegeven dat ze de speler Schouten al kende voordat de naam rondzong om bij PSV te komen. Die kans acht ik bijzonder klein.
- Ardbeg
- Mister PSV
Sheldon Cooper.Prof_napo wrote: ↑29 Jul 2024, 11:02In theorie kan je uitspraak kloppen al acht ik die kans klein. Dan zou vrijwel geen enkel lid meer dan één reactie hebben mogen plaatsen en zouden ze moeten hebben aangegeven dat ze de speler Schouten al kende voordat de naam rondzong om bij PSV te komen. Die kans acht ik bijzonder klein.
-
Genoeg mensen - waar ik er één van ben - kent niet de selectie van een Excelsior of Telstar of de jeugdopleiding van ADO en volgt niet actief de Serie A. Zichtbaarheid wordt echt al snel minder als het om spelers in buitenlandse competities gaat, zeker als ze niet in de top van de competitie zitten ( zelfs onze bondscoach heeft daar moeite mee ).Vanthaman18 wrote: ↑29 Jul 2024, 11:01Dit is een voetbalforum, natuurlijk kenden de meeste van hier Schouten wel.vak kk 1988 wrote: ↑29 Jul 2024, 09:59
laten we eerlijk zijn. ik denk dat de helft die hier op het form zit schouten niet eens kende of heeft zien spelen.
Vandaar - en daar zit een stukje eigen bias in natuurlijk - dat ik niet denk dat het meerendeel Schouten als speler kende. En wat houdt kennen uberhaupt in? De naam ooit gehoord hebben of het type speler kennen?
- These users thanked the author Prof_napo for the post:
- vak kk 1988
- billyboy
- Bankzitter
Beetje flauw! Schouten debuteerde volgens mij al in 2022 onder van Gaal bij het Nederlands Elftal, dus ik denk dat de meeste hier Schouten wel al eens hebben zien voetballen of hem kende...Prof_napo wrote: ↑29 Jul 2024, 11:02In theorie kan je uitspraak kloppen al acht ik die kans klein. Dan zou vrijwel geen enkel lid meer dan één reactie hebben mogen plaatsen en zouden ze moeten hebben aangegeven dat ze de speler Schouten al kende voordat de naam rondzong om bij PSV te komen. Die kans acht ik bijzonder klein.
-
- Nationale topspeler
Persoonlijk wist ik van het bestaan van Schouten, maar had geen idee hoe hij het in Italië deed. Toen zijn naam vorig jaar in het nieuws kwam heb ik toen wat Italiaanse vrienden gevraagd over zijn spel bij Bologna en die waren allemaal enorm enthousiast en hadden niet verwacht dat hij “terug naar de Eredivisie” zou gaan.