Jerdy Schouten
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Kortom, bij 50mln+ is Jerdy weg en PSV houdt er rekening mee dat een club door gaat pakken volgende maand. PSV wil bij zo'n recordsom wel verkopen en Jerdy wil wel vertrekken als het een topclub is met een plan.
- Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Jerdy staat op een lijstje van een olieclub uit Parijs. Meer is het (nog) niet hé jongens...
Geloof mij maar dat hij ook bij andere clubs uit die categorie op lijstjes staat.
Geloof mij maar dat hij ook bij andere clubs uit die categorie op lijstjes staat.
- These users thanked the author Fanatic-U-s for the post:
- mr.top
Ex unitate vires
- Standbeeld
- Mister PSV
Jerdy stond/staat ook op het lijstje van Juve en Borussia. Maar die kunnen/willen niet betalen wat PSV verlangt.Fanatic-U-s wrote: ↑30 Jul 2024, 07:58 Jerdy staat op een lijstje van een olieclub uit Parijs. Meer is het (nog) niet hé jongens...
-
- Meervoudig international
Neves voor 70 miljoen naar naar PSG van Benfica aldus Romano en Renato Sanchez de andere kant op.
- These users thanked the author Mr.Unibet for the post:
- Robson de Souza
-
- Vedette
-
- Lid scoutingsteam
Clubs komen ook volgend seizoen. Over de brug met 60 miljoen als hij weer zo'n seizoen aflevert.
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Ricardo Pepi
-
- Lid scoutingsteam
Voor een mooi en een record bedrag zou ik wel treurig zijn, maar ook gepaard met gepaste trots. Al voelt een seizoen als tekort.
- Fanatic-U-s
Wil je er over praten?PSVAchterhoek wrote: ↑30 Jul 2024, 09:20 Ik krijg eigenlijk steeds meer het gevoel dat hij juist wél weggaat, hoe kut ik het ook vind
- These users thanked the author Fanatic-U-s for the post:
- PSVAchterhoek
Ex unitate vires
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Wat doen we hier met z'n allen al sinds jaar en dag?Fanatic-U-s wrote: ↑30 Jul 2024, 09:27Wil je er over praten?PSVAchterhoek wrote: ↑30 Jul 2024, 09:20 Ik krijg eigenlijk steeds meer het gevoel dat hij juist wél weggaat, hoe kut ik het ook vind
-
Sowieso vraag ik me af wat PSG met Schouten wil dan. Ze hebben Vitinha, Neves net gekocht voor 70,, Manuel Ugarte, Fabian Ruiz en Zaire die allemaal centraal op het middenveld kunnen. Het is niet dat ze nu een groot tekort hebben daar. Ze kunnen zich beter op de aanval richten na het vertrek van Mbappe.
- Fanatic-U-s
- De Realist
Misschien willen ze wel Deschamps aanstellen en sorteren ze voor op een 5-5-0 formatieIttot wrote: ↑30 Jul 2024, 09:29 Sowieso vraag ik me af wat PSG met Schouten wil dan. Ze hebben Vitinha, Neves net gekocht voor 70,, Manuel Ugarte, Fabian Ruiz en Zaire die allemaal centraal op het middenveld kunnen. Het is niet dat ze nu een groot tekort hebben daar. Ze kunnen zich beter op de aanval richten na het vertrek van Mbappe.
- These users thanked the author De Realist for the post:
- Balinho
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
'Ik krijg eigenlijk steeds meer het gevoel dat hij juist wél weggaat, hoe kut ik het ook vind' Een voorbeeldje maar
-
- Legende
Schouten heeft zich dusdanig laten zien op het EK en hij heeft zich ook in de CL laten zien mee te kunnen. Als grote clubs concreet worden dan gaat het een lastig verhaal worden, maar het ziet er naar uit dat PSV hem niet zonder slag of stoot laat gaan. Het zou ook om een speler gaan die vanuit Nederland gekocht wordt op directe kwaliteit en niet op kwaliteit, maar ook potentie om nog stappen te maken wat vaak bij jongere spelers het geval is.
Ik zou het fantastisch vinden als hij blijft, maar elke speler is vervangbaar en ook Schouten.
Ik zou het fantastisch vinden als hij blijft, maar elke speler is vervangbaar en ook Schouten.
- Heissenberrug
-
- Nationale topspeler
Gewoon lekker in Oirschot blijven Jerdy, jongen. Vergeet dat Parijs met al die Fransen die weigeren Engels te praten en die gore Seine.
- mr.top
Precies! Hij is nog niet weg tenslotte.
En neem nogmaals een voorbeeld aan psvgouda. Mijn grootvader zaliger vertelde eens hoe hij tekeer ging toen Coen Dillen in de jaren zestig vertrok: “ Vervloekt! Nooit zal een kraanigere crack onsch fraaie hemd noch draagen” .
En zie nu eens hoe hij jaren na dato dit allemaal relativeert. Omdat hij als geen ander weet hoe betrekkelijk alles is.
Last edited by mr.top on 30 Jul 2024, 14:49, edited 1 time in total.
-
60M is ook een enorm bedrag voor PSV. Helemaal voor een 27 jarige speler. Ik denk niet dat we een speler kunnen halen die op zijn niveau zit maar we kunnen vast weer andere nuttige dingen doen met het geld. Ik hoop dat hij blijft want ik ben echt groot fan. Hij heeft me echt verbaasd, ik had nooit verwacht dat hij zó goed zou zijn.
Ik snap dat PSV een bod van 60 of 55+ accepteert. Ook vanuit spelers oogpunt, de vraag is of je dat kunt weigeren richting een Schouten die wellicht nooit meer zo'n kans krijgt.
Ik snap dat PSV een bod van 60 of 55+ accepteert. Ook vanuit spelers oogpunt, de vraag is of je dat kunt weigeren richting een Schouten die wellicht nooit meer zo'n kans krijgt.
-
- Bankzitter
Helemaal eens.
Je hebt natuurlijk nooit garanties, maar als de selectie intact blijft - inclusief Schouten dus - is de kans op directe CL-kwalificatie volgend seizoen natuurlijk wel behoorlijk groot. Laat dat geilen op hoge transfersommen maar aan onze vrienden uit Amsterdam.
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Ricardo Pepi
Ja kom biertje doenFanatic-U-s wrote: ↑30 Jul 2024, 09:27Wil je er over praten?PSVAchterhoek wrote: ↑30 Jul 2024, 09:20 Ik krijg eigenlijk steeds meer het gevoel dat hij juist wél weggaat, hoe kut ik het ook vind
- These users thanked the author PSVAchterhoek for the post:
- Fanatic-U-s
- Jordi
- Basisspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- Favoriete speler: Joey Veerman
Zo ist. Menne buurman blijft lekker hier. Lekker op tijd z´n het hondje uitlaten naast de Bestseweg. Woont heerlijk rustig.
- Standbeeld
- Mister PSV
- DonyellMalen
- Legende
Er zijn weinig 6’en. En er zijn al helemaal weinig 6’en die voetballend zo goed zijn als Jerdy. 60 miljoen is veel geld, maar Schouten is dat dik waard. Goed dat PSV heel hoog in de boom zit. Dat kan je Earnie wel toevertrouwen.