Feyenoord
-
- Legende
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- Balinho
- Internationale topspeler
En een dezer dagen slingeren zijn kiezen ook door de lucht voorspel ik.Standbeeld wrote: ↑31 Jul 2024, 21:13Het begint nu wel ergens zielig te worden. Zuigt 9/10 dingen uit zijn duim omdat hij niks meer kan/mag brengen. Bang dat zijn inkomsten opdrogen slingert hij maar onzin de wereld in.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik sluit het niet uit. Er lopen genoeg gekken rond bij Feyenoord.Balinho wrote: ↑31 Jul 2024, 21:15En een dezer dagen slingeren zijn kiezen ook door de lucht voorspel ik.Standbeeld wrote: ↑31 Jul 2024, 21:13
Het begint nu wel ergens zielig te worden. Zuigt 9/10 dingen uit zijn duim omdat hij niks meer kan/mag brengen. Bang dat zijn inkomsten opdrogen slingert hij maar onzin de wereld in.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
En Rutger is er zelf eentje van HAHAHAHAHAStandbeeld wrote: ↑31 Jul 2024, 21:17Ik sluit het niet uit. Er lopen genoeg gekken rond bij Feyenoord.
- Standbeeld
- Mister PSV
Onze PSV populist op X stookt het boeltje weer mooi op.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
- Razzaa • Heissenberrug
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Omg is dit thuis in een gevulde Kuip met Priskeaanhangers die waarschijnlijk op werk hebben gezegd dat ze 'er wel vertrouwen in hebben' omdat Priske een Prisse wind met zich mee brengt.
- Standbeeld
- Mister PSV
Zo na de wedstrijd maar eens een blik werpen op FR12 om te zien wat ze echt van Priske vinden. Ik kan het wel al voorspellen. Na een verlies in Eindhoven zullen er al genoeg "fans" zijn die het niet meer zien zitten in Priske.
-
- Nationale topspeler
Ik heb al even gekeken, het is leukStandbeeld wrote: ↑31 Jul 2024, 21:25Zo na de wedstrijd maar eens een blik werpen op FR12 om te zien wat ze echt van Priske vinden. Ik kan het wel al voorspellen. Na een verlies in Eindhoven zullen er al genoeg "fans" zijn die het niet meer zien zitten in Priske.
-
Ach, het seizoen moet nog beginnen he. De transferwindow moet nog op gang komen. Voor hetzelfde geld verkopen wij Veerman, Schouten en Baka nog. Of Boscagli en 1 of 2 van de voorstaande namen.
Wie weet wat zij nog gaan doen met die flinke zak geld van Wieffer. Als Hancko en Geertruida blijven heb je gewoon een top as met Hancko / Beelen / Geertruida / Trauner / Timber aangevuld met Peixao, Gimenez en Stengs.
Nee ik zeg niet dat we bang moeten zijn of dat ze kampioen worden, ben maar niet bang. Maar tis nogal vroeg om ze af te schrijven.
Wie weet wat zij nog gaan doen met die flinke zak geld van Wieffer. Als Hancko en Geertruida blijven heb je gewoon een top as met Hancko / Beelen / Geertruida / Trauner / Timber aangevuld met Peixao, Gimenez en Stengs.
Nee ik zeg niet dat we bang moeten zijn of dat ze kampioen worden, ben maar niet bang. Maar tis nogal vroeg om ze af te schrijven.
- Grasmat
- Lid van verdienste
Kennen er echt geen klote van. Dat wordt in Rotterdamover de schouders kijken en ajax in de gaten houden.
Eindstand:
1 PSV 102
2 Twente
3 AZ
4 Feyenoord
5 Ajax
Eindstand:
1 PSV 102
2 Twente
3 AZ
4 Feyenoord
5 Ajax
- These users thanked the author Grasmat for the post (total 7):
- Standbeeld • Dribble • Vanthaman18 • FTS • JChovanec • Heissenberrug • PSV90
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Los van het resultaat en verwachtingen daaromtrent, vind ik het hartverwarmend nostalgisch dat er bij Feyenoord een speler met de naam Jan Plug meedeed
- Grasmat
- Lid van verdienste
Dan heb je zijn broer Butt nog nooit gezien...O Goleiro Grande wrote: ↑31 Jul 2024, 22:35 Los van het resultaat en verwachtingen daaromtrent, vind ik het hartverwarmend nostalgisch dat er bij Feyenoord een speler met de naam Jan Plug meedeed
- These users thanked the author Grasmat for the post:
- Heissenberrug
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Volgens mij was het niet je hart die warm werd van deze naam...O Goleiro Grande wrote: ↑31 Jul 2024, 22:35 Los van het resultaat en verwachtingen daaromtrent, vind ik het hartverwarmend nostalgisch dat er bij Feyenoord een speler met de naam Jan Plug meedeed
Ex unitate vires
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Spreek voor jezelf Fanatic-U-s! Zoals de waard is vertrouwt ie zijn gastenFanatic-U-s wrote: ↑31 Jul 2024, 22:47Volgens mij was het niet je hart die warm werd van deze naam...O Goleiro Grande wrote: ↑31 Jul 2024, 22:35 Los van het resultaat en verwachtingen daaromtrent, vind ik het hartverwarmend nostalgisch dat er bij Feyenoord een speler met de naam Jan Plug meedeed
- These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
- Fanatic-U-s
-
- Meervoudig international
Lekker, denk je ik ga naar de seizoensopening van je club, zoonlief mee. Paar uurtjes rijden, nodige geld voor de kaartjes krijg je dit voor je neus.
