Godnondeju gewoon van Vojvodina hoor!SKERLA wrote: ↑30 Jul 2024, 13:01Snap, want je club heeft niet meer zoveel overwinningenVeresRivne wrote: ↑30 Jul 2024, 12:53
Ik ben normaal niet voor dat soort maatregelen maar dat heeft mijn zege.
Ajax - deel III
- VeresRivne
- Vedette
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- ShovingNE2
- Site Admin
Kost je miljoenen natuurlijk. En als hij niet vertrekt? Niet meer gebruiken? Dubbele kapitaalsvernietiging. Mijn zegen heeft het ook.VeresRivne wrote: ↑30 Jul 2024, 12:53Ik ben normaal niet voor dat soort maatregelen maar dat heeft mijn zege.ShovingNE2 wrote: ↑30 Jul 2024, 12:48
Alleen deze spelers worden min of meer gedwongen. Al zie ik ze Bergwijn ook wel uit de selectie flikkeren.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Internationale topspeler
Dit is zo Ajax he. Ervaren spelers terugzetten naar 2 en onder druk zetten. Zegt alles over het fatsoen van de club. VeresRivne dit heeft natuurlijk weinig met jouw stokpaard interne processen te maken maar alles over de normen en waarden van je club. De boodschap dat ze beter kunnen uitzoeken naar een andere club is natuurlijk prima. Maar je zou toch eens op een normale manier met mensen omgaan zeg. Wat een verschrikkelijke club en onbegrijpelijk dat spelers er nog naar toe willen.
Ik denk dat dit ook niet echt helpt. Spelers en zaakwaarnemers denken wel 2 keer na als Ajax komt. Voor je het weet worden ze terug gezet en ben je helemaal niets of niemand voor ze.
Het zijn ook niet spelers (op Vos na schijnbaar) die een slechte invloed hebben op de groep of iets dergelijks.
Ik denk dat dit ook niet echt helpt. Spelers en zaakwaarnemers denken wel 2 keer na als Ajax komt. Voor je het weet worden ze terug gezet en ben je helemaal niets of niemand voor ze.
Het zijn ook niet spelers (op Vos na schijnbaar) die een slechte invloed hebben op de groep of iets dergelijks.
- These users thanked the author Ittot for the post:
- De Realist
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Wat ik trouwens wel mooi vind, Kroes die in dat interview laatst als een professor zat te oreren dat bij een aankoop van een speler het ‘4-0 of 3-1’ moet staan. Oftewel, 4 personen zijn gehoord (volgens mij ging dat om Kroes, Beuker, de Lange en de scouting of die financiële vrouw hoort er ook nog bij ipv een ander), en dat dus 3 of 4 partijen positief tegenover die transfer moeten staan.
Heel blij, heel trots daarover maar blijkbaar is dat nog niet bij de rest van de staf doorgedrongen daar Fabiola dus alleen het besluit omtrent de eerste keeper heeft genomen en de rest van de staf, na navraag van Kroes, verbaasd bleek over die keuze. Geen 4-0 of 3-1 dus
Telkens als ik een blik op het Amsterdamse nieuws werp ben ik zo blij met hoe onze club momenteel geleidt wordt
Heel blij, heel trots daarover maar blijkbaar is dat nog niet bij de rest van de staf doorgedrongen daar Fabiola dus alleen het besluit omtrent de eerste keeper heeft genomen en de rest van de staf, na navraag van Kroes, verbaasd bleek over die keuze. Geen 4-0 of 3-1 dus
Telkens als ik een blik op het Amsterdamse nieuws werp ben ik zo blij met hoe onze club momenteel geleidt wordt
- These users thanked the author Sensation for the post:
- De Realist
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Ga je nu daadwerkelijk het proces rond een aankoop vergelijken met het maken van een opstelling voor een wedstrijd?Sensation wrote: ↑30 Jul 2024, 13:26 Wat ik trouwens wel mooi vind, Kroes die in dat interview laatst als een professor zat te oreren dat bij een aankoop van een speler het ‘4-0 of 3-1’ moet staan. Oftewel, 4 personen zijn gehoord (volgens mij ging dat om Kroes, Beuker, de Lange en de scouting of die financiële vrouw hoort er ook nog bij ipv een ander), en dat dus 3 of 4 partijen positief tegenover die transfer moeten staan.
Ik zou het heel raar vinden als een hoofdtrainer die keuze niet zelf zou mogen maken, idealiter gebruikt hij het overleg met de staf voor om tot de beste opstelling te komen maar utieindelijk heeft maar één iemand de verantwoordelijkheid voor de uiteindelijke opstelling en dat is de hoofdtrainer. Input van assistenten neem je mee want anders kan je ze net zo goed wegsturen maar daar blijft het ook wel bij.
Als Bosz zondag om 16:00 besluit dat hij toch echt wel Raf van de Riet op linksback wil zetten is daar veel over te zeggen, mag je Bosz afbranden voor de keuze als hij fout afpakt ( of sowieso ) maar dat hoeft hij niet met de technische staf - laat staan directie - af te stemmen.
