Jerdy Schouten
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Je kan het ook zo bekijken; we hebben inderdaad een schot in de roos met Jerdy gehad, maar dat kan zich ook gewoon financieel lonen. Jammer als die weggaat, maar dit is natuurlijk 100x beter dan een miskoop van 12 miljoen. Een fantastisch jaar EN een gigantische financiële impuls voor PSV.
- DonyellMalen
- Legende
Dat snap ik, maar ik zie die financiële impuls echt liever van Joey of Baka komen. En dat zou ik ook klote vinden, maar bij Schouten is het net nog wat meer.CZ_Code wrote: ↑29 Jul 2024, 13:01 Je kan het ook zo bekijken; we hebben inderdaad een schot in de roos met Jerdy gehad, maar dat kan zich ook gewoon financieel lonen. Jammer als die weggaat, maar dit is natuurlijk 100x beter dan een miskoop van 12 miljoen. Een fantastisch jaar EN een gigantische financiële impuls voor PSV.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Thijs
-
- Internationale topspeler
-
- Bankzitter
-
- Bankzitter
Laten we realistisch zijn, bij een bedrag van 50+ ofzo moeten we het accepteren en doorschakelen. Snap dat we dat allemaal niet fijn vinden. Maar vertrouwen in onze directie dat ze het dan adequaat oplossen
- These users thanked the author Ivicii for the post:
- Captain(C)
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Exclusief bonussen natuurlijk, anders gewoon niet aan beginnen /s
-
- Nationale topspeler
Dat snap ik ook, ik heb hetzelfde. Maar mijn punt is meer dat we de afgelopen jaren vaak genoeg 1 van die 2 moesten verkopen omdat de andere aankoop (lees hier dus Schouten) een flater was. Nu heb je toch wel een soort van luxe dat die dat niet was en je meer opties tot verkoop hebt, dus ook een betere onderhandelingspositie.DonyellMalen wrote: ↑29 Jul 2024, 13:04Dat snap ik, maar ik zie die financiële impuls echt liever van Joey of Baka komen. En dat zou ik ook klote vinden, maar bij Schouten is het net nog wat meer.CZ_Code wrote: ↑29 Jul 2024, 13:01 Je kan het ook zo bekijken; we hebben inderdaad een schot in de roos met Jerdy gehad, maar dat kan zich ook gewoon financieel lonen. Jammer als die weggaat, maar dit is natuurlijk 100x beter dan een miskoop van 12 miljoen. Een fantastisch jaar EN een gigantische financiële impuls voor PSV.
-
- Lid van verdienste
Als PSG met een goed bod komt en Schouten wil ook graag, dan zal hij wel vertrekken. Beter nu dan over een maand, wanneer er nog maar een paar dagen te gaan zijn. Nu heb je nog tijd om een vervanger te halen.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
PSV wil zo'n 60 miljoen euro voor Schouten, zo is al doorgesijpeld vanuit Eindhoven. Daar zal wellicht onderhandelingsruimte in zitten, maar de Eindhovenaren zullen richting de Parijzenaars en ook andere topclubs keihard opstellen.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Maar realistisch gezien lijkt me dat ook opgaan voor Joao Neves en Benfica. En die is PSG's eerste keus, toch? Ik zou met dezelfde redenatie niet weten waarom dat niet zou rondkomen.
Last edited by O Goleiro Grande on 29 Jul 2024, 13:15, edited 1 time in total.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Goed bedrag. Record als hij gaat, geweldig als bij blijft.Standbeeld wrote: ↑29 Jul 2024, 13:13PSV wil zo'n 60 miljoen euro voor Schouten, zo is al doorgesijpeld vanuit Eindhoven. Daar zal wellicht onderhandelingsruimte in zitten, maar de Eindhovenaren zullen richting de Parijzenaars en ook andere topclubs keihard opstellen.
- Tomm
- Vedette
Ik zou echt geen cent afwijken van die vraagprijs als het om PSG gaat. Gruwelijk kut club. Het geld zal er ongetwijfeld goed zijn maar als ie dan moet gaan dan gun ik ons Jerdy beter, heel veel beter.
- These users thanked the author Tomm for the post (total 2):
- mateja • De Realist
- Asterix
- Meervoudig international
Schouten is een speciale speler voor het elftal en niet zomaar te vervangen. Ik mag inderdaad hopen dat PSV zich hard opstelt en dat er gewoon flink afgetikt dient te worden. De barre financiële tijden zijn even passé in Eindhoven, 60+ en anders vertrekken ze maar.
Ich liebe gegenpressung
- Standbeeld
- Mister PSV
Noemt ie een keer een hele hoge prijs is het nog niet goed?
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 3):
- Smeets14 • Ardbeg • Rikkert1234
-
- Jeugdinternational
- Favoriete speler: Luc Nilis
50 miljoen + 15 miljoen omdat het PSG is (ik beoordeel deze club hetzelfde als de woestijnclubs die teveel betalen voor aanwinsten). Zonder gekheid, bij een bod van +50 is Jerdy weg. Erg jammer want hij is de beste middenvelder van de eredivisie samen met Joey. Het PSV middenveld (Schouten - Veerman - Saibari) is simpelweg top 15 Europa. Daarmee speel je wederom heel Nederland op een hoop en maak je kans op de vervolgronde van de CL.
Last edited by PSV_Haarlem on 29 Jul 2024, 13:37, edited 2 times in total.
-
- Legende
Wijnaldum verdiende, weliswaar als transfervrije speler vanuit Liverpool, zo'n 10 miljoen euro salaris per jaar.
Ik denk dat Jerdy het niet zo erg zou vinden om voor een fractie minder iedere week in die bloedsaaie Ligue 1 te spelen. Garantie op CL voetbal heb je sowieso.
Ik denk dat Jerdy het niet zo erg zou vinden om voor een fractie minder iedere week in die bloedsaaie Ligue 1 te spelen. Garantie op CL voetbal heb je sowieso.
-
- Vedette
Wie zegt dat Jerdy naar PSG wil. Is toch geen droomclub voor hem?
En als hij voor de pegels ging dan was hij afgelopen zomer wel al naar AC Milan gegaan in plaats van PSV.
En als hij voor de pegels ging dan was hij afgelopen zomer wel al naar AC Milan gegaan in plaats van PSV.
-
- Legende
60 miljoen en geen cent minder. Tenzij Earnie PSG overhaalt om Simons te verkopen,dan krijgen ze 10 miljoen korting.
En het zou mij niet verbazen als die Simons transfer een rol speelt mocht die interesse echt waar zijn, ook gezien de post van Xavi van gisteren.
En het zou mij niet verbazen als die Simons transfer een rol speelt mocht die interesse echt waar zijn, ook gezien de post van Xavi van gisteren.
-
- Regelmatige invaller
Xavi speelt komend jaar weer op huurbasis voor Leipzig, dus daar gaat PSV geen cent voor krijgen.