Juist in de grote mensen zakenwereld zijn er juist veel persoonlijke vetes. Het leukste voorbeeld vind ik die frietboer in Zeeland met een frituur genaamd Wendy's die de merknaam in de hele Benelux heeft waardoor die enorm grote Amerikaanse fastfoodketen zich niet kan vestigen in Europa. Heeft enorm veel geld afgeslagen en gaat de naam niet afgeven.Mr. Spock wrote: ↑29 Jul 2024, 14:50Nogal naief om te denken dat in de grotemensenwereld men dit soort dingen nooit laat meespelen.Standbeeld wrote: ↑29 Jul 2024, 14:32
In de grotemensenwereld worden de zaken bedreven vanuit contracten. Ik zie niet in waarom PSV iets mee moet wegen mbt casus Xavi. Wat zij en Xavi doen is niet aan ons. Dan had PSV simpelweg andere afspraken moeten maken als ze daar meer grip op wensten.
Jerdy Schouten
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Legende
Schouten heeft vorig jaar bij PSV gelijk het maximaal haalbare bereikt: kampioenschap plus overwintering in de CL. Met heel veel geluk kom je nog één ronde verder, maar dan houdt het ook op. PSV is de grootste club waar Jerdy ooit bij heeft gespeeld, dus kan me heel goed voorstellen dat hij bij een top 10 club meteen de stap wil maken.
- These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
- Heissenberrug
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Legende
Overigens is Wendy's nergens meer in Europa gevestigdTeletubby wrote: ↑29 Jul 2024, 15:09Juist in de grote mensen zakenwereld zijn er juist veel persoonlijke vetes. Het leukste voorbeeld vind ik die frietboer in Zeeland met een frituur genaamd Wendy's die de merknaam in de hele Benelux heeft waardoor die enorm grote Amerikaanse fastfoodketen zich niet kan vestigen in Europa. Heeft enorm veel geld afgeslagen en gaat de naam niet afgeven.
-
- Internationale topspeler
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Exact.Teletubby wrote: ↑29 Jul 2024, 15:09Juist in de grote mensen zakenwereld zijn er juist veel persoonlijke vetes. Het leukste voorbeeld vind ik die frietboer in Zeeland met een frituur genaamd Wendy's die de merknaam in de hele Benelux heeft waardoor die enorm grote Amerikaanse fastfoodketen zich niet kan vestigen in Europa. Heeft enorm veel geld afgeslagen en gaat de naam niet afgeven.
- Mr. Spock
Nou....toch wel:Josef Dettelbacher wrote: ↑29 Jul 2024, 15:13Overigens is Wendy's nergens meer in Europa gevestigdTeletubby wrote: ↑29 Jul 2024, 15:09
Juist in de grote mensen zakenwereld zijn er juist veel persoonlijke vetes. Het leukste voorbeeld vind ik die frietboer in Zeeland met een frituur genaamd Wendy's die de merknaam in de hele Benelux heeft waardoor die enorm grote Amerikaanse fastfoodketen zich niet kan vestigen in Europa. Heeft enorm veel geld afgeslagen en gaat de naam niet afgeven.
https://uklocations.wendys.com/index.html
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
UK is geen Europa meer he.
Ex unitate vires
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post (total 2):
- Jur1913 • Mr. Spock
- Heissenberrug
Nog steeds Europa hoor, geen EU
- Fanatic-U-s
- Mr. Spock
In welk werelddeel ligt de UK dan? Afrika? Amerika? Oceanië? Azië?.....
-
- Legende
Potato potato. Vooralsnog heeft die zeeuwse frietboer vooral een mooi verhaal, maar lijkt het er niet op alsof hij er wat mee bereikt heeft.
- Fanatic-U-s
- ShovingNE2
- Site Admin
Wat misschien nog wel een veel belangrijker onderhandelingspunt is: ineens betalen. Als ze 60 miljoen uitgespreid over 5 jaar willen betalen dan kunnen ze de boom is. Willen ze 55 miljoen direct overboeken dan kon het wel eens snel gaan.
Maar ik denk dat Jerdy tijdens de interlandbreak bij Oranje aansluit als PSG-speler. Of het wordt echt een bidding war en andere clubs gaan zich mengen. Evengoed: we moeten op zoek naar vervanging.
