Gedoe met supporters

Dit is het forum voor stadionzaken.
Post Reply
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

danko-lazovic wrote: 30 Jul 2024, 14:04
Paco Casal wrote: 30 Jul 2024, 13:59 Kom joh. 10% van het uitvak in totaal, dat vind ik niet onredelijk. Iedere uitwedstrijd een open sale, lijkt me aan de andere kant weer te gek voor woorden. Logisch dat je loyaliteit opbouwt als je naar Heerenveen etc uit gaat en zodoende voorrang hebt t.o.v. anderen die toevallig de kampioenswedstrijd wil gaan, of Feyenoord uit.
Wel als je er vanuit gaat dat er in de eredivisie genoeg vakken maar een capaciteit van rond de 500/1000 hebben. Als je door deze maatregel er dus voor zorgt dat mensen die al langere tijd de club achterna reizen (soms) niet meer kunnen gaan, vind ik dat niet redelijke Een groot deel van de supporters met veel uitpunten heeft deze verdiend door middel van Europese wedstrijden. Dan spaar je sneller en makkelijk de punten. Hier zijn de laatste jaren voor iedereen genoeg kansen geweest. Mensen hebben jaren gespaard om een puntenaantal op te bouwen wat nu nog steeds mogelijk is. Ik vind dit persoonlijk ook echt onzin. Ook vanaf nu zijn er genoeg mogelijkheden om je puntenaantal op te bouwen als je dat graag wilt.
Dat geldt niet voor iedereen dat je zomaar punten hebt kunnen opbouwen in de afgelopen jaren. Mijn oudste zoon heeft sinds afgelopen jaar een seizoenskaart op ZZ, maar heeft gezien zijn leeftijd nog weinig loyaliteitspunten kunnen opbouwen (nog niet de leeftijd om zelf naar Europese wedstrijden te gaan en qua vervoer ook voornamelijk afhankelijk van mij). Mooi als er voor de nieuwe aanwas ook kansen zijn om af en toe een uitwedstrijd te bezoeken in plaats van alleen een eventuele bekerfinale.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

29.04.2007 wrote: 30 Jul 2024, 15:21Dat geldt niet voor iedereen dat je zomaar punten hebt kunnen opbouwen in de afgelopen jaren. Mijn oudste zoon heeft sinds afgelopen jaar een seizoenskaart op ZZ, maar heeft gezien zijn leeftijd nog weinig loyaliteitspunten kunnen opbouwen (nog niet de leeftijd om zelf naar Europese wedstrijden te gaan en qua vervoer ook voornamelijk afhankelijk van mij). Mooi als er voor de nieuwe aanwas ook kansen zijn om af en toe een uitwedstrijd te bezoeken in plaats van alleen een eventuele bekerfinale.
Maar zo zijn we toch allemaal begonnen? Ik zat eerst 2 uur lang heletijd de website te verversen zodat er een ticket vrij kwam. Daarna zoveel mogelijk Europese uitwedstrijden bezoek om zo snel mogelijk een hoog aantal punten te halen. Het is ook niet erg om iets op te bouwen toch? Je hoeft niet meteen een heel seizoen alle uitwedstrijden te kunnen gaan? Dat heeft zo goed als niemand gekund die er nu zit.

Plus wat gaat er nu gebeuren met de mensen die net meer dan 10 uitpunten hebben? Waar straks eens grote groep mensen inkomt door deze pilot? Je gaat er een loterij van maken en “dagjesmensen” belonen. Ieder zijn ding, maar als er nadat we Dortmund loten duizenden uitkaarten worden aangevraagd en vervolgens mensen klagen dat ze er niet tussen komen krijg ik wat kriebels van.
RPSV94
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 792
Joined: 29 Jul 2022, 12:16
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Je kunt niet van een nieuwe generatie verwachten dat ze eerst even Europa afreizen om hopelijk het jaar daarop een uitwedstrijd in de Eredivisie te kunnen pakken. Want laten we het realistisch bekijken, ik denk dat zo'n 80% van de Eredivisie wedstrijden er al bij de 1ste rond uit gaat? Dan heb je dus al een berg aan punten nodig om tot die groep te behoren. Niet iedereen heeft de mogelijkheden om dat even te doen.

