Ajax - deel III

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Post Reply
ShovingNE2
Site Admin

Ik heb sinds kort tiktok
👀
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    Menno1
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Ronzz
    Jeugdinternational
    Clubvoorkeur: PSV

Hahahahaha 😂😂😂
    Chucky
    Vedette

Haha oh lord, wat erg 😂 Steeds als je denkt dat het niet erger kan, gebeurt er weer iets anders gestoords.
  • These users thanked the author Chucky for the post:
    Heissenberrug
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

ShovingNE2 wrote: 30 Jul 2024, 19:21 Ik heb sinds kort tiktok
    👀
    Slim! Als men doorheeft dat oude mensen het gebruiken is het al heel snel niet cool meer en voor je het weet gebruikt niemand het meer.
    ShovingNE2
    Site Admin

Grasmat wrote: 30 Jul 2024, 19:37Slim! Als men doorheeft dat oude mensen het gebruiken is het al heel snel niet cool meer en voor je het weet gebruikt niemand het meer.
    Hahaha.

Ehhhh. Wait.
    Franciscus
    Nationale topspeler
    Favoriete speler: Mauro Jr

Ittot wrote: 30 Jul 2024, 19:17
    PeeJ wrote: 30 Jul 2024, 18:27

Dit is fantastisch. Wanneer komt deze serie op Videoland?
    Ik heb uit superbetrouwbare bron dat werkelijk alles wat zij zeggen volledig klopt. Voor de volle 100%.

Mijn bron lijkt ook sprekend op die van hun. Beide zitten vast aan een hand.
    En dat enorme horloge om beide handen?
    Lekker onherkenbaar.
    Juancho
    Mister PSV

Menno1 wrote: 30 Jul 2024, 14:16 En toch waren er aardig wat experts hier vorig jaar die stevig baalden dat Sutalo naar Ajax ging. Het blijft opvallend hoe ongelooflijk beroerd die jongen bleek te zijn.

Ik denk niet dat je heimwee en taalbarriere moet onderschatten. Ajax heeft dat nog steeds slecht voor elkaar. Waar PSV een Mart heeft die je op de gekste uren kan bellen om een pak suiker te kopen, dumpt Ajax die gasten of in de Bijlmer of in een hotel en mgen ze het maar uitzoeken.

Ik spreek uit ervaring dat dit niet makkelijk is; voor de speler niet, maar helemaal niet voor de omgeving, die dan helemaal aan hun lot wordt overgelaten. Ik sluit dus niet uit dat een Sutalo, maar ook een paar andere spelers die onder Mislintat werden gehaald, en dus bij voorbaat met de nek aan werden gekeken, helemaal niet zo slecht blijken te zijn. Mits ze in de juiste omgeving terecht komen.
    Als sociaal experiment zou ik het wel gaaf vinden als Sutalo 6 maand naar PSV komt. De warmte van de Herdgang, een menselijk management, een trainer die er wel iets van snapt. Ben stiekem heeeeul benieuwd hoe hij het hier zou doen.
  • These users thanked the author Juancho for the post (total 3):
    GrasmatHeissenberrugBalinho
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Josef Dettelbacher
    Legende

Juancho wrote: 30 Jul 2024, 21:25
    Menno1 wrote: 30 Jul 2024, 14:16 En toch waren er aardig wat experts hier vorig jaar die stevig baalden dat Sutalo naar Ajax ging. Het blijft opvallend hoe ongelooflijk beroerd die jongen bleek te zijn.

Ik denk niet dat je heimwee en taalbarriere moet onderschatten. Ajax heeft dat nog steeds slecht voor elkaar. Waar PSV een Mart heeft die je op de gekste uren kan bellen om een pak suiker te kopen, dumpt Ajax die gasten of in de Bijlmer of in een hotel en mgen ze het maar uitzoeken.

Ik spreek uit ervaring dat dit niet makkelijk is; voor de speler niet, maar helemaal niet voor de omgeving, die dan helemaal aan hun lot wordt overgelaten. Ik sluit dus niet uit dat een Sutalo, maar ook een paar andere spelers die onder Mislintat werden gehaald, en dus bij voorbaat met de nek aan werden gekeken, helemaal niet zo slecht blijken te zijn. Mits ze in de juiste omgeving terecht komen.
    Als sociaal experiment zou ik het wel gaaf vinden als Sutalo 6 maand naar PSV komt. De warmte van de Herdgang, een menselijk management, een trainer die er wel iets van snapt. Ben stiekem heeeeul benieuwd hoe hij het hier zou doen.
    Nou dat kan ik je wel vertellen: die zit hier dan 6 maanden de bank warm te houden achter Flamingo, vd Berg en Boscagli.
  • These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
    Ittot
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Dan maakt ie wel minder fouten dan bij ajax. Ergo: verbetering!
  • These users thanked the author Grasmat for the post:
    Sensation
    Persepolis
    Vedette

https://www.vi.nl/nieuws/italiaanse-opt ... sfernieuws

Dus Italiaanse middenmoter gaat liever voor het huren van een overbodige keeper van Atalanta, die de afgelopen 3 seizoenen bij 3 verschillende clubs in totaal maar liefst 33 officiële wedstrijden heeft gespeeld, dan voor topkeeper Ramaj. Onbegrijpelijk hoor.
    ruuddevil
    Legende

