Feyenoord

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Post Reply
Grasmat
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Op deze manier gaat het al gauw een Priskevrij seizoen worden voor ze. :top:
  • These users thanked the author Grasmat for the post (total 3):
    11 TinusRobHeissenberrug
    Madueke
    Legende

Ondertussen blijft Rutger1908 ook vermaken
    Standbeeld
    Mister PSV

Madueke wrote: 31 Jul 2024, 21:10Ondertussen blijft Rutger1908 ook vermaken
    Het begint nu wel ergens zielig te worden. Zuigt 9/10 dingen uit zijn duim omdat hij niks meer kan/mag brengen. Bang dat zijn inkomsten opdrogen slingert hij maar onzin de wereld in.
    Balinho
    Internationale topspeler

Standbeeld wrote: 31 Jul 2024, 21:13
    Madueke wrote: 31 Jul 2024, 21:10Ondertussen blijft Rutger1908 ook vermaken
    Het begint nu wel ergens zielig te worden. Zuigt 9/10 dingen uit zijn duim omdat hij niks meer kan/mag brengen. Bang dat zijn inkomsten opdrogen slingert hij maar onzin de wereld in.
    En een dezer dagen slingeren zijn kiezen ook door de lucht voorspel ik.
    Standbeeld
    Mister PSV

Balinho wrote: 31 Jul 2024, 21:15
    Standbeeld wrote: 31 Jul 2024, 21:13
    Ik sluit het niet uit. Er lopen genoeg gekken rond bij Feyenoord.
    Grasmat
    Lid van verdienste

Standbeeld wrote: 31 Jul 2024, 21:17
    Balinho wrote: 31 Jul 2024, 21:15

Ik sluit het niet uit. Er lopen genoeg gekken rond bij Feyenoord.
    En Rutger is er zelf eentje van HAHAHAHAHA

Image
    Standbeeld
    Mister PSV

Onze PSV populist op X stookt het boeltje weer mooi op.

• These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
    RazzaaHeissenberrug
    Grasmat
    Lid van verdienste

Haha vooruit, voor deze ene keer dan, deze is stiekem wel leuk. :mrgreen:
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Standbeeld wrote: 31 Jul 2024, 21:07 Lekker verdedigd weer.

Omg is dit thuis in een gevulde Kuip met Priskeaanhangers die waarschijnlijk op werk hebben gezegd dat ze 'er wel vertrouwen in hebben' omdat Priske een Prisse wind met zich mee brengt.
    Chucky
    Vedette

Grasmat wrote: 31 Jul 2024, 19:40 Feyenoord two was betere naam geweest.
    Zo makkelijk, maar toch erg leuk :mrgreen:
    Standbeeld
    Mister PSV

11 Tinus wrote: 31 Jul 2024, 21:23
    Standbeeld wrote: 31 Jul 2024, 21:07 Lekker verdedigd weer.

Omg is dit thuis in een gevulde Kuip met Priskeaanhangers die waarschijnlijk op werk hebben gezegd dat ze 'er wel vertrouwen in hebben' omdat Priske een Prisse wind met zich mee brengt.
    Zo na de wedstrijd maar eens een blik werpen op FR12 om te zien wat ze echt van Priske vinden. Ik kan het wel al voorspellen. Na een verlies in Eindhoven zullen er al genoeg "fans" zijn die het niet meer zien zitten in Priske.
    CZ_Code
    Nationale topspeler

Standbeeld wrote: 31 Jul 2024, 21:25
    11 Tinus wrote: 31 Jul 2024, 21:23

Zo na de wedstrijd maar eens een blik werpen op FR12 om te zien wat ze echt van Priske vinden. Ik kan het wel al voorspellen. Na een verlies in Eindhoven zullen er al genoeg "fans" zijn die het niet meer zien zitten in Priske.
    Ik heb al even gekeken, het is leuk😂
    Ittot
    Internationale topspeler

Ach, het seizoen moet nog beginnen he. De transferwindow moet nog op gang komen. Voor hetzelfde geld verkopen wij Veerman, Schouten en Baka nog. Of Boscagli en 1 of 2 van de voorstaande namen.

Wie weet wat zij nog gaan doen met die flinke zak geld van Wieffer. Als Hancko en Geertruida blijven heb je gewoon een top as met Hancko / Beelen / Geertruida / Trauner / Timber aangevuld met Peixao, Gimenez en Stengs.

