Ajax - deel III

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Post Reply
Josef Dettelbacher
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Prof_napo wrote: 28 Jul 2024, 16:19
Josef Dettelbacher wrote: 28 Jul 2024, 16:16

Sorry, ik kan geen nieuwe plaatjes van rolstoeltaxi's meer vinden.

Image
Ze moeten wel op de kleintjes letten, taxi's zijn buiten budget, gewoon zelf achter het stuur
https://www.weersink.nl/zelf-rijden-in- ... elen-eraf/
BREAKING: Pasveer heeft een blessure opgelopen.

https://www.ad.nl/video/productie/senio ... 2013-42013
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Massimo
Legende

De klok tikt vrolijk verder wat betreft uit- en ingaande transfers. Ajax heeft deze zomer zowel sportief als financieel een heel stuk minder te bieden dan de vorige jaren. Daarnaast zit je met een onevenwichtige selectie qua opbouw dus ook daar zal nog wat gedaan moeten worden. De namen die nu rondcirculeren qua inkomende transfers zijn nog niet de namen waarvan je het idee hebt dat ze daar veel sterker van worden of dat er nog veel upside in zal zitten. Enige wat bij Ajax in orde is, is dat er altijd wel spelers van onderaf dan uiteindelijk hun speelminuten krijgen en er dan een aantal doorbreken of het op zijn minst zeer verdienstelijk gaan doen.
Prof_napo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: v.v. UNA

Massimo wrote: 28 Jul 2024, 19:15 De klok tikt vrolijk verder wat betreft uit- en ingaande transfers. Ajax heeft deze zomer zowel sportief als financieel een heel stuk minder te bieden dan de vorige jaren. Daarnaast zit je met een onevenwichtige selectie qua opbouw dus ook daar zal nog wat gedaan moeten worden. De namen die nu rondcirculeren qua inkomende transfers zijn nog niet de namen waarvan je het idee hebt dat ze daar veel sterker van worden of dat er nog veel upside in zal zitten. Enige wat bij Ajax in orde is, is dat er altijd wel spelers van onderaf dan uiteindelijk hun speelminuten krijgen en er dan een aantal doorbreken of het op zijn minst zeer verdienstelijk gaan doen.
Ik mis die tijd niet, deze tijden hebben we als PSV-volger maar al te vaak gehad. Lang moeten wachten op transfers en dan zijn het niet altijd de meest aansprekende namen.
In de Eredivisie sta je al niet vooraan de rij, met een mindere sportieve propositie wordt het niet gemakkelijker en wellicht het grotere probleem/uitdaging is dat je zo ontzettend vroeg al er moet staan als team.
  • These users thanked the author Prof_napo for the post:
    Tijn
    Rikkert1234
    Vedette

https://www.PSV.nl/media/artikel/nieuws ... tegen-ajax

Slechte beslissing en eigenlijk gewoon competitievervalsing
  • These users thanked the author Rikkert1234 for the post:
    De Realist
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Rikkert1234 wrote: 29 Jul 2024, 16:07 https://www.PSV.nl/media/artikel/nieuws ... tegen-ajax

Competitievervalsing richting wie?
    Ex unitate vires
    Prof_napo
    Internationale topspeler

Rikkert1234 wrote: 29 Jul 2024, 16:07 https://www.PSV.nl/media/artikel/nieuws ... tegen-ajax

Triest dat de club zich genoodzaakt voelt om deze beslissing te nemen omdat

1) Er dit soort eencellige zich genoodzaakt voelt om zich op deze manier te uiten tijdens wedstrijden van PSV
    2) De club niet in staat is om dit soort eencellige te weren

Positief dat ze dan wel de keuze maken om het op deze manier aan te vliegen, suboptimaal maar beter dan niets doen.
    En nee, dat houdt niet in dat ze dan ook supporters van Ajax dienen te weren in de return
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Prof_napo wrote: 29 Jul 2024, 16:45 Positief dat ze dan wel de keuze maken om het op deze manier aan te vliegen, suboptimaal maar beter dan niets doen.
    95% straffen om 5% aan te pakken vind ik allesbehalve een goede manier om het aan te vliegen.
    Prof_napo wrote: 29 Jul 2024, 16:45 En nee, dat houdt niet in dat ze dan ook supporters van Ajax dienen te weren in de return
    Nee die mogen zich ongestraft blijven misdragen. :(
  • These users thanked the author Grasmat for the post (total 2):
    matejaDe Realist
    Prof_napo
    Internationale topspeler

