Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
ShovingNE2
Site Admin

Tl;dr want te warm. Wel eens.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Trixm
Vedette

Ik zou Wijndal voor een miljoen of 3/4 wel interessant vinden. Die krijgt Peter wel weer aan de praat.
  • These users thanked the author Trixm for the post:
    DeefPeef
    Saibari is underrated.
    danko-lazovic
    Meervoudig international
    Clubvoorkeur: PSV

Persepolis wrote: 30 Jul 2024, 20:51Verder is het natuurlijk niet "compleet zinloos" om naar een profiel te kijken. Als je bedoelt alléén daarnaar kijken: mee eens dat je dan lang geen compleet beeld hebt. Maar je krijgt wel een idee van het niveau waarop een speler tot nu toe geacteerd heeft, en wat hij daarin gepresteerd heeft. Als eerste indruk is dat prima. Wil je je verdiepen moet je uiteraard beelden of diepgaande analyses erbij gaan pakken.
    Helemaal mee eens. Het is logisch dat je een beeld hebt van een speler als je zijn profiel bekijkt. Maar om dan te doen alsof je een speler helemaal kent is natuurlijk onzin Kante is inderdaad uiteindelijk wereldtop geworden, maar zo heeft iedere speler zijn eigen pad en zijn er ook gewoon meerdere voorbeelden van begin twintigers die op dat moment nog op een lager niveau spelen en uiteindelijk doorbreken. Zeker een speler die als linksbuiten omgetoverd wordt tot linksback kan gewoon op een latere leeftijd doorbreken. Waar die op dat moment ook speelt.

Desalniettemin is het hier waarschijnlijk niet eens van toepassing.
  • These users thanked the author danko-lazovic for the post:
    Persepolis
    Heissenberrug
    Internationale topspeler

Trixm wrote: 30 Jul 2024, 21:00 Ik zou Wijndal voor een miljoen of 3/4 wel interessant vinden. Die krijgt Peter wel weer aan de praat.
    Nou, praatjes had ie al genoeg. Heb liever dat onze Peer hem aan het voetballen krijgt.
    Joenepsv
    Legende

Trixm wrote: 30 Jul 2024, 21:00 Ik zou Wijndal voor een miljoen of 3/4 wel interessant vinden. Die krijgt Peter wel weer aan de praat.
    Wijndal is een zelfingenomen idioot maar op zich geen slechte speler. Lijkt me wel een speler die in het straatje van the Bosz past.
  • These users thanked the author Joenepsv for the post:
    RonaldVeendam
    Vogelund
    Vaste waarde in elftal
    Old name: Vogelund

A.u.b. geen Wijndal. Zit een verkeerde kop op. Heeft niet de drive om alles uit zichzelf te halen. Dat is wel gebleken.
  • These users thanked the author Vogelund for the post:
    Razzaa
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

psvgouda wrote: 29 Jul 2024, 18:07
    Kezmania wrote: 29 Jul 2024, 18:02 Is het waar dat Wijndal heeft gesproken met PSV? Iemand dat gerucht ook vernomen? Ik heb het namelijk gehoord uit kringen rond de speler.
    Niet nodig. Zelfs met al die blessures hebben we al de beste linkerkant van de eredivisie
    Nooit (N)

Daarnaast verdiend hij een astronomisch salaris voor zijn kwaliteiten. Dit maakte zijn transfer naar Ajax al lastig, maar ja daar houden ze wel van zulke omhoog gevallen blaaskaken. Iemand die totaal naast zijn schoenen is gaan lopen toen zijn carrière een beetje op gang kwam na zijn Oranje debuut. Nee deze man hoef ik absoluut hier niet te zien. Laten we niet Ajax gaan helpen door zulke spelers van ze over te nemen.
  • These users thanked the author Voormalig KG for the post (total 2):
    RazzaaArdbeg
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

Het voelt bijna als liefdadigheid naar deze kwal en die kut club.
  • These users thanked the author Voormalig KG for the post (total 4):
    RazzaaTylerDurdnFanatic-U-sJChovanec
    Heissenberrug
    Internationale topspeler

Vogelund wrote: 30 Jul 2024, 21:19 A.u.b. geen Wijndal. Zit een verkeerde kop op. Heeft niet de drive om alles uit zichzelf te halen. Dat is wel gebleken.
    Ik zou hem wel een kans willen geven, vergis je niet in de omgeving. Bij dit PSV krijg je de ruimte niet om je dusdanig te gedragen, daar ben ik van overtuigd.
  • These users thanked the author Heissenberrug for the post (total 4):
    Vanthaman18EindhovenvoetbalJeronimoDeefPeef
    Ittot
    Internationale topspeler

