Ajax - deel III

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Post Reply
ShovingNE2
Site Admin

Net even op AS gekeken. Ik weet nu de reden waarom PSV een veel lager salarishuis heeft. Sponsoren betalen allemaal een deel van de salarissen bij PSV en spelers krijgen een groot deel van de transfersom mee.

Ik denk ik laat het even weten.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
ShovingNE2
Site Admin

Nu is het klaar. We gaan verder over Ajax.

Hele verhandelingen over pensioenfondsen en complotten etc. Mooi geweest.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 2):
    ArdbegDonyellMalen
    Standbeeld
    Mister PSV
    Clubvoorkeur: PSV

SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Vernieuwend!
    Standbeeld
    Mister PSV

No Pyro No Party!!!
    Søren
    Meervoudig international

Ardbeg wrote: 01 Aug 2024, 11:54
    PCGC wrote:

"Weggegaan".

O shit, nu herinner ik het me weer. Ontslagen, omdat ik betrapt werd toen ik je moeder lag aan te duwen tussen de koffiemelk.
    Necrofilie is niet de flex die je denkt dat het is, ouwe Rubensjongen.
    Voor het zingen de zerk uit…
    Balinho
    Internationale topspeler

Standbeeld wrote: 31 Jul 2024, 11:47 Mag het wel vast hier plaatsen toch? Toekomstig ajacied Waphorst wil een eigen holistische school openen.
    De wens van Weghorst is een school zonder toetsen en huiswerk, met coaches in plaats van docenten en veel buitenschools leren. De nadruk ligt op de natuur, verbinden, zelfontwikkeling en zelfredzaamheid. Dat is niet voor iedereen weggelegd. Ouders draaien zelf op voor de kosten, die worden niet door de overheid vergoedt, en wie zich niet volledig aan de werkwijze committeert, is niet welkom.
    Wat is de werkwijze van Weghorst dan, vraag ik me af. Zou hij dit persbericht zelf opgesteld hebben in de derde persoon? Zou een hoop verklaren. Max Idiocracy. Wat een treurnis... :monkey:
    ► Show Spoiler
    Josef Dettelbacher
    Legende

Brael wrote: 01 Aug 2024, 11:36
    Grasmat wrote: 01 Aug 2024, 11:35 Fijn om te zien dat ik niet de slechtste grappenmaker van Nederland ben...
    Die prijs was toch al vergeven aan @Josef Dettelbacher?
    Het is een wisseltrofee Brael
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Harminator
    Geselecteerd voor Oranje

Lente wrote: 01 Aug 2024, 12:02
    Harminator wrote: 01 Aug 2024, 11:56

Weet je zeker dat het niet in een badje met witte bonen in tomatensaus was?
    Haha is dit een bewuste link naar Sex voor de Buch van de jaren 90? Of ben ik de enige die hier aan moet denken?
    Ik geloof niet in toeval :)
  • These users thanked the author Harminator for the post:
    Lente
    Juancho
    Mister PSV

Wat is het beste voor de coëfficiëntenpunten wbt resultaat Ajax vanavond? Dat ze verliezen maar wel gelijk groepsfase conference league halen of winst met bijbehorende punten maar nog wel een voorronde EL moeten spelen en er dan alsnog uitgeknikkerd kunnen worden?
    Last edited by Juancho on 01 Aug 2024, 14:26, edited 1 time in total.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    ShovingNE2
    Site Admin

Winst Ajax.
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Een holistische school in de natuur. Gaan ze dan kollektief schapen neuken en paarden afzuigen?
    Menno1
    Legende

RIO wrote: 01 Aug 2024, 14:28 Een holistische school in de natuur. Gaan ze dan kollektief schapen neuken en paarden afzuigen?
    RIO je bent te oud voor school 🤪

Ajax mag lekker op zijn bek gaan en met een dikke depressie in de confetti league punten sprokkelen.
  • These users thanked the author Menno1 for the post:
    29.04.2007
    Jeronimo
    Vaste waarde in elftal

Juancho wrote: 01 Aug 2024, 14:26 Wat is het beste voor de coëfficiëntenpunten wbt resultaat Ajax vanavond? Dat ze verliezen maar wel gelijk groepsfase conference league halen of winst met bijbehorende punten maar nog wel een voorronde EL moeten spelen en er dan alsnog uitgeknikkerd kunnen worden?
    Als ze verliezen gaan ze ook niet meteen de groepsfase conference league in, moeten ze ook nog gewoon 2 voorrondes spelen.