Ik hang zelf nog in de groep onder de 10 punten. Maar ik zou ook graag ieder jaar een uitwedstrijd in de Eredivisie willen pakken, op dit moment is dat kansloos. En dan kun je beginnen over, had je maar Europa moeten pakken. Maar door meerdere redenen kwam me dat vaak niet uit. Prima, ik kan er mee leven dat dat een gevolg is. Ik snap het puntensysteem, mensen die vaker gaan moeten ook voorrang krijgen. Maar dat je nu moeilijk gaat doen over 10% van het vak dat beschikbaar is voor andere mede supporters is redelijk egoïstisch gedacht. Dan mis je maar een keer een potje tegen Almere City of NEC, want laten we alsjeblieft niet dramatisch gaan doen dat met deze maatregelen ineens 50% van de wedstrijden die je normaal bezoekt verloren gaat. Er is geen alleenrecht omdat jullie veel meer PSV achterna reizen dan de rest. Ik rij al 11 jaar 50 minuten heen en 50 minuten terug naar thuiswedstrijden, en probeer overal daaromheen waar ik kan bij te zijn. En er zullen er vast veel meer zijn die hetzelfde doen. Laat die mensen ook gewoon een minieme kans hebben op een plekje in het uitvak. We zullen de sfeer niet voor jullie verpesten hoor ;)
These users thanked the author RPSV94 for the post (total 4):
29.04.2007loginnaamHeruoneKERKVOGEL
Eindjehoger
Regelmatige invaller
Posts: 375
Joined: 26 Oct 2023, 12:39
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luc Nilis
FOOTB_REM_S: No

RPSV94 wrote: 30 Jul 2024, 15:29 Je kunt niet van een nieuwe generatie verwachten dat ze eerst even Europa afreizen om hopelijk het jaar daarop een uitwedstrijd in de Eredivisie te kunnen pakken. Want laten we het realistisch bekijken, ik denk dat zo'n 80% van de Eredivisie wedstrijden er al bij de 1ste rond uit gaat? Dan heb je dus al een berg aan punten nodig om tot die groep te behoren. Niet iedereen heeft de mogelijkheden om dat even te doen.

Ik hang zelf nog in de groep onder de 10 punten. Maar ik zou ook graag ieder jaar een uitwedstrijd in de Eredivisie willen pakken, op dit moment is dat kansloos. En dan kun je beginnen over, had je maar Europa moeten pakken. Maar door meerdere redenen kwam me dat vaak niet uit. Prima, ik kan er mee leven dat dat een gevolg is. Ik snap het puntensysteem, mensen die vaker gaan moeten ook voorrang krijgen. Maar dat je nu moeilijk gaat doen over 10% van het vak dat beschikbaar is voor andere mede supporters is redelijk egoïstisch gedacht. Dan mis je maar een keer een potje tegen Almere City of NEC, want laten we alsjeblieft niet dramatisch gaan doen dat met deze maatregelen ineens 50% van de wedstrijden die je normaal bezoekt verloren gaat. Er is geen alleenrecht omdat jullie veel meer PSV achterna reizen dan de rest. Ik rij al 11 jaar 50 minuten heen en 50 minuten terug naar thuiswedstrijden, en probeer overal daaromheen waar ik kan bij te zijn. En er zullen er vast veel meer zijn die hetzelfde doen. Laat die mensen ook gewoon een minieme kans hebben op een plekje in het uitvak. We zullen de sfeer niet voor jullie verpesten hoor ;)
Vrijwel niemand klaagt hoor haha. Ik hoor om mij heen ook gewoon positieve geluiden en dat zijn van mensen die gewoon redelijk wat punten hebben. Zoals ik net al zei, er gaan ook gewoon veel mensen een uitwedstrijd enkel en alleen om het uitpunt niet te missen. Zo komt de jongere generatie er natuurlijk nooit doorheen.
These users thanked the author Eindjehoger for the post:
29.04.2007
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

