Wanneer je over ons wilt janken, kun je beter gewoon voor hun juichen.
Wat een onzin antwoord is dat. Ik zal van mijn leven lang nooit iets anders supporten dan PSV.
Maar ik mag toch wel dat ik het zorgelijk vind. Dat wij niks doen en hun met alle financiële problemen etc gewoon even een prima cv halen
Ja echt, jij was tevreden geweest als PSV deze man zou halen?
Alleen onze potentiele back-up CV (die we overigens voor 9 miljoen gekocht hebben) is op 1 been al beter dan deze man.
Een denk jij dat Stewart nu de hele maand Augustus op vakantie gaat?
Wat een onzin antwoord is dat. Ik zal van mijn leven lang nooit iets anders supporten dan PSV.
Maar ik mag toch wel dat ik het zorgelijk vind. Dat wij niks doen en hun met alle financiële problemen etc gewoon even een prima cv halen
Ja echt, jij was tevreden geweest als PSV deze man zou halen?
Alleen onze potentiele back-up CV (die we overigens voor 9 miljoen gekocht hebben) is op 1 been al beter dan deze man.
Een denk jij dat Stewart nu de hele maand Augustus op vakantie gaat?
Ik had hem vanmorgen nog wel in het Ryanair toestel gezien ja. Maar dat kon ook een spelfout zijn geweest.
Wel wat gewaagd dat men Flamingo al een veel betere CV noemt dan Rugani. Zie persoonlijk meer in Flamingo als verdedigende middenvelder, hoor. Anyway, hoog afbreukrisico deze Rugani, maar voor eredivisie-begrippen een aardige aanwinst. Zou jammer zijn als ze Sutalo verkopen (kunnen).
Rugani is een beetje de Nacho Fernández van Juventus, maar dan heel wat niveautjes minder. Speelt al zo'n 10 jaar elk seizoen gemiddeld 15 wedstrijdjes (basis + inval). Nu is er een club die zijn salaris wil overnemen en heeft Juventus hem niet meer nodig.
Rugani is vooral een eeuwig talent wat nooit écht is doorgebroken. Ik zou in ieder geval allesbehalve enthousiast zijn als dat onze nieuwe CV zou worden. Het is daarentegen ook geen dramatische speler en hij zal best zijn waarde hebben, maar ook niet veel meer dan dat.
Madueke wrote: ↑01 Aug 2024, 17:29
Rugani is een beetje de Nacho Fernández van Juventus, maar dan heel wat niveautjes minder. Speelt al zo'n 10 jaar elk seizoen gemiddeld 15 wedstrijdjes (basis + inval). Nu is er een club die zijn salaris wil overnemen en heeft Juventus hem niet meer nodig.
Prima, weer een krankjorum hoog salaris voor een speler met nul restwaarde. Alle ingredienten voor een definitief failliet. I am jumping on the de Shoving bandwagon.