Jerdy Schouten
-
- Internationale topspeler
In niets een goede vervanger van Schouten. Of Bosz zou een andere invulling aan het middenveld moeten gaan geven. Maar ik denk dat hij samen met Stewart op zoek zal gaan naar een type Jerdy, mocht hij vertrekken.Revolinho wrote: ↑30 Jul 2024, 13:20 Schouten natuurlijk niet voor onder de 70 miljoen laten gaan. Als ie dan toch gaat, wetende dat je hem natuurlijk nooit 1 op 1 kunt vervangen, zou ik Sangare terug halen. Die speelt met ziel en zaligheid voor PSV, brengt ongelofelijk veel fysiek met zich mee en is prima voor Boszball.
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
Eens. Wat men ook nog wel eens vergeet is dat PSV ook een eigen vermogen moet aanleggen, zodat je wat klappen kunt hebben als het minder gaat. Schouten kwam uit de koker van Earnie, en hoewel het duidelijk is dat Schouten buitencategorie is en je niet zomaar een 2.0 vindt, moet je er ook op kunnen vertrouwen dat Earnie een sterke vervanger zou kunnen regelen. Als je je scouting, financien e.d. op orde hebt is er vaak wel 'leven na' topspelers. Zo ging het ook na het vertrek van Gakpo, Simons en Sangare.Ittot wrote: ↑30 Jul 2024, 09:50 60M is ook een enorm bedrag voor PSV. Helemaal voor een 27 jarige speler. Ik denk niet dat we een speler kunnen halen die op zijn niveau zit maar we kunnen vast weer andere nuttige dingen doen met het geld. Ik hoop dat hij blijft want ik ben echt groot fan. Hij heeft me echt verbaasd, ik had nooit verwacht dat hij zó goed zou zijn.
Ik snap dat PSV een bod van 60 of 55+ accepteert. Ook vanuit spelers oogpunt, de vraag is of je dat kunt weigeren richting een Schouten die wellicht nooit meer zo'n kans krijgt.
Als Schouten daarnaast een transfer naar een topclub ziet zitten doe je er ook geen goed aan hem dat te ontzeggen, als er tenminste zo'n mega bedrag wordt geboden. Schouten heeft destijds bewust voor PSV gekozen, maar ik kan mij niet voorstellen dat hij de top niet ambieert. Op zijn leeftijd gaan de jaren wel tellen als je nog een tijdje mee wilt in de top. Bij PSV heeft Schouten zijn doelen allemaal al bereikt: (verdere) naamsbekendheid verworven, prijzen gepakt en van een 5e of 6e keuze middenvelder voor Oranje naar een prominente (basis)speler die het als basisspeler tot een halve finale EK schopte. Waar Lang voor kwam, en door blessures nog niet waar kon maken, heeft Jerdy bij PSV al allemaal behaald.
En dat is als er al geen gemaakte afspraken zijn, die wellicht nodig waren om Schouten naar PSV te halen. Hij kon ook naar Milan.
-
Bologna heeft overigens, naar het schijnt, een doorverkoop percentage van om en nabij de 10%. 60M is dus nog min 10% Bologna en - wat er nog naar zaakwaarnemers en Jerdy zelf gaat en alle clubs met een opleidingsvergoeding.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Is meestal over de transferwinst ipv het volledige transferbedrag.
-
- Nationale topspeler
Die 10% gaat over de ‘winst’. Gekocht voor 15 dus 10% van 45 miljoen. Kan overigens ook zo zijn dat er een cap op zit.
- These users thanked the author Smeets14 for the post:
- ShovingNE2
-
- Legende
En dat vond ik wel logisch. Die jongen had de eredivisie uitgespeeld. Lullig voor ons, maar hij was toe naar een stap hogerop. Dan is bijtekenen bij PSV niet echt logisch helaas. Hoe vaak zie je het gebeuren dat een speler uitgeleend wordt naar een club die in een betere competitie speelt, om vervolgens na een jaar de Bundesliga uit te spelen, vervolgens weer terug te keren in de eredivisie?
Leuk is anders, maar van Xavi begreep ik het wel. De communicatie en PSG daar baal ik van. Die jongen is 60-100 miljoen waard, daar had PSV best wel 50% van mogen hebben, of desnoods ging rond de tafel en maakte er 20-25% van; nog steeds een top bedrag. Maar helaas...
-
Je bent als competitieve club gewoon verplicht om die club dubbel en dwars terug te naaien. Goed dat ze een speler van uitgerekend PSV willen hebben. Alles en allee doen ze eraan om geen deel van een transfersom aan PSV te hoeven betalen. Nu zullen ze vast Jerdy proberen over te halen een transfer te forceren, wellicht met een mooi salaris. Ik zie Jerdy er niet voor aan om daarin mee te gaan, maar je moet als PSV zijnde wel echt laten zien dat je ook spelletjes kunt spelen.