Maar ik denk dat Jerdy tijdens de interlandbreak bij Oranje aansluit als PSG-speler. Of het wordt echt een bidding war en andere clubs gaan zich mengen. Evengoed: we moeten op zoek naar vervanging.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Legende
Ik word al jaren nergens meer uitgenodigdFanatic-U-s wrote: ↑29 Jul 2024, 15:30 Serieuze maandag hier. Vast gezellig met jullie op een feestje
- These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
- Fanatic-U-s
- Fanatic-U-s
Waar baseer je dit op dan?ShovingNE2 wrote: ↑29 Jul 2024, 15:31 Wat misschien nog wel een veel belangrijker onderhandelingspunt is: ineens betalen. Als ze 60 miljoen uitgespreid over 5 jaar willen betalen dan kunnen ze de boom is. Willen ze 55 miljoen direct overboeken dan kon het wel eens snel gaan.
Ex unitate vires
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Op de dikke duim.
- These users thanked the author Grasmat for the post (total 4):
- ShovingNE2 • Fanatic-U-s • Heissenberrug • De Realist
-
- Regelmatige invaller
60 miljoen is wel lekker hoor, nondeju. Schouten is onze MVP, maar we zitten nou ook niet echt verlegen op het middenveld. Ben benieuwd.
-
- Moderator
Uiteindelijk zal er bij elke absolute topclub concurrentie zijn. Dat is bij een Bayern of Arsenal net zo. Als speler wil je ook het hoogst haalbare en moet je juist de overtuiging hebben dat je ze er allemaal uitspeelt.danko-lazovic wrote: ↑29 Jul 2024, 14:59Ik vraag het mij eerlijk gezegd af. Het middenveld van PSG is eigenlijk echt heel goed. Als je ziet dat daar een Fabian Ruiz 14 keer in de basis heeft gestaan, Vitinha er rondloopt, Zaïre Emery en ze ook nog Joao Neves willen halen is er in ieder geval genoeg concurrentie.
Het zal mij niet verbazen hoor. Het is gewoon een topclub. Maar als Schouten voor het geld ergens heen was gegaan had die vorig jaar ook wel een andere keuze gemaakt. Ik ben benieuwd welke keuze hij gaat maken.
Ik zie Schouten ook niet als iemand die voor het geld kiest, maar het speelt uiteindelijk wel mee. Daarbij is het voor mijn gevoel ook niet in ons voordeel dat hij 'al' 27 is. Zo vaak zal zo'n kans zich niet meer voor gaan doen. Het is geen uitgemaakte zaak dat hij naar PSG gaat, maar voor mijn gevoel zijn er wel een stuk meer argumenten voor dan tegen als je het vanuit zijn perspectief bekijkt.
- These users thanked the author nilssonH for the post:
- Standbeeld
- mr.top
Die papieren hebben zij ook natuurlijk.Kezmania wrote: ↑29 Jul 2024, 15:07 Ik lees 60 miljoen. Dat is eigenlijk nog aan de lage kant. We moeten inzetten op 75 miljoen als je bedenkt dat hij tot de beste verdedigende middenvelders ter wereld behoort. Hopelijk lukt het om die gasten gewoon af te poeieren. Geen bedrag ter wereld dat ik liever zie dan Jerdy komend seizoen in PSV-shirt.
Als je gewoon realistisch bent hebben wij de beste papieren voor het kampioenschap en die papieren zijn onbetaalbaar.
Het kan nooit kwaad om hoog in te zetten maar je weet niet wat voor afspraken met de spelers zijn gemaakt. Er is een beperkt aantal clubs die aan de vraag van 50 miljoen kan voldoen en als PSG afhaakt dan kan onze blonde Hercules misschien ook gaan muiten.
Het kan dus nooit kwaad om alvast te kijken naar een vervanger.
-
Het zwakke punt van clubs als PSG, die zwemmen in het geld, zijn de FFP regels. Het gespreid betalen is hun beste manier om daarmee om te gaan, naast semi-legale ondoorzichtige sponsorconstructies. Die geven liever 50 miljoen over meerdere jaren dan 40 miljoen in één keer.ShovingNE2 wrote: ↑29 Jul 2024, 15:31 Wat misschien nog wel een veel belangrijker onderhandelingspunt is: ineens betalen. Als ze 60 miljoen uitgespreid over 5 jaar willen betalen dan kunnen ze de boom is. Willen ze 55 miljoen direct overboeken dan kon het wel eens snel gaan.
-
Omdat het PSG is vind ik 60 veel te weinig. Laat die klote Fransen en Arabieren maar minimaal 75m aftikken.
Liever heb ik dat hij gewoon blijft.
Liever heb ik dat hij gewoon blijft.
- These users thanked the author Ittot for the post:
- De Realist