danko-lazovic wrote: 30 Jul 2024, 15:28
29.04.2007 wrote: 30 Jul 2024, 15:21Dat geldt niet voor iedereen dat je zomaar punten hebt kunnen opbouwen in de afgelopen jaren. Mijn oudste zoon heeft sinds afgelopen jaar een seizoenskaart op ZZ, maar heeft gezien zijn leeftijd nog weinig loyaliteitspunten kunnen opbouwen (nog niet de leeftijd om zelf naar Europese wedstrijden te gaan en qua vervoer ook voornamelijk afhankelijk van mij). Mooi als er voor de nieuwe aanwas ook kansen zijn om af en toe een uitwedstrijd te bezoeken in plaats van alleen een eventuele bekerfinale.
Maar zo zijn we toch allemaal begonnen? Ik zat eerst 2 uur lang heletijd de website te verversen zodat er een ticket vrij kwam. Daarna zoveel mogelijk Europese uitwedstrijden bezoek om zo snel mogelijk een hoog aantal punten te halen. Het is ook niet erg om iets op te bouwen toch? Je hoeft niet meteen een heel seizoen alle uitwedstrijden te kunnen gaan? Dat heeft zo goed als niemand gekund die er nu zit.

Plus wat gaat er nu gebeuren met de mensen die net meer dan 10 uitpunten hebben? Waar straks eens grote groep mensen inkomt door deze pilot? Je gaat er een loterij van maken en “dagjesmensen” belonen. Ieder zijn ding, maar als er nadat we Dortmund loten duizenden uitkaarten worden aangevraagd en vervolgens mensen klagen dat ze er niet tussen komen krijg ik wat kriebels van.
Nee hoor, in mijn tijd waren de meeste uitwedstrijden niet eens uitverkocht, was makkelijk om aan kaartjes te komen. ;)
En nogmaals, Europese uitwedstrijden zijn voor een net 14-jarige simpelweg bijna niet te doen (financieel, logistiek, afhankelijk). Verder wat hierboven ook al werd gesteld; het gaat om slechts 10%. De supporters met voldoende loyaliteitspunten hebben toch nog gewoon (terecht) voorrang om een kaartje te kunnen boeken? En ja, supporters met 10 punten, tja, dat is nu niet anders; die vallen soms wel in de voorrang en soms niet, afhankelijk van de grootte van het uitvak. Die hadden dan in de afgelopen jaren toch ook gewoon meer punten kunnen sparen, zoals je het zelf stelt..
These users thanked the author 29.04.2007 for the post (total 2):
EindjehogerProf_napo
Prof_napo
Internationale topspeler
Posts: 4619
Joined: 23 Feb 2022, 09:56
Clubvoorkeur: v.v. UNA
FOOTB_REM_S: No

RPSV94 wrote: 30 Jul 2024, 15:29 Ik rij al 11 jaar 50 minuten heen en 50 minuten terug naar thuiswedstrijden, en probeer overal daaromheen waar ik kan bij te zijn. En er zullen er vast veel meer zijn die hetzelfde doen. Laat die mensen ook gewoon een minieme kans hebben op een plekje in het uitvak. We zullen de sfeer niet voor jullie verpesten hoor ;)
Ik heb natuurlijk geen enkel voordeel bij het volgende voorstel /s. Wellicht moet PSV dat als factor voor de loyaliteitspunten meenemen. Mensen die verder weg worden en dus meer tijd spenderen om bij de thuiswedstrijden te komen moeten extra bonusloyaliteitspunten krijgen.

Meer dan een radius van 50km van het Philips stadion af wonen: X aantal loyaliteitspunten
Meer dan een radius van 100km van het Philips stadion af wonen: XX aantal loyaliteitspunten
:P
RPSV94
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 792
Joined: 29 Jul 2022, 12:16
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Prof_napo wrote: 30 Jul 2024, 16:31
RPSV94 wrote: 30 Jul 2024, 15:29 Ik rij al 11 jaar 50 minuten heen en 50 minuten terug naar thuiswedstrijden, en probeer overal daaromheen waar ik kan bij te zijn. En er zullen er vast veel meer zijn die hetzelfde doen. Laat die mensen ook gewoon een minieme kans hebben op een plekje in het uitvak. We zullen de sfeer niet voor jullie verpesten hoor ;)
Ik heb natuurlijk geen enkel voordeel bij het volgende voorstel /s. Wellicht moet PSV dat als factor voor de loyaliteitspunten meenemen. Mensen die verder weg worden en dus meer tijd spenderen om bij de thuiswedstrijden te komen moeten extra bonusloyaliteitspunten krijgen.