Nee, geen WIjndal. Houd ajb op met al die mislukte Ajacieden. Komt zwaar tekort en vraagt veel te veel salaris. En is in alles geen PSV speler. Lekker daar laten.
  • These users thanked the author Ittot for the post (total 5):
    RazzaaPersepolisDe RealistJoenepsvYkhim
    Sparts
    Geselecteerd voor Oranje

Wijndal was naar verluid volkomen door het ijs gezakt toen hij meeging op trainingskamp met Oranje. Het was hoogst verbazingwekkend dat Ajax alsnog de hoofdprijs voor hem betaalde. Ik zou het raar vinden om bij zo’n jongen uit te komen.
    Chucky
    Vedette

Jezus, hebben we het nog steeds over Wijndal hier? Laat dat over het paard getilde ventje maar de bank warm houden in Duivendrecht.

Heeft PvA al een club gevonden? ;)
  • These users thanked the author Chucky for the post:
    Jur1913
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Sparts wrote: 30 Jul 2024, 22:21 Wijndal was naar verluid volkomen door het ijs gezakt toen hij meeging op trainingskamp met Oranje. Het was hoogst verbazingwekkend dat Ajax alsnog de hoofdprijs voor hem betaalde. Ik zou het raar vinden om bij zo’n jongen uit te komen.
    Verbaast me niets dat hij niet meekwam met het niveau van Oranje. Bij zijn eerste eindronde kwam de linksback van ‘de beste linkerflank van Europa’ doodleuk met een paar pondjes teveel aan kuieren. Wild onprofessioneel. Sowieso schat ik de kans dat je als Nederlandse topclub met het halen van een AZ-speler in meer dan 90% van de gevallen een kat in een zak koopt, maar €12m voor Wijndal neertellen zou Mislintat niet eens verzonnen hebben.
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

Heissenberrug wrote: 30 Jul 2024, 21:32
    Vogelund wrote: 30 Jul 2024, 21:19 A.u.b. geen Wijndal. Zit een verkeerde kop op. Heeft niet de drive om alles uit zichzelf te halen. Dat is wel gebleken.
    Ik zou hem wel een kans willen geven, vergis je niet in de omgeving. Bij dit PSV krijg je de ruimte niet om je dusdanig te gedragen, daar ben ik van overtuigd.
    Ware het niet dat hij verdedigd nooit echt heeft overtuigd. Typische AZ speler die naar een topclub zoals Maher het bijvoorbeeld bij ons ook niet heeft gered.

Zie ook de NRC reconstructie van de transferzomer na zijn vertrek naar Ajax.
    Ajax betaalde tien miljoen euro aan AZ voor Wijndal, ondanks 'grote twijfels' over de linksback. Er waren 'talloze scoutingrapporten', zowel bij Ajax als het Nederlands elftal, waarin zijn verdedigende kwaliteiten kritisch werden belicht. Danny Blind had als assistent-bondscoach van Oranje inzicht in de analyses in Zeist en had op de achtergrond contact met leiddinggevenden bij Ajax. Hij liet blijken de aankoop onverstandig te vinden. 'Maar hij beseft dat zijn mening op dit punt weinig gewicht heeft: zijn zoon speelt op dezelfde positie als Wijndal.'
    Hij wordt niet bepaald gezien als een tactische hoogvlieger. Dat zowel Steijn, Heitinga en Schreuder hem links lieten liggen, zegt voor velen genoeg.
  • These users thanked the author Voormalig KG for the post:
    DoubleUCoolman
    Persepolis
    Vedette

Voormalig KG wrote: 31 Jul 2024, 00:48
    Ware het niet dat hij verdedigd nooit echt heeft overtuigd. Typische AZ speler die naar een topclub zoals Maher het bijvoorbeeld bij ons ook niet heeft gered.
    En Jahanbakhsh, Janssen, Boadu, Stengs, Idrissi, Karlsson, Luckassen, Haps, Midtsjø en vast nog wel anderen. Ja, daar tegenover heb je Koopmeiners, Beukema en Reijnders, maar de meeste grote verkopen van AZ mislukken op een hoger niveau.
  • These users thanked the author Persepolis for the post (total 2):
    NotoriousBIG046O Goleiro Grande
    ShovingNE2
    Site Admin

Persepolis wrote: 31 Jul 2024, 01:19En Jahanbakhsh, Janssen, Boadu, Stengs, Idrissi, Karlsson, Luckassen, Haps, Midtsjø en vast nog wel anderen. Ja, daar tegenover heb je Koopmeiners, Beukema en Reijnders, maar de meeste grote verkopen van AZ mislukken op een hoger niveau.
    Kunnen we dan spreken van een kentering? Wat verder in het verleden mislukten ze, de laatste tijd doen ze het steeds beter. Ook Kerkez speelt gewoon 28 duels in de Premier League afgelopen seizoen. En ook Pavlidis kon het wel eens prima gaan doen. Stengs kon nog wel eens een stap gaan maken, erg belangrijk voor Feyenoord.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 2):
    PersepolisTomPSV023
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