Jordi wrote: 30 Jul 2024, 17:19 Supertalent Martha laat ondertussen de malaise achter zich en verkast naar Beerschot. Mijn hemel, wat een hype was dat toen ook.
    Ventje werd al het NL elftal in gepraat.
    Ittot
    Internationale topspeler

Kut hé, toch de weg omhoog ingezet. 2 absolute top talenten van de buitencategorie die getekend hebben.

https://www.voetbalzone.nl/nieuws/ajax- ... ena/437862
    De Realist
    Internationale topspeler

Jungle tijgers
  • These users thanked the author De Realist for the post:
    Heissenberrug
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    ShovingNE2
    Site Admin

Welpjes*
    NotoriousBIG046
    Harminator
    Geselecteerd voor Oranje

Heruone wrote: 30 Jul 2024, 17:30 Dit is nog vermakelijker. Er is een account op Tiktok genaamd Ajax Supporters Alliance die, op het eerste gezicht, complot theorieën online zetten over hoe bepaalde bestuurders Ajax in hun greep houden :mrgreen:

Als je nu de naam van Menno Geelen vervangt door Alex Kroes, dan klopt dat stuk van makelaarskantoren een stuk beter in mijn ogen.
    Ik heb ook het idee dat Geelen de enige is die de afgelopen jaren wél gefunctioneerd heeft in die slangenkuil. En zijn huidige functie eigenlijk helemaal niet wil omdat hij zelf ook vindt dat hij vooral verstand heeft van marketing.
    Joenepsv
    Legende

In het AD stond vanmorgen een artikeltje van Ajax kontlikker Inan die stelt dat Kroes dubbele cijfers verlangt voor Vos.. De middenvelder die onder vier trainers niet kon overtuigen en nu zelfs is teruggezet naar Jong Ajax. Bizar hoe die hoogmoedswaanzin blijft regeren daar.
    BoemBoemTheo
    Talent

Niet goed genoeg voor de bank van de nummer 5 van de Eredivisie - van het allerslechtste Ajax in 58 jaar tijd - maar toch meer dan 10 miljoen vragen...

Wellicht waant Kroes zich nog in 2021 toen hij het volgende zei:
    “Het mooie is dat spelers daar zonder ook maar tien minuten te voetballen drie keer zoveel waard zijn. Dat is Ajax’ mazzel. Het nadeel is dat ze altijd iets meer moeten betalen dan andere clubs. Maar dat begrijpen ze prima daar in Amsterdam,” aldus Kroes.

Kan iemand Kroes uitleggen hoeveel 3 x 0€ is?
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

Joenepsv wrote: 31 Jul 2024, 07:56 In het AD stond vanmorgen een artikeltje van Ajax kontlikker Inan die stelt dat Kroes dubbele cijfers verlangt voor Vos.. De middenvelder die onder vier trainers niet kon overtuigen en nu zelfs is teruggezet naar Jong Ajax. Bizar hoe die hoogmoedswaanzin blijft regeren daar.
    Idiotie
    ruuddevil
    Legende

Een jaar geleden was die Vos nog de nieuwe Rijkaard. Kan er helemaal niks van. Dat schrijft het AD in andere bewoordingen nu eigenlijk ook.
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Je blijft lachen. Laat ze zo doorgaan
    Persepolis
    Vedette

Bij een speler als Vos wordt er natuurlijk niet voor prestaties betaald, maar voor potentie. Wat dat betreft kan ik me voorstellen dat clubs een aantal miljoen willen betalen, hij staat nog steeds te boek als een groot talent. Maar 10+? Kan het me niet voorstellen.
    Ivicii
    Bankzitter

Kroes ziet natuurlijk dat zon belgisch keepertje voor een achterlijk bedrag wordt weggekocht bij Genk na 1 pot in de competitie.
    Het is gokken op de FOMO van engelse clubs richting eventuele talentvolle spelers. Probleem voor Kroes is alleen dat Vos zichzelf ook niet in de basis speelde in het slechtste ajax sinds jaren. Daarbij helpt het ook niet mee dat de persoon die hem uit de basis hield ook op de lijst van 7 staat en weg moet. Dat zegt ook wat over Vos namelijk
    ShovingNE2
    Site Admin

Kroes moet weer even spierballentaal bezigen om de achterban gerust te stellen.

Gaat nooit gebeuren natuurlijk. Dus wordt verhuren aan Vitesse.
    ShovingNE2
    Site Admin

Schouten en Veerman tegelijk met Brobbel en Bergwijn op vakantie. Hebben hun eerste minuten alweer gemaakt en vol op in training.

Ajax staat voor bepalende duels in Europa en de dames Brobbel en Bergwijn zijn nog niet fit genoeg om mee te gaan. Dat zijn dan je bepalende spelers en je (vooralsnog) aanvoerder.

Als ze gemotiveerd waren voor het nieuwe seizoen waren ze meegegaan voor de return.

Edit: Ik begrjip dat Bergwijn niet eens meetraint vandaag.
    Heissenberrug
    Heissenberrug
    Internationale topspeler

En die hebben nauwelijks minuten gemaakt op
    Het EK, dus moe kunnen ze niet zijn.
    Post Reply