Meer dan een radius van 50km van het Philips stadion af wonen: X aantal loyaliteitspunten
Meer dan een radius van 100km van het Philips stadion af wonen: XX aantal loyaliteitspunten
:P
Lijkt me goed. Bij 11 jaar ook 50 extra loyaliteitspunten!
Harminator
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 764
Joined: 30 Aug 2023, 12:13
FOOTB_REM_S: No

29.04.2007 wrote: 30 Jul 2024, 15:35
danko-lazovic wrote: 30 Jul 2024, 15:28

Maar zo zijn we toch allemaal begonnen? Ik zat eerst 2 uur lang heletijd de website te verversen zodat er een ticket vrij kwam. Daarna zoveel mogelijk Europese uitwedstrijden bezoek om zo snel mogelijk een hoog aantal punten te halen. Het is ook niet erg om iets op te bouwen toch? Je hoeft niet meteen een heel seizoen alle uitwedstrijden te kunnen gaan? Dat heeft zo goed als niemand gekund die er nu zit.

Plus wat gaat er nu gebeuren met de mensen die net meer dan 10 uitpunten hebben? Waar straks eens grote groep mensen inkomt door deze pilot? Je gaat er een loterij van maken en “dagjesmensen” belonen. Ieder zijn ding, maar als er nadat we Dortmund loten duizenden uitkaarten worden aangevraagd en vervolgens mensen klagen dat ze er niet tussen komen krijg ik wat kriebels van.
Nee hoor, in mijn tijd waren de meeste uitwedstrijden niet eens uitverkocht, was makkelijk om aan kaartjes te komen. ;)
En nogmaals, Europese uitwedstrijden zijn voor een net 14-jarige simpelweg bijna niet te doen (financieel, logistiek, afhankelijk). Verder wat hierboven ook al werd gesteld; het gaat om slechts 10%. De supporters met voldoende loyaliteitspunten hebben toch nog gewoon (terecht) voorrang om een kaartje te kunnen boeken? En ja, supporters met 10 punten, tja, dat is nu niet anders; die vallen soms wel in de voorrang en soms niet, afhankelijk van de grootte van het uitvak. Die hadden dan in de afgelopen jaren toch ook gewoon meer punten kunnen sparen, zoals je het zelf stelt..
Ja, als je nu terugkijkt hoe het vroeger was, dan is dat wel bizar. Je kon zonder problemen zelfs kaartjes krijgen voor Ajax of Feyenoord uit. Of de kampioenswedstrijd tegen Vitesse in de oude Goffert ;)
These users thanked the author Harminator for the post (total 2):
Dalton12Balinho
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
FOOTB_REM_S: No

Harminator wrote: 30 Jul 2024, 17:06
29.04.2007 wrote: 30 Jul 2024, 15:35

Nee hoor, in mijn tijd waren de meeste uitwedstrijden niet eens uitverkocht, was makkelijk om aan kaartjes te komen. ;)
En nogmaals, Europese uitwedstrijden zijn voor een net 14-jarige simpelweg bijna niet te doen (financieel, logistiek, afhankelijk). Verder wat hierboven ook al werd gesteld; het gaat om slechts 10%. De supporters met voldoende loyaliteitspunten hebben toch nog gewoon (terecht) voorrang om een kaartje te kunnen boeken? En ja, supporters met 10 punten, tja, dat is nu niet anders; die vallen soms wel in de voorrang en soms niet, afhankelijk van de grootte van het uitvak. Die hadden dan in de afgelopen jaren toch ook gewoon meer punten kunnen sparen, zoals je het zelf stelt..
Ja, als je nu terugkijkt hoe het vroeger was, dan is dat wel bizar. Je kon zonder problemen zelfs kaartjes krijgen voor Ajax of Feyenoord uit. Of de kampioenswedstrijd tegen Vitesse in de oude Goffert ;)
Ik kon zelfs een week van te voren nog kaartjes krijgen voor de kampioenswedstrijd tegen Vitesse in 2008, in het Gelredome.
Harminator
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 764
Joined: 30 Aug 2023, 12:13
FOOTB_REM_S: No

