Yep, belangrijk punt dit. Dest en Veerman lieten elkaar ook floreren, zoals laatst ook in VI Pro werd uitgelicht.
Transferwindow 2024/25
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Vaste waarde in elftal
Maar willen ze dan iemand die een hoger niveau heeft, talent ipv ervaring ? Deze jongen kost geen transfersom, kent het bosz spel en kan zo spelen
-
- Internationale topspeler
Dat denk ik dus ook. Maar als ze dat nu van de daken schreeuwen, is elke linksback meteen 2 miljoen duurder. Ik kan me niet voorstellen dat er geen linksback wordt gehaald.
- These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post:
- Ardbeg
- Trixm
- Vedette
Niks is onmogelijk, maar het zou een uiterst bijzondere en onlogische keuze zijn. Je hebt een negatieve ervaring met een speler, maar je bent ouder geworden dus je gaat het nog een keer proberen. Dit terwijl er honderden andere opties zijn.Juancho wrote: ↑03 Aug 2024, 10:55 En hoelang is dat geleden? Ondertussen is hij een stuk volwassener geworden en een rits aan ervaring opgedaan. Peter Bosz net zo overigens. Waarom zou het vele jaren later geen match kunnen zijn? Ik zie dat hij naast RB ook centraal en LB kan, lijkt me qua profiel juist heel interessant.
Saibari is underrated.
- ShovingNE2
- Site Admin
- ComeOnPSV
- Vedette
Ik had verhuur prima gevonden. Kan die zich in de kijker spelen en volgend seizoen alsnog vertrekken.
-
- Nationale topspeler
Maar dan moet je dus wel een tweede keeper gaan halen. Die komt dus op je loonlijst en stel Drommel presteert niet zit je met 2 of 3 (te) dure keepers te kijken.
-
- Bankzitter
Tete is niet het type back dat past. Allereerst is het een speler voor de rechterkant. Teze speelt als 3e CV vaak in de opbouw. We hebben ook links iemand nodig en niet perse rechts. Linksbenig vooral en met snelheid om afstanden te overbruggen. Lang speelt veel naar binnen.
Van Aanholt zou als overbrugging eigenlijk logisch zijn. Zal teveel salaris willen maar 1 jaar waarvan 3/4 jaar spelen zou voor hem goed zijn.
Van Aanholt zou als overbrugging eigenlijk logisch zijn. Zal teveel salaris willen maar 1 jaar waarvan 3/4 jaar spelen zou voor hem goed zijn.
-
- Legende
Ik vind dat dit in de Championship eigenlijk veel te weinig gebeurt. Joel Piroe draaien twee topseizoenen, maar komt er kennelijk niet weg.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Meervoudig international
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Eensch.ShovingNE2 wrote: ↑03 Aug 2024, 12:13Nope. Als Drommel die kant op gaat mogen wij het bij De Lange proberen wat mij betreft.
-
- Nationale topspeler
Het is wel vervelend dat het bijvoorbeeld nog zo rustig is rondom Bakayoko. Als dat pas aan het eind van de transferperiode op gang komt zijn opties A, B en C wellicht al ergens heen. Als Baka niet gaat willen ze een vervanger voor Lozano halen maar als Baka wel gaat is dat wellicht een heel ander type speler.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Onwaarschijnlijk, maar niet uitgesloten, dat van Aanholt alsnog blijft dus.
-
- Internationale topspeler
Zou ik ook een erg logische en ook wel goede keuze vinden. Met Van Aanholt en Van den Berg erbij ziet het er toch alweer een stuk beter uit allemaal. Met Vitik als interessant alternatief voor Van den Berg.
- These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post:
- DeBruyne
- Ardbeg
- Mister PSV
Nog belangrijk: Dat gezeur over dat PSV niks aan verdedigers wil doen volgens sommigen mag ook de prullenbak in.
- These users thanked the author Ardbeg for the post (total 2):
- Kingfisher • DonyellMalen
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Klopt, al zegt Rik dat dit veranderd is door de blessures. Maar ik neem ook aan dat Stewart ziet wat wij ook zien en dat het allemaal hoort bij het (onderhandelings)spelletje.
-
- Moderator
Als het gaat om linksbacks en PSV weet je het natuurlijk nooit. Het schijnt dat Lumor nu nog op het vliegtuig naar Nederland zit.
https://www.transfermarkt.nl/lumor-agbe ... ler/344393
- DonyellMalen
- Legende
Klinkt goed dat bericht van Elfrink. Gezien er een kleine vertraging in de berichtgeving zit is het wachten tot het eerste gerucht voor de linksback, zeker als PSV deze informatie laat doorschemeren.
-
- Vedette
Ik zou toch echt voor PvA gaan; kent de club, speelwijze, ervaren, ligt goed in de groep, transfervrij.
Écht investeren in een linksback kan namelijk sowieso niet met Dest en Mauro als opties daar, zoals bekend.
Écht investeren in een linksback kan namelijk sowieso niet met Dest en Mauro als opties daar, zoals bekend.
- These users thanked the author Chucky for the post:
- TheoTheoTheo