Ach aan de andere kant, ik gun het ze van harte die dwazen op de tribune.
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Sangare
Ik vind het hilarisch als feyenoorders meteen roepen dat Slot in het voorseizoen ook met 7-0 heeft verloren. Dat was de eerste wedstrijd van het voorseizoen en kijk eens met welke spelers feyenoord begon.
- These users thanked the author TigTogFlip for the post (total 2):
- 11 Tinus • Ontbijtkoek
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Deze is mooi van over komende pot op zondag :CZ_Code wrote: ↑31 Jul 2024, 21:28Ik heb al even gekeken, het is leukStandbeeld wrote: ↑31 Jul 2024, 21:25
Zo na de wedstrijd maar eens een blik werpen op FR12 om te zien wat ze echt van Priske vinden. Ik kan het wel al voorspellen. Na een verlies in Eindhoven zullen er al genoeg "fans" zijn die het niet meer zien zitten in Priske.
Caravaggio +768
Wat een klets. PSV heeft, omdat trauma Bosz heeft geleerd een brede selectie nodig te hebben aangezien hij een zeer beperkte coach is, voor de aanval en het middenveld, dus 6 posities, 14 spelers.
Namelijk: Bakayoko, Lang, Lozano, de Jong, Land, Schouten, Flamingo, Babadi, Til, Schouten, Veerman en Pepi, Tillman en Saibari (die van Trauam Bosz niet naar de OS mochten, warme club).
De media is dagelijks, net als de schijnheilige Bosz en kamp PSV, bezig met Schouten neer te zetten als de beste speler die de wereld ooit heeft gezien (omdat hij precies 1 seizoen aardig speelde teg PEC, NEC en Roemenie). Vorig jaar werd nog gezegd hoe magnfiek de zeer logische zet van Bosz was om Schouten een linie naar achteren te zetten. Hou je nog 13 spelers over voor 6 posities. Reeds werd ook gezegd dat Flamingo vooral gehaald is voor de laatste linie. Hou je 12 spelers over voor 6 posities, doe moet toch te doen zijn? Zeker als die 12 allemaal beter zijn dan wat wij hebben (op Stengs, Timber en Gimenez na).
Dit gezeur om NOG meer versterkingen geeft maar weer eens aan waarom Bosz over is gefaald. Hij maakt spelers niet beter. Hij moet spelers hebben die samen al de sterkste selectie vormen. Saibari en Bakayoko bijvoorbeeld waren onder van Nistelrooij al doorgebroken. Een clubicoon die door PSV bij het grofvuil werd gezet om een engnek als Bosz binnen te halen, die vooral aan Bosz denkt.
Clubber +272
Bosz is volgens mij overal met ruzie weggegaan... zal naar een minder seizoen niet anders zijn.
Ik zal hem nooit vergeten hoe hij Feyenoord als TD de vernieling in bracht.
Criticus +21073
Feyenoord heeft ook personele problemen. Als je tegen Benfica is: Lopez, Kasanwirjo moet opstellen. Daarnaast heb je een trainer die vast houdt aan 3-4-3 (zijn goed recht) maar vervolgens alle internationals opstelt die nog lang niet alles kunnen spelen. En ook nog eens spelers op de verkeerde plek. 5-0 in een serieuze oefenpot is gewoon nu al een giga probleem.
Overigens moet die huilebalk Bosz z'n bek houden. Normaal heb ik altijd wel respect voor oud Feyenoorders, maar Bosz is net als Berghuis een lijer!
brockie +89291
Slot voorzag dit en helpt Feyenoord nog een beetje met het afhouden van de transfer.
SLOT HELD IK MIS U BIJ FEYENOORD!!
Heb ook een realistische fan gevonden :
arthurschopenhauer +20431
Ons middenveld en aanval is kwalitatief ongeveer 3 klassen minder dan wat PSV heeft lopen. Daarnaast lijkt Priske geobsedeerd te zijn met 3-4-3 (suïcide voetbal), dus die hoeven zich geen zorgen te maken.
31-07-2024 09:59
Gladdeharry +7924
Dus Gimenez, Paixao, Stengs, Zechiel, Ivanusec, Timber (nog niet fit helaas) zijn allemaal drie klassen minder? Jij hebt er wel kijk op.
31-07-2024 10:04
arthurschopenhauer +20431
Hoe kun jij beweren van niet?
Gimenez heeft (ruim) 6 maanden geen pepernoot geraakt. Zechiel is een talent dat nog vrijwel niets heeft laten zien op het hoogste niveau, alleen in oefenwedstrijden.
Paixao, Stengs en Ivanusec komen qua niveau toch niet in de buurt van Bakayoko, Lang, Tillman en Saibari. Zet die gekleurde bril af.
Last edited by NotoriousBIG046 on 01 Aug 2024, 08:48, edited 4 times in total.
We can't change the world until we change ourselves.
- Gestelnaar
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
Je zou bijna denken dat dit precies het doel is van de directie/staf bij een voetbalclubNotoriousBIG046 wrote: ↑01 Aug 2024, 08:33 Dit gezeur om NOG meer versterkingen geeft maar weer eens aan waarom Bosz over is gefaald. Hij maakt spelers niet beter. Hij moet spelers hebben die samen al de sterkste selectie vormen. Saibari en Bakayoko bijvoorbeeld waren onder van Nistelrooij al doorgebroken. Een clubicoon die door PSV bij het grofvuil werd gezet om een engnek als Bosz binnen te halen, die vooral aan Bosz denkt.
- These users thanked the author Gestelnaar for the post:
- NotoriousBIG046