Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Buitenspelgoal
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: PSV

Chucky wrote: 02 Aug 2024, 09:00 Sahraoui dus voor 7-8 miljoen naar Lille. Was toch een goede aanwinst geweest voor die prijs, schat zijn plafond hoger in dan die van Driouech.
Maar ook een speler die niet zo graag op de bank zit, verwacht ik. Sahraoui was als basisspeler gekomen, Driouech in de Vertessen rol. Of Sahraiu een hoger plafond heeft vind ik ook lastig zeggen. Beiden vrij jong en ik vind Driouech tot nu toe best goed meedraaien.
Last edited by Buitenspelgoal on 02 Aug 2024, 09:39, edited 1 time in total.
CZ_Code
Nationale topspeler

Chucky wrote: 02 Aug 2024, 09:00 Sahraoui dus voor 7-8 miljoen naar Lille. Was toch een goede aanwinst geweest voor die prijs, schat zijn plafond hoger in dan die van Driouech.
Heerenveen had van ons dan ook meer gevraagd want zelfde competitie.
  • These users thanked the author CZ_Code for the post:
    Voormalig KG
    Vogelund
    Vaste waarde in elftal
    Old name: Vogelund

Buitenspelgoal wrote: 02 Aug 2024, 09:06
    Maar ook een speler die niet zo graag op de bank zit, verwacht ik. Sahraoui was als basisspeler gekomen, Driouech in de Vertessen rol.
    Is meer een type Lang. Qua timing komt het nu niet uit, omdat hij dan toch best een dure jongen zou zijn binnen de selectie voor iemand die dan weinig speelt. PSV moet zich vooral richten op een vervanger van Lozano. M.a.w. een speler met wat meer diepte in z'n spel en ook iemand die op rechts kan spelen.
  • These users thanked the author Vogelund for the post:
    R.Manco
    Chucky
    Vedette

Vogelund wrote: 02 Aug 2024, 09:34

Maar ook een speler die niet zo graag op de bank zit, verwacht ik. Sahraoui was als basisspeler gekomen, Driouech in de Vertessen rol.
    Is meer een type Lang. Qua timing komt het nu niet uit, omdat hij dan toch best een dure jongen zou zijn binnen de selectie voor iemand die dan weinig speelt. PSV moet zich vooral richten op een vervanger van Lozano. M.a.w. een speler met wat meer diepte in z'n spel en ook iemand die op rechts kan spelen.
    Hoezo weinig speelt? Bosz wisselt zijn buitenspelers in principe elke wedstrijd.
    Lozano vertrekt sowieso al deze winter, en ook Baka en Lang zullen hier volgend jaar niet meer spelen kun je vanuit gaan.
    En dat staat nog allemaal los van eventuele blessuregevallen.

Wat dat betreft was het juist een goede timing geweest, Sahraoui die dit jaar kan wennen en toch regelmatig speelt, om volgend jaar een rol als basisspeler op zich te kunnen nemen als Lang vertrokken is.
  • These users thanked the author Chucky for the post:
    SKERLA
    Koenjo
    Meervoudig international

Chucky wrote: 02 Aug 2024, 09:45

Hoezo weinig speelt? Bosz wisselt zijn buitenspelers in principe elke wedstrijd.
    Lozano vertrekt sowieso al deze winter, en ook Baka en Lang zullen hier volgend jaar niet meer spelen kun je vanuit gaan.

Wat dat betreft was het juist een goede timing geweest, Sahraoui die dit jaar kan wennen en toch regelmatig speelt, om volgend jaar een rol als basisspeler op zich te kunnen nemen als Lang vertrokken is.
    Dat Baka en Lang hier niet tot zijn pensioen spelen dat klopt, maar ervanuit gaan dat ze hier volgend jaar niet meer spelen zou ik niet doen. PSV doet het goed en vooral Lang heeft nog veel te bewijzen na bijna een heel seizoen er uit te hebben gelegen, neemt niet weg dat voorruit sorteren op een vertrek van Chuck zeer gewenst is.
    ''Top level''
    ''1000% penalty''
    ''Give the cup to Ajax!''
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

Al is Lozano natuurlijk ook een hele dure jongen geweest toen hij werd aangetrokken.
    Er was toen ook geen zekerheid op een basisplek voor hem.