- DonyellMalen
- Legende
-
- Vaste waarde in elftal
Misschien kunnen ze dat geld dan besteden aan een extra baan snelweg bij Bologna, Jezus wat een drama daar. Zit nu bij Pescara maar heb rond Bologna wel 2 uur in de file gestaan
-
Als er een vergelijkbare speler zou zijn, was PSG daar wel voor gegaan. Ik denk dat Ibi prima in dit team zou passen, ook met deze speelwijze. Hij was fantastisch voor PSV, door een geweldige Schouten zou je dat bijna vergeten. Een nieuwe Jerdy is niet haalbaar, dan zit je dalijk weer te kl*ten met een mindere versie. Bij Sangare weet je wat je hebt.grasveld wrote: ↑30 Jul 2024, 13:51In niets een goede vervanger van Schouten. Of Bosz zou een andere invulling aan het middenveld moeten gaan geven. Maar ik denk dat hij samen met Stewart op zoek zal gaan naar een type Jerdy, mocht hij vertrekken.Revolinho wrote: ↑30 Jul 2024, 13:20 Schouten natuurlijk niet voor onder de 70 miljoen laten gaan. Als ie dan toch gaat, wetende dat je hem natuurlijk nooit 1 op 1 kunt vervangen, zou ik Sangare terug halen. Die speelt met ziel en zaligheid voor PSV, brengt ongelofelijk veel fysiek met zich mee en is prima voor Boszball.
-
- Meervoudig international
Ibi past juist niet bij Boszball naar mijn idee, daarvoor is het te weinig voetballer danwel verdediger.Revolinho wrote: ↑30 Jul 2024, 23:35Als er een vergelijkbare speler zou zijn, was PSG daar wel voor gegaan. Ik denk dat Ibi prima in dit team zou passen, ook met deze speelwijze. Hij was fantastisch voor PSV, door een geweldige Schouten zou je dat bijna vergeten. Een nieuwe Jerdy is niet haalbaar, dan zit je dalijk weer te kl*ten met een mindere versie. Bij Sangare weet je wat je hebt.
Verdedigend te beperkt voor een 6, en voetballend te beperkt voor een 8.
- These users thanked the author Søren for the post:
- Lorenzo von Matterhorn
- SomaQan
- Nationale topspeler
Toch missen we wel een type Sangare voor die zware CL wedstrijden waarin hij met zijn afschuifbare benen de bal afsnoept en 3 spelers op zijn rug draagt. Momenteel hebben we wederom niks achter Schouten, heel misschien Flamingo in noodgevallen, maar Bosz ziet hem vooralsnog alleen als een centrale verdediger. Als je Sangare een jaartje goedkoop zou kunnen huren om hem in de rotatie te gebruiken, dan zou de selectie in de breedte alleen maar nog sterker worden.
Veerman of Land op 6 kan alleen in de Eredivisie. In Europa zou dat te aanvallend zijn, ze zijn beiden meer een 8 dan een 6.
Veerman of Land op 6 kan alleen in de Eredivisie. In Europa zou dat te aanvallend zijn, ze zijn beiden meer een 8 dan een 6.
- Persepolis
- Vedette
Wanneer een team zo goed loopt mis je logisch gezien niemand. Xavi werd ook niet gemist, zelfs Gakpo niet, wellicht op enkele momenten na. Betekent natuurlijk niet dat het geen goede of belangrijke spelers waren.
- ShovingNE2
- Site Admin
Precies. Het feti dat PSG nu al bewegingen maakt zegt heel veel. Normaal gesproken proberen ze je in de laatste dag te overrompelen met een fors bod. Zie Sangare en Cody. We hebben nog wat knaken te besteden, wat doen we? Laten we eerlijk zijn: met Scorito hou je ook geen miljoen over.Fanatic-U-s wrote: ↑30 Jul 2024, 07:58 Jerdy staat op een lijstje van een olieclub uit Parijs. Meer is het (nog) niet hé jongens...
Geloof mij maar dat hij ook bij andere clubs uit die categorie op lijstjes staat.
Dit is weloverwogen van PSG. Als andere clubs uit dat rijtje de zaakwaarnemer contacten en hij meldt dat PSG stappen onderneemt....
Het zou een verlies zijn sportief gezien. Maar een enorm compliment aan scouting en Stewart. En die vullen de boel wel weer aan.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Vedette
Hot take: Sangaré is niet goed genoeg voor dit PSV.