- These users thanked the author Prof_napo for the post:
- Harminator
- Persepolis
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Sosa was basisspeler bij een degradatiekandidaat in de Bundesliga. Verder is hij helemaal niet zeer regelmatig basisspeler bij Kroatië, op het EK heeft hij maar 6 minuten gemaakt bijvoorbeeld. Ook moeten we "Kroatische international" niet als een soort garantiestempel zien ofzo. Dat is een prima ploeg, maar heeft vooral een wereldspeler (Modric, eerder ook Rakitic), nog een paar goede spelers, maar verder aangevuld met matig tot slechte spelers. Onder die categorie vallen Sutalo en Sosa. Kroatië heeft gewoon niet zo'n brede keuze aan spelers dat ze voor elke positie 1 of 2 goede spelers hebben. Sutalo speelt ook omdat ze buiten Gvardiol nauwelijks goede verdedigers hebben momenteel. En Wijndal, tja, hoeveel AZ spelers hebben het daarna niet waargemaakt? Hij is gewoon de zoveelste.Eindhovenvoetbal wrote: ↑30 Jul 2024, 12:38 Het is ook een soort kaartenhuis dat ineenstort. Zo'n Sosa is gewoon international van Kroatië en daar zeer regelmatig basisspeler, ook jaren in de Bundesliga prima gespeeld. Die kan echt zo slecht niet zijn, op huurbasis prima noodoplossing voor ons zelfs wellicht. Sutalo idem en Wijndal vond ik bij AZ en Oranje ook gewoon dikke prima. Maar die club is zo beroerd geleid, die selectie is zo uit evenwicht en de rits aan trainers volgen elkaar zo snel op, dat gewoon niks werkt of lukt. Zet Veerman daar nu weg en het lijkt ook nergens op bij Joey. Echt genieten is het.
-
- Legende
En toch waren er aardig wat experts hier vorig jaar die stevig baalden dat Sutalo naar Ajax ging. Het blijft opvallend hoe ongelooflijk beroerd die jongen bleek te zijn.
Ik denk niet dat je heimwee en taalbarriere moet onderschatten. Ajax heeft dat nog steeds slecht voor elkaar. Waar PSV een Mart heeft die je op de gekste uren kan bellen om een pak suiker te kopen, dumpt Ajax die gasten of in de Bijlmer of in een hotel en mgen ze het maar uitzoeken.
Ik spreek uit ervaring dat dit niet makkelijk is; voor de speler niet, maar helemaal niet voor de omgeving, die dan helemaal aan hun lot wordt overgelaten. Ik sluit dus niet uit dat een Sutalo, maar ook een paar andere spelers die onder Mislintat werden gehaald, en dus bij voorbaat met de nek aan werden gekeken, helemaal niet zo slecht blijken te zijn. Mits ze in de juiste omgeving terecht komen.
Ik denk niet dat je heimwee en taalbarriere moet onderschatten. Ajax heeft dat nog steeds slecht voor elkaar. Waar PSV een Mart heeft die je op de gekste uren kan bellen om een pak suiker te kopen, dumpt Ajax die gasten of in de Bijlmer of in een hotel en mgen ze het maar uitzoeken.
Ik spreek uit ervaring dat dit niet makkelijk is; voor de speler niet, maar helemaal niet voor de omgeving, die dan helemaal aan hun lot wordt overgelaten. Ik sluit dus niet uit dat een Sutalo, maar ook een paar andere spelers die onder Mislintat werden gehaald, en dus bij voorbaat met de nek aan werden gekeken, helemaal niet zo slecht blijken te zijn. Mits ze in de juiste omgeving terecht komen.
- These users thanked the author Menno1 for the post (total 3):
- Boktor • ForestForest • Balinho
-
Ja leuk. Maar dan moet je goed voor je mensen zijn. Dat zit niet echt bepaald in het Ajax DNA.Menno1 wrote: ↑30 Jul 2024, 14:16 En toch waren er aardig wat experts hier vorig jaar die stevig baalden dat Sutalo naar Ajax ging. Het blijft opvallend hoe ongelooflijk beroerd die jongen bleek te zijn.
-
- Legende
En dat is precies wat ik zeg. Overigens blijf ik dit ongelooflijk vinden. Investeringen die zo 10-15% van je begroting zijn en dan aan hun lot los laten. Zet er desnoods Kale en Kokkie op, maar zorg dat je die gasten alle ondersteuning en warmte geeft om zich thuis te voelen. Kost je 2-3 ton per jaar en betaald zich enorm uit.Ittot wrote: ↑30 Jul 2024, 14:23Ja leuk. Maar dan moet je goed voor je mensen zijn. Dat zit niet echt bepaald in het Ajax DNA.Menno1 wrote: ↑30 Jul 2024, 14:16 En toch waren er aardig wat experts hier vorig jaar die stevig baalden dat Sutalo naar Ajax ging. Het blijft opvallend hoe ongelooflijk beroerd die jongen bleek te zijn.
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Een betoog hoeft niet, een of twee namen volstaat. Ik ben wel benieuwd.VeresRivne wrote: ↑30 Jul 2024, 12:02Denk niet dat een PSV forum een juiste plek is om daar een betoog over te houden.Franciscus wrote: ↑30 Jul 2024, 11:40
Wie zijn in deze selectie voor jou de likeable characters?