Nee ik zeg niet dat we bang moeten zijn of dat ze kampioen worden, ben maar niet bang. Maar tis nogal vroeg om ze af te schrijven.
  • These users thanked the author Ittot for the post:
    Noosa
    Grasmat
    Lid van verdienste

Kennen er echt geen klote van. Dat wordt in Rotterdamover de schouders kijken en ajax in de gaten houden.

Eindstand:
    1 PSV 102

2 Twente
    3 AZ
    4 Feyenoord
    5 Ajax
  • These users thanked the author Grasmat for the post (total 7):
    StandbeeldDribbleVanthaman18FTSJChovanecHeissenberrugPSV90
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Grasmat wrote: 31 Jul 2024, 21:35 Kennen er echt geen klote van. Dat wordt in Rotterdamover de schouders kijken en ajax in de gaten houden.

Eindstand:
    1 PSV 102

2 Twente
    3 AZ
    4 Feyenoord

17 Willem II
    18 Ajax
    Even aangepast :whistle:
  • These users thanked the author SKERLA for the post (total 3):
    Frankalbers1984ThoresenMike92PSV
    Vogelund
    Vaste waarde in elftal
    Old name: Vogelund

Het was wel Feyenoord B/C hè qua opstelling.
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Los van het resultaat en verwachtingen daaromtrent, vind ik het hartverwarmend nostalgisch dat er bij Feyenoord een speler met de naam Jan Plug meedeed 😄
    Grasmat
    Lid van verdienste

O Goleiro Grande wrote: 31 Jul 2024, 22:35 Los van het resultaat en verwachtingen daaromtrent, vind ik het hartverwarmend nostalgisch dat er bij Feyenoord een speler met de naam Jan Plug meedeed 😄
    Dan heb je zijn broer Butt nog nooit gezien...
  • These users thanked the author Grasmat for the post:
    Heissenberrug
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Fredrik Oppegård

O Goleiro Grande wrote: 31 Jul 2024, 22:35 Los van het resultaat en verwachtingen daaromtrent, vind ik het hartverwarmend nostalgisch dat er bij Feyenoord een speler met de naam Jan Plug meedeed 😄
    Volgens mij was het niet je hart die warm werd van deze naam...
    Ex unitate vires
    Sparts
    Geselecteerd voor Oranje

Waarom heeft Feyenoord eigenlijk twee sterke tegenstanders ingepland als oefenwedstrijd 4 dagen na elkaar de week voor de jc schaal wedstrijd?
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Fanatic-U-s wrote: 31 Jul 2024, 22:47
    Volgens mij was het niet je hart die warm werd van deze naam...
    Spreek voor jezelf Fanatic-U-s! Zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten 😉
  • These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
    Fanatic-U-s
    JChovanec
    Meervoudig international

Vogelund wrote: 31 Jul 2024, 21:38 Het was wel Feyenoord B/C hè qua opstelling.
    Lekker, denk je ik ga naar de seizoensopening van je club, zoonlief mee. Paar uurtjes rijden, nodige geld voor de kaartjes krijg je dit voor je neus.
    Ach aan de andere kant, ik gun het ze van harte die dwazen op de tribune.
    TigTogFlip
    Basisspeler
    Favoriete speler: Sangare

Ik vind het hilarisch als feyenoorders meteen roepen dat Slot in het voorseizoen ook met 7-0 heeft verloren. Dat was de eerste wedstrijd van het voorseizoen en kijk eens met welke spelers feyenoord begon.

Image
  • These users thanked the author TigTogFlip for the post (total 2):
    11 TinusOntbijtkoek
    NotoriousBIG046
    Nationale topspeler

CZ_Code wrote: 31 Jul 2024, 21:28
    Standbeeld wrote: 31 Jul 2024, 21:25
    Ik heb al even gekeken, het is leuk😂
    Deze is mooi van over komende pot op zondag :

Caravaggio +768

Wat een klets. PSV heeft, omdat trauma Bosz heeft geleerd een brede selectie nodig te hebben aangezien hij een zeer beperkte coach is, voor de aanval en het middenveld, dus 6 posities, 14 spelers.
    Namelijk: Bakayoko, Lang, Lozano, de Jong, Land, Schouten, Flamingo, Babadi, Til, Schouten, Veerman en Pepi, Tillman en Saibari (die van Trauam Bosz niet naar de OS mochten, warme club).

