Jerdy Schouten

Spelers A-selectie.
Post Reply
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Kortom, bij 50mln+ is Jerdy weg en PSV houdt er rekening mee dat een club door gaat pakken volgende maand. PSV wil bij zo'n recordsom wel verkopen en Jerdy wil wel vertrekken als het een topclub is met een plan.
mateja
Internationale topspeler

Prima, ik heb liever dat Jerdy blijft en een gelimiteerde som van 45 oid heeft, dan dat hij voor 55/60 gaat nu.
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Jerdy staat op een lijstje van een olieclub uit Parijs. Meer is het (nog) niet hé jongens...
Geloof mij maar dat hij ook bij andere clubs uit die categorie op lijstjes staat.
  • These users thanked the author Fanatic-U-s for the post:
    mr.top
    Ex unitate vires
    Standbeeld
    Mister PSV

Fanatic-U-s wrote: 30 Jul 2024, 07:58 Jerdy staat op een lijstje van een olieclub uit Parijs. Meer is het (nog) niet hé jongens...
    Geloof mij maar dat hij ook bij andere clubs uit die categorie op lijstjes staat.
    Jerdy stond/staat ook op het lijstje van Juve en Borussia. Maar die kunnen/willen niet betalen wat PSV verlangt.
    Mr.Unibet
    Meervoudig international

Neves voor 70 miljoen naar naar PSG van Benfica aldus Romano en Renato Sanchez de andere kant op.
  • These users thanked the author Mr.Unibet for the post:
    Robson de Souza
    Robson de Souza
    Vedette

Mr.Unibet wrote: 30 Jul 2024, 08:20 Neves voor 70 miljoen naar naar PSG van Benfica aldus Romano en Renato Sanchez de andere kant op.
    Dan gaat Jerdy niet meer weg. Die gaat niet voor het bankje.
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

Clubs komen ook volgend seizoen. Over de brug met 60 miljoen als hij weer zo'n seizoen aflevert.
    PSVAchterhoek
    Vaste waarde in elftal
    Favoriete speler: Ricardo Pepi

Ik krijg eigenlijk steeds meer het gevoel dat hij juist wél weggaat, hoe kut ik het ook vind
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

Voor een mooi en een record bedrag zou ik wel treurig zijn, maar ook gepaard met gepaste trots. Al voelt een seizoen als tekort.
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler

PSVAchterhoek wrote: 30 Jul 2024, 09:20 Ik krijg eigenlijk steeds meer het gevoel dat hij juist wél weggaat, hoe kut ik het ook vind
    Wil je er over praten?
  • These users thanked the author Fanatic-U-s for the post:
    PSVAchterhoek
    Ex unitate vires
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Fanatic-U-s wrote: 30 Jul 2024, 09:27
    PSVAchterhoek wrote: 30 Jul 2024, 09:20 Ik krijg eigenlijk steeds meer het gevoel dat hij juist wél weggaat, hoe kut ik het ook vind
    Wil je er over praten?
    Wat doen we hier met z'n allen al sinds jaar en dag? :lol:
    Ittot
    Internationale topspeler

Sowieso vraag ik me af wat PSG met Schouten wil dan. Ze hebben Vitinha, Neves net gekocht voor 70,, Manuel Ugarte, Fabian Ruiz en Zaire die allemaal centraal op het middenveld kunnen. Het is niet dat ze nu een groot tekort hebben daar. Ze kunnen zich beter op de aanval richten na het vertrek van Mbappe.
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler

psvgouda wrote: 30 Jul 2024, 09:28

Wil je er over praten?
    Over PSV praten, maar niet over onze gevoelens toch?
    Ex unitate vires
    De Realist
    Internationale topspeler

Ittot wrote: 30 Jul 2024, 09:29 Sowieso vraag ik me af wat PSG met Schouten wil dan. Ze hebben Vitinha, Neves net gekocht voor 70,, Manuel Ugarte, Fabian Ruiz en Zaire die allemaal centraal op het middenveld kunnen. Het is niet dat ze nu een groot tekort hebben daar. Ze kunnen zich beter op de aanval richten na het vertrek van Mbappe.
    Misschien willen ze wel Deschamps aanstellen en sorteren ze voor op een 5-5-0 formatie
  • These users thanked the author De Realist for the post:
    Balinho
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Fanatic-U-s wrote: 30 Jul 2024, 09:29
    psvgouda wrote: 30 Jul 2024, 09:28

Over PSV praten, maar niet over onze gevoelens toch?
    'Ik krijg eigenlijk steeds meer het gevoel dat hij juist wél weggaat, hoe kut ik het ook vind' Een voorbeeldje maar
  • These users thanked the author psvgouda for the post:
    Pijltje
    Massimo
    Legende

Schouten heeft zich dusdanig laten zien op het EK en hij heeft zich ook in de CL laten zien mee te kunnen. Als grote clubs concreet worden dan gaat het een lastig verhaal worden, maar het ziet er naar uit dat PSV hem niet zonder slag of stoot laat gaan. Het zou ook om een speler gaan die vanuit Nederland gekocht wordt op directe kwaliteit en niet op kwaliteit, maar ook potentie om nog stappen te maken wat vaak bij jongere spelers het geval is.

