Dan zijn de grote sterren Bergwijn en Brobbel terug.
Ajax - deel III
-
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV
Prima toch dat ze vandaag doorgaan en er tegen Panathinaikos eruit vliegen. Dan vervolg in de conference league, punten sprokkelen voor de coëfficiënten, extra belasting en meer puntenverlies in het weekend.
- These users thanked the author DE MADERA 76 for the post (total 6):
- LeandroBonfim • 60yearsofglory • koetje • Captain(C) • ShovingNE2 • Heissenberrug
-
- Nationale topspeler
8 augustus naar Griekenland en de zondag erna tegen Heerenveen
- These users thanked the author Bram for the post:
- Robson de Souza
- Tomm
- Vedette
Neem aan dat die speelronde in de eredivisie verplaatst wordt voor deze loodzware en allesbepalende wedstrijd in het belang van het Nederlands voetbal.
- These users thanked the author Tomm for the post (total 2):
- 11 Tinus • Heissenberrug
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Zijn ze na de uitschakeling door die Grieken al zeker van de CoL, of moeten ze dan nog een wedstrijd?DE MADERA 76 wrote: ↑01 Aug 2024, 21:49 Prima toch dat ze vandaag doorgaan en er tegen Panathinaikos eruit vliegen. Dan vervolg in de conference league, punten sprokkelen voor de coëfficiënten, extra belasting en meer puntenverlies in het weekend.
-
- Lid scoutingsteam
Sorry, dit is gewoon Skippyball, maar dan met een Italiaan aan de zijkant. Afzichtelijk, traag, treurig, niet om aan te zien. Dit is zo slecht dat zelfs mij passende woorden ontschieten. Hoe ze het voor elkaar hebben gekregen om met Vojvodina een nog slechtere tegenstander te vinden: het is me een raadsel. Wat een koekenbakkers zeg.
-
- Moderator
Des te ruimer ze nu winnen, des te harder de klap wanneer het kaartenhuis instort, wat onvermijdelijk lijkt met deze kwaliteit van de selectie. Laat ze maar polonaise lopen, het is nog te vroeg voor crisis. Dat feest mag per september losbarsten.
- Lente
- Meervoudig international
Nee hoor, na uitschakeling tegen de Grieken kunnen ze zomaar een voorronde tegen Chelsea of Real Betis loten, dus nog alle kans op geen Europese campagne. Verliezen van de Grieken is kans op pittige loting voorronde Conference League.SKERLA wrote: ↑01 Aug 2024, 21:52Zijn ze na de uitschakeling door die Grieken al zeker van de CoL, of moeten ze dan nog een wedstrijd?DE MADERA 76 wrote: ↑01 Aug 2024, 21:49 Prima toch dat ze vandaag doorgaan en er tegen Panathinaikos eruit vliegen. Dan vervolg in de conference league, punten sprokkelen voor de coëfficiënten, extra belasting en meer puntenverlies in het weekend.
Oh PSV wat je met me doet…
-
- Internationale topspeler
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Prachtig, scoort een goaltje tegen FC Afgelikte Boterham om de Pieter Post League te ontlopenEindhovenvoetbal wrote: ↑01 Aug 2024, 21:59 Haha Traore maakt een goaltje en wordt alweer weggezet als het volgende wereldwonder
- Hammer
- Bankzitter
- Favoriete speler: Tim van den Heuvel
Ik kan het zo vlug niet vinden maar ik dacht toch echt dat de verliezer van volgende week de poulefase van de Conference League in gaat
Support in difficult times
-
Aanstaande maandag is de loting, ze kunnen maar beter hopen op één van de paar makkelijkere geplaatste teams in een playoff Conference League, anders is Europees voetbal voor hen na augustus ook weer voorbij.
-
- Vedette
De hand van Fariola is duidelijk zichtbaar, titelkandidaat nummer 1, althans dat maak ik op uit de commentaren
-
Nope, volgende week is 3e voorronde, dus de verliezer daarvan gaat naar de play-offs Conference League. Pas als ze de play-offs Europa League verliezen, komen ze in de competitiefase van de Conference League terecht.
-
- Regelmatige invaller
Dat stond mij ook bij, maar de verliezer van de 3e voorronde EL gaat blijkbaar door naar de playoffs (4e voorronde) Conference League. Ajax staat dus sowieso nog 4 Europese duels te wachten in augustus
-
Bert Kassies heeft een schema staan waarop het te zien is:DE MADERA 76 wrote: ↑01 Aug 2024, 22:17Dat stond mij ook bij, maar de verliezer van de 3e voorronde EL gaat blijkbaar door naar de playoffs (4e voorronde) Conference League. Ajax staat dus sowieso nog 4 Europese duels te wachten in augustus
https://kassiesa.net/uefa/files/2024-27 ... scheme.png
Misschien zijn jij en Hammer in de war met de 3e voorronde CL voor niet-kampioenen waar Twente in uitkomt? De verliezers daarvan gaan meteen de competitiefase van de Europa League in.
- These users thanked the author loginnaam for the post:
- DE MADERA 76
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
- Hammer
- Bankzitter
- Favoriete speler: Tim van den Heuvel
Ah zoiets zal het zijn ja. Thanks. Mooie site van Bert trouwens.loginnaam wrote: ↑01 Aug 2024, 22:22Bert Kassies heeft een schema staan waarop het te zien is:DE MADERA 76 wrote: ↑01 Aug 2024, 22:17
Dat stond mij ook bij, maar de verliezer van de 3e voorronde EL gaat blijkbaar door naar de playoffs (4e voorronde) Conference League. Ajax staat dus sowieso nog 4 Europese duels te wachten in augustus
https://kassiesa.net/uefa/files/2024-27 ... scheme.png
Misschien zijn jij en @Hammer in de war met de 3e voorronde CL voor niet-kampioenen waar Twente in uitkomt? De verliezers daarvan gaan meteen de competitiefase van de Europa League in.
Support in difficult times
- Hatseflats
- Vedette
-
- Legende
Wel doodzonde dat Sahroui al weg is; had die lul niet 2 weekjes kunnen wachten? Heerenveen is normaal een walk over voor ze, maar gezien de pruts kwaliteit van dit Ajax kan het ook zomaar een leuke 0-3 worden. Go RvP!Fanatic-U-s wrote: ↑01 Aug 2024, 22:24Heerenveen, met een Feyenoorder aan het roer. Dat wordt of een afgang, of een getergd Heerenveen.
- DonyellMalen
- Legende
- Lente
- Meervoudig international
Dat is het lot van de nummer 5 van de eredivisie .DE MADERA 76 wrote: ↑01 Aug 2024, 22:17Ajax staat dus sowieso nog 4 Europese duels te wachten in augustus
Oh PSV wat je met me doet…
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Daar stond Berghuis van te kijken. 'Ik vroeg net waarom hij dat deed', zei de routinier lachend bij Ziggo Sport. 'De vorige wedstrijd deed hij dat niet. Toen appte hij me in de avond. "Ik zit er nu aan te denken, maar jij bent de vice-captain en ik had de band moeten geven." Toen zei ik: "Doe normaal, jij bent gewoon de aanvoerder. De echte aanvoerder." Dat is hij in alles, vind ik.'
- These users thanked the author Grasmat for the post:
- NotoriousBIG046