Erg blij dat Driouech bij ons heeft getekend en speelt!
    Vogelund
    Vaste waarde in elftal

Als je kijkt naar wat PSV op dit moment nodig heeft, lijkt me een bezetting op de flanken met Lang, Driouch, Lozano en Bakayoko + dan nog Sahraoui echt een extreme luxe. Dat is gewoon niet realistisch als je de gaten in de verdediging nog met dure krachten (o.a. v/d Berg) wilt opvullen.
    Chucky
    Vedette

Vogelund wrote: 02 Aug 2024, 11:04

Als je kijkt naar wat PSV op dit moment nodig heeft, lijkt me een bezetting op de flanken met Lang, Driouch, Lozano en Bakayoko + dan nog Sahraoui echt een extreme luxe. Dat is gewoon niet realistisch als je de gaten in de verdediging nog met dure krachten (o.a. v/d Berg) wilt opvullen.
    Ik had hem ook graag gezien in plaats van Driouech, wat ik al zei. Plus Lozano gaat natuurlijk weg in de winter.
    DonyellMalen
    Legende

Er zal wel een vervanger van Lozano gaan komen, maar dat zal nu geen prioriteit hebben. Eerst een linksback en een CB. Maar daarna komt er 100% een vervanger van Lozano. We weten allemaal hoe lastig de markt in de winter is, als PSV nu al een buitenspeler kan halen gaat dat sowieso gebeuren, hoe 'luxe' dat ook mag ogen.
    Vogelund
    Vaste waarde in elftal

Chucky wrote: 02 Aug 2024, 11:23
    Vogelund wrote: 02 Aug 2024, 11:04

Ik had hem ook graag gezien in plaats van Driouech, wat ik al zei. Plus Lozano gaat natuurlijk weg in de winter.
    Sahraoui is een betere speler en ik denk dat zijn plafond ook hoger ligt dan die van Driouech. Maar daarom is hij ook duurder. En ik ben juist blij dat we voor een type Driouech hebben gekozen. Dat smaakje had je nog niet in je selectie. Een speler met diepte en enorm veel snelheid. Bij uitstek handig om in te zetten wanneer je wat meer achterover kunt leunen. Dat brengt Sahraoui niet. Die wil de bal liever in z'n voeten hebben en heeft minder diepte in zijn spel.
  • These users thanked the author Vogelund for the post:
    DoubleUCoolman
    Teletubby
    Nationale topspeler

DonyellMalen wrote: 02 Aug 2024, 11:25 Er zal wel een vervanger van Lozano gaan komen, maar dat zal nu geen prioriteit hebben. Eerst een linksback en een CB. Maar daarna komt er 100% een vervanger van Lozano. We weten allemaal hoe lastig de markt in de winter is, als PSV nu al een buitenspeler kan halen gaat dat sowieso gebeuren, hoe 'luxe' dat ook mag ogen.
    Ik zou eerder kijken naar een Scandinavische winger. Daar loopt het seizoen ten einde in de winter en die doen juist moeilijker in de zomer omdat dat midden in het seizoen voor hen is. Geen idee of daar een leuke buitenspeler rondloopt maar dat lijkt mij strategisch een mooie markt om nu te verkennen.
    DeefPeef
    Veelbelovend talent

Pppfff, we zouden toch maar iedereen binnenboord kunnen houden, aangevuld met Vd Berg, een linksback en rechtsbuiten.... Niet te stoppen dan....
    Gerard Karnemelk
    Veelbelovend talent

Driouech past niet alleen beter bij de selectie van PSV maar is ook beter dan Sarahoui. Denk dat hij nog wel wat forumleden gaat verrassen dit seizoen 💪
  • These users thanked the author Gerard Karnemelk for the post (total 6):
    NotoriousBIG046DoubleUCoolmanVoormalig KGguusShovingNE2Levivdh
    ruuddevil
    Legende

Eens met Gerard Karnemelk. Maar dat spreekt voor zich.

Mijn gevoel zegt dat het transfergeweld binnenkort losbarst.
    Teletubby
    Nationale topspeler

ruuddevil wrote: 02 Aug 2024, 12:23 Eens met Gerard Karnemelk. Maar dat spreekt voor zich.

Ja het valt echt enorm tegen op transfergebied. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de top 25 transfers van vorig seizoen en nu dit seizoen dan is het contrast enorm. Vorig jaar waren er 15 transfers duurder dan de duurste transfer dit seizoen (yoro). Top transfer was Rice met 116 miljoen, dit seizoen yoro met de helft (62 miljoen). 25ste duurste transfer vorig jaar was Onana (50 miljoen) en nu greenwood (26 miljoen). Verschil is dus immens, we moeten kijken of de premier league clubs nog wakker schrikken en met geld gaan smijten want dan gaat de carrousel draaien.
    Last edited by Teletubby on 02 Aug 2024, 12:49, edited 1 time in total.
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Gerard Karnemelk wrote: 02 Aug 2024, 12:03 Driouech past niet alleen beter bij de selectie van PSV maar is ook beter dan Sarahoui. Denk dat hij nog wel wat forumleden gaat verrassen dit seizoen 💪
    Dit is echt complete onzin. Er lopen twee interessante spelers rond in de ED: Flamingo en Sahraoui. Beiden zijn nu van de markt. Evt. kan je nog Wouter Goes toevoegen. De rest zijn vooral wildcards. Spelers die je in een 4e rol kan halen, maar waarbij het een groot vraagteken is hoe hun spel zich gaat vertalen naar een hoger niveau. Als er bij iemand op dat vlak vraagtekens zou moeten zijn, dan zou dat bij Driouech het geval moeten zijn en niet bij Sahraoui ;)
  • These users thanked the author Heruone for the post (total 4):
    SKERLAdanko-lazovicNoosaYkhim
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Sahraoui lijkt mij meer geschikt voor de rol als basisspeler op de helft van de tegenstander als de ruimtes klein zijn, en Driouech meer als de ruimtes groter zijn zoals Vertessen. En we zochten een nieuwe Vertessen en geen nieuwe Lang. De prijs valt me toch wel mee bij Sahraoui.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post (total 3):
    René1978VogelundSensation
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Teletubby wrote: 02 Aug 2024, 12:47
    ruuddevil wrote: 02 Aug 2024, 12:23 Eens met Gerard Karnemelk. Maar dat spreekt voor zich.

