Jerdy Schouten

Spelers A-selectie.
Post Reply
Het Kanon
Internationale topspeler

Robson de Souza wrote: 29 Jul 2024, 13:37 Wie zegt dat Jerdy naar PSG wil. Is toch geen droomclub voor hem?
En als hij voor de pegels ging dan was hij afgelopen zomer wel al naar AC Milan gegaan in plaats van PSV.
Sterk elftal, goed salaris, Spaanse trainer die wellicht specifiek op zoek is naar een type-Schouten.
De Realist
Internationale topspeler

Voor PSG het dubbele van het hoogste bod. Optiefen kutclub. Maar zoals anderen al zeggen verwacht ik niet dat Jedi naar Parijs wil. Ja voor een weekendje weg. Misschien trekt ie voor de gein ook een jurk aan.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

PSG is een qua topclub een beetje wat Pepsi onder de cola's is. Door een select groepje gewaardeerd, maar het gros walgt er van.
  • These users thanked the author Fanatic-U-s for the post (total 2):
    NotoriousBIG046StratumZuid
    Ex unitate vires
    Jeronimo
    Vaste waarde in elftal

Heeft PSG eindelijk door dat ze de CL niet kunnen winnen met Mbappe, Messi, Neymar maar dat ze daar onze Jerdy voor nodig hebben?
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Ai dit is wel 1 van de clubs waar het heel gevaarlijk mee wordt om hem te behouden. Had er denk ik 6 op kunnen noemen en PSG is er wel één van als Jerdy ervoor open staat. Een dominant elftal in die competitie, top 16 CL en wellicht top 8. Wijnaldum pakte er 9 miljoen per jaar dus dat zit er voor Schouten makkelijk in als ze 50 miljoen lappen. Geen leuke club voor ons maar wellicht voor Jerdy interessant.
    nilssonH
    Moderator

Tuurlijk wilt Schouten wel naar PSG. Dat is gewoon één van de 10 grootste clubs ter wereld op dit moment, dat sentiment van een lelijke club leeft alleen onder supporters. Als het echt concreet wordt kan dit nog weleens spannend gaan worden, want geld hebben ze genoeg daar.
  • These users thanked the author nilssonH for the post (total 6):
    11 TinusStandbeeldMenno1Vanthaman18MaaxPersepolis
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

nilssonH wrote: 29 Jul 2024, 14:05 Tuurlijk wilt Schouten wel naar PSG. Dat is gewoon één van de 10 grootste clubs ter wereld op dit moment, dat sentiment van een lelijke club leeft alleen onder supporters. Als het echt concreet wordt kan dit nog weleens spannend gaan worden, want geld hebben ze genoeg daar.
    En in tegenstelling tot andere jaren kan PSV dit spel ook heel hard spelen maar wel alles binnen het redelijke zoals Rik terrecht zei in de podcast. Het is niet dat PSV aan PSG 60 miljoen vraagt en aan Liverpool 50.
    Menno1
    Legende

Nilis wrote: 29 Jul 2024, 13:52
    Menno1 wrote: 29 Jul 2024, 13:41 60 miljoen en geen cent minder. Tenzij Earnie PSG overhaalt om Simons te verkopen,dan krijgen ze 10 miljoen korting.

En het zou mij niet verbazen als die Simons transfer een rol speelt mocht die interesse echt waar zijn, ook gezien de post van Xavi van gisteren.
    Xavi speelt komend jaar weer op huurbasis voor Leipzig, dus daar gaat PSV geen cent voor krijgen.
    Is dat al rond dan? Sorry, wellicht had ik dat gemist. In dat geval is het uiteraard 60 miljoen. Of eigenlijk, 65 miljoen, om te compenseren voor Xavi. Vuile huichelaars.
    AddoCultheld
    Internationale topspeler

Lekker stewart, onderste uit de kan gaan halen nu. 70 a 80 miljoen is niet eens onrealistisch nu
    Mr. Spock
    Internationale topspeler
    Old name: Skywalker
    Clubvoorkeur: Que miras bobo?
    Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Ik zou als ik PSV was in de PSG-prijs mee laten wegen dat PSG nu weer een Xavi-verhuurconstructie heeft waardoor PSV niks gaat krijgen bij verkoop.
    Verder maakt het mij niks uit waar hij heen gaat zolang er maar een goed en hoog bedrag wordt afgetikt.
  • These users thanked the author Mr. Spock for the post:
    Hissenaar
    Standbeeld
    Mister PSV

