Ik ook en ik hoop het ook voor JerDie Blijft.
PSV - Feyenoord I Johan Cruijff Schaal (04/08/2024)
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
- Johann Vogelaar
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Romario
- Johann Vogelaar
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Romario
- Standbeeld
- Mister PSV
- Juancho
- Mister PSV
Jammer dat je zo gehavend moet beginnen. Maar het is niet anders. Benieuwd wat Peter gaat doen. Gelijk weer Schouten terughalen of er gewoon een jeugdspeler als vd Blaak ingooien.
Je hebt namelijk ook rekening te houden met dat zowel Schouten als Veerman nog niet fit zijn en geen hele wedstrijd kunnen spelen. verwacht ze dus ook niet beide aan de aftrap. Dat zou betekenen dat wie begint eigenlijk op het middenveld nodig is samen met Saibari en Tillman.
Je hebt namelijk ook rekening te houden met dat zowel Schouten als Veerman nog niet fit zijn en geen hele wedstrijd kunnen spelen. verwacht ze dus ook niet beide aan de aftrap. Dat zou betekenen dat wie begint eigenlijk op het middenveld nodig is samen met Saibari en Tillman.
Last edited by Juancho on 02 Aug 2024, 17:06, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- DonyellMalen
- Legende
Luuk is ziek en haakte daarom af, daarop besloot Feijenoord hun aanvoerder ook niet mee te nemen.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Standbeeld
-
- Legende
Standbeeldje je loopt hopeloos achterStandbeeld wrote: ↑02 Aug 2024, 17:04 Waren er geen spelers aanwezig bij de persconferentie? Normaal komen de aanvoerders toch mee?
Luuk was ziek en kon dus niet aanwezig zijn..
Feyenoord besloot dan maar om ook de aanvoerder niet te sturen..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik had wel gelezen dat Luuk ziek was, maar het leek mij meer logisch dat ze dan de tweede captain zouden sturen. Maar ze hebben er dus voor gekozen om dan maar niemand te sturen. Dat was mij onbekend.milansandro wrote: ↑02 Aug 2024, 17:06Standbeeldje je loopt hopeloos achterStandbeeld wrote: ↑02 Aug 2024, 17:04 Waren er geen spelers aanwezig bij de persconferentie? Normaal komen de aanvoerders toch mee?
Luuk was ziek en kon dus niet aanwezig zijn..
Feyenoord besloot dan maar om ook de aanvoerder niet te sturen..
- DonyellMalen
- Legende
Wie is dat überhaupt? Boscagli?
- Juancho
- Mister PSV
Vorige seizoen was het volgens mij Luuk, Ramalho, Benitez. Boscagli, al nu wel een plekje opgeschoven zijn idd. En je hebt natuurlijk ook nog Veerman en Schouten.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Meervoudig international
Vorig jaar kreeg Veerman volgensmij de band als De Jong en Ramalho er niet waren?
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
...die geblesseerd is en dus... Maar er is nog geen überhaupte aanvoerder aangewezen dit seizoen. Toch? Of alles hetzelfde?
-
- Vedette
Beide ploegen die gehavend zullen aantreden. Toch denk ik dat we met meerdere doelpunten verschil gaan winnen van Feyenoord. Ik verwacht een 3-1 overwinning.
- DonyellMalen
- Legende
Niets ten nadele van de rest, maar na Luuk vind ik Boscagli de beste aanvoerder. Leider en verlengstuk van Bosz op het veld. Jerry en zeker Joey vind ik minder leiders.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 2):
- Dribble • ParkJiSung
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Zoals vaker gezegd: aanvoerder hoeft niet per se gelijk te staan aan leider in het veld...DonyellMalen wrote: ↑02 Aug 2024, 17:27Niets ten nadele van de rest, maar na Luuk vind ik Boscagli de beste aanvoerder. Leider en verlengstuk van Bosz op het veld. Jerry en zeker Joey vind ik minder leiders.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Dat is misschien te makkelijk gesteld. Volgens mij heeft Juancho wel eens aangegeven dat hij er veel vanaf weet/mee te maken heeft of iets dergelijks, dus kan me zo voorstellen dat het dan wellicht gevoeliger ligt dan voor een ander.
Ontopic; verwacht toch wel een redelijk gelijkwaardige wedstrijd morgen, al verwacht ik dat ons middenveld en/of onze aanval de doorslag geeft.
Overigens, ik had die nieuwe trainer van Feyenoord voor deze persconferentie eigenlijk nog geen enkele keer gezien/gehoord, maar kwam prima over vond ik. Lijkt me niet zo'n type blaaskaak, maar meer een nuchtere vent.
-
- Internationale topspeler
Weet ik.29.04.2007 wrote: ↑02 Aug 2024, 18:07Dat is misschien te makkelijk gesteld. Volgens mij heeft @Juancho wel eens aangegeven dat hij er veel vanaf weet/mee te maken heeft of iets dergelijks, dus kan me zo voorstellen dat het dan wellicht gevoeliger ligt dan voor een ander.
Ik vind alleen dat je niet moet verwachten dat de hele wereld rekening met je gaat houden en dat een grapje altijd moet kunnen. Vandaar mijn post dat hij zich niet zo aan moet stellen
- These users thanked the author Jur1913 for the post:
- Eindhovenvoetbal
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Ik vind dat een grapje ook altijd moet kunnen, net zoals een duimpje omlaag als iemand het geen geslaagde grap vindt overigens.Jur1913 wrote: ↑02 Aug 2024, 18:10Weet ik.29.04.2007 wrote: ↑02 Aug 2024, 18:07
Dat is misschien te makkelijk gesteld. Volgens mij heeft @Juancho wel eens aangegeven dat hij er veel vanaf weet/mee te maken heeft of iets dergelijks, dus kan me zo voorstellen dat het dan wellicht gevoeliger ligt dan voor een ander.
Ik vind alleen dat je niet moet verwachten dat de hele wereld rekening met je gaat houden en dat een grapje altijd moet kunnen. Vandaar mijn post dat hij zich niet zo aan moet stellen