Jerdy Schouten

Spelers A-selectie.
Post Reply
NewKid
Jeugdspeler
Clubvoorkeur: PSV

Als dit doorgaat gelijk even de openstaande rekening voor Simons laten betalen. Kut-club!
  • These users thanked the author NewKid for the post (total 4):
    tezzyunitedSmeets14Psv_fanDe Realist
    Madueke
    Legende

https://www.lequipe.fr/Football/Actuali ... sg/1486416
    De Parijse prioriteit voor de komende uren is nog steeds Joao Neves. PSG, dat maandagmiddag nog geen volledig akkoord heeft met Benfica, hoopt de transfer van de middenvelder de komende dagen af ​​te ronden. Vervolgens zal Paris de beslissing nemen of er al dan niet een tweede middenvelder wordt aangetrokken.
    Kezmania
    Meervoudig international

Ik zou het van alle PSV-spelers het lastigst vinden als Jerdy gaat; die vervang je niet namelijk. Zelfs voor 50 miljoen niet.

Schouten is de beste PSV-aankoop van de voorbije jaren wat mij betreft en iemand wiens persoonlijkheid naadloos aansluit bij onze club.

Lang verhaal kort: oprotten met die verschrikkelijke kloteclub.
  • These users thanked the author Kezmania for the post (total 3):
    Smeets14iamPsv_fan
    RPSV94
    Geselecteerd voor Oranje

Lekker laten denken dat ze Schouten binnenhalen, naar Parijs sturen en dan vervolgens een announcement vanaf de Eifeltoren dat Jerdy tot 2029 heeft bijgetekend.

PSGV. #createSchoutentogether
  • These users thanked the author RPSV94 for the post (total 5):
    Psv_fanFTSOntbijtkoekLeon77MDe Realist
    Kezmania
    Meervoudig international

RPSV94 wrote: 29 Jul 2024, 12:13 Lekker laten denken dat ze Schouten binnenhalen, naar Parijs sturen en dan vervolgens een announcement vanaf de Eifeltoren dat Jerdy tot 2029 heeft bijgetekend.

PSGV. #createSchoutentogether
    Ik zie hier wel mogelijkheden.
    CZ_Code
    Nationale topspeler

Als het niet rond komt net Neves mogen ze best de al klaar liggende 80 miljoen voor Schouten overmaken anders. Nee, je gaat hem niet 1 op 1 vervangen maar doen alsof met bepaalde bedragen de selectie niet oo andere manieren kunnen versterken is gewoon onzin. Doen die Parijzenaren gek en krijg je een bizar bod binnen kan je een vervanger halen (die dus niet zo goed is als Schouten, oke), en een linksback en dan hou je nog geld over om de clubkas te spekken.

We zijn geen Man City, bepaalde bedragen kan PSV niet weigeren voor een man van 27 hoe leuk dat ook klinkt.
    ruuddevil
    Legende

Als je beelden van de opening van de OS hebt gezien dan weet je wat een kutland Frankrijk is. Dus niet doen Jerdy, niets voor jou. We kopen een sloep voor je en maken je kapitein van de Kamelon.
    Robson de Souza
    Vedette

Schouten gaat niet naar PSG. Die club is geen absolute topclub (meer na het vertrek van Mbappé) en speelt ook niet in een topcompetitie.
    Daarnaast wil hij niet als tweede keuze gehaald worden.
    Jur1913
    Internationale topspeler

Mocht Schouten onhoudbaar zijn icm PSG dan die lelijke club ook helemaal uitmelken
    Zeeuwse-psver
    Bankzitter
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Ik zou als ik PSV was niet eens reageren op die kut club, psg heeft ons genaaid met Simons , ik zou er überhaupt geen zaken meer mee doen.
    En anders gewoon 110 mil vragen als goedmaker voor de verloren inkomsten op Simons
  • These users thanked the author Zeeuwse-psver for the post (total 4):
    Fanatic-U-sPsv_fanTjompieDe Realist
    Oans bin de Zeeuwen!
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Dat laatste idd. Als PSG komt, komt er een Xavi-taks bovenop.
    Ex unitate vires
    Heissenberrug
    Internationale topspeler

Hoezo hebben ze ons genaaid? Onze directie / RVC / juristen hebben toch zelf dat contract doorgelezen en ondertekend. Neemt niet weg dat je ze uit moet melken maar dat moet je bij elke club proberen te doen.
  • These users thanked the author Heissenberrug for the post (total 2):
    DribbleStandbeeld
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Not gonna happen
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Zeeuwse-psver wrote: 29 Jul 2024, 12:19 Ik zou als ik PSV was niet eens reageren op die kut club, psg heeft ons genaaid met Simons , ik zou er überhaupt geen zaken meer mee doen.
    En anders gewoon 110 mil vragen als goedmaker voor de verloren inkomsten op Simons
    Was precies mijn gedachte. Ik vrees dat mensen als Brands en Stewart een stuk zakelijker, rationeler kijken naar deze interesse en het op waarde schatten van Schouten, maar persoonlijk zou ik absurd hoog in de boom gaan zitten om deze kutclub te dwarsbomen.