Ik zou het fantastisch vinden als hij blijft, maar elke speler is vervangbaar en ook Schouten.
    Heissenberrug
    Internationale topspeler

Er komt vaak genoeg gevoel los hier op het forum 😂
    René1978
    Nationale topspeler

Gewoon lekker in Oirschot blijven Jerdy, jongen. Vergeet dat Parijs met al die Fransen die weigeren Engels te praten en die gore Seine.
    mr.top
    Internationale topspeler

Massimo wrote: 30 Jul 2024, 09:35Ik zou het fantastisch vinden als hij blijft, maar elke speler is vervangbaar en ook Schouten.
    Precies! Hij is nog niet weg tenslotte.

En neem nogmaals een voorbeeld aan psvgouda. Mijn grootvader zaliger vertelde eens hoe hij tekeer ging toen Coen Dillen in de jaren zestig vertrok: “ Vervloekt! Nooit zal een kraanigere crack onsch fraaie hemd noch draagen” .

En zie nu eens hoe hij jaren na dato dit allemaal relativeert. Omdat hij als geen ander weet hoe betrekkelijk alles is.
    Last edited by mr.top on 30 Jul 2024, 14:49, edited 1 time in total.
    Ittot
    Internationale topspeler

60M is ook een enorm bedrag voor PSV. Helemaal voor een 27 jarige speler. Ik denk niet dat we een speler kunnen halen die op zijn niveau zit maar we kunnen vast weer andere nuttige dingen doen met het geld. Ik hoop dat hij blijft want ik ben echt groot fan. Hij heeft me echt verbaasd, ik had nooit verwacht dat hij zó goed zou zijn.

Ik snap dat PSV een bod van 60 of 55+ accepteert. Ook vanuit spelers oogpunt, de vraag is of je dat kunt weigeren richting een Schouten die wellicht nooit meer zo'n kans krijgt.
  • These users thanked the author Ittot for the post (total 2):
    mr.topRaw85
    JasperPSV
    Bankzitter

mateja wrote: 30 Jul 2024, 07:55 Prima, ik heb liever dat Jerdy blijft en een gelimiteerde som van 45 oid heeft, dan dat hij voor 55/60 gaat nu.
    Helemaal eens.

Je hebt natuurlijk nooit garanties, maar als de selectie intact blijft - inclusief Schouten dus - is de kans op directe CL-kwalificatie volgend seizoen natuurlijk wel behoorlijk groot. Laat dat geilen op hoge transfersommen maar aan onze vrienden uit Amsterdam.
    PSVAchterhoek
    Vaste waarde in elftal
    Favoriete speler: Ricardo Pepi

Wil je er over praten?
    Ja kom biertje doen
  • These users thanked the author PSVAchterhoek for the post:
    Fanatic-U-s
    Jordi
    Basisspeler
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
    Favoriete speler: Joey Veerman

René1978 wrote: 30 Jul 2024, 09:41 Gewoon lekker in Oirschot blijven Jerdy, jongen. Vergeet dat Parijs met al die Fransen die weigeren Engels te praten en die gore Seine.
    Zo ist. Menne buurman blijft lekker hier. Lekker op tijd z´n het hondje uitlaten naast de Bestseweg. Woont heerlijk rustig.
  • These users thanked the author Jordi for the post:
    René1978
    Standbeeld
    Mister PSV

Jordi wrote: 30 Jul 2024, 10:10
    René1978 wrote: 30 Jul 2024, 09:41 Gewoon lekker in Oirschot blijven Jerdy, jongen. Vergeet dat Parijs met al die Fransen die weigeren Engels te praten en die gore Seine.
    Zo ist. Menne buurman blijft lekker hier. Lekker op tijd z´n het hondje uitlaten naast de Bestseweg. Woont heerlijk rustig.
    Geef jij even door dat hij niet mag vertrekken van het 1913 forum? :L
    DonyellMalen
    Legende

Er zijn weinig 6’en. En er zijn al helemaal weinig 6’en die voetballend zo goed zijn als Jerdy. 60 miljoen is veel geld, maar Schouten is dat dik waard. Goed dat PSV heel hoog in de boom zit. Dat kan je Earnie wel toevertrouwen.
    Post Reply