loginnaam wrote: 30 Jul 2024, 18:24
Harminator wrote: 30 Jul 2024, 17:06

Ja, als je nu terugkijkt hoe het vroeger was, dan is dat wel bizar. Je kon zonder problemen zelfs kaartjes krijgen voor Ajax of Feyenoord uit. Of de kampioenswedstrijd tegen Vitesse in de oude Goffert ;)
Ik kon zelfs een week van te voren nog kaartjes krijgen voor de kampioenswedstrijd tegen Vitesse in 2008, in het Gelredome.
Ten tijde van Suf was het ook wel een hele opgave om een wedstrijd te overleven. Toen was de arrogantie ook wel op haar hoogtepunt volgens mij.
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Harminator wrote: 30 Jul 2024, 17:06
29.04.2007 wrote: 30 Jul 2024, 15:35

Nee hoor, in mijn tijd waren de meeste uitwedstrijden niet eens uitverkocht, was makkelijk om aan kaartjes te komen. ;)
En nogmaals, Europese uitwedstrijden zijn voor een net 14-jarige simpelweg bijna niet te doen (financieel, logistiek, afhankelijk). Verder wat hierboven ook al werd gesteld; het gaat om slechts 10%. De supporters met voldoende loyaliteitspunten hebben toch nog gewoon (terecht) voorrang om een kaartje te kunnen boeken? En ja, supporters met 10 punten, tja, dat is nu niet anders; die vallen soms wel in de voorrang en soms niet, afhankelijk van de grootte van het uitvak. Die hadden dan in de afgelopen jaren toch ook gewoon meer punten kunnen sparen, zoals je het zelf stelt..
Ja, als je nu terugkijkt hoe het vroeger was, dan is dat wel bizar. Je kon zonder problemen zelfs kaartjes krijgen voor Ajax of Feyenoord uit. Of de kampioenswedstrijd tegen Vitesse in de oude Goffert ;)
Inderdaad. En toevallig dat je die wedstrijd noemt in de Goffert, dat was volgens mij mijn eerste uitwedstrijd.

Wat dat betreft eigenlijk alleen maar mooi dat het tegenwoordig een stuk moeilijker is geworden om aan kaarten te komen. Het ziet er veel beter uit met een vol uitvak iedere wedstrijd.
JChovanec
Meervoudig international
Posts: 1184
Joined: 31 Aug 2021, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Harminator wrote: 30 Jul 2024, 17:06
29.04.2007 wrote: 30 Jul 2024, 15:35

Nee hoor, in mijn tijd waren de meeste uitwedstrijden niet eens uitverkocht, was makkelijk om aan kaartjes te komen. ;)
En nogmaals, Europese uitwedstrijden zijn voor een net 14-jarige simpelweg bijna niet te doen (financieel, logistiek, afhankelijk). Verder wat hierboven ook al werd gesteld; het gaat om slechts 10%. De supporters met voldoende loyaliteitspunten hebben toch nog gewoon (terecht) voorrang om een kaartje te kunnen boeken? En ja, supporters met 10 punten, tja, dat is nu niet anders; die vallen soms wel in de voorrang en soms niet, afhankelijk van de grootte van het uitvak. Die hadden dan in de afgelopen jaren toch ook gewoon meer punten kunnen sparen, zoals je het zelf stelt..
Ja, als je nu terugkijkt hoe het vroeger was, dan is dat wel bizar. Je kon zonder problemen zelfs kaartjes krijgen voor Ajax of Feyenoord uit. Of de kampioenswedstrijd tegen Vitesse in de oude Goffert ;)
Daar was ik ook bij. :D
HalveHaan
Veelbelovend talent
Posts: 99
Joined: 04 Nov 2020, 16:06
FOOTB_REM_S: No

