Jerdy Schouten

Spelers A-selectie.
Post Reply
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Hij gaat niet weg. Voor 60 miljoen kan je nog steeds geen 2e Jerdy vinden die hier graag met alle liefde speelt. En gaat zeker niet voor PSG weg. PSV is niet minder want wij hebben Jerdy.

Shouten stays. Fuck off French cunts.
  • These users thanked the author RIO for the post (total 3):
    Gerard KarnemelkDe RealistDeefPeef
    Djorditje10
    Jeugdspeler
    Clubvoorkeur: PSV

Het zelfingenomen mannetje Klerry Hunstra beweert op Twitter dat Jerdy NIET gaat en dat we hem daar in moeten geloven. Heeft het toch vaak bij het rechte eind, dus wellicht de 1e keer dat ik de teksten van een Ajacied waardeer.
    Armada
    Internationale topspeler

Djorditje10 wrote: 30 Jul 2024, 11:11 Het zelfingenomen mannetje Klerry Hunstra beweert op Twitter dat Jerdy NIET gaat en dat we hem daar in moeten geloven. Heeft het toch vaak bij het rechte eind, dus wellicht de 1e keer dat ik de teksten van een Ajacied waardeer.
    Zelden zo’n onzin gehoord.
  • These users thanked the author Armada for the post:
    Standbeeld
    Madueke
    Legende

Dortmund is inmiddels doorgeschakeld en heeft voor 10 (!) miljoen een speler van Brighton gehaald die daar is weggewiefferd.
    CZ_Code
    Nationale topspeler

Armada wrote: 30 Jul 2024, 11:11
    Djorditje10 wrote: 30 Jul 2024, 11:11 Het zelfingenomen mannetje Klerry Hunstra beweert op Twitter dat Jerdy NIET gaat en dat we hem daar in moeten geloven. Heeft het toch vaak bij het rechte eind, dus wellicht de 1e keer dat ik de teksten van een Ajacied waardeer.
    Jij was overtuigd dat Jerdy wel eens kon gaan als ik het me goed herinner een tijdje geleden. Hoe schat je de kans nu met het bericht van PSG?
    Massimo
    Legende

PSV en de spelers zelf weten grotendeels niet eens wat er in de maand augustus nog gaat gebeuren.
    Armada
    Internationale topspeler

CZ_Code wrote: 30 Jul 2024, 11:13
    Armada wrote: 30 Jul 2024, 11:11

Jij was overtuigd dat Jerdy wel eens kon gaan als ik het me goed herinner een tijdje geleden. Hoe schat je de kans nu met het bericht van PSG?
    In principe hetzelfde. Voor het EK was er interesse; Juve, Dortmund maar ook Arsenal. Je hoefde voor het EK geen raketgeleerde te zijn om te verwachten dat Schouten ging imponeren op het EK. Hij past zich namelijk op ieder niveau aan.

Daar zijn dus clubs geinteresseerde bijgekomen, dit verhoogt de kans dat er een/of meerdere club(s) komt/komen die bepaalde bedragen op tafel leggen.
  • These users thanked the author Armada for the post:
    RIO
    danko-lazovic
    Meervoudig international

Dit dus.
    Mr.Unibet
    Meervoudig international

Hij zegt volgensmij dat Jerdy zeker niet voor 60 miljoen gaat, maar implicerend dat de vraagprijs van PSV vele malen hoger ligt.
    RIO
    Legende

Als ik Earnie zou zijn dan zou ik hem alleen voor 100 miljoen verkopen. Symbolisch. 100 miljoen. Alles eronder boeit gewoon niet als je je kansen op de titel vergooid en CL halve finale. We hebben zoveel spelers die we kunnen verkopen en die makkelijker vervangbaar zijn. Veerman, Johan, Noa, Pepi, Saibari, Til, Tillman, Teze, Boscagli, Benny. Allemaal kunnen ze wat geld opbrengen, van 8 miljoen tot 50 miljoen. En we hoeven niet eens te verkopen. Daarom denk ik, nee, ik weet het zeker, dat Jerdy blijft.
    psveindhoven_vakW
    Bankzitter
    Favoriete speler: Veerman

Mr.Unibet wrote: 30 Jul 2024, 11:27
    Hij zegt volgensmij dat Jerdy zeker niet voor 60 miljoen gaat, maar implicerend dat de vraagprijs van PSV vele malen hoger ligt.
    Volgens mij impliceert hij nu net dat niemand 60 miljoen gaat betalen
    Djorditje10
    Jeugdspeler

Kan inderdaad gaan om de vraagprijs, al geeft hij dat aan ná zij uitspraak dat hij niet gaat.

