Jerdy Schouten

Spelers A-selectie.
Post Reply
CZ_Code
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Je kan het ook zo bekijken; we hebben inderdaad een schot in de roos met Jerdy gehad, maar dat kan zich ook gewoon financieel lonen. Jammer als die weggaat, maar dit is natuurlijk 100x beter dan een miskoop van 12 miljoen. Een fantastisch jaar EN een gigantische financiële impuls voor PSV.
DonyellMalen
Legende

CZ_Code wrote: 29 Jul 2024, 13:01 Je kan het ook zo bekijken; we hebben inderdaad een schot in de roos met Jerdy gehad, maar dat kan zich ook gewoon financieel lonen. Jammer als die weggaat, maar dit is natuurlijk 100x beter dan een miskoop van 12 miljoen. Een fantastisch jaar EN een gigantische financiële impuls voor PSV.
Dat snap ik, maar ik zie die financiële impuls echt liever van Joey of Baka komen. En dat zou ik ook klote vinden, maar bij Schouten is het net nog wat meer.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    Thijs
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

Tja, je bent kansloos als PSG echt wil. Maar zou wel minstens 60 miljoen eisen.
    Number 8 On Tour
    Bankzitter

100 miljoen geen euro minder.
    Ivicii
    Bankzitter

Laten we realistisch zijn, bij een bedrag van 50+ ofzo moeten we het accepteren en doorschakelen. Snap dat we dat allemaal niet fijn vinden. Maar vertrouwen in onze directie dat ze het dan adequaat oplossen
  • These users thanked the author Ivicii for the post:
    Captain(C)
    Prof_napo
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

Number 8 On Tour wrote: 29 Jul 2024, 13:04 100 miljoen geen euro minder.
    Exclusief bonussen natuurlijk, anders gewoon niet aan beginnen /s
    Balinho
    Internationale topspeler

Ja, allemaal waar. En ja, niemand hier heeft het nog over het gemis van (een) Cody, Xavi of Sangaré, ook waar.

Maar toch, nog (minimaal) één seizoen genieten van onze Padawan. Ik hoop het zo te mogen.
    CZ_Code
    Nationale topspeler

DonyellMalen wrote: 29 Jul 2024, 13:04
    CZ_Code wrote: 29 Jul 2024, 13:01 Je kan het ook zo bekijken; we hebben inderdaad een schot in de roos met Jerdy gehad, maar dat kan zich ook gewoon financieel lonen. Jammer als die weggaat, maar dit is natuurlijk 100x beter dan een miskoop van 12 miljoen. Een fantastisch jaar EN een gigantische financiële impuls voor PSV.
    Dat snap ik, maar ik zie die financiële impuls echt liever van Joey of Baka komen. En dat zou ik ook klote vinden, maar bij Schouten is het net nog wat meer.
    Dat snap ik ook, ik heb hetzelfde. Maar mijn punt is meer dat we de afgelopen jaren vaak genoeg 1 van die 2 moesten verkopen omdat de andere aankoop (lees hier dus Schouten) een flater was. Nu heb je toch wel een soort van luxe dat die dat niet was en je meer opties tot verkoop hebt, dus ook een betere onderhandelingspositie.
    Mick Jagger
    Lid van verdienste

Als PSG met een goed bod komt en Schouten wil ook graag, dan zal hij wel vertrekken. Beter nu dan over een maand, wanneer er nog maar een paar dagen te gaan zijn. Nu heb je nog tijd om een vervanger te halen.
    Siemen
    Nationale topspeler

Zeer benieuwd hoe je Schouten kan opvangen. Vind hem echt bijzonder.
    Standbeeld
    Mister PSV

Standbeeld
    Mister PSV

PSV wil zo'n 60 miljoen euro voor Schouten, zo is al doorgesijpeld vanuit Eindhoven. Daar zal wellicht onderhandelingsruimte in zitten, maar de Eindhovenaren zullen richting de Parijzenaars en ook andere topclubs keihard opstellen.
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Thoresen wrote: 29 Jul 2024, 12:58 Dromen mag, maar realistisch: als PSG komt met een grote zak geld dan is ie weg. PSV kan echt niet concurreren met de salarissen van PSG.