Vroeger ja.. 'PSV, famous for not traveling'.
Blij dat dat nu anders is, want dat was af en toe best beschamend voor een club als PSV.
Kan me mijn eerste uitwedstrijd nog wel herinneren een jaar of 25 geleden, MVV - PSV .. nog geen 100 man in t uitvak :confused:
JChovanec
Meervoudig international
Posts: 1184
Joined: 31 Aug 2021, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Eindjehoger wrote: 30 Jul 2024, 11:13
Harminator wrote: 30 Jul 2024, 11:12 Waar ik in deze discussie vooral benieuwd naar ben, is wat nu eigenlijk antisemitisch is. Is "En wie niet springt" al antisemitisch, of hebben we het dan over de Joden versie van het lampenlied en "Hamas, Hamas" en dergelijke?
Alle 3, want bij wie niet springt die is een jood, wordt er achteraan gezongen 'en alle joden moeten dood'. Vrij antisemitisch dus haha.
Ik verwacht niet dat het laatste gezongen wordt omdat ze fan zijn van de "sluipschutters" uit Rotterdam, en hun nummer zo mooi vinden dat ze het nazeggen.
User avatar
Golden Stars
Bankzitter
Posts: 234
Joined: 04 Nov 2020, 14:58
FOOTB_REM_S: No

Prof_napo wrote: 30 Jul 2024, 16:31 Ik heb natuurlijk geen enkel voordeel bij het volgende voorstel /s. Wellicht moet PSV dat als factor voor de loyaliteitspunten meenemen. Mensen die verder weg worden en dus meer tijd spenderen om bij de thuiswedstrijden te komen moeten extra bonusloyaliteitspunten krijgen.

Meer dan een radius van 50km van het Philips stadion af wonen: X aantal loyaliteitspunten
Meer dan een radius van 100km van het Philips stadion af wonen: XX aantal loyaliteitspunten
:P
En Europees gezien bij elke zoveel 100 kilometer (hemelsbreed) reizen een evenredig aantal punten?

Laat er bij uitwedstrijden van Jong PSV eerst maar eens halve punten te verdienen zijn. Dan hebben ze daar wat publiek en wordt de :logoo:-loyaliteit langzaamaan opgebouwd.
► Show Spoiler
Harminator
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 764
Joined: 30 Aug 2023, 12:13
FOOTB_REM_S: No

JChovanec wrote: 30 Jul 2024, 19:06
Harminator wrote: 30 Jul 2024, 17:06

Ja, als je nu terugkijkt hoe het vroeger was, dan is dat wel bizar. Je kon zonder problemen zelfs kaartjes krijgen voor Ajax of Feyenoord uit. Of de kampioenswedstrijd tegen Vitesse in de oude Goffert ;)
Daar was ik ook bij. :D
Wat een ongelofelijk oude lelijke bak stenen was die oude Goffert.
Chucky
Vedette
Posts: 5511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
FOOTB_REM_S: No