Geheel subjectief lees ik graag dat hij het uiteraard perfect weet. Bedankt Klerry, fijn dat hij blijft. Weer een zorg minder. 😅🥲
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Leuk dat die flapdrol wat ingangetjes bij ajax heeft, maar hij weet echt niks van PSV. Ik zal hem even voorstellen zich lekker op zijn eigen puinhoopclub te richten en zijn gezever tot daar te beoerken.
  • These users thanked the author Grasmat for the post (total 2):
    KoenjoStandbeeld
    Vakkie M
    Talent
    Clubvoorkeur: PSV, Liverpool

RIO wrote: 30 Jul 2024, 11:08 Hij gaat niet weg. Voor 60 miljoen kan je nog steeds geen 2e Jerdy vinden die hier graag met alle liefde speelt. En gaat zeker niet voor PSG weg. PSV is niet minder want wij hebben Jerdy.

Misschien is er geen 2e Schouten te vinden, maar als je een groot gedeelte van die 60 miljoen kan herinvesteren in de selectie kan je in de breedte natuurlijk wel een stuk sterker worden.
    StratumZuid
    Vedette

De sale is gesloten hier, deze is de komende jaren bij die kutclub te vinden. Wat een heerlijk vooruitzicht trouwens, het zonnetje schijnt en heb nu al zin in bier. Jerdy blijft nog ff.
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    BarryBanaan
    Basisspeler
    Favoriete speler: Joey Veerman

psveindhoven_vakW wrote: 30 Jul 2024, 11:35
    Mr.Unibet wrote: 30 Jul 2024, 11:27

Volgens mij impliceert hij nu net dat niemand 60 miljoen gaat betalen
    Dit idd, en laten we het hopen. Nog een jaar Jerdy en dan volgend jaar meewerken aan een leuke transfer voor 35/40 miljoen lijkt me een betere deal voor iedereen.
    RIO
    Legende

Vakkie M wrote: 30 Jul 2024, 12:02
    RIO wrote: 30 Jul 2024, 11:08 Hij gaat niet weg. Voor 60 miljoen kan je nog steeds geen 2e Jerdy vinden die hier graag met alle liefde speelt. En gaat zeker niet voor PSG weg. PSV is niet minder want wij hebben Jerdy.

Misschien is er geen 2e Schouten te vinden, maar als je een groot gedeelte van die 60 miljoen kan herinvesteren in de selectie kan je in de breedte natuurlijk wel een stuk sterker worden.
    Zo werkt dat niet. De financiele huishouding van PSV is daar niet op gericht. Je kan niet even 4x 15 miljoen (of 3x 20 miljoen) en dan contracten ter waarde van 6-8 miljoen aanbieden als je even een 60 miljoen klapper maakt. Dan ga je de kant van Ajax op, de afgrond zeg maar. Je kunt wellicht 15 miljoen uitgeven voor een vervanger van Schouten en wat moet je dan met het extra geld als je elftal zwakker is geworden?
  • These users thanked the author RIO for the post (total 2):
    IttotStratumZuid
    Mr.Unibet
    Meervoudig international