Grasmat wrote: 29 Jul 2024, 16:50
    Prof_napo wrote: 29 Jul 2024, 16:45 Positief dat ze dan wel de keuze maken om het op deze manier aan te vliegen, suboptimaal maar beter dan niets doen.
    95% straffen om 5% aan te pakken vind ik allesbehalve een goede manier om het aan te vliegen.
    Is en blijft subotimaal, zoals ook aangegeven. Alles beter dan de manier die maar al te vaak te zien was. Handen er te veel vanaf trekken en niets doen.
    Grasmat wrote: 29 Jul 2024, 16:50
    Prof_napo wrote: 29 Jul 2024, 16:45 En nee, dat houdt niet in dat ze dan ook supporters van Ajax dienen te weren in de return
    Nee die mogen zich ongestraft blijven misdragen. :(
    Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg enkel dat PSV niet uitsupporters moeten weren omdat PSV zelf niet kan garanderen dat aanhang van PSV geen problemen veroorzaakt. Zorgen uitsupporters van andere clubs voor problemen in Eindhoven dan mag - lees moet - je ze daarvoor eveneens straffen. Idealiter niet collectief maar als het niet anders kan en de club in kwestie geen actie ondernemen dan wel.
  • These users thanked the author Prof_napo for the post:
    Ittot
    VeresRivne
    Vedette

Massimo wrote: 28 Jul 2024, 19:15 De klok tikt vrolijk verder wat betreft uit- en ingaande transfers. Ajax heeft deze zomer zowel sportief als financieel een heel stuk minder te bieden dan de vorige jaren. Daarnaast zit je met een onevenwichtige selectie qua opbouw dus ook daar zal nog wat gedaan moeten worden. De namen die nu rondcirculeren qua inkomende transfers zijn nog niet de namen waarvan je het idee hebt dat ze daar veel sterker van worden of dat er nog veel upside in zal zitten. Enige wat bij Ajax in orde is, is dat er altijd wel spelers van onderaf dan uiteindelijk hun speelminuten krijgen en er dan een aantal doorbreken of het op zijn minst zeer verdienstelijk gaan doen.
    Ik zie eigenlijk een ander proces momenteel, eentje waarbij Ajax in paniek is omdat er nog niet veel verkocht is. De hele Pasveer-Ramaj gate lijkt me bewust om ook Ramaj te proberen te verkopen. Net zoals Vos nu ineens van zaakwaarnemer switcht, ik denk dat iedereen wel te horen heeft gekregen: komt er een goed bod dan mag je weg, zelfs spelers als Hato bv. Kroes met zijn grote mond heeft wat dat betreft nog weinig waargemaakt, ik denk dat de druk nu wel aardig opgelopen is.
    It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
    SLAVA UKRAINE!!!
    ShovingNE2
    Site Admin

VeresRivne wrote: 29 Jul 2024, 17:07Ik zie eigenlijk een ander proces momenteel, eentje waarbij Ajax in paniek is omdat er nog niet veel verkocht is. De hele Pasveer-Ramaj gate lijkt me bewust om ook Ramaj te proberen te verkopen.
    Ben het vaak met je eens, maar hier niet. Fabiola is er een hoop aan gelegen om goed te presteren. En zeker met zijn achtergrond wil hij echt wel de beste keeper op goal. Ook Forbs wil hij behouden begreep ik. Al gaat hij er niet over. Nee: ik denk dat hij Pasveer echt wil vanwege de communicatie achterin.
    Net zoals Vos nu ineens van zaakwaarnemer switcht, ik denk dat iedereen wel te horen heeft gekregen: komt er een goed bod dan mag je weg, zelfs spelers als Hato bv. Kroes met zijn grote mond heeft wat dat betreft nog weinig waargemaakt, [/quote