Het is zeker een hele goede speler, maar zorgde er door een bepaalde onbetrouwbaarheid (zowel met als zonder bal) regelmatig voor dat het middenveld niet lekker functioneerde en uit balans raakte. Wat dat betreft is het een tegenpool van Schouten, die cement van het elftal is.
Het is zeker een hele goede speler, maar zorgde er door een bepaalde onbetrouwbaarheid (zowel met als zonder bal) regelmatig voor dat het middenveld niet lekker functioneerde en uit balans raakte. Wat dat betreft is het een tegenpool van Schouten, die cement van het elftal is.
- Hatseflats
- Vedette
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Sorry Shoov maar ik snap echt helemaal niet wat je in deze post nou precies zegt. Het kan goed zijn dat mijn hersenen nog niet aanstaan. Wat zegt het dat PSG 'nu al bewegingen maakt'? Wat heeft Scorito er mee te maken? Wat is weloverwogen van PSG? Bedoel je dat PSG dat doet om andere clubs weg te houden of juist te lokken?ShovingNE2 wrote: ↑31 Jul 2024, 06:52Precies. Het feti dat PSG nu al bewegingen maakt zegt heel veel. Normaal gesproken proberen ze je in de laatste dag te overrompelen met een fors bod. Zie Sangare en Cody. We hebben nog wat knaken te besteden, wat doen we? Laten we eerlijk zijn: met Scorito hou je ook geen miljoen over.Fanatic-U-s wrote: ↑30 Jul 2024, 07:58 Jerdy staat op een lijstje van een olieclub uit Parijs. Meer is het (nog) niet hé jongens...
Geloof mij maar dat hij ook bij andere clubs uit die categorie op lijstjes staat.
Dit is weloverwogen van PSG. Als andere clubs uit dat rijtje de zaakwaarnemer contacten en hij meldt dat PSG stappen onderneemt....
Het zou een verlies zijn sportief gezien. Maar een enorm compliment aan scouting en Stewart. En die vullen de boel wel weer aan.
- These users thanked the author Fanatic-U-s for the post:
- NotoriousBIG046
Ex unitate vires
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Ik ben het ook al 3 keer aan het lezen, ligt dus niet aan jouFanatic-U-s wrote: ↑31 Jul 2024, 08:08Sorry Shoov maar ik snap echt helemaal niet wat je in deze post nou precies zegt. Het kan goed zijn dat mijn hersenen nog niet aanstaan. Wat zegt het dat PSG 'nu al bewegingen maakt'? Wat heeft Scorito er mee te maken? Wat is weloverwogen van PSG? Bedoel je dat PSG dat doet om andere clubs weg te houden of juist te lokken?ShovingNE2 wrote: ↑31 Jul 2024, 06:52
Precies. Het feti dat PSG nu al bewegingen maakt zegt heel veel. Normaal gesproken proberen ze je in de laatste dag te overrompelen met een fors bod. Zie Sangare en Cody. We hebben nog wat knaken te besteden, wat doen we? Laten we eerlijk zijn: met Scorito hou je ook geen miljoen over.
We can't change the world until we change ourselves.
- Hatseflats
- Vedette
- Persepolis
- Vedette
Ik vind dat onmogelijk te zeggen. Kijk naar het enorme verschil in het niveau en vertoonde kwaliteiten in bv. Saibari, Teze, Til en zelfs Veerman tussen afgelopen seizoen en het seizoen ervoor. Zeker bij de eerste 3 hadden veel mensen vorig jaar ook gezegd dat ze niet goed genoeg zijn voor dit niveau. Zelfs spelers die het al goed deden, zoals De Jong, Boscagli en Bakayoko, deden het afgelopen seizoen nóg beter. Een elftal dat goed loopt, organisatorisch goed in elkaar steekt en een duidelijk en succesvol plan heeft doet wonderen. Dat trekt het niveau bij spelers omhoog en zorgt ervoor dat zij in hun kracht gebruikt worden. Wie weet hoe het met Sangaré was gelopen als hij was gebleven in dit elftal. Hij deed het al goed, wat als ook zijn niveau omhoog werd gekrikt, en vooral zijn sterke punten tot uiting kwamen en zijn zwakke punten veel minder? Dan hadden we een beest in huis hoor.Chucky wrote: ↑31 Jul 2024, 07:12 Hot take: Sangaré is niet goed genoeg voor dit PSV.
- These users thanked the author Persepolis for the post:
- Eindhovenvoetbal
- Juancho
- Mister PSV
Sangare heeft juist behoefte aan een Schouten achter zich. Dus die 1:1 vervanging zie ik ook niet zo eerlijk gezegd. Denk dat je dan eerder aan Saibari mort denken maar die gaat hopelijk dit seizoen echt doorbreken als ordinaire glasbak in de basis. En dan zie ik dus geen plek voor Sangare op het middenveld.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”