Overigens betwijfel ik of Schouten zelf naar PSG wil. Wanneer het gaat om de centen heeft iedereen een breekpunt natuurlijk, maar volgens Elfrink wil Schouten PSV alleen voor een Europese topclub verlaten die hem echt het gevoel geeft dat ze zich in hem verdiept hebben en van haver tot gort kennen wat voor speler hij is en wil zijn. PSG lijkt me niet een club waar Schouten dat gevoel bij gaat krijgen, laat staan dat ik me afvraag of de Ligue 1 hem heel erg aanstaat als voorland van zijn carriereslot. Die jongen moet uiteindelijk toch een keer worden getest in de Premier League toch?
    Jur1913
    Internationale topspeler

Heissenberrug wrote: 29 Jul 2024, 12:21 Hoezo hebben ze ons genaaid? Onze directie / RVC / juristen hebben toch zelf dat contract doorgelezen en ondertekend. Neemt niet weg dat je ze uit moet melken maar dat moet je bij elke club proberen te doen.
    Ze hebben ons niet genaaid. Ze stonden in hun recht om een transfer te blokkeren zodat ze die clausule konden vermijden

Net als dat wij in ons recht zouden staan om een onredelijk bedrag te vragen van PSG als ze zich melden voor Jerdy
  • These users thanked the author Jur1913 for the post (total 2):
    Psv_fanBalinho
    Robson de Souza
    Vedette

Het mooiste zou zijn als hij zegt dat hij PSG niet als een verbetering ziet ten opzichte van PSV.
    Verder laat de situatie Simons ook wel goed zien hoe PSG met haar spelers om gaat.
  • These users thanked the author Robson de Souza for the post:
    De Realist
    FTS
    Regelmatige invaller

Kezmania wrote: 29 Jul 2024, 12:09 Ik zou het van alle PSV-spelers het lastigst vinden als Jerdy gaat; die vervang je niet namelijk. Zelfs voor 50 miljoen niet.

Schouten is de beste PSV-aankoop van de voorbije jaren wat mij betreft en iemand wiens persoonlijkheid naadloos aansluit bij onze club.

Lang verhaal kort: oprotten met die verschrikkelijke kloteclub.
    Precies. Nog één jaartje Land laten leren van onze Jerdy, dan mag hij daarna het stokje overnemen.
    koetje
    Legende

Het geld en de stad zijn natuurlijk heel interessant. De competitie niet zo heel erg. Het grote doel bij PSG is daar ieder jaar de CL maar dat is ieder jaar een teleurstelling omdat het verschillen tussen eigen competitie en CL te groot is. Beetje te groot voor het servet te klein voor het tafellaken.
    Harminator
    Geselecteerd voor Oranje

Robson de Souza wrote: 29 Jul 2024, 12:32 Het mooiste zou zijn als hij zegt dat hij PSG niet als een verbetering ziet ten opzichte van PSV.
    Verder laat de situatie Simons ook wel goed zien hoe PSG met haar spelers om gaat.
    Volgens mij laat de situatie Simons juist zien hoe je met het juiste contract zelf in de lead kunt zijn bij het plannen van je carrière, versus de belangen van een club.
    DonyellMalen
    Legende

koetje wrote: 29 Jul 2024, 12:38Het geld en de stad zijn natuurlijk heel interessant.
    Klopt, maar qua persoonlijkheid vind ik hem totaal niet bij zo’n pafferige club als PSG passen.
    Standbeeld
    Mister PSV

Bij een 40mln transfersom en een vijfjarig contract a 6/7mln per jaar is Jerdy gewoon weg. Ik maak mezelf geen illusies.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    Maax
    CZ_Code
    Nationale topspeler

DonyellMalen wrote: 29 Jul 2024, 12:49
    koetje wrote: 29 Jul 2024, 12:38Het geld en de stad zijn natuurlijk heel interessant.
    Klopt, maar qua persoonlijkheid vind ik hem totaal niet bij zo’n pafferige club als PSG passen.
    Same, maar er zijn ergere plekken om 10 miljoen per jaar te verdienen. Als hij daadwerkelijk de gewenste extra middenvelder is kan die dat ook best vragen/krijgen, dan is die gewoon overtuigd om te verkassen lijkt me. Het is nou ook weer niet zo dat die gevraagd wordt om in Zimbabwe te gaan lopen ballen.
    TomPSV
    Legende

PSG is zo’n lelijke kutclub. Niks voor Jerdy.
    Rikkert1234
    Vedette

Thoresen
    Nationale topspeler

Dromen mag, maar realistisch: als PSG komt met een grote zak geld dan is ie weg. PSV kan echt niet concurreren met de salarissen van PSG.

Voor mij is Schouten een van de beste aankopen van de laatste 30 jaar geweest. Heerlijke voetballer.
    Post Reply