Feyenoorder als VAR, ben benieuwd.Tjompie wrote: ↑29 Jul 2024, 18:07 Polletje als VAR
https://www.knvb.nl/nieuws/scheidsrecht ... an-cruijff
PSV - Feyenoord I Johan Cruijff Schaal (04/08/2024)
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
Benieuwd naar? Hoe we deze keer genaaid worden?Mr.Unibet wrote: ↑29 Jul 2024, 18:19Feyenoorder als VAR, ben benieuwd.Tjompie wrote: ↑29 Jul 2024, 18:07 Polletje als VAR
https://www.knvb.nl/nieuws/scheidsrecht ... an-cruijff
- These users thanked the author Heissenberrug for the post:
- TomPSV
-
- Meervoudig international
Scheikundige berekeningen zijn voor jou geen probleem, het sociaal emotionele kun je zeker vraagtekens bij zetten, maar dit heb je helemaal goed aangevoeld.
- These users thanked the author Mr.Unibet for the post:
- Heissenberrug
- Lorenzo von Matterhorn
- Clubvoorkeur: PSV
Lang - Luuk - Bakayoko
Saibari - Tillman
Veerman
Oppegard - Flamingo - Schouten - Teze
Benitez
Onze enige logische opstelling. Jerdy zal begrijpen dat we hem hiermee niet naar de uitgang willen duwen en dat we simpelweg maar drie verdedigers hebben.
Saibari - Tillman
Veerman
Benitez
Onze enige logische opstelling. Jerdy zal begrijpen dat we hem hiermee niet naar de uitgang willen duwen en dat we simpelweg maar drie verdedigers hebben.
- These users thanked the author Lorenzo von Matterhorn for the post:
- DeefPeef
- Analist
- Veelbelovend talent
- Juancho
- Mister PSV
Dit lijkt op papier idd de best mogelijke opstelling als je uitgaat van het niet kunnen spelen van Boscagli. Helaas Schouten toch weer naar achteren in notebene de eerste serieuze wedstrijd, maargoed. Liever nu en dat men wakker wordt dan kort voor sluiten van de markt.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑31 Jul 2024, 10:43 Lang - Luuk - Bakayoko
Saibari - Tillman
Veerman
Benitez
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Legende
Het is wat het is met 1 fitte centrale verdediger en een KKD speler op linksback. Schouten naar achter is geen tactische keuze maar een noodverband. Groot verschil met vorig seizoen. Als Schouten bij PSV blijft dan weet hij ook dat dit na 1 september weer anders zal zijn.
Van Veerman verwacht ik nog geen hele wedstrijd komende zondag, dus dan kan Land 20 tot 30 minuten maken.
Van Veerman verwacht ik nog geen hele wedstrijd komende zondag, dus dan kan Land 20 tot 30 minuten maken.
-
- Legende
Schouten is een goede gozer die uitstekend het team belang begrijpt. Die gaat heus niet met een vertrek dreigen omdat hij 2-3 potjes centraal achterin moet staan, wetende dat PSV bezig is met een nieuwe CV. Kom op jongens, een beetje vertrouwen aub in die jongen.
- These users thanked the author Menno1 for the post (total 7):
- Ykhim • Bossche bol • Lorenzo von Matterhorn • psvgouda • Balinho • FritskePhilips • SchoonGenoeg
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Normaal gezien zou je gewoon de #3 LCV opstellen als de eerste twee geblesseerd zijn, maar laat dat nou net Dams zijn, die de minste indruk heeft achter gelaten in de voorbereiding.
Het zou mij niet verbazen als vdBlaak in de tweede helft tegen Valencia zich voor zondag een plekje in de basis heeft verschaft.
Het zou mij niet verbazen als vdBlaak in de tweede helft tegen Valencia zich voor zondag een plekje in de basis heeft verschaft.
- These users thanked the author SKERLA for the post:
- FritskePhilips
-
Normaal gesproken zou je gewoon 1 van de 2 RCVs in je selectie op LCV zetten (in een selectie van 20+4 heb je geen plek voor 3 LCVs ), maar laat dat nou net de positie zijn waar we nog een openstaande vacature hebben. Dus in jouw tweede zin kan ik me wel vinden.SKERLA wrote: ↑31 Jul 2024, 15:01 Normaal gezien zou je gewoon de #3 LCV opstellen als de eerste twee geblesseerd zijn, maar laat dat nou net Dams zijn, die de minste indruk heeft achter gelaten in de voorbereiding.
- SKERLA
- Legende
Ik had misschien moeten zeggen: Normaal gezien zou je gewoon de LCV van Jong PSV opstellen als de twee van de A-selectie geblesseerd zijn.loginnaam wrote: ↑31 Jul 2024, 15:06Normaal gesproken zou je gewoon 1 van de 2 RCVs in je selectie op LCV zetten (in een selectie van 20+4 heb je geen plek voor 3 LCVs ), maar laat dat nou net de positie zijn waar we nog een openstaande vacature hebben. Dus in jouw tweede zin kan ik me wel vinden.SKERLA wrote: ↑31 Jul 2024, 15:01 Normaal gezien zou je gewoon de #3 LCV opstellen als de eerste twee geblesseerd zijn, maar laat dat nou net Dams zijn, die de minste indruk heeft achter gelaten in de voorbereiding.
Maar als je twee goede RCV's hebt stel je waarschijnlijk die allebei op ja.
-
Als wij Van den Berg en Flamingo hebben, dan kan een LCV van Jong PSV het wel vergeten hoor.
- DonyellMalen
- Legende
- SKERLA
- Legende
-
- Ballenjongen
- Favoriete speler: Kalusha Bwalya
Zijn toch allemaal aannames dat Schouten niet als CV wilt spelen? Heb het hem nooit ergens horen zeggen. Wellicht dat zijn voorkeur op de 6 positie ligt, maar volgens mij speelt hij met alle plezier ook CV.
Belangrijk tegen Feyenoord is om sowieso met Tilmann en Saibari te spelen op het middenveld.
Belangrijk tegen Feyenoord is om sowieso met Tilmann en Saibari te spelen op het middenveld.
- SKERLA
- Legende
Nee hoor, dat komt elke keer uit al zijn poriën.Frankalbers1984 wrote: ↑31 Jul 2024, 21:39 Zijn toch allemaal aannames dat Schouten niet als CV wilt spelen? Heb het hem nooit ergens horen zeggen. Wellicht dat zijn voorkeur op de 6 positie ligt, maar volgens mij speelt hij met alle plezier ook CV.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
Benitez
Teze Flamingo Schouten Oppergard
Tillman Veerman Saibari
Bakayoko Luuk Lang
Dat zal hem wel worden. Balen voor Schouten maar overmacht.
Teze Flamingo Schouten Oppergard
Tillman Veerman Saibari
Bakayoko Luuk Lang
Dat zal hem wel worden. Balen voor Schouten maar overmacht.