Olivier Boscagli
-
- Moderator
- Clubvoorkeur: PSV
Liever vandaag nog een handtekening onder een langdurig contract dan morgen.
- These users thanked the author Jwoeloe for the post:
- Gerbenvdheijden
-
- Nationale topspeler
Jij zit er lekker in, RIO.
Naar ik vernomen heb, zitten er ook verlengingen in de pijplijn voor Teze, Mauro Jr en Obispo (en staan zij daar ook niet onwelwillend tegenover), kunnen Benitez en L. de Jong ook verlengen maar schuiven zij een beslissing voor zich uit en hebben Oppegård en Ledezma in dit stadium nog geen geconcretiseerd gesprek over hun toekomst gehad en staat PSV open voor overnames.
- These users thanked the author FritskePhilips for the post (total 2):
- SKERLA • Dutch Cowboy
-
- Vedette
Ik heb (en ben verre van topsporter en stuk ouder) dezelfde kwetsuur opgelopen en mijn amateur fiets carrière is in moment voorbij. Probleem met spieren ed in je schoudergewricht is dat het doorwerkt in je hele lichaam, vermoeidheid oa. Heel ongelukkig dus
- Hatseflats
- Vedette
En jij weet precies wat Boscagli heeft?Op weg naar nr 26 wrote: ↑01 Aug 2024, 22:16 Ik heb (en ben verre van topsporter en stuk ouder) dezelfde kwetsuur opgelopen en mijn amateur fiets carrière is in moment voorbij. Probleem met spieren ed in je schoudergewricht is dat het doorwerkt in je hele lichaam, vermoeidheid oa. Heel ongelukkig dus
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Last van zijn schouder toch?Hatseflats wrote: ↑01 Aug 2024, 22:25En jij weet precies wat Boscagli heeft?Op weg naar nr 26 wrote: ↑01 Aug 2024, 22:16 Ik heb (en ben verre van topsporter en stuk ouder) dezelfde kwetsuur opgelopen en mijn amateur fiets carrière is in moment voorbij. Probleem met spieren ed in je schoudergewricht is dat het doorwerkt in je hele lichaam, vermoeidheid oa. Heel ongelukkig dus
- Hatseflats
- Vedette
-
- Internationale topspeler
Mijn zoon kwam hem vanochtend tegen bij Outlet center Roermond (samen met Benitez)
Geen mitella, wel een kinderwagen. Bewoog vrij met zijn arm en leek volgens mijn zoon aan te geven dat hij zondag gewoon kon spelen
"wij gaan ze pakken"
Bij de foto, sloeg Boscagli ook soepel zijn 'slechte' arm om hem heen.
Geen mitella, wel een kinderwagen. Bewoog vrij met zijn arm en leek volgens mijn zoon aan te geven dat hij zondag gewoon kon spelen
"wij gaan ze pakken"
- These users thanked the author Voijke for the post (total 31):
- Robson de Souza • Bromalho • SKERLA • 29.04.2007 • DonyellMalen • Eindhovenvoetbal • Ittot • Lente • mateja • FritskePhilips • Dutch Cowboy • Noosa • Sensation • DaveB • Gundogang • BoemBoemTheo • Araavos • smoortje • SomeOne • Skuddem • Schnitzel2023 • Captain(C) • psvgouda • FTS • PSVAchterhoek • Ralfonzo • Maax • Fc Denzel • Ronzz • AlexDeTank4 • ShovingNE2
Sangaré, le Roi du PSV
-
- Legende
Dat zijn de betere berichten.Voijke wrote: ↑01 Aug 2024, 22:47 Mijn zoon kwam hem vanochtend tegen bij Outlet center Roermond (samen met Benitez)
"wij gaan ze pakken"
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Nou, als ie een kinderwagen om zn schouder heeft, lijkt mij dat ie voldoende belast kan worden om zondag te kunnen spelen... 4-0!