Alleen deze spelers zijn dan ook voor bedragen weggegaan die PSV niet gaat betalen in de eredivisie.
    De laatste twee seizoenen pakt het beter uit, maar met wat er nu staat bij AZ waag ik het te betwijfelen of dat weer lukt. Ik blijf nog sceptisch over de ideale schoonzonen uit Alkmaar.
    Juancho
    Mister PSV

Ik denk dat je nooit kan stellen dat je geen AZ spelers meer moet willen. Ook AZ heeft gewoon heel goede spelers gehad. Niet elke verkoop slaagt in het buitenland. Bij PSV is dat toch ook het geval? Ik lees bijv. de laatste dagen weer wat over Sangare die er ook weinig van bakt in het buitenland terwijl de meesten aangaven dat hij de PL wel even zou slopen. Tis eerder andersom blijkbaar.

Je moet altijd kijken naar kwaliteit gekoppeld aan het juiste karakter/mentaliteit. Ik zou bijv. best ver willen gaan als PSV om destijds Kerkez over te nemen. Als we Pepi niet hadden en Luuk zou op zijn, doe Pavlidis maar hoor. Geweldig complete spits.

AZ scout vaak dat soort spelers ook wel goed en slim. Tis alleen wel zo dat als ze eenmaal topspelers zijn geworden voor AZ PSV fors moet betalen als er geen vaste afkoopsom in het contract staat zoals bij Wijndal.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Ik laat dit topic meestal links liggen in de transferwindows, maar ik wil nog wel graag voorstellen dat we iets van verdedigers gaan kopen. Het liefst twee echte klasbakken.
  • These users thanked the author Grasmat for the post:
    vak kk 1988
    DonyellMalen
    Legende

De markt begint wat meer op gang te komen. Het kan dus haast niet anders dan dat wij op korte termijn ook wat over versterkingen op de linksback en CB (Sepp na de preseason tour) gaan horen.
    Bram
    Nationale topspeler

Er moet echt een linksback bij hoor :steam: :alien:
    ShovingNE2
    Site Admin

Grasmat wrote: 31 Jul 2024, 10:07 Ik laat dit topic meestal links liggen in de transferwindows, maar ik wil nog wel graag voorstellen dat we iets van verdedigers gaan kopen. Het liefst twee echte klasbakken.
    Misschien vaker langskomen dan. Hebben we totaal over het hoofd gezien. :wall:
    RPSV94
    Geselecteerd voor Oranje

ShovingNE2 wrote: 31 Jul 2024, 07:18
    Persepolis wrote: 31 Jul 2024, 01:19En Jahanbakhsh, Janssen, Boadu, Stengs, Idrissi, Karlsson, Luckassen, Haps, Midtsjø en vast nog wel anderen. Ja, daar tegenover heb je Koopmeiners, Beukema en Reijnders, maar de meeste grote verkopen van AZ mislukken op een hoger niveau.
    Kunnen we dan spreken van een kentering? Wat verder in het verleden mislukten ze, de laatste tijd doen ze het steeds beter. Ook Kerkez speelt gewoon 28 duels in de Premier League afgelopen seizoen. En ook Pavlidis kon het wel eens prima gaan doen. Stengs kon nog wel eens een stap gaan maken, erg belangrijk voor Feyenoord.
    Stengs moet geen stap maken, want dat niveau kan hij niet aan. Leuk voor de Eredivisie, maar een niveautje hoger en hij verzuipt. Vond hem 2 jaar geleden bij Antwerp al een ramp om naar te kijken. Misschien subtop Duitsland, maar voor de rest blijf ik hem een overschatte speler vinden.
    Cas
    Meervoudig international

RPSV94 wrote: 31 Jul 2024, 10:36
    ShovingNE2 wrote: 31 Jul 2024, 07:18

Stengs moet geen stap maken, want dat niveau kan hij niet aan. Leuk voor de Eredivisie, maar een niveautje hoger en hij verzuipt. Vond hem 2 jaar geleden bij Antwerp al een ramp om naar te kijken. Misschien subtop Duitsland, maar voor de rest blijf ik hem een overschatte speler vinden.
    Stengs’ grootste waarde is het feit dat ie familie is van Joey Kooij, waardoor je hem niet als scheidsrechter kan krijgen
  • These users thanked the author Cas for the post:
    SKERLA
    DeEintovenaar
    Nationale topspeler

Waarom gaat het in het transfertopic over een speler van Feyenoord die niks met PSV van doen heeft? 😅
  • These users thanked the author DeEintovenaar for the post:
    Ardbeg
    Post Reply