Maar fuck de punten vanavond maar even, doe vanavond maar wat het beste is voor mijn lachspieren.
  • These users thanked the author Jeronimo for the post (total 7):
    SkuddemGrasmatSKERLAStandbeeldguusDe RealistMithras
    ShovingNE2
    Site Admin

Jeronimo wrote: 01 Aug 2024, 15:03Maar fuck de punten vanavond maar even, doe vanavond maar wat het beste is voor mijn lachspieren.
    Helemaal eens. Fuck 'm
    Lente
    Meervoudig international

Jeronimo wrote: 01 Aug 2024, 15:03
    Juancho wrote: 01 Aug 2024, 14:26 Wat is het beste voor de coëfficiëntenpunten wbt resultaat Ajax vanavond? Dat ze verliezen maar wel gelijk groepsfase conference league halen of winst met bijbehorende punten maar nog wel een voorronde EL moeten spelen en er dan alsnog uitgeknikkerd kunnen worden?
    Als ze verliezen gaan ze ook niet meteen de groepsfase conference league in, moeten ze ook nog gewoon 2 voorrondes spelen.

Maar fuck de punten vanavond maar even, doe vanavond maar wat het beste is voor mijn lachspieren.
    Ja, alleen als ze vanavond verliezen hebben ze wel een geplaatste status voor de voorrondes Conference League, en als ze vanavond winnen en ze vliegen er vervolgens tegen Panathinaikos (verdedigen een voorsprong tegen Botev Plovdiv) dan hebben ze geen geplaatste status voor de Conference League en kunnen ze Chelsea of Real Betis loten. Althans zo had ik het begrepen.
    Oh PSV wat je met me doet…
    Juancho
    Mister PSV

Dan zou op papier vanavond verliezen beter zijn. Maarja, ik zie dit Ajax ook maar zo in de voorronde Conference League verliezen en dan heb je helemaal niks. In deze fase moet ook Ajax gewoon zoveel mogelijk punten pakken voor NL. Net als de rest.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Madueke
    Legende

Weer geruchten dat Rugani z'n akkoord heeft gegeven aan Farioli. Nu moet Ajax nog een akkoord vinden over salaris en transfersom.

Fingers crossed inderdaad dat dit doorgaat. Sutalo richting veld 2 bij Jong Ajax die dan vervolgens stug bij (Jong) Ajax blijft zitten.
  • These users thanked the author Madueke for the post:
    Mithras
    Prof_napo
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

Madueke wrote: 01 Aug 2024, 15:19

Weer geruchten dat Rugani z'n akkoord heeft gegeven aan Farioli. Nu moet Ajax nog een akkoord vinden over salaris en transfersom.

Fingers crossed inderdaad dat dit doorgaat. Sutalo richting veld 2 bij Jong Ajax die dan vervolgens stug bij (Jong) Ajax blijft zitten.
    'Realistic' match terwijl Ajax zo'n 35% in de salariskosten moet snijden
    'Realistic' match terwijl er nog amper ( amper zijn de huur/koop opties zonder winst ) iets verkocht is

Nja, de CFO moet niet zo klagen en gewoon laten tekenen. Kale Kroes hosselt wel wat kopers voor de 7 + x spelers die op transferroom staan. toch?

Mr Morten heeft het laatste interview van Kroes gemist?
    Massimo
    Legende

Sutalo werd gisteren in verband gebracht met Bologna voor ca. 15 miljoen die bovenstaand ook genoemd wordt voor Rugani.
    Teletubby
    Nationale topspeler

Massimo wrote: 01 Aug 2024, 15:35 Sutalo werd gisteren in verband gebracht met Bologna voor ca. 15 miljoen die bovenstaand ook genoemd wordt voor Rugani.
    De volgende Mislintat aankoop die nu de deur uit gaat om Quitte te spelen op zijn aankoop bedrag, die in Italië gewoon een prima verdediger blijkt te zijn en over een jaar 35+ miljoen waard is. You love to see it.
    ShovingNE2
    Site Admin

Teletubby wrote: 01 Aug 2024, 15:47De volgende Mislintat aankoop die nu de deur uit gaat om Quitte te spelen op zijn aankoop bedrag, die in Italië gewoon een prima verdediger blijkt te zijn en over een jaar 35+ miljoen waard is. You love to see it.
    Sutalo heeft alles bij elkaar 25 miljoen gekost volgens mij. Wie was die finance dude op X over Ajax ook alweer?
    Madueke
    Legende

https://transferwatch.nl/artikelen/ajax-rond-met-rugani
    Huur zonder opties, Ajax neemt het salaris over. Dan kan er niet zo heel veel fout gaan, tenzij Sutalo zich niet laat wegpesten.
    Standbeeld
    Mister PSV

ShovingNE2 wrote: 01 Aug 2024, 15:49
    Teletubby wrote: 01 Aug 2024, 15:47De volgende Mislintat aankoop die nu de deur uit gaat om Quitte te spelen op zijn aankoop bedrag, die in Italië gewoon een prima verdediger blijkt te zijn en over een jaar 35+ miljoen waard is. You love to see it.
    Sutalo heeft alles bij elkaar 25 miljoen gekost volgens mij. Wie was die finance dude op X over Ajax ook alweer?
    Image
    Teletubby
    Nationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 01 Aug 2024, 15:49
    Deze jongen?

Volgens hem moet kroessieboy er minimaal 20 miljoen uitslepen. Dat gaat natuurlijk niet lukken.
    Post Reply