Voor mij is Schouten een van de beste aankopen van de laatste 30 jaar geweest. Heerlijke voetballer.
    Maar realistisch gezien lijkt me dat ook opgaan voor Joao Neves en Benfica. En die is PSG's eerste keus, toch? Ik zou met dezelfde redenatie niet weten waarom dat niet zou rondkomen.
    Last edited by O Goleiro Grande on 29 Jul 2024, 13:15, edited 1 time in total.
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Standbeeld wrote: 29 Jul 2024, 13:13
    PSV wil zo'n 60 miljoen euro voor Schouten, zo is al doorgesijpeld vanuit Eindhoven. Daar zal wellicht onderhandelingsruimte in zitten, maar de Eindhovenaren zullen richting de Parijzenaars en ook andere topclubs keihard opstellen.
    Goed bedrag. Record als hij gaat, geweldig als bij blijft.
    Tomm
    Vedette

Ik zou echt geen cent afwijken van die vraagprijs als het om PSG gaat. Gruwelijk kut club. Het geld zal er ongetwijfeld goed zijn maar als ie dan moet gaan dan gun ik ons Jerdy beter, heel veel beter.
  • These users thanked the author Tomm for the post (total 2):
    matejaDe Realist
    Asterix
    Meervoudig international

Schouten is een speciale speler voor het elftal en niet zomaar te vervangen. Ik mag inderdaad hopen dat PSV zich hard opstelt en dat er gewoon flink afgetikt dient te worden. De barre financiële tijden zijn even passé in Eindhoven, 60+ en anders vertrekken ze maar.
    Ich liebe gegenpressung
    Remontada
    Veelbelovend talent

Opzouten met je bloedgeld!
    Maikel
    Site Admin

Voor PSG is het 100 miljoen

Kutclub
  • These users thanked the author Maikel for the post (total 2):
    SomaQanDe Realist
    CZ_Code
    Nationale topspeler

Ik weet dat Rik niks bepaalt zelf, maar is het wel weer heel typisch hoor… “PSV verlangt de absolute hoofdprijs van 60 miljoen, maar er is wellicht ruimte om te onderhandelen”

😂
    Standbeeld
    Mister PSV

CZ_Code wrote: 29 Jul 2024, 13:27 Ik weet dat Rik niks bepaalt zelf, maar is het wel weer heel typisch hoor… “PSV verlangt de absolute hoofdprijs van 60 miljoen, maar er is wellicht ruimte om te onderhandelen”

😂
    Noemt ie een keer een hele hoge prijs is het nog niet goed?
  • These users thanked the author Standbeeld for the post (total 3):
    Smeets14ArdbegRikkert1234
    PSV_Haarlem
    Jeugdinternational
    Favoriete speler: Luc Nilis

50 miljoen + 15 miljoen omdat het PSG is (ik beoordeel deze club hetzelfde als de woestijnclubs die teveel betalen voor aanwinsten). Zonder gekheid, bij een bod van +50 is Jerdy weg. Erg jammer want hij is de beste middenvelder van de eredivisie samen met Joey. Het PSV middenveld (Schouten - Veerman - Saibari) is simpelweg top 15 Europa. Daarmee speel je wederom heel Nederland op een hoop en maak je kans op de vervolgronde van de CL.
    Last edited by PSV_Haarlem on 29 Jul 2024, 13:37, edited 2 times in total.
    Madueke
    Legende

Wijnaldum verdiende, weliswaar als transfervrije speler vanuit Liverpool, zo'n 10 miljoen euro salaris per jaar.

Ik denk dat Jerdy het niet zo erg zou vinden om voor een fractie minder iedere week in die bloedsaaie Ligue 1 te spelen. Garantie op CL voetbal heb je sowieso.
    Robson de Souza
    Vedette

Wie zegt dat Jerdy naar PSG wil. Is toch geen droomclub voor hem?
    En als hij voor de pegels ging dan was hij afgelopen zomer wel al naar AC Milan gegaan in plaats van PSV.
    Menno1
    Legende

60 miljoen en geen cent minder. Tenzij Earnie PSG overhaalt om Simons te verkopen,dan krijgen ze 10 miljoen korting.

En het zou mij niet verbazen als die Simons transfer een rol speelt mocht die interesse echt waar zijn, ook gezien de post van Xavi van gisteren.
    Nilis
    Regelmatige invaller

Menno1 wrote: 29 Jul 2024, 13:41 60 miljoen en geen cent minder. Tenzij Earnie PSG overhaalt om Simons te verkopen,dan krijgen ze 10 miljoen korting.

En het zou mij niet verbazen als die Simons transfer een rol speelt mocht die interesse echt waar zijn, ook gezien de post van Xavi van gisteren.
    Xavi speelt komend jaar weer op huurbasis voor Leipzig, dus daar gaat PSV geen cent voor krijgen.
    Post Reply