Volgens mij is het erger: veel spelers hebben te verstaan gekregen dat ze op moeten pleuren deze zomer. Werd vorige week meen ik nog aangegeven als reden voor het debacle tegen Hercules. Dat ze het die ochtend hoorden.
    ik denk dat de druk nu wel aardig opgelopen is.
    Ja heerlijk. Hij zou het wel even doen met zijn grote bek. Maar de prijzen die ze beuren konden wel eens tegenvallen. En spelers willen niet weg want ze gaan terug in salaris en mogelijk ook nog een dingetje met tekengeld van Ajax. Kunnen ze dat bijpassen? Nee, dit wordt mooi. En we zitten eerste rij.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    VeresRivne
    Vedette

ShovingNE2 wrote: 29 Jul 2024, 17:19
    VeresRivne wrote: 29 Jul 2024, 17:07Ik zie eigenlijk een ander proces momenteel, eentje waarbij Ajax in paniek is omdat er nog niet veel verkocht is. De hele Pasveer-Ramaj gate lijkt me bewust om ook Ramaj te proberen te verkopen.
    Ben het vaak met je eens, maar hier niet. Fabiola is er een hoop aan gelegen om goed te presteren. En zeker met zijn achtergrond wil hij echt wel de beste keeper op goal. Ook Forbs wil hij behouden begreep ik. Al gaat hij er niet over. Nee: ik denk dat hij Pasveer echt wil vanwege de communicatie achterin.
    Net zoals Vos nu ineens van zaakwaarnemer switcht, ik denk dat iedereen wel te horen heeft gekregen: komt er een goed bod dan mag je weg, zelfs spelers als Hato bv. Kroes met zijn grote mond heeft wat dat betreft nog weinig waargemaakt, [/quote

Volgens mij is het erger: veel spelers hebben te verstaan gekregen dat ze op moeten pleuren deze zomer. Werd vorige week meen ik nog aangegeven als reden voor het debacle tegen Hercules. Dat ze het die ochtend hoorden.

Ja heerlijk. Hij zou het wel even doen met zijn grote bek. Maar de prijzen die ze beuren konden wel eens tegenvallen. En spelers willen niet weg want ze gaan terug in salaris en mogelijk ook nog een dingetje met tekengeld van Ajax. Kunnen ze dat bijpassen? Nee, dit wordt mooi. En we zitten eerste rij.
    Pasveer heeft last van het hete krokettensyndroom, leuke reserve, geen eerste doelman. Ik denk dat het nu weer is wie kun je verkopen, denk dat moeten slecht in een paar gevallen terug is gekomen.
    SLAVA UKRAINE!!!
    Guardado98
    Ballenjongen
    Favoriete speler: Jerdy Schouten

Ha iedereen! Een klein verzoekje. Wist even niet in welke thread ik dit moest gooien, maar dacht onder het mom van Ajax: voor m'n studie schrijf ik een masterscriptie over wedstrijdverslagen. Zouden jullie deze enquête willen invullen over verslagen tussen ons en Ajax? Duurt zo'n 10 minuutjes. Het zou me erg helpen!

https://survey.uu.nl/jfe/form/SV_aeIJORjglsmeGgK
  • These users thanked the author Guardado98 for the post:
    Ittot
    Teletubby
    Nationale topspeler

Guardado98 wrote: 29 Jul 2024, 17:39 Ha iedereen! Een klein verzoekje. Wist even niet in welke thread ik dit moest gooien, maar dacht onder het mom van Ajax: voor m'n studie schrijf ik een masterscriptie over wedstrijdverslagen. Zouden jullie deze enquête willen invullen over verslagen tussen ons en Ajax? Duurt zo'n 10 minuutjes. Het zou me erg helpen!