RIO wrote: 30 Jul 2024, 12:28
    Vakkie M wrote: 30 Jul 2024, 12:02

Zo werkt dat niet. De financiele huishouding van PSV is daar niet op gericht. Je kan niet even 4x 15 miljoen (of 3x 20 miljoen) en dan contracten ter waarde van 6-8 miljoen aanbieden als je even een 60 miljoen klapper maakt. Dan ga je de kant van Ajax op, de afgrond zeg maar. Je kunt wellicht 15 miljoen uitgeven voor een vervanger van Schouten en wat moet je dan met het extra geld als je elftal zwakker is geworden?
    Dit is natuurlijk niet helemaal waar. Je kunt best wel 2x 15 miljoen uitgeven. Echter schieten je afschrijvingen wel omhoog en zul je dat moeten compenseren met structurele inkomsten. Vaak kan dat niet waardoor je verlies schrijft, echter heb je hiervoor wel groei in eigen vermogen die het verlies weer kunnen opvangen. Daar tegenover staat ook wel meer waarde op het veld, dus stille reserves. Echter, niemand garandeert dat de aankopen renderen zoals Jerdy dus hou je hem liever.
  • These users thanked the author Mr.Unibet for the post:
    Ricopsv
    Revolinho
    Internationale topspeler

Schouten natuurlijk niet voor onder de 70 miljoen laten gaan. Als ie dan toch gaat, wetende dat je hem natuurlijk nooit 1 op 1 kunt vervangen, zou ik Sangare terug halen. Die speelt met ziel en zaligheid voor PSV, brengt ongelofelijk veel fysiek met zich mee en is prima voor Boszball.
    DonyellMalen
    Legende

Sangaré is een ander type dan Jerdy en veel minder geschikt als enige 6. Lijkt mij, hoe jammer ook, geen goede optie. Nog afgezien van de hoge prijs.
    Riffii
    Geselecteerd voor Oranje

Als PSG aanklopt zou ik sws nadat ze ons genaaid hebben met Xavi de vraagprijs x 2 doen!

Iedere club mag voor €80 milj Jedi komen halen… PSG €160 miljoen!
    Sanga are u dead ???? NO MAN!
    Ardbeg
    Mister PSV

Ze hebben PSV op geen enkele manier genaaid. Het is een "kutconstructie" waar PSV zelf mee akkoord is gegaan (en waar vaag over gecommuniceerd is).
    Last edited by Ardbeg on 30 Jul 2024, 13:42, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Ardbeg for the post (total 3):
    VTheManStandbeeldAsterix
    Standbeeld
    Mister PSV

Ardbeg wrote: 30 Jul 2024, 13:37 Ze hebben PSV op geen enkele manier genaaid. Het is een kutconstructie waar PSV zelf mee akkoord is gegaan.
    Of het een "kutconstructie" is, is nog maar de vraag. Misschien had Xavi met een andere constructie nooit bij ons gespeeld. Wij zien alles maar vanaf de buitenkant en moeten het met de beperkte communicatie naar buiten doen. Niemand behalve de top van PSV weet hoe het inhoudelijk echt in elkaar stak/verlopen is.
    Ardbeg
    Mister PSV

Standbeeld wrote: 30 Jul 2024, 13:41
    Ardbeg wrote: 30 Jul 2024, 13:37 Ze hebben PSV op geen enkele manier genaaid. Het is een kutconstructie waar PSV zelf mee akkoord is gegaan.
    Of het een "kutconstructie" is, is nog maar de vraag. Misschien had Xavi met een andere constructie nooit bij ons gespeeld. Wij zien alles maar vanaf de buitenkant en moeten het met de beperkte communicatie naar buiten doen. Niemand behalve de top van PSV weet hoe het inhoudelijk echt in elkaar stak/verlopen is.
    Kutconstructie kwam idd beter tot z'n recht met aanhalingstekens. Meer zo van: Waar de supporters van balen is waar PSV zelf mee akkoord gegaan is. Meer op die fiets! De communicatie hielp idd niet.
    De Realist
    Internationale topspeler

Ardbeg wrote: 30 Jul 2024, 13:42
    Standbeeld wrote: 30 Jul 2024, 13:41
    Kutconstructie kwam idd beter tot z'n recht met aanhalingstekens. Meer zo van: Waar de supporters van balen is waar PSV zelf mee akkoord gegaan is. Meer op die fiets! De communicatie hielp idd niet.
    Deels eens.

Dat PSG nu uit alle macht Xavi - waar ze niks meer van willen - willen verhuren (verhoeren?) ipv verkopen zodat PSV niks krijgt. Hun goed recht, maar je scoort er niet de gunfactor mee zeg maar.
  • These users thanked the author De Realist for the post:
    KERKVOGEL
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    Post Reply