De media is dagelijks, net als de schijnheilige Bosz en kamp PSV, bezig met Schouten neer te zetten als de beste speler die de wereld ooit heeft gezien (omdat hij precies 1 seizoen aardig speelde teg PEC, NEC en Roemenie). Vorig jaar werd nog gezegd hoe magnfiek de zeer logische zet van Bosz was om Schouten een linie naar achteren te zetten. Hou je nog 13 spelers over voor 6 posities. Reeds werd ook gezegd dat Flamingo vooral gehaald is voor de laatste linie. Hou je 12 spelers over voor 6 posities, doe moet toch te doen zijn? Zeker als die 12 allemaal beter zijn dan wat wij hebben (op Stengs, Timber en Gimenez na).

Dit gezeur om NOG meer versterkingen geeft maar weer eens aan waarom Bosz over is gefaald. Hij maakt spelers niet beter. Hij moet spelers hebben die samen al de sterkste selectie vormen. Saibari en Bakayoko bijvoorbeeld waren onder van Nistelrooij al doorgebroken. Een clubicoon die door PSV bij het grofvuil werd gezet om een engnek als Bosz binnen te halen, die vooral aan Bosz denkt.

Clubber +272

Bosz is volgens mij overal met ruzie weggegaan... zal naar een minder seizoen niet anders zijn.
    Ik zal hem nooit vergeten hoe hij Feyenoord als TD de vernieling in bracht.

Criticus +21073

Feyenoord heeft ook personele problemen. Als je tegen Benfica is: Lopez, Kasanwirjo moet opstellen. Daarnaast heb je een trainer die vast houdt aan 3-4-3 (zijn goed recht) maar vervolgens alle internationals opstelt die nog lang niet alles kunnen spelen. En ook nog eens spelers op de verkeerde plek. 5-0 in een serieuze oefenpot is gewoon nu al een giga probleem.

Overigens moet die huilebalk Bosz z'n bek houden. Normaal heb ik altijd wel respect voor oud Feyenoorders, maar Bosz is net als Berghuis een lijer!

brockie +89291

Slot voorzag dit en helpt Feyenoord nog een beetje met het afhouden van de transfer.

SLOT HELD IK MIS U BIJ FEYENOORD!!

Heb ook een realistische fan gevonden :

arthurschopenhauer +20431

Ons middenveld en aanval is kwalitatief ongeveer 3 klassen minder dan wat PSV heeft lopen. Daarnaast lijkt Priske geobsedeerd te zijn met 3-4-3 (suïcide voetbal), dus die hoeven zich geen zorgen te maken.

31-07-2024 09:59

Gladdeharry +7924

Dus Gimenez, Paixao, Stengs, Zechiel, Ivanusec, Timber (nog niet fit helaas) zijn allemaal drie klassen minder? Jij hebt er wel kijk op.

31-07-2024 10:04

arthurschopenhauer +20431

Hoe kun jij beweren van niet?

Gimenez heeft (ruim) 6 maanden geen pepernoot geraakt. Zechiel is een talent dat nog vrijwel niets heeft laten zien op het hoogste niveau, alleen in oefenwedstrijden.

Paixao, Stengs en Ivanusec komen qua niveau toch niet in de buurt van Bakayoko, Lang, Tillman en Saibari. Zet die gekleurde bril af.
    Last edited by NotoriousBIG046 on 01 Aug 2024, 08:48, edited 4 times in total.
    We can't change the world until we change ourselves.
    Gestelnaar
    Nationale topspeler
    Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

NotoriousBIG046 wrote: 01 Aug 2024, 08:33 Dit gezeur om NOG meer versterkingen geeft maar weer eens aan waarom Bosz over is gefaald. Hij maakt spelers niet beter. Hij moet spelers hebben die samen al de sterkste selectie vormen. Saibari en Bakayoko bijvoorbeeld waren onder van Nistelrooij al doorgebroken. Een clubicoon die door PSV bij het grofvuil werd gezet om een engnek als Bosz binnen te halen, die vooral aan Bosz denkt.
    Je zou bijna denken dat dit precies het doel is van de directie/staf bij een voetbalclub :grin:
  • These users thanked the author Gestelnaar for the post:
    NotoriousBIG046
    Post Reply