Dikke tip, neem een lekkere gratis VPN en vul hem lekker zelf 80 keer in. Niemand die het zal weten. Vul je hem lekker in zodat je resultaten niet teveel afwijken van de literatuur en dan is die discussie ook niet zo moeilijk. Niemand die het boeit als je uiteindelijk het papiertje heb.
    Last edited by Teletubby on 29 Jul 2024, 17:42, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Teletubby for the post:
    Bram
    Guardado98
    Ballenjongen

En ben bovenal benieuwd wat jullie van de verslagen vinden ;)
    Guardado98
    Ballenjongen

Teletubby wrote: 29 Jul 2024, 17:40
    Guardado98 wrote: 29 Jul 2024, 17:39 Ha iedereen! Een klein verzoekje. Wist even niet in welke thread ik dit moest gooien, maar dacht onder het mom van Ajax: voor m'n studie schrijf ik een masterscriptie over wedstrijdverslagen. Zouden jullie deze enquête willen invullen over verslagen tussen ons en Ajax? Duurt zo'n 10 minuutjes. Het zou me erg helpen!

Dikke tip, neem een lekkere gratis VPN en vul hem lekker zelf 80 keer in. Niemand die het zal weten.
    Hahaha ja, kan ook, maar hoor ook graag jullie mening :neh:
    Bossche bol
    Meervoudig international

Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Warme club. :lover:
  • These users thanked the author Grasmat for the post:
    De Realist
    Madueke
    Legende

2 linksbacks! :neh:
    Teletubby
    Nationale topspeler

We zijn inmiddels aangekomen bij alarmfase 80 bij Ajax. Eerst waren ze natuurlijk in de veronderstelling dat er genoeg clubs in de rij zouden staan om ze van dit oud ijzer af te helpen, toen kwam er paniek en hebben ze dit oud ijzer door heel Europa aangeboden (zie Sutalo en van de Boomen geruchten) en nu echt niemand ze wilt hebben zijn ze aangekomen bij spelertjes pesten door ze uit de selectie te zetten. Het is een pi pa puinzooi daar, heerlijk om te zien.
    Jwoeloe
    Moderator

Ik roep misschien wat geks, maar was die Vos niet een groot talent? En met Wijndal ook gelijk de beste linksback in de selectie die eruit wordt geknald, opvallend. Je zou het bijna gaan overwegen gezien de vacature bij ons op die positie. Als je die zoals bij AZ weer aan het voetballen krijgt..

Oke, nu ga ik weer normaal doen. Wij mikken uiteraard een paar niveautjes hoger. Ze krijgen hun spelers aan de straatstenen niet kwijt. :mrgreen:
  • These users thanked the author Jwoeloe for the post:
    De Realist
    Jur1913
    Internationale topspeler

Heerlijk joh. 2 spelers kopen en 't jaar er op roepen dat ze niet eens meer met het eerste mee mogen trainen
    VeresRivne
    Vedette

Jwoeloe wrote: 29 Jul 2024, 17:49 Ik roep misschien wat geks, maar was die Vos niet een groot talent? En met Wijndal ook gelijk de beste linksback in de selectie die eruit wordt geknald, opvallend. Je zou het bijna gaan overwegen gezien de vacature bij ons op die positie. Als je die zoals bij AZ weer aan het voetballen krijgt..

Oke, nu ga ik weer normaal doen. Wij mikken uiteraard een paar niveautjes hoger. Ze krijgen hun spelers aan de straatstenen niet kwijt. :mrgreen:
    Ja baal hier wel van, qua Vos dan de andere drie vind ik minder erg. Ik vind dit overigens niet zo'n bijsterslimme move.
    SLAVA UKRAINE!!!
    ShovingNE2
    Site Admin

Allemaal spelers met een contract tot 2028. Ook Vos. Die willen knaken mee van Ajax. Anders gaan ze niet. En de prijs zakt dramatisch. Even kijken wat ze op het AS ervan vinden.

edit: :lol: :lol: :lol:

Image
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    Fanatic-U-s
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Menno1
    Legende

Prima, ben benieuwd wat die 4 nou opleveren? Als ze al weg komen. Want ik verwacht eerder dat ze verhuurd gaan worden omdat niemand die Ajax salarissen wil overnemen. Vooral Wijndal verdient een godsvermogen natuurlijk.
    Madueke
    Legende

Die Vos is niet echt gelukkig daar. Tekende met pijn en moeite een langdurig contract, speelde nooit, zaakwaarnemer boos. Dan helpt diezelfde zaakwaarnemer Ajax aan concurrent Henderson en nu schoppen ze hem terug naar Jong Ajax.
    Post Reply