-
- Vedette
Sorry hoor dat ik wat vermeld, of ik het exact weer en nee uiteraard niet, maar er werd gesproken over problemen met AC gewricht. Misschien heeft Boscagli daar geen last van, mooi toch.Hatseflats wrote: ↑01 Aug 2024, 22:25En jij weet precies wat Boscagli heeft?Op weg naar nr 26 wrote: ↑01 Aug 2024, 22:16 Ik heb (en ben verre van topsporter en stuk ouder) dezelfde kwetsuur opgelopen en mijn amateur fiets carrière is in moment voorbij. Probleem met spieren ed in je schoudergewricht is dat het doorwerkt in je hele lichaam, vermoeidheid oa. Heel ongelukkig dus
- mateja
Ik mag hopen dat je zoon geen kleine leugenaar is?Voijke wrote: ↑01 Aug 2024, 22:47 Mijn zoon kwam hem vanochtend tegen bij Outlet center Roermond (samen met Benitez)
"wij gaan ze pakken"
-
- Regelmatige invaller
Boscagli heeft in ieder geval Nederlands geleerdmateja wrote: ↑01 Aug 2024, 23:22Voijke wrote: ↑01 Aug 2024, 22:47 Mijn zoon kwam hem vanochtend tegen bij Outlet center Roermond (samen met Benitez)
"wij gaan ze pakken"
Ik mag hopen dat je zoon geen kleine leugenaar is?
- Hatseflats
- Vedette
Ik had het over het ac gewichtOp weg naar nr 26 wrote: ↑01 Aug 2024, 23:19Sorry hoor dat ik wat vermeld, of ik het exact weer en nee uiteraard niet, maar er werd gesproken over problemen met AC gewricht. Misschien heeft Boscagli daar geen last van, mooi toch.
Maar dat heb je in 4 gradaties. Weet niet welke gradatie jij hebt gehad? Ik denk dat Boscagli graad 1 of 2 heeft als het allemaal mee blijkt te vallen.
-
Nee, zeker niet, hij is vrij langmateja wrote: ↑01 Aug 2024, 23:22Ik mag hopen dat je zoon geen kleine leugenaar is?Voijke wrote: ↑01 Aug 2024, 22:47 Mijn zoon kwam hem vanochtend tegen bij Outlet center Roermond (samen met Benitez)
"wij gaan ze pakken"
Sangaré, le Roi du PSV
-
Kan ik hieruit opmaken dat jij alleen Nederlands spreekt en de aanname doet dat anderen dezelfde beperking hebben
Sangaré, le Roi du PSV
-
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
- Lorenzo von Matterhorn
Zelfs bij hele lichte twijfel zou ik Boscagli liever niet opstellen. Ik zie gemene Gimenez hem namelijk nog wel een flinke beuk geven. Zoals Dumfries bijna door die Roemeen heen liep. Het is een prijs die we graag winnen, maar niet ten koste van Boscagli.
-
- Vedette
5 gradaties, ik had 2.Hatseflats wrote: ↑01 Aug 2024, 23:44Ik had het over het ac gewichtOp weg naar nr 26 wrote: ↑01 Aug 2024, 23:19
Sorry hoor dat ik wat vermeld, of ik het exact weer en nee uiteraard niet, maar er werd gesproken over problemen met AC gewricht. Misschien heeft Boscagli daar geen last van, mooi toch.
Maar dat heb je in 4 gradaties. Weet niet welke gradatie jij hebt gehad? Ik denk dat Boscagli graad 1 of 2 heeft als het allemaal mee blijkt te vallen.
-
- Ballenjongen
Zoals ik in een eerder post al aangaf wezen de doktoren na zijn val bij Bosz zijn AC gewricht aan. Naar mijn idee om aan te duiden dat hij daar last van had. Het zou zeker alleen maar spieren kunnen zijn, maar gezien de val denk ik van niet. Wanneer je graad 1 luxatie hebt dan kun je vrij snel alles weer doen, al dan niet met wat pijn.Op weg naar nr 26 wrote: ↑01 Aug 2024, 22:16 Ik heb (en ben verre van topsporter en stuk ouder) dezelfde kwetsuur opgelopen en mijn amateur fiets carrière is in moment voorbij. Probleem met spieren ed in je schoudergewricht is dat het doorwerkt in je hele lichaam, vermoeidheid oa. Heel ongelukkig dus
- Smell Rock
- Verbannen
Zeker "an de kant gek"
Full speed or nothing
- DonyellMalen
- Legende
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Sangare
Toen Slot zo verwaand was dat hij een plan had om PSV te verslaan en hem tijdens de ESPN interview mentaal de kluts kwijt zag raken omdat zijn plan het raam uit ging met het onder druk zetten van Ramalho, was eerlijk gezegd een van de hoogtepunten van het kampioenschap voor mij vorig seizoen.DonyellMalen wrote: ↑02 Aug 2024, 11:38Of juist niet. Prima strategie om niets te zeggen en de kakkies morgen te verrassen.
- These users thanked the author TigTogFlip for the post (total 6):
- Tijn • DonyellMalen • 29.04.2007 • Tjompie • Ykhim • Doperwt11
- DonyellMalen
- Legende