Net even op AS gekeken. Ik weet nu de reden waarom PSV een veel lager salarishuis heeft. Sponsoren betalen allemaal een deel van de salarissen bij PSV en spelers krijgen een groot deel van de transfersom mee.
Ik denk ik laat het even weten.
Ajax - deel III
- ShovingNE2
- Site Admin
- ShovingNE2
- Site Admin
Nu is het klaar. We gaan verder over Ajax.
Hele verhandelingen over pensioenfondsen en complotten etc. Mooi geweest.
Hele verhandelingen over pensioenfondsen en complotten etc. Mooi geweest.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 2):
- Ardbeg • DonyellMalen
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Meervoudig international
Voor het zingen de zerk uit…
- Balinho
- Internationale topspeler
Wat is de werkwijze van Weghorst dan, vraag ik me af. Zou hij dit persbericht zelf opgesteld hebben in de derde persoon? Zou een hoop verklaren. Max Idiocracy. Wat een treurnis...Standbeeld wrote: ↑31 Jul 2024, 11:47 Mag het wel vast hier plaatsen toch? Toekomstig ajacied Waphorst wil een eigen holistische school openen.
De wens van Weghorst is een school zonder toetsen en huiswerk, met coaches in plaats van docenten en veel buitenschools leren. De nadruk ligt op de natuur, verbinden, zelfontwikkeling en zelfredzaamheid. Dat is niet voor iedereen weggelegd. Ouders draaien zelf op voor de kosten, die worden niet door de overheid vergoedt, en wie zich niet volledig aan de werkwijze committeert, is niet welkom.
► Show Spoiler
-
- Legende
-
- Geselecteerd voor Oranje
Ik geloof niet in toevalLente wrote: ↑01 Aug 2024, 12:02Haha is dit een bewuste link naar Sex voor de Buch van de jaren 90? Of ben ik de enige die hier aan moet denken?Harminator wrote: ↑01 Aug 2024, 11:56
Weet je zeker dat het niet in een badje met witte bonen in tomatensaus was?
- These users thanked the author Harminator for the post:
- Lente
- Juancho
- Mister PSV
Wat is het beste voor de coëfficiëntenpunten wbt resultaat Ajax vanavond? Dat ze verliezen maar wel gelijk groepsfase conference league halen of winst met bijbehorende punten maar nog wel een voorronde EL moeten spelen en er dan alsnog uitgeknikkerd kunnen worden?
Last edited by Juancho on 01 Aug 2024, 14:26, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Een holistische school in de natuur. Gaan ze dan kollektief schapen neuken en paarden afzuigen?
-
- Legende
RIO je bent te oud voor school
Ajax mag lekker op zijn bek gaan en met een dikke depressie in de confetti league punten sprokkelen.
- These users thanked the author Menno1 for the post:
- 29.04.2007
-
- Vaste waarde in elftal
Als ze verliezen gaan ze ook niet meteen de groepsfase conference league in, moeten ze ook nog gewoon 2 voorrondes spelen.
Maar fuck de punten vanavond maar even, doe vanavond maar wat het beste is voor mijn lachspieren.
- These users thanked the author Jeronimo for the post (total 7):
- Skuddem • Grasmat • SKERLA • Standbeeld • guus • De Realist • Mithras
- ShovingNE2
- Site Admin
- Lente
- Meervoudig international
Ja, alleen als ze vanavond verliezen hebben ze wel een geplaatste status voor de voorrondes Conference League, en als ze vanavond winnen en ze vliegen er vervolgens tegen Panathinaikos (verdedigen een voorsprong tegen Botev Plovdiv) dan hebben ze geen geplaatste status voor de Conference League en kunnen ze Chelsea of Real Betis loten. Althans zo had ik het begrepen.
Oh PSV wat je met me doet…
- Juancho
- Mister PSV
Dan zou op papier vanavond verliezen beter zijn. Maarja, ik zie dit Ajax ook maar zo in de voorronde Conference League verliezen en dan heb je helemaal niks. In deze fase moet ook Ajax gewoon zoveel mogelijk punten pakken voor NL. Net als de rest.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Legende
Weer geruchten dat Rugani z'n akkoord heeft gegeven aan Farioli. Nu moet Ajax nog een akkoord vinden over salaris en transfersom.
Fingers crossed inderdaad dat dit doorgaat. Sutalo richting veld 2 bij Jong Ajax die dan vervolgens stug bij (Jong) Ajax blijft zitten.
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
'Realistic' match terwijl Ajax zo'n 35% in de salariskosten moet snijdenMadueke wrote: ↑01 Aug 2024, 15:19
Weer geruchten dat Rugani z'n akkoord heeft gegeven aan Farioli. Nu moet Ajax nog een akkoord vinden over salaris en transfersom.
Fingers crossed inderdaad dat dit doorgaat. Sutalo richting veld 2 bij Jong Ajax die dan vervolgens stug bij (Jong) Ajax blijft zitten.
'Realistic' match terwijl er nog amper ( amper zijn de huur/koop opties zonder winst ) iets verkocht is
Nja, de CFO moet niet zo klagen en gewoon laten tekenen. Kale Kroes hosselt wel wat kopers voor de 7 + x spelers die op transferroom staan. toch?
Mr Morten heeft het laatste interview van Kroes gemist?
-
- Nationale topspeler
De volgende Mislintat aankoop die nu de deur uit gaat om Quitte te spelen op zijn aankoop bedrag, die in Italië gewoon een prima verdediger blijkt te zijn en over een jaar 35+ miljoen waard is. You love to see it.
- ShovingNE2
- Site Admin
Sutalo heeft alles bij elkaar 25 miljoen gekost volgens mij. Wie was die finance dude op X over Ajax ook alweer?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Legende
https://transferwatch.nl/artikelen/ajax-rond-met-rugani
Huur zonder opties, Ajax neemt het salaris over. Dan kan er niet zo heel veel fout gaan, tenzij Sutalo zich niet laat wegpesten.
Huur zonder opties, Ajax neemt het salaris over. Dan kan er niet zo heel veel fout gaan, tenzij Sutalo zich niet laat wegpesten.
- Standbeeld
- Mister PSV
ShovingNE2 wrote: ↑01 Aug 2024, 15:49Sutalo heeft alles bij elkaar 25 miljoen gekost volgens mij. Wie was die finance dude op X over Ajax ook alweer?
-
- Nationale topspeler
Deze jongen?ShovingNE2 wrote: ↑01 Aug 2024, 15:49Sutalo heeft alles bij elkaar 25 miljoen gekost volgens mij. Wie was die finance dude op X over Ajax ook alweer?
Volgens hem moet kroessieboy er minimaal 20 miljoen uitslepen. Dat gaat natuurlijk niet lukken.