Mr. Spock wrote: 29 Jul 2024, 14:25Ik zou als ik PSV was in de PSG-prijs mee laten wegen dat PSG nu weer een Xavi-verhuurconstructie heeft waardoor PSV niks gaat krijgen bij verkoop.
    In de grotemensenwereld worden de zaken bedreven vanuit contracten. Ik zie niet in waarom PSV iets mee moet wegen mbt casus Xavi. Wat zij en Xavi doen is niet aan ons. Dan had PSV simpelweg andere afspraken moeten maken als ze daar meer grip op wensten.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
    NotoriousBIG046Jeronimo
    Robson de Souza
    Vedette

nilssonH wrote: 29 Jul 2024, 14:05 Tuurlijk wilt Schouten wel naar PSG. Dat is gewoon één van de 10 grootste clubs ter wereld op dit moment, dat sentiment van een lelijke club leeft alleen onder supporters. Als het echt concreet wordt kan dit nog weleens spannend gaan worden, want geld hebben ze genoeg daar.
    Ik kan me best voorstellen dat de Franse competitie niet zijn droomcompetitie is en dat Jerdy daarom niet zomaar gaat hoor.
  • These users thanked the author Robson de Souza for the post (total 2):
    guusLeon77M
    offside
    Ballenjongen
    Favoriete speler: Luc Nilis

Niet laten gaan.
    Mr. Spock
    Internationale topspeler
    Old name: Skywalker
    Clubvoorkeur: Que miras bobo?
    Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Standbeeld wrote: 29 Jul 2024, 14:32
    Mr. Spock wrote: 29 Jul 2024, 14:25Ik zou als ik PSV was in de PSG-prijs mee laten wegen dat PSG nu weer een Xavi-verhuurconstructie heeft waardoor PSV niks gaat krijgen bij verkoop.
    In de grotemensenwereld worden de zaken bedreven vanuit contracten. Ik zie niet in waarom PSV iets mee moet wegen mbt casus Xavi. Wat zij en Xavi doen is niet aan ons. Dan had PSV simpelweg andere afspraken moeten maken als ze daar meer grip op wensten.
    Nogal naief om te denken dat in de grotemensenwereld men dit soort dingen nooit laat meespelen.
  • These users thanked the author Mr. Spock for the post:
    Ykhim
    BadShaker
    Vaste waarde in elftal

Laten gaan voor alles boven 45 miljoen. We hebben een overschot aan middenvelders en dit creeert weer een plekkie.
    Smeets14
    Nationale topspeler

BadShaker wrote: 29 Jul 2024, 14:52 Laten gaan voor alles boven 45 miljoen. We hebben een overschot aan middenvelders en dit creeert weer een plekkie.
    Wat een onzin. We hebben een goed gevuld middenveld maar geen overschot. Daarnaast is Schouten de enige echte cvm in de selectie dus die zal hoe dan ook vervangen worden. Daardoor blijft het in aantallen gelijk.
    Standbeeld
    Mister PSV

Mr. Spock wrote: 29 Jul 2024, 14:50
    Standbeeld wrote: 29 Jul 2024, 14:32
    Nogal naief om te denken dat in de grotemensenwereld men dit soort dingen nooit laat meespelen.
    Ik zou niet weten waarom. PSG of een andere topclub: 60mln.
    offside
    Ballenjongen
    Favoriete speler: Luc Nilis

Nooit laten gaan.
    Menno1
    Legende

BadShaker wrote: 29 Jul 2024, 14:52 Laten gaan voor alles boven 45 miljoen. We hebben een overschot aan middenvelders en dit creeert weer een plekkie.
    Voel je je wel lekker? Een overschot aan nummers 10, maar we hebben maar 1 echt controlerende middenvelder met uitzonderlijke kwaliteiten; de motor van het elftal, die overigens ook nog eens inzetbaar is als CV, waar de nood erg hoog is.