Eindjehoger wrote: 30 Jul 2024, 11:13
Harminator wrote: 30 Jul 2024, 11:12 Waar ik in deze discussie vooral benieuwd naar ben, is wat nu eigenlijk antisemitisch is. Is "En wie niet springt" al antisemitisch, of hebben we het dan over de Joden versie van het lampenlied en "Hamas, Hamas" en dergelijke?
Alle 3, want bij wie niet springt die is een jood, wordt er achteraan gezongen 'en alle joden moeten dood'. Vrij antisemitisch dus haha.
Ok, en er zijn mensen die oprecht denken dat er dan bedoeld wordt dat het letterlijk om joden gaat?
Het is in zekere zin smakeloos, maar laten we er aub niet te zwaar aan tillen. Als er door een paar Ajacieden wordt geroepen dat alle boeren dood moeten voelen de mensen op het weiland met koeien in de achtertuin zich ook niet persoonlijk aangevallen schat ik zo in.
These users thanked the author Chucky for the post (total 4):
Smeets14HeissenberrugHarminatorJChovanec
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Harminator wrote: 30 Jul 2024, 20:20Wat een ongelofelijk oude lelijke bak
Heb je de laatste aanwinst van de TK nog niet gezien. Wedden dat hij bovenin Frankrijk weer stilstaat?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Prof_napo wrote: 30 Jul 2024, 16:31
RPSV94 wrote: 30 Jul 2024, 15:29 Ik rij al 11 jaar 50 minuten heen en 50 minuten terug naar thuiswedstrijden, en probeer overal daaromheen waar ik kan bij te zijn. En er zullen er vast veel meer zijn die hetzelfde doen. Laat die mensen ook gewoon een minieme kans hebben op een plekje in het uitvak. We zullen de sfeer niet voor jullie verpesten hoor ;)
Ik heb natuurlijk geen enkel voordeel bij het volgende voorstel /s. Wellicht moet PSV dat als factor voor de loyaliteitspunten meenemen. Mensen die verder weg worden en dus meer tijd spenderen om bij de thuiswedstrijden te komen moeten extra bonusloyaliteitspunten krijgen.

Meer dan een radius van 50km van het Philips stadion af wonen: X aantal loyaliteitspunten
Meer dan een radius van 100km van het Philips stadion af wonen: XX aantal loyaliteitspunten
:P
(Y) Helemaal eens natuurlijk :mrgreen: Kunnen ze trouwens die Randstadbus weer eens onder het spinrag vandaan halen? Maakt het bezoeken van een uitwedstrijd voor ons ook wat gemakkelijker :P Trouwens, bij 25 jaar SCC moet je nóg meer loyaliteitspunten krijgen :strong:
Cas
Meervoudig international
Posts: 1426
Joined: 29 Jun 2022, 12:27
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Huh? En ik hier maar de hele tijd lezen dat het met allemaal andere incidenten te maken had? Dat begreep iedereen wel?
nilssonH
Moderator
Posts: 11043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

De burgemeester van de gemeente Amsterdam, Femke Halsema, had volgens die bronnen al meer dan serieuze plannen klaarliggen om PSV twee seizoenen te weren uit de Johan Cruijff Arena. Dus tot en met seizoen 2025-2026. PSV verkeerde in de veronderstelling dat ze daadwerkelijk ten uitvoer zouden worden gelegd en heeft daarop besloten om zelf het initiatief te nemen om de eigen supporters één seizoen uit te sluiten van toegang tot het onderkomen van de Amsterdamse voetbalclub.
Volgens bronnen bij PSV zijn er op dit moment geen concrete plannen om Ajax-supporters te weren bij een thuiswedstrijd van de Eindhovense club.
Maar onze Amsterdamse vrienden zijn gewoon weer welkom hoor...
Prof_napo
Internationale topspeler
Posts: 4619
Joined: 23 Feb 2022, 09:56
Clubvoorkeur: v.v. UNA
FOOTB_REM_S: No

nilssonH wrote: 30 Jul 2024, 21:23 Maar onze Amsterdamse vrienden zijn gewoon weer welkom hoor...
Je bent voorstander om uitsupporters van een club te weren enkel en alleen omdat supporters van onze club zich misdragen
nilssonH
Moderator
Posts: 11043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Prof_napo wrote: 30 Jul 2024, 21:35Je bent voorstander om uitsupporters van een club te weren enkel en alleen omdat supporters van onze club zich misdragen
Nee hoor, ik ben voorstander van geen enkel collectief verbod voor uitsupporters ;) Wel vind ik dat als je dan collectief gaat straffen zoals hier het geval is, dat je wel consequent moet zijn. En Ajax heeft inmiddels in onderlinge wedstrijden tegen PSV ook een vrij behoorlijk dossier opgebouwd de laatste jaren.
These users thanked the author nilssonH for the post:
Balinho
iam
International
Posts: 892
Joined: 31 Aug 2022, 15:29
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: 12e man
FOOTB_REM_S: No

Vriendschappelijk gaat het er weer niet aan toe:

https://www.msn.com/nl-nl/sport/voetbal ... b96a1&ei=8
Post Reply