Behalve Anton Gaaey
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Er is op persoonlijk vlak toch weinig mis met een Hato, Akpom, Gaaei, Hlynsson en dat soort vreemdelingen?Franciscus wrote: ↑30 Jul 2024, 14:39Een betoog hoeft niet, een of twee namen volstaat. Ik ben wel benieuwd.VeresRivne wrote: ↑30 Jul 2024, 12:02
Denk niet dat een PSV forum een juiste plek is om daar een betoog over te houden.
- These users thanked the author Fanatic-U-s for the post:
- Ittot
Ex unitate vires
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Hoe moeten we dit rijmen met het eerdere bericht over Trabzonspor?
https://www.vi.nl/nieuws/weghorst-krijg ... -nederlandWeghorst staat in de belangstelling van Ajax en wordt ook gevraagd naar de Amsterdamse club. 'Voor mij moet het totaalplaatje kloppen. We krijgen ons vierde kind en hebben de afgelopen jaren veel gereisd als gezin. Ik ben op zoek naar een vaste plek voor ons, dus thuis is zeker een optie. Ajax is de grootste club van Nederland, meer hoef ik er niet over te zeggen.'
-
- Vedette
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Wat?Robson de Souza wrote: ↑30 Jul 2024, 15:18 https://www.soccernews.nl/news/farioli- ... -hem-ajax/
Doen Ajax, doe het!
-
- Vedette
Een CV van 29 halen met salaris van 6 miljoen die geen Engels spreekt!SKERLA wrote: ↑30 Jul 2024, 15:43Wat?Robson de Souza wrote: ↑30 Jul 2024, 15:18 https://www.soccernews.nl/news/farioli- ... -hem-ajax/
Doen Ajax, doe het!
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Weinig mis is nog niet hetzelfde als likeable.Fanatic-U-s wrote: ↑30 Jul 2024, 14:47Er is op persoonlijk vlak toch weinig mis met een Hato, Akpom, Gaaei, Hlynsson en dat soort vreemdelingen?Franciscus wrote: ↑30 Jul 2024, 14:39
Een betoog hoeft niet, een of twee namen volstaat. Ik ben wel benieuwd.
En misschien vind je als Ajax fan Brobbey wel een fijne leuke persoonlijkheid, weet ik veel.
- Standbeeld
- Mister PSV
Waarschijnlijk dan weer onzin vanuit Turkije. Jammer.Grasmat wrote: ↑30 Jul 2024, 14:50 Hoe moeten we dit rijmen met het eerdere bericht over Trabzonspor?
https://www.vi.nl/nieuws/weghorst-krijg ... -nederlandWeghorst staat in de belangstelling van Ajax en wordt ook gevraagd naar de Amsterdamse club. 'Voor mij moet het totaalplaatje kloppen. We krijgen ons vierde kind en hebben de afgelopen jaren veel gereisd als gezin. Ik ben op zoek naar een vaste plek voor ons, dus thuis is zeker een optie. Ajax is de grootste club van Nederland, meer hoef ik er niet over te zeggen.'
- Standbeeld
- Mister PSV
En op wat is die betrouwbaarheid gebaseerd? Ik open die tweet die onder in het artikel staat en kom uit bij een account met nog niet eens 10k volgers.
- Skuddem
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Ramaj lijkt me ook wel oké!Fanatic-U-s wrote: ↑30 Jul 2024, 14:47Er is op persoonlijk vlak toch weinig mis met een Hato, Akpom, Gaaei, Hlynsson en dat soort vreemdelingen?Franciscus wrote: ↑30 Jul 2024, 14:39
Een betoog hoeft niet, een of twee namen volstaat. Ik ben wel benieuwd.
-
- Vaste waarde in elftal
Dat kan hij in SA gaan verdienen, bij Ajax zal ie het moeten doen met een schamele 750k maar dan heeft ie wel het zelfde shirt aan als Henderson.Robson de Souza wrote: ↑30 Jul 2024, 15:44Een CV van 29 halen met salaris van 6 miljoen die geen Engels spreekt!
Zo is Kroes de onderhandelingen ingegaan, zullen wel ergens in het midden uitkomen
- These users thanked the author Jeronimo for the post:
- Heissenberrug
- VeresRivne
- Vedette
Hoop dat dat niet gaat.Robson de Souza wrote: ↑30 Jul 2024, 15:18 https://www.soccernews.nl/news/farioli- ... -hem-ajax/
Doen Ajax, doe het!
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
-
- Regelmatige invaller
-
- Geselecteerd voor Oranje
Maar je hebt wel altijd de kans dat je kon zeggen dat je de laatste speler van het ooit roemruchte Ajax hebt gekocht voordat ze failliet zijn gegaan.tezzyunited wrote: ↑30 Jul 2024, 16:14
Geen wonder dat er nog geen speler vertrokken is. Dit is alsof een noodlijdende Zeeman een uitverkoop houdt en €100 per t-shirt vraagt.
En nog eigen jeugd ook!