Ja het valt echt enorm tegen op transfergebied. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de top 25 transfers van vorig seizoen en nu dit seizoen dan is het contrast enorm. Vorig jaar waren er 15 transfers duurder dan de duurste transfer dit seizoen (yoro). Top transfer was Rice met 116 miljoen, dit seizoen yoro met de helft (62 miljoen). 25ste duurste transfer vorig jaar was Onana (50 miljoen) en nu greenwood (26 miljoen). Verschil is dus immens, we moeten kijken of de premier league clubs nog wakker schrikken en met geld gaan smijten want dan gaat de carrousel draaien.
    Kijk wel even goed wanneer die transfers plaatsvonden want van die 15 transfers van 62+ mil waren er maar een handjevol die in juli plaats vonden. Dit + het feit dat in een EK-/WK zomer de markt altijd later op gang komt geeft de verwachting dat er in augustus nog genoeg staat te gebeuren.
    Vogelund
    Vaste waarde in elftal

Heruone wrote: 02 Aug 2024, 12:47
    Gerard Karnemelk wrote: 02 Aug 2024, 12:03 Driouech past niet alleen beter bij de selectie van PSV maar is ook beter dan Sarahoui. Denk dat hij nog wel wat forumleden gaat verrassen dit seizoen 💪
    Dit is echt complete onzin. Er lopen twee interessante spelers rond in de ED: Flamingo en Sahraoui. Beiden zijn nu van de markt. Evt. kan je nog Wouter Goes toevoegen. De rest zijn vooral wildcards. Spelers die je in een 4e rol kan halen, maar waarbij het een groot vraagteken is hoe hun spel zich gaat vertalen naar een hoger niveau. Als er bij iemand op dat vlak vraagtekens zou moeten zijn, dan zou dat bij Driouech het geval moeten zijn en niet bij Sahraoui ;)
    Waarbij wel gezegd moet worden dat het bij Sarahoui lang heeft geduurd voordat hij enigszins rendement opleverde. Tenzij je z'n panna's meetelt.
    ArdaMattaveld
    Regelmatige invaller

Zou Kenny Tete iets voor ons kunnen zijn? Heeft nog een jaar contract, is geen vaste basisspeler bij Fullham, maar speelt wel regelmatig. Inmiddels 28, dus ervaren maar nog niet te oud.
    Trixm
    Vedette

ArdaMattaveld wrote: 03 Aug 2024, 09:31 Zou Kenny Tete iets voor ons kunnen zijn? Heeft nog een jaar contract, is geen vaste basisspeler bij Fullham, maar speelt wel regelmatig. Inmiddels 28, dus ervaren maar nog niet te oud.
    Nee, Bosz en Tete is geen match, dat is bij ajax al geconstateerd.
    Saibari is underrated.
    Juancho
    Mister PSV

En hoelang is dat geleden? Ondertussen is hij een stuk volwassener geworden en een rits aan ervaring opgedaan. Peter Bosz net zo overigens. Waarom zou het vele jaren later geen match kunnen zijn? Ik zie dat hij naast RB ook centraal en LB kan, lijkt me qua profiel juist heel interessant.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Mvogoat
    Basisspeler

Tete is een back die het vooral van zijn defensieve sterktes moet hebben. Zie dat met Teze in je selectie een beetje als onnodig met zijn salariswensen en plek in de selectie na het komen van een PL club. Mocht Veerman blijven is het sws nood om een aanvallende back toe te voegen.
    Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
    PsvBmg
    Vaste waarde in elftal

Waarom trekt PSV Patrick van Aanholt niet aan, deze jongen zit zonder club, kent de club, kan zo instromen.

Ideale opvulling tot Dest weer terug is, voor hem is het ook iig een basisplaats tot Dest terug is.

Met Oppegard,vd Riet en Mauro kan je niet het seizoen in willen gaan
    Ardbeg
    Mister PSV

PsvBmg wrote: 03 Aug 2024, 11:13 Met Oppegard,vd Riet en Mauro kan je niet het seizoen in willen gaan
    Dat willen ze ook niet.
    Post Reply