Bij belachelijke bedragen is hij niet meer te stoppen, maar ik mag aannemen dat PSV gaat vechten voor behoud van Jerdy.
  • These users thanked the author Menno1 for the post (total 2):
    Smeets14Tijn
    danko-lazovic
    Meervoudig international

Ik vraag het mij eerlijk gezegd af. Het middenveld van PSG is eigenlijk echt heel goed. Als je ziet dat daar een Fabian Ruiz 14 keer in de basis heeft gestaan, Vitinha er rondloopt, Zaïre Emery en ze ook nog Joao Neves willen halen is er in ieder geval genoeg concurrentie.

Het zal mij niet verbazen hoor. Het is gewoon een topclub. Maar als Schouten voor het geld ergens heen was gegaan had die vorig jaar ook wel een andere keuze gemaakt. Ik ben benieuwd welke keuze hij gaat maken.
    grasveld
    Internationale topspeler

50 miljoen lijkt me een geschikt bedrag.

Transfersom die bestaat uit twee delen: deel 1 de transfersom van onze Jerdy voor 40 miljoen. Deel 2 de 'PSG tax' van 10 miljoen. Enerzijds omdat het een kutclub is. En anderzijds om de 'situatie Xavi'. Bij ons uitblinken terwijl zij er met de verdiensten van doorgaan door allerlei schimmige huurconstructies aan te gaan.

Misschien kunnen wij dan nog aankloppen voor Aster Vranckx (als die er nog wat van kan).
    Smeets14
    Nationale topspeler

grasveld wrote: 29 Jul 2024, 15:00 50 miljoen lijkt me een geschikt bedrag.

Transfersom die bestaat uit twee delen: deel 1 de transfersom van onze Jerdy voor 40 miljoen. Deel 2 de 'PSG tax' van 10 miljoen. Enerzijds omdat het een kutclub is. En anderzijds om de 'situatie Xavi'. Bij ons uitblinken terwijl zij er met de verdiensten van doorgaan door allerlei schimmige huurconstructies aan te gaan.

Misschien kunnen wij dan nog aankloppen voor Aster Vranckx (als die er nog wat van kan).
    De vraagprijs is 60 miljoen. Dan is het bij 50 miljoen dus eerder een PSG korting dan tax.
  • These users thanked the author Smeets14 for the post:
    Menno1
    Jur1913
    Internationale topspeler

Wat vinden jullie een 'fuck off' bedrag voor Schouten?

Ik lees er veel uiteenlopende bedragen voor. Ik denk zelf dat 60 miljoen al behoorlijk hoog in de boom is, maar dat er nog wel clubs zouden zijn die dat af zouden willen tikken.

Vind 't wel een lastige. Hij heeft wat kenmerken die de prijs drukken (leeftijd + competitie), maar aan de andere kant is het voor PSV onmogelijk om een dergelijke speler te halen
    Standbeeld
    Mister PSV

danko-lazovic wrote: 29 Jul 2024, 14:59Het zal mij niet verbazen hoor. Het is gewoon een topclub. Maar als Schouten voor het geld ergens heen was gegaan had die vorig jaar ook wel een andere keuze gemaakt. Ik ben benieuwd welke keuze hij gaat maken.
    Hij koos voor ons om zich sneller in de kijker te spelen van Oranje en zodoende mee te gaan naar het EK. Wat zal Jerdy bij ons verdienen? Misschien 2.5mln? Bij AC Milan zal het misschien 3mln zijn geweest? Als hij naar PSG kan dan hebben we het inmiddels over een miljoen of 8. Dat is wel een zeer stevig verschil.
    Kezmania
    Meervoudig international

Ik lees 60 miljoen. Dat is eigenlijk nog aan de lage kant. We moeten inzetten op 75 miljoen als je bedenkt dat hij tot de beste verdedigende middenvelders ter wereld behoort. Hopelijk lukt het om die gasten gewoon af te poeieren. Geen bedrag ter wereld dat ik liever zie dan Jerdy komend seizoen in PSV-shirt.

Als je gewoon realistisch bent hebben wij de beste papieren voor het kampioenschap en die papieren zijn